abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 september 2015 @ 22:18:24 #1
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_156484629

Welkom bij Het Hardlooptopic! Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat.. Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen!

>>> Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen. Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 2015 Challenge
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Divers
SPOILER: Blogs van enkele vaste posters

[ Bericht 0% gewijzigd door YUR op 01-10-2015 08:51:41 ]
F means you're fucked
pi_156486031
Er staan foto's bij de uitslagen van de Posbankloop. En ze vallen niet eens tegen:

SPOILER
pi_156486191
Ze kunnen je allemaal niet bijhouden McT !

quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 20:52 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik ga zo de deur uit en sls ik terug kom heb ik deze maand 96km op de teller staan.
Movescount vond nog een loopje die ik weer vergeten was en het maandtotaal blijkt nu 102,3km te zijn, voor wat het waard is.
  dinsdag 29 september 2015 @ 23:40:48 #4
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_156487776
Riep iemand madness?

*O* *O* *O* *O*
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_156490660
Toffe foto's van de Posbankloop! ^O^ Goede herinneringen ook, mijn eerste officiële loopje :).

Ik had nog een fotootje van zaterdag, madness? Monster!

En vandaag nieuwe schoenen! *O*
  woensdag 30 september 2015 @ 07:24:14 #6
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_156490846
Nice one :)

Voor de liefhebbers: Vannacht opent de inschrijving voor de Rotterdam Marathon ^O^
F means you're fucked
pi_156490859
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2015 05:56 schreef Jero_nimo het volgende:
Toffe foto's van de Posbankloop! ^O^ Goede herinneringen ook, mijn eerste officiële loopje :).

Ik had nog een fotootje van zaterdag, madness? Monster!

[ afbeelding ]

En vandaag nieuwe schoenen! *O*
Topfoto, monster!
pi_156491030
Goeie TT, hebben we al een datum? :P
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_156491095
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 08:03 schreef Guard het volgende:
Goeie TT, hebben we al een datum? :P
Zodra de datum voor Ultra Trail Mt Fuji 2016 bekend is, zal ik hier op terugkomen.
  woensdag 30 september 2015 @ 08:15:35 #10
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_156491143
Sommige mensen hebben echt geld teveel :D

/jaloers
F means you're fucked
pi_156491703
Knie doet nog steeds lastig :o
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_156491904
Het leek mij wel handig om tijdens de marathon een bottle belt te vullen met sportdrank. Nu las ik dat isotone sportdrank te nemen tijdens een marathon.

Is dit beter dan gewone sportdrank? Ik dacht namelijk dat het vooral om de suikers gaat in sportdrank.
pi_156492004
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 09:19 schreef Voccar het volgende:
Het leek mij wel handig om tijdens de marathon een bottle belt te vullen met sportdrank. Nu las ik dat isotone sportdrank te nemen tijdens een marathon.

Is dit beter dan gewone sportdrank? Ik dacht namelijk dat het vooral om de suikers gaat in sportdrank.
Isotoon heeft ook suikers, maar precies dezelfde verhouding als je bloed waardoor het het snelste opgenomen wordt.
Als je hypertone sportdrank gaat drinken, krijg je een bloedsuikerpiek en moet je insuline gaan produceren om dat weer normaal te krijgen en dan krijg je daarna weer een dipje dus dat is niet handig. Dus isotoon is zeker het beste. 50% AA drank en 50% water is als ik het goed heb isotoon, isotoon is 6-7 gram suiker per 100 ml.

Wat jij denk ik bedoelt is dat je ook 60-70 gram koolhydraten per uur wilt aanvullen om de 'man met de hamer' te voorkomen. Maar daarvoor neem je in aanvulling op sportdrank of water meestal gelletjes.

[ Bericht 4% gewijzigd door La_Tramposa op 30-09-2015 09:31:50 ]
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_156492034
Mijn laatste training van september ging gelukkig eindelijk weer een keer lekker! Daarnaast ook de afgelopen 2 dagen weer een rustpols die wijst op goed herstel, wat al 3 weken niet voorgekomen was. Dus ik krijg weer een beetje vertrouwen. Voel af en toe nog wel wat gekke spiertjes, waarbij het ook niet helpt dat ik een paar keer heel lomp gevallen ben bij het survivallen zaterdag, volgens mij is mijn ribbenkast licht gekneusd. Maar ik heb donderdag a.s. en volgende week woensdag nog een afspraak bij de sportmasseur dus qua benen en liezen moet dat voldoende zijn. Uiteindelijk 321 km in september, ik vind het heel wat!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_156492084
50/50 Coca Cola/water is isotoon, en vrijwel overal ter wereld verkrijgbaar zodat je ook bij loopjes op exotische locaties isotoon kan drinken.
  woensdag 30 september 2015 @ 09:38:17 #16
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_156492213
YUR, wil je mij aan de OP toevoegen?

1
2
[b]1 November 2015 - [url=http://www.drechtstadloop.nl/]Drechtstadloop (Dordrecht[/url][/b]
[*] MaleDuck- 10 km
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_156492696
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 09:31 schreef ..-._---_-.- het volgende:
50/50 Coca Cola/water is isotoon, en vrijwel overal ter wereld verkrijgbaar zodat je ook bij loopjes op exotische locaties isotoon kan drinken.
En daar nog een snufje zout bij ^O^
pi_156492750
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 09:28 schreef La_Tramposa het volgende:
Mijn laatste training van september ging gelukkig eindelijk weer een keer lekker! Daarnaast ook de afgelopen 2 dagen weer een rustpols die wijst op goed herstel, wat al 3 weken niet voorgekomen was. Dus ik krijg weer een beetje vertrouwen. Voel af en toe nog wel wat gekke spiertjes, waarbij het ook niet helpt dat ik een paar keer heel lomp gevallen ben bij het survivallen zaterdag, volgens mij is mijn ribbenkast licht gekneusd. Maar ik heb donderdag a.s. en volgende week woensdag nog een afspraak bij de sportmasseur dus qua benen en liezen moet dat voldoende zijn. Uiteindelijk 321 km in september, ik vind het heel wat!
Wat heb je gedaan dat je zo vaak gevallen bent dan?
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 30 september 2015 @ 10:14:35 #19
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_156492813
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 07:24 schreef YUR het volgende:

Voor de liefhebbers: Vannacht opent de inschrijving voor de Rotterdam Marathon ^O^
Ik denk er nog even over na :P
pi_156493407
quote:
10s.gif Op woensdag 30 september 2015 10:09 schreef Cynic het volgende:

[..]

Wat heb je gedaan dat je zo vaak gevallen bent dan?
Ik heb sowieso talent voor vallen :P
Maar de vervelendste was bij een spel dat heette 'Mikado'. Een hok van zo'n 3 bij 3 denk ik, met allemaal houten palen die schuin door elkaar heen stonden en eerst moesten we daar als een soort menselijke ketting doorheen stappen, het touw volgend dat soms over en soms onder zo'n balk door ging. Dat ging heel goed! Maar die begeleider had wel door dat hij wel met een fanatieke groep te maken had, dus die zei tegen ons; het record voor in je eentje er doorheen zonder de grond te raken is 29 seconden. Dus toen gingen een paar van ons waaronder ik die uitdaging aan. Ging heel goed, alleen één keer slipte mijn voet weg en toen knalde ik vol op mijn borst op zo'n paal, en ook mijn benen zijn nu bont en blauw :P
Met het downhill mountainbiken ook wel een paar keer gevallen maar dat was vooral in de modder, niet hard ;)

SPOILER
Dit dus ;) Maar daar ging het nog goed.

[ Bericht 15% gewijzigd door La_Tramposa op 30-09-2015 10:48:03 ]
pi_156493458
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 07:24 schreef YUR het volgende:

Ik wil inderdaad Rotterdam gaan lopen volgend jaar, maar volgens mij is het nog niet echt nodig om gelijk vannacht in te schrijven. Zo snel zal deze niet vol zijn, dus dat kan nog wel even wachten. Het is immers geen MeeuwenMakrelen of Meijendelloop.
pi_156493747
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 10:42 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Maar de vervelendste was bij een spel dat heette 'Mikado'. Een hok van zo'n 3 bij 3 denk ik, met allemaal houten palen die schuin door elkaar heen stonden en eerst moesten we daar als een soort menselijke ketting doorheen stappen, het touw volgend dat soms over en soms onder zo'n balk door ging. Dat ging heel goed! Maar die begeleider had wel door dat hij wel met een fanatieke groep te maken had, dus die zei tegen ons; het record voor in je eentje er doorheen zonder de grond te raken is 29 seconden. Dus toen gingen een paar van ons waaronder ik die uitdaging aan. Ging heel goed, alleen één keer slipte mijn voet weg en toen knalde ik vol op mijn borst op zo'n paal, en ook mijn benen zijn nu bont en blauw :P
Met het downhill mountainbiken ook wel een paar keer gevallen maar dat was vooral in de modder, niet hard ;)

SPOILER
Ziet er wel grappig uit, sowieso leuk om een keer iets anders te doen natuurlijk. :)
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_156493781
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 10:42 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

SPOILER
Maar wat was je tijd? Want daar ging het toch om.
pi_156493797
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 10:59 schreef Cynic het volgende:

[..]

Ziet er wel grappig uit, sowieso leuk om een keer iets anders te doen natuurlijk. :)
Zeker! Ik heb echt genoten! Maar het is voor mij wel weer bevestigd dat ik in principe best de kracht heb voor dit soort dingen en heb ook geen angst/hoogtevrees, maar er gewoon echt te lomp/onhandig voor ben :P Als ik een obstacle run zou doen zou ik gegarandeerd met 40 blauwe plekken en misschien nog wel een botbreukje thuiskomen.. Bij het mountainbiken ben ik ook 4x gevallen en de rest allemaal 0 of 1 keer :P
pi_156493837
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 11:00 schreef pijll het volgende:

[..]

Maar wat was je tijd? Want daar ging het toch om.
Net boven de 2 minuten, maar dat was wel met een paar seconden bijkomen van het feit dat er geen lucht meer in mijn longen kwam :P Zonder die val was het wel onder de 2 minuten geweest. De snelste van ons had 1.32, zij is ook een roeister op internationaal niveau. De begeleider wist niet of dat de snelste vrouwentijd was, waarschijnlijk wel. Dat record was ook gezet door één van die begeleiders die natuurlijk vaker geoefend had, dus volgens mij hadden we best goede tijden.
Wat ook wel grappig was, was 'De muur', een muur van 3 meter waar je iedereen van het team overheen moest krijgen, waarbij natuurlijk vooral de eerste en de laatste lastig waren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')