1 2 3 4 5 | Stand groep E: 1. Bay.Leverkusen 1- 3 ( 4- 1) 2. FC Barcelona 1- 1 ( 1- 1) 3. AS Roma 1- 1 ( 1- 1) 4. Bate Borisov 1- 0 ( 1- 4) |
Een stukje van mijn ziel stierf toen ik Memphis' gouden gebit zag.quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:23 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Eens, dat ie fan is van Ronaldo okay hoor, maar dan op dezelfde manier gaan juichen, zucht.
Zou ook niet terecht zijn.quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:26 schreef Rabieluh het volgende:
Een 2-2 zie ik he-le-maal niet meer gebeuren.
Ik hoopte nog een dat het een photoshop was. Hij had wel eens wat van die patserdingen maar nu is het helemaal los met die onzin. Bah.quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een stukje van mijn ziel stierf toen ik Memphis' gouden gebit zag.
Ik snap niet dat je 'fan' kunt zijn van zo'n IQ-loos figuur.quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:28 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik hoopte nog een dat het een photoshop was. Hij had wel eens wat van die patserdingen maar nu is het helemaal los met die onzin. Bah.
Ik kan best genieten van wat hij op het veld doet, dan zijn trainingsarbeid wat ik ook zeker kan waarderen.quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je 'fan' kunt zijn van zo'n IQ-loos figuur.
Smullen met Vidal en Turan.quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:30 schreef KingRoland het volgende:
Pax, komt wel goed later in de KO faseik heb genoeg gezien
Op het veld is het ook een lachwekkend figuur. Ik kon best genieten van een vrije trap die hij tegen Ajax nam, begin vorig jaar ergens. Klaar gaan staan á la Cristiano om hem vervolgens keihard op het parkeerdek te schoppen.quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:32 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik kan best genieten van wat hij op het veld doet, dan zijn trainingsarbeid wat ik ook zeker kan waarderen.
Jammer van die shit eromheen.
Hij doet veel fout ja, maar zo'n goal als tegen Brugge is dan wel iets wat ik weinig anderen zie doen.quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op het veld is het ook een lachwekkend figuur. Ik kon best genieten van een vrije trap die hij tegen Ajax nam, begin vorig jaar ergens. Klaar gaan staan á la Cristiano om hem vervolgens keihard op het parkeerdek te schoppen.
Het is een aardig showtje kan ik melden tot nu toequote:Op dinsdag 29 september 2015 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Meh de beh, Rijdende Rechter is al bezig. Dat kijk ik straks wel terug.
Ik wel!!quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Blijf je zometeen voor Bayern?
Ja, tegen Club fucking Brugge. In de Premier League laat hij nog minder zien dan Eljero Elia in een paar minuten voor Southampton deed.quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:35 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Hij doet veel fout ja, maar zo'n goal als tegen Brugge is dan wel iets wat ik weinig anderen zie doen.
Ik hoop dat hij ooit meer overzicht krijgt, z'n techniek mag ook wat beter. Dat laatste is nog wel te trainen maar dat overzicht, helaas.
Dan nog, hij deed 't en ik genoot.quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, tegen Club fucking Brugge. In de Premier League laat hij nog minder zien dan Eljero Elia in een paar minuten voor Southampton deed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |