SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door DKUp op 30-09-2015 17:43:55 ]SOONY
De volgende lading poepgamesquote:Op woensdag 30 september 2015 10:38 schreef PBateman1978 het volgende:
Vanmiddag aankondiging Plus games van oktober neem ik aan?
Meer indies om lekker te gamenquote:Op woensdag 30 september 2015 10:38 schreef PBateman1978 het volgende:
Vanmiddag aankondiging Plus games van oktober neem ik aan?
Die is momenteel in de aanbieding geloof ik, dus ik geloof niet dat zie die dan een paar dagen later gratis aankondigen, want dan heb je dus mensen die boos worden omdat ze het net gekocht hebben.quote:
GOTY.quote:Op woensdag 30 september 2015 11:48 schreef Aaap het volgende:
Sowieso komt Meat Boy voor ps plus
http://nl.ign.com/super-m(...)a-releasedatum-beken
quote:Op woensdag 30 september 2015 11:42 schreef Yi-Long het volgende:
Ik verwacht gewoon weer kut-indies.
Well, that escalated quickly...quote:
'Kut-Indies' is gewoon de officiele termquote:Op woensdag 30 september 2015 11:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
[..]
Well, that escalated quickly...
Aankondigingen van aankondigingenquote:Op woensdag 30 september 2015 12:04 schreef Yi-Long het volgende:
De announcement voor de release-date van No Man's Sky komt waarschijnlijk over een paar dagen, bij The Late Show with Stephen Colbert!
http://www.ecumenicalnews(...)-demonstration-34172
Awesome-sauce!![]()
![]()
![]()
![]()
Stel je voor dat het de PS+ game van Oktober is (!)
jaaa no man'sgod skygenotquote:Op woensdag 30 september 2015 12:04 schreef Yi-Long het volgende:
De announcement voor de release-date van No Man's Sky komt waarschijnlijk over een paar dagen, bij The Late Show with Stephen Colbert!
Awesome-sauce!![]()
![]()
![]()
![]()
Dan zou ik een gelijk niet meer verlengenquote:Op woensdag 30 september 2015 12:04 schreef Yi-Long het volgende:
Awesome-sauce!![]()
![]()
![]()
![]()
Idd, kutindies. Doelloze shitquote:Op woensdag 30 september 2015 12:55 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Dan zou ik een gelijk niet meer verlengen
Er zijn gewoon nog niet genoeg grote titels uitgekomen om weg te geven.quote:Op woensdag 30 september 2015 11:55 schreef Dopekoe het volgende:
Komop zeg, het wordt nu toch echt wel eens tijd voor een echte game (A-titel), ben wel een beetje klaar met die halfzachte jezelf-ontdekken-games en die goedkope crappy games ....
Enige game van de afgelopen maanden die ik nog af en toe speel is Guacamelee. Zelfs rocket league kon mij niet langer dan 4 dagen boeien....
Maar bijvoorbeeld een Killzone Shadow fall lijkt me toch een goede optie...quote:Op woensdag 30 september 2015 13:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Er zijn gewoon nog niet genoeg grote titels uitgekomen om weg te geven.
Ik denk persoonlijk knack maar dat dacht ik de afgelopen 5 keer ook dusjaquote:Op woensdag 30 september 2015 13:36 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Maar bijvoorbeeld een Killzone Shadow fall lijkt me toch een goede optie...
Daar word Jimbo wel blij vanquote:Op woensdag 30 september 2015 14:07 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk knack maar dat dacht ik de afgelopen 5 keer ook dusja
Ik vond Infamous 2 echt te gekquote:Op woensdag 30 september 2015 10:09 schreef DKUp het volgende:
Infamous was wel een toffe game, helaas te kort.
Eh welke game was SMB?quote:Op woensdag 30 september 2015 13:15 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik ben voor deze maand al tevreden met SMBPS+
1 en 2 waren fantastisch.quote:Op woensdag 30 september 2015 14:56 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Daar word Jimbo wel blij van
[..]
Ik vond Infamous 2 echt te gek
Wederom een teleurstellingquote:Op woensdag 30 september 2015 17:35 schreef Yi-Long het volgende:
PS+ games voor Oktober zijn Super Meat Boy en Broken Age.
Valt mee. Broken Age schijnt ook wel leuk te zijn, en Super Meat Boy is een van de allerbeste games OOIT.quote:
Mwoah, voor de XBox One is recentelijk Black Flag en Tombraider Definitive Edition gratis geweest om maar wat te noemen.quote:Op woensdag 30 september 2015 13:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Er zijn gewoon nog niet genoeg grote titels uitgekomen om weg te geven.
laatst was een bundel met 5 tell tale adventures in de aanbieding die heb ik maar aangeschaft. Weer het geld dubbel en dwars waard.quote:Op woensdag 30 september 2015 10:57 schreef Drankster het volgende:
Bij Xbox geven ze Walking Dead S01 weg, die zou ik ook wel willen.
Maar ik heb het voor de online gaming.. En dat neemt niet weg dat het gewoon troep is wat er de laatste tijd gegeven wordquote:Op woensdag 30 september 2015 18:20 schreef Mystikvm het volgende:
Weer dat gezeur. Zeg je abonnement alsjeblieft op in plaats van elke maand weer met hetzelfde kutcommentaar te komen. Voeg eens daad bij woord, hoef je ook niet meer te klagen. Dat is voor iedereen leuker.
Remaster van een indie... En dan zijn ze ineens wel happyquote:Op woensdag 30 september 2015 13:15 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik ben voor deze maand al tevreden met SMBPS+
Neequote:Op woensdag 30 september 2015 18:42 schreef Ixnay het volgende:
Is het normaal als die Uncharted demo download 5 uur duurt?
Even de download pauzeren en dan weer opstarten helpt bij mij altijd!quote:Op woensdag 30 september 2015 18:42 schreef Ixnay het volgende:
Is het normaal als die Uncharted demo download 5 uur duurt?
Naja hoofdzakelijk het is gewoon verplicht.quote:Op woensdag 30 september 2015 18:52 schreef Lastpost het volgende:
Ach ik heb het ook hoofdzakelijk voor het online kunnen gamen, leuk als er een keer iets bij zit dat ik leuk vind en anders pech, moment dat er wel iets leuks voor mij bij zit wordt alleen maar groter met de maand hehe.![]()
Het duurt nou eenmaal een tijd voordat de grotere titels die in de winkel liggen via een dergelijke manier 'gratis' worden vergeven, niet meer dan logisch ook.
Kwam ik achter na dat ik 20 uur gewacht had, deed ik pauze en herstarten en ja hoor in 10 minuten erna was het klaar anders duurde het nog 20 uur, de teringquote:Op woensdag 30 september 2015 18:47 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Even de download pauzeren en dan weer opstarten helpt bij mij altijd!
Minimaal een 70 of 75 is wel wat Sony beloofd heeft. Maar ja, Sony en beloftesquote:Op woensdag 30 september 2015 19:45 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ach man, dat gezeik over indies. Je betaalt max 50,- euro per jaar voor een abonnement en regelmatig zijn er online acties te vinden waardoor je een plus abonnement voor €40,- euro kunt scoren. Daarvoor kun je online gamen en krijg je elke maand gratis games. Ik speel amper indies, maar spellen als Rocket league alleen al maakt het abonnement dubbel en dwars waard. Net of het hebben van een plus abonnement Sony de verplichting geeft om elke maand een 8+ spel gratis weg te geven.
Wat bedoel je met "minimaal 70 of 75" precies? Het is te belachelijk voor woorden dat je moet betalen om online te gamen. Maar dat blijkt nu de norm (van het gamen op een console) te zijn. Maar het abonnement op zichzelf geeft veel terug. Rocket league alleen al is €20,- euro.quote:Op woensdag 30 september 2015 19:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Minimaal een 70 of 75 is wel wat Sony beloofd heeft. Maar ja, Sony en beloftes
quote:Op woensdag 30 september 2015 19:55 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Wat bedoel je met "minimaal 70 of 75" precies? Het is te belachelijk voor woorden dat je moet betalen om online te gamen. Maar dat blijkt nu de norm (van het gamen op een console) te zijn. Maar het abonnement op zichzelf geeft veel terug. Rocket league alleen al is €20,- euro.
We betalen voor Online gamen, krijgen een traag netwerk en 'gratis' kutgames.quote:Thanks to PlayStation Plus, millions of gamers can enjoy top-rated* PS3 and PS Vita games at no extra cost. We add new titles regularly as well as providing you with tons more special offers on some of the hottest titles around.
* Top rated is based on a Metacritic rating of 70+.
Ow, je hebt het over de ratings. Waaruit blijkt het dat zij die beloftes niet zijn nagekomen? De meeste "gratis" games die zij weggeven halen minimaal een 7,5. Ik download overigens bijna nooit indies, maar een spel als Rocket league, per jaar, is toch wel mooi meegenomen. En betalen om online te gamen moeten wij toch. Dan maar een aantal spellen ervoor in de plaats. Dat streept elkaar weg.quote:Op woensdag 30 september 2015 19:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[..]
We betalen voor Online gamen, krijgen een traag netwerk en 'gratis' kutgames.
Maar hey, ik betaal gewoon mee, part of the problem enzo.
Ik moet je gelijk geven. PS3 kreeg ongeveer een jaar geleden nog 2 x AAA games per maand en zelfs 1 AAA game kan er deze maand niet meer vanaf terwijl er nog zoveel games in aanmerking zouden kunnen komen. Het is moeilijk vol te houden dat PS+ niet aan verandering onderhevig is en naar mijn mening niet in de goede richting.quote:Op woensdag 30 september 2015 19:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[..]
Mensen vergeten voor het gemak even dat je bij de PS3 als enige meerwaarde voor PS+ die goede games had. Sony heeft mensen nu toch al binnen omdat je voor het online gedeelte PS+ nodig hebt, waarom zouden ze dan alles uit de kast trekken om AAA titels te leveren?quote:Op woensdag 30 september 2015 20:12 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik moet je gelijk geven. PS3 kreeg ongeveer een jaar geleden nog 2 x AAA games per maand en zelfs 1 AAA game kan er deze maand niet meer vanaf terwijl er nog zoveel games in aanmerking zouden kunnen komen. Het is moeilijk vol te houden dat PS+ niet aan verandering onderhevig is en naar mijn mening niet in de goede richting.
Dat neemt niet weg dat het overduidelijk is dat er een flinke achteruitgang te bespeuren is nu PS+ voor PS4 niet meer optioneel is als je online wil gamen. Als het netwerk nu nog fatsoenlijk was voor PS4-bezitters zou ik nog enigszins vrede er mee hebben omdat ik snap dat daar dan in geinvesteerd zou worden.quote:Op woensdag 30 september 2015 20:15 schreef MisterJ.Lo het volgende:
De PS3 users zijn sowieso verwend. Elke maand zoveel goede spellen voor 40-50 euro per jaar.
Dit.quote:Op woensdag 30 september 2015 20:17 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Dat neemt niet weg dat het overduidelijk is dat er een flinke achteruitgang te bespeuren is nu PS+ voor PS4 niet meer optioneel is als je online wil gamen. Als het netwerk nu nog fatsoenlijk was voor PS4-bezitters zou ik nog enigszins vrede er mee hebben omdat ik snap dat daar dan in geinvesteerd zou worden.
Dat. was vroeger ' beter' smaken verschillen maar dit is wat mij betreft puinzooi.quote:Op woensdag 30 september 2015 20:17 schreef Dutchguy het volgende:
Dat neemt niet weg dat het overduidelijk is dat er een flinke achteruitgang te bespeuren is nu PS+ voor PS4 niet meer optioneel is als je online wil gamen.
Het gaat erom dat ps plus verplicht is voor het online gamen, wat op de ps3 niet zo was. Voor een betaalde service verwacht ik goede kwaliteit, wat nu echt niet het geval is. Kijk maar naar de downloadsnelheden (ja er zijn trucjes voor, pauzeren, dns veranderen etc. maar dit hoort niet zo to zijn bij een betaalde service).quote:Op woensdag 30 september 2015 18:20 schreef Mystikvm het volgende:
Weer dat gezeur. Zeg je abonnement alsjeblieft op in plaats van elke maand weer met hetzelfde kutcommentaar te komen. Voeg eens daad bij woord, hoef je ook niet meer te klagen. Dat is voor iedereen leuker.
Ik baal ook zoquote:Op woensdag 30 september 2015 19:45 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ach man, dat gezeik over indies. Je betaalt max 50,- euro per jaar voor een abonnement en regelmatig zijn er online acties te vinden waardoor je een plus abonnement voor €40,- euro kunt scoren. Daarvoor kun je online gamen en krijg je elke maand gratis games. Ik speel amper indies, maar spellen als Rocket league alleen al maakt het abonnement dubbel en dwars waard. Net of het hebben van een plus abonnement Sony de verplichting geeft om elke maand een 8+ spel gratis weg te geven.
Tsja, als er geen klant wegloopt, dan blijft het gewoon zo. Een consument stemt met zijn voeten. Een service die mij geen waar voor mijn geld levert, neem ik niet af.quote:Op woensdag 30 september 2015 20:54 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Het gaat erom dat ps plus verplicht is voor het online gamen, wat op de ps3 niet zo was. Voor een betaalde service verwacht ik goede kwaliteit, wat nu echt niet het geval is. Kijk maar naar de downloadsnelheden (ja er zijn trucjes voor, pauzeren, dns veranderen etc. maar dit hoort niet zo to zijn bij een betaalde service).
Sony probeert het geheel mooi in te pakken met een instant game collection, wat eigenlijk op de PS4 90% indie is. Ja, er zitten leuke indies tussen maar het wordt gewoon te eentonig. Ik vind het logisch dat hier over geklaagd wordt.
Ja en dat party chat werkt nietquote:Op woensdag 30 september 2015 20:17 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Dat neemt niet weg dat het overduidelijk is dat er een flinke achteruitgang te bespeuren is nu PS+ voor PS4 niet meer optioneel is als je online wil gamen. Als het netwerk nu nog fatsoenlijk was voor PS4-bezitters zou ik nog enigszins vrede er mee hebben omdat ik snap dat daar dan in geinvesteerd zou worden.
quote:5P67-TRNJ-F2QG
ACBJ-P3N5-TF2M
B444-CBNA-72NH
E7N4-BAN8-39C6
Dan ga je toch PC gamen?quote:Op woensdag 30 september 2015 20:17 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
komt tegelijk met ps vrquote:Op woensdag 30 september 2015 12:04 schreef Yi-Long het volgende:
Awesome-sauce!![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rainbow Six beta codes mocht er iemand nog geen hebben
quote:Op woensdag 30 september 2015 22:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
Thnx!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rainbow Six beta codes mocht er iemand nog geen hebben
Gebruikt door mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
Schieten op R2 is zoals het hoort. Rare PlayStation-gamers die het op R1 willen hebben.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:47 schreef Jiang153 het volgende:
Nou Rainbow Six ga ik dus mooi niet halen om één belangrijke reden:
De aim en schiet knop zitten op L2 en R2 en dat is kut. Ook is het niet mogelijk om er L1 en R1 van te maken...
Vindt het ook best traag lopen eigenlijk. Heb zelfs sensitivity al verhoogd.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Schieten op R2 is zoals het hoort. Rare PlayStation-gamers die het op R1 willen hebben.
Ineens? Ik ben altijd al happy geweest met PS+.quote:Op woensdag 30 september 2015 18:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Remaster van een indie... En dan zijn ze ineens wel happy
Grote onzin. Games als Binding of Isaac, Fez, Limbo, Guacamelee, Valiant Heart, Rogue Legacy, Spelunky, Super Meatboy en Don't starve waren al een groot succes qua verkoopcijfers voordat ze uberhaupt op ps+ zijn verschenen. Super meatboy was in 2012 al een miljoen keer verkocht en Binding of Isaac rebirth was in 2013 al meer dan 2 miljoen keer verkocht, Fez zat al over een miljoen toentertijd etc.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:39 schreef Ixnay het volgende:
Van mij hoeven die gratis games niet. Het zijn low budget games die anders nauwelijks verkocht worden.
Dus dit.quote:Op woensdag 30 september 2015 20:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
De tripple A games die ze weg zouden geven heb ik toch of al gespeeld of ben ik (ook gratis) niet voor te porren.
Meer dan 90% van alle plusgames voldoet aan die criteria.quote:Op woensdag 30 september 2015 19:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Minimaal een 70 of 75 is wel wat Sony beloofd heeft. Maar ja, Sony en beloftes
Super Meat Boy is zo goed, dat als ze een Super Meat Boy console zouden uitgeven met alleen maar die game erop, dat ik hem dan nog steeds zou kopen...quote:Op woensdag 30 september 2015 18:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Remaster van een indie... En dan zijn ze ineens wel happy
Je kent die spellen dan echt niet. Ga ze eerst eens spelen voor je gaat klagen.quote:Op woensdag 30 september 2015 18:22 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Maar ik heb het voor de online gaming.. En dat neemt niet weg dat het gewoon troep is wat er de laatste tijd gegeven word
Goeie Mario kopie toch!quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
Super meatboy? Serieus een leuk spel? Zit net op YouTube te kijken maar hoopte eigenlijk dat ik het verkeerde filmpje aangeklikt had want ziet er best wel heel erg (en niet zo weinig ook) sneu uit![]()
WAT? Outlast was ooit gratis? Man ik baal nu hardquote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:53 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Dus dit.
[..]
Meer dan 90% van alle plusgames voldoet aan die criteria.
Metascores:
FEZ: 90
Binding of isaac: 88
Towerfall: 87
Guacamelee: 87
Velocity: 86
Rogue Legacy: 85
OlliOlli2: 85
Unfinished Swan 84
Oddworld: 84
Resogun: 84
Trine 2: 84
Transistor: 83
The Swapper: 83
Spelunky: 83
Steamworld dig: 82
Pix the Cat: 80
Don't starve: 78
Apotheon: 76
Outlast: 74
Dead Nation: 74
'PS3 and Vita'quote:Op woensdag 30 september 2015 19:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[..]
2e of 3e maand dat de PS4 uit was.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:24 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
WAT? Outlast was ooit gratis? Man ik baal nu hard
Lol wat is er sneu aan danquote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
Super meatboy? Serieus een leuk spel? Zit net op YouTube te kijken maar hoopte eigenlijk dat ik het verkeerde filmpje aangeklikt had want ziet er best wel heel erg (en niet zo weinig ook) sneu uit![]()
Onder setting > accessibility kan je knoppen wijzigen.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:47 schreef Jiang153 het volgende:
De aim en schiet knop zitten op L2 en R2 en dat is kut. Ook is het niet mogelijk om er L1 en R1 van te maken...
quote:Op woensdag 30 september 2015 23:47 schreef Jiang153 het volgende:
smb is geweldigquote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ga het eerst maar eens spelen en een eerlijke kans geven. 1 van de allerbeste games uit de games-geschiedenis, en dat meen ik serieus.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 12:41 schreef Typisch het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 1 oktober 2015 12:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
smb is geweldig
[/quoute]
kut indie man, ziet er niet uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |