Bogarde op de boot zettenquote:
Heeft al vriendje voor zover ik en FB weten.quote:
Dan wilt ze jouw Dquote:Op woensdag 30 september 2015 14:32 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Heeft al vriendje voor zover ik en FB weten.
Je snapt het niet. Ze heeft een vriendje. Of ze wilt vreemd gaan, en daar zou deze gentleman niet aan meewerken.quote:
Ik bedoel dus vreemdgaanquote:Op woensdag 30 september 2015 14:52 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Je snapt het niet. Ze heeft een vriendje. Of ze wilt vreemd gaan, en daar zou deze gentleman niet aan meewerken.![]()
Denk ik
Hahahahah. Misschien, is ze dom genoeg voor.quote:
jezelf bewust cockblockenquote:Op woensdag 30 september 2015 14:52 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Je snapt het niet. Ze heeft een vriendje. Of ze wilt vreemd gaan, en daar zou deze gentleman niet aan meewerken.![]()
Denk ik
Is zij een naïef tienersletje en jij diegene met pedopas?quote:Op woensdag 30 september 2015 15:06 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Hahahahah. Misschien, is ze dom genoeg voor.
Dan pak je een random jongen die je maanden niet hebt gezien. Oeh daarom misschien
Klopt enigszins ja.quote:Op woensdag 30 september 2015 15:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Is zij een naïef tienersletje en jij diegene met pedopas?![]()
huehueheu
Beste, ik ben 19quote:Op woensdag 30 september 2015 16:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik had je jonger ingeschat wooaaa
Ik ben duivels lief.quote:Op woensdag 30 september 2015 16:45 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Beste, ik ben 19
Maar ik wil een lief meisje
Bloeit er wat moois op tussen jullie?quote:
Deus, qui in caelum est, iuve me!quote:
Ik hou meer van mensen met scheurbuikiesquote:Op woensdag 30 september 2015 17:04 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Bloeit er wat moois op tussen jullie?
God is er niet om je te helpen nu huehuequote:Op woensdag 30 september 2015 17:14 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Deus, qui in caelum est, iuve me!
quote:Op woensdag 30 september 2015 17:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik hou meer van mensen met scheurbuikies
[..]
God is er niet om je te helpen nu huehue
Ze is toe aan een nieuwe. Neuk haar.quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:14 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ze heeft een vriendje zei ik toch_!
Waarom zou ik niet mezelf mogen zijn?quote:Op woensdag 30 september 2015 13:07 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
en zou dat heel misschien aan jezelf kunnen liggen? Er zijn nu meerdere mensen waaronder ikzelf die zeggen dat je een hele nare agressieve en onaardige manier van communiceren hebt. Als verschillende mensen dat afzonderlijk tegen mij zouden zeggen zou ik mezelf bezinnen op mijn manier van communiceren.
Jij weigert kritisch naar jezelf te kijken. Jij wilt jezelf zijn en de rest moet zich maar aan jou aanpassen. Ik zal je zeggen dat je met deze houding ALTIJD eenzaam zult blijven en NOOIT de liefde zult vinden. Jij zegt: "ik herken mij daar niet in" en daarmee is de kous af. Zo, heb je het weer van je af kunnen schuiven zonder je eigen rol kritisch te bekijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |