geilquote:Op woensdag 30 september 2015 17:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik hou meer van mensen met scheurbuikies
Dat is absoluut niet wat ik zeg maar als dat is wat jij er uit haalt heb je er dus echt helemaal niks van begrepen. Ik kan het helaas niet duidelijker uitleggen dan ik al heb gedaan.quote:Op woensdag 30 september 2015 17:53 schreef brillenmeisje het volgende:
[..]
Waarom zou ik niet mezelf mogen zijn?
Dan niet. Jammer.quote:Op woensdag 30 september 2015 18:14 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dat is absoluut niet wat ik zeg maar als dat is wat jij er uit haalt heb je er dus echt helemaal niks van begrepen. Ik kan het helaas niet duidelijker uitleggen dan ik al heb gedaan.
Je schrijft 'had' in de OP, wat impliceert dat het nu uit is.quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:14 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ze heeft een vriendje zei ik toch_!
Ja of jij bent gewoon fucking gay.quote:Op woensdag 30 september 2015 09:58 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Maar dat hoef je niet op die manier te communiceren. Je zou ook kunnen zeggen: 'Het is prima dat je geen alcohol drinkt, maar ik krijg de indruk dat je buiten de groep valt, omdat je op mij overkomt alsof de wereld alleen maar om jezelf draait en omdat je zo fel reageert.'
Dat is opbouwende kritiek en komt een stuk vriendelijker over. Zo houden we het gezellig met elkaar.
Why u not pc brahquote:Op woensdag 30 september 2015 19:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja of jij bent gewoon fucking gay.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |