Muah. Kan ook, maar die leeft alleen tijdens weekenden. Hier iig nietquote:Op woensdag 30 september 2015 17:02 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nou ja, andere. Of het beter wordt is nog maar afwachten.
[..]
Het gaat toch over de races, dus zou dan in dat topic moeten?
Johnny Walker gestopt met sponsoring ?quote:Op woensdag 30 september 2015 13:45 schreef Pagan het volgende:
[..]
McLaren heeft de champagne voor dit jaar toch weten te regelen.
[ afbeelding ]
BBC heeft hem niet dat weekend. Heel makkelijk zelf te zoeken met Google hoor. En in België worden de races in het Vlaams uitgezonden op Sporting Telenet, achter de decoder. In het Frans op de La Deux, en die is gewoon op de kabel te krijgen. In sommige regio's is RTL+ te ontvangen, dat hangt dan af van de distributeur. Telenet heeft 'm iig niet meer op de kabel. Belgacom/Proximus wel nog. Het Waalse VOO ook nog.quote:Op woensdag 30 september 2015 16:18 schreef Twieki het volgende:
Niet echt een nieuwtje, maar ik twijfel tussen het GP-topic en dit topic. Mijn keuze valt op dit topic omdat eh... geen idee.![]()
De GP van Amerika wordt 25 oktober verreden. Juist die dag ga ik naar België. Iemand die weet of deze race uitgezonden wordt op de BBC of op één of andere Belgische zender?
Dat is goed nieuws! Thanks!quote:Op woensdag 30 september 2015 18:38 schreef Sjemmert het volgende:
net op radio veronica gehoord dat max verstappen volgend jaar augustus wereld kampioen wordt.
Bron: een waarzegster van astro tv.
Ik heb het dan toch echt liever bij Sport1. Eurosport heb ik geen goed gevoel bij, het is gewoonweg geen autosportzender.quote:Op woensdag 30 september 2015 19:17 schreef borisz het volgende:
Eurosport koopt rechten voor de F1 in Portugal http://www.sportspromedia(...)1_rights_in_portugal
T/m 2018 is sport1 nog de rechtenhouder in NL, maar daarna zou het best eens Eurosport kunnen worden.
Ik zou het wel graag op Eurosport zien, tenminste geen gezeik meer met steams.quote:Op woensdag 30 september 2015 19:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb het dan toch echt liever bij Sport1. Eurosport heb ik geen goed gevoel bij, het is gewoonweg geen autosportzender.
Wel veel reclame.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:16 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik zou het wel graag op Eurosport zien, tenminste geen gezeik meer met steams.
Eurosport, alleen maar reclame man.quote:Op woensdag 30 september 2015 19:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb het dan toch echt liever bij Sport1. Eurosport heb ik geen goed gevoel bij, het is gewoonweg geen autosportzender.
goh, die is weer anders dan wat ik gisteren lasquote:Op woensdag 30 september 2015 21:43 schreef Nattekat het volgende:
FIA publiceert voorlopige F1-kalender
Mijn potentiële België-plannen hoeven niet de prullenbak in
Dus geen Le Mans voor Hulkenberg volgend jaar..quote:Op woensdag 30 september 2015 21:43 schreef Nattekat het volgende:
Zuurquote:Op woensdag 30 september 2015 22:34 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Dus geen Le Mans voor Hulkenberg volgend jaar..
De mijne ook nietquote:Op woensdag 30 september 2015 21:43 schreef Nattekat het volgende:
Baku zit te dicht op Canada imho, dus misschien verandert dat nog.quote:Op woensdag 30 september 2015 22:34 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Dus geen Le Mans voor Hulkenberg volgend jaar..
Pastor heeft gewoon een contract voor volgend jaar hoor.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 11:33 schreef Geralt het volgende:
Het zal toch niet dat de beste GP2 rijder ooit komend jaar zonder stoeltje gaat komen te zitten wel?
Dan zouden ze zichzelf behoorlijk belachelijk maken
Ik kijk in elk geval al uit naar over een paar jaar. Dikke clash tussen Nederland en België als die 2 allebei bij een winnend team zitten
En Ocon ook erbij. Dat zou leuk zijn
Het is een trend om GP2 kampioenen niet te laten promoveren naar de F1. Grosjean was de laatste 4 jaar geleden. De drie daaropvolgende zijn allemaal nog niet in de F1 terecht gekomen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 11:33 schreef Geralt het volgende:
Het zal toch niet dat de beste GP2 rijder ooit komend jaar zonder stoeltje gaat komen te zitten wel?
Ik kijk in elk geval al uit naar over een paar jaar. Dikke clash tussen Nederland en België als die 2 allebei bij een winnend team zitten
Ehm... nee.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 11:33 schreef Geralt het volgende:
dat is hier ook het plan.quote:
Hamilton heeft toch gewoon een contract voor volgend jaar?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 11:33 schreef Geralt het volgende:
Manor samen met Wehrlein?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 11:26 schreef Geralt het volgende:
Button bijgetekend voor komend jaar.
Ja ok leuk en alles.
Waar moet Stoffel heen dan? Die moet toch echt een stoeltje krijgen lijkt me toch?
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 12:31 schreef nils7 het volgende:
Hamilton heeft toch gewoon een contract voor volgend jaar?
Alonso heeft nog een doorlopend contract, maar de vraag na afgelopen weekend is of hij nog blijftquote:Op donderdag 1 oktober 2015 11:26 schreef Geralt het volgende:
Button bijgetekend voor komend jaar.
Ja ok leuk en alles.
Waar moet Stoffel heen dan? Die moet toch echt een stoeltje krijgen lijkt me toch?
welke teams zijn voor hem een optie?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 12:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Alonso heeft nog een doorlopend contract, maar de vraag na afgelopen weekend is of hij nog blijft
Porsche.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 13:38 schreef THEFXR het volgende:
[..]
welke teams zijn voor hem een optie?
Dan heeft ie letterlijk een GP2 enginequote:
Alsof de Honda beter is.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 13:50 schreef nils7 het volgende:
[..]
Dan heeft ie letterlijk een GP2 engine
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |