Welke heb je het precies over? Mars One? Die gaat er voorlopig echt niet komen.quote:Op woensdag 30 september 2015 09:08 schreef Scrummie het volgende:
Die missie gaat gewoon gebeuren hoor.
Ja dat is de planning, maar goed er moet nog zoveel gebeuren.quote:
Dit idd.quote:Op woensdag 30 september 2015 10:57 schreef theguyver het volgende:
Ben beetje bang dat het helemaal geschrapt word!
Waarom ben je daar bang voor dan? 2025 is gewoon de planning, of ze het nou halen of niet. Zie geen reden aan te nemen waarom dat het niet word, helemaal met de ontwikkelingen nu.quote:Op woensdag 30 september 2015 10:57 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja dat is de planning, maar goed er moet nog zoveel gebeuren.
Meen dat ze eerst in 2020 wouden gaan, ze stuiten op verschillende problemen.
Ben beetje bang dat het helemaal geschrapt word!
Kom de tijd waarschijnlijk ga je 't toch geloven.quote:Op woensdag 30 september 2015 09:23 schreef theguyver het volgende:
[..]
Denk alleen dat het nog heeeeeeel lang gaat duren voor het uberhaupt zover is!
Nou ja bang, ik ben alleen bang voor haaien! ( bedankt Spielbergquote:Op woensdag 30 september 2015 11:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom ben je daar bang voor dan? 2025 is gewoon de planning, of ze het nou halen of niet. Zie geen reden aan te nemen waarom dat het niet word, helemaal met de ontwikkelingen nu.
Misschien ben ik dan wel gescheiden en ga ik wel meequote:Op woensdag 30 september 2015 12:02 schreef Tingo het volgende:
Kom de tijd waarschijnlijk ga je 't toch geloven.
Tijd rekken voor meer funding zodat meer onderzoek gedaan kan worden?quote:Op woensdag 30 september 2015 13:00 schreef Chewie het volgende:
Nine for news heeft een andere insteek
http://www.ninefornews.nl(...)al-leven-is-ontdekt/
Dat zal best, dat er problemen zijn. Maar voorlopig staat de planning nog op 2025, en als daar niets officieel aan veranderd, ga ik daar van uit.quote:Op woensdag 30 september 2015 12:08 schreef theguyver het volgende:
[..]
De issue is de kosten en het plan zelf waar nog het een en ander nog aan hapert.
Althans ik neem aan dat je het hebt over het Mars one project..
Het kosten plaatje kan er voor zorgen dat het allemaal niet loopt zoals geplanned.
Neen, dat we allang weten dat er leven is op mars.quote:Op woensdag 30 september 2015 13:05 schreef theguyver het volgende:
[..]
Tijd rekken voor meer funding zodat meer onderzoek gedaan kan worden?
was ook maar een theorie van mijzelfquote:Op woensdag 30 september 2015 13:09 schreef Chewie het volgende:
[..]
Neen, dat we allang weten dat er leven is op mars.
"Mars Attacks" is dan ook een documentaire
We wachten af, ik geef alleen aan dat het een grote issue kan zijn waardoor het verder uitgesteld word.quote:Op woensdag 30 september 2015 13:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat zal best, dat er problemen zijn. Maar voorlopig staat de planning nog op 2025, en als daar niets officieel aan veranderd, ga ik daar van uit.
http://www.thesun.co.uk/s(...)ars-and-kill-it.htmlquote:Op woensdag 30 september 2015 13:09 schreef Chewie het volgende:
[..]
Neen, dat we allang weten dat er leven is op mars.
"Mars Attacks" is dan ook een documentaire
Gaan die kut-martians net weer met zijn allen onder die uitlaat zitten.quote:Op woensdag 30 september 2015 13:12 schreef theguyver het volgende:
[..]
http://www.thesun.co.uk/s(...)ars-and-kill-it.html
BUNGLING Nasa chiefs are believed to have found tiny Martians — but KILLED them by boiling them alive.
Of dit is gewoon nu gaande bij de nieuwe rover!quote:Op woensdag 30 september 2015 13:19 schreef Chewie het volgende:
[..]
Gaan die kut-martians net weer met zijn allen onder die uitlaat zitten.
Oh dear, dat stukquote:Op woensdag 30 september 2015 12:56 schreef Chewie het volgende:
Schrijft El_Mata tegenwoordig voor niburu
http://www.niburu.co/inde(...)et-complot&Itemid=33
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 september 2015 23:30 schreef Wantie het volgende:
De documentaire 'Waters of Mars' van de Britse wetenschapper Doctor Who werpt een heel andere blik op het gevonden water op deze rode planeet.LOLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
Something like that.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 16:22 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
En de hele wereld tuint erin.. ook de Sovjets en de Chinezen. Of ze wisten er wel van maar vonden het wel een goede grap, dus hebben ze zich alleen achter de schermen helemaal de pleuris gelachen.
Volgens jou hebben we de hele ruimtevaart maar verzonnen?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:25 schreef Tingo het volgende:
[..]
Something like that.
Dat ligt eraan als je de Sovjet,Chinees e.a. ruimte avonturen geloven.
Als je de Gagarin hoax of Chinese space walk hoax ff googlen kan je zelf over beslissen.
Niet alleen de ruimtevaart, volgens tingo is vrijwel alles verzonnen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:43 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Volgens jou hebben we de hele ruimtevaart maar verzonnen?
Nee hoor - vrijwel alles op 't journaal is verzonnen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 18:46 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Niet alleen de ruimtevaart, volgens tingo is vrijwel alles verzonnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |