Nohquote:Op woensdag 30 september 2015 13:36 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ja, hij slaapt nu en z'n hoofdje is nog steeds zo. Maar hij heeft z'n handjes ook voor z'n borst, en z'n neusje ligt vrij tussen mijn borsten...
zostraks deed hij in een keer heel hard z'n hoofdje achterover, zover mogelijk. Daar schrok ik vooral van. Maar, denk inderdaad dat hij tevreden is. Nu ligt hij al bijna een uur te slapen in bed, ik kon hem gewoon overleggen!quote:Op woensdag 30 september 2015 14:30 schreef Mariposas het volgende:
Zo ligt L ook heel vaak hoor! Ach je merkt het toch wel als ze zuurstofgebrek krijgen, dan worden ze paars en gaan ze schokken?
Ik ga mijn doeken verkopen.quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:43 schreef Stormqueen het volgende:
Misschien wel, ik moet me alleen eerst goed oriënteren. En dat is moeilijkik wil iets dat zit als een huis, weinig bounce maar wel knoopbaar en een beetje zacht.
Kan de mc niet op het onderstel?quote:Op woensdag 30 september 2015 17:11 schreef MevrouwCactus het volgende:
Houden!! Tula's zijn tof!
We hebben van het weekend een kinderwagen gekocht, omdat oma graag wil wandelen met Sjaak en die wil niet dragen. Vandaag zijn we met de auto naar de stad geweest met de kinderwagen...
Het begon met kinderwagen en daarop MC met Sjaak naar de auto rijden (Tula ging mee voor de zekerheid). Daarna MC in de auto, zitstoeltje van kinderwagen op de voorstoel in de auto, kinderwagen opvouwen en achterin (wiel eraf, anders gaat de klep niet dicht), luiertas en Tula-tas erbij. Oma ook achterin naast Sjaak, ik reed. Parkeergarage in. Kinderwagen uitklappen (wiel er weer op zetten), tassen onderin kwakken, stoeltje erop, Sjaak uit MC en in kinderwagen, eindelijk rijden.
Wat een gedoe zeg! Normaal fiets ik naar de stad met Sjaak in de Tula en dan was ik al 6x op en neer geweest. Maar goed, oma is er blij mee en die gaat wandelen voortaan.
Sjaak en ik pakken voorlopig gewoon weer de Tula
Dat kan wel ja, maar hoe neem je dan het stoeltje mee? Sjaak heeft een hekel aan de MC dus dat stoeltje moet wel mee.quote:Op woensdag 30 september 2015 17:15 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Kan de mc niet op het onderstel?
Keer proberen of hij het ok vindt om in de mc op het onderstel te rijden? Als dat niet werkt is dit een non-oplossingquote:Op woensdag 30 september 2015 17:17 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Dat kan wel ja, maar hoe neem je dan het stoeltje mee? Sjaak heeft een hekel aan de MC dus dat stoeltje moet wel mee.
Tot 3 maanden geleden was dat hel en lava en schreeuwenquote:Op woensdag 30 september 2015 17:19 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Keer proberen of hij het ok vindt om in de mc op het onderstel te rijden? Als dat niet werkt is dit een non-oplossingWerkt bij ons prima, dan nemen we het stoeltje idd niet mee. Onderstel past dan naast de mc of evt (met wiel er af idd) in de achterbak
Hij zit toch in de auto in de MC? Hij kan dus gewoon blijven zitten daar in?quote:Op woensdag 30 september 2015 17:26 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Tot 3 maanden geleden was dat hel en lava en schreeuwenDus ik probeer het liever niet
Nee, hij kan niet blijven zitten helaas, want Sjaak wil niet in de MC. Dus ook niet in de MC op het onderstel. Grote Huils en Schreeuws dan.quote:Op woensdag 30 september 2015 17:30 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hij zit toch in de auto in de MC? Hij kan dus gewoon blijven zitten daar in?
Ik vind de buggy juist heerlijk om alles aan en in te hangen, luiertas en boodschappen enzo.
Kan je me een PB pp Facebook sturen? Op Fok zit ik te klooien met twee accounts. Ben ook te lui om dit wachtwoord te laten herstellen. Weet ook niet aan welke e-mail dit gekoppeld is...quote:Op woensdag 30 september 2015 16:52 schreef Stormqueen het volgende:
Tuurlijk houden!
Davinia, ik zal zo even kijken of het wat voor me is!
Hmmmm... Lastig! L had dat met de kinderwagen/reiswieg. We bleven af en toe proberen en ineens was het over. Maar anders.. Stationwagon kopen?quote:Op woensdag 30 september 2015 17:36 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Nee, hij kan niet blijven zitten helaas, want Sjaak wil niet in de MC. Dus ook niet in de MC op het onderstel. Grote Huils en Schreeuws dan.
Neeeeee! Deze is echt op m'n lijf geschreven.quote:Op woensdag 30 september 2015 17:51 schreef droomvrouwtje het volgende:
Faptist, ik zeg houden!
Ik vind de tula Betty erg leuk![]()
[ afbeelding ]
Het word weer tijd dat ik mijn petekind draag, heb haar al een tijdje niet meer gezien en gedragen
Dat is ook waarom ik hem niet wilquote:Op woensdag 30 september 2015 18:58 schreef faptist het volgende:
Alleen de stukjes bij de benen vind ik dan weer afgrijselijk. Gelukkig. Er is nog iets te zeuren
Oh herkenbaar!quote:Op woensdag 30 september 2015 17:36 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Nee, hij kan niet blijven zitten helaas, want Sjaak wil niet in de MC. Dus ook niet in de MC op het onderstel. Grote Huils en Schreeuws dan.
Wat leuk, ik heb dezelfde doek en er erg veel plezier van gehad. Draagt heel fijn. Van GotC al zei: de banden iets meer spreiden bij je nek en schouders is wel prettiger. Dat valt nu door het geringe gewicht nog wel mee, maar als je kind zwaarder wordt is het voor het verdelen van het gewicht echt een groot verschil.quote:Op woensdag 30 september 2015 13:40 schreef Jagärtrut het volgende:
ik vind het wel een beetje eng, eigenlijk. Nog even vertrouwen inkrijgen....
Ja dat stukje bij de benen is het enige wat niet mooi is, maar verder ❤❤❤ deze staat echt op de voor hopelijk ooit lijst.quote:Op woensdag 30 september 2015 19:29 schreef Moppert het volgende:
[..]
Dat is ook waarom ik hem niet wil
Tula heeft 1. Vriendin van me heeft hem ook. Ik vind doodshoofden op (kinder)kleding echt afgrijselijk verschrikkelijk. Nooit dat je mij er mee zal spotten. En geelquote:Op woensdag 30 september 2015 21:31 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
Ja dat stukje bij de benen is het enige wat niet mooi is, maar verder ❤❤❤ deze staat echt op de voor hopelijk ooit lijst.
Man had laatst een ergonomische draagzak gespot met doodskopjes die vond hij wel gaaf. Geen idee welk merk het was
Gewoon zo.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:45 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Vraagje, hoe doen jullie dat als je met baby in de doek de stad in gaat en lunchen bijvoorbeeld? Omstebeurt eten? Ik vroeg me ineens af hoe we dat doen als we straks een weekend weg gaan.
Net als eten in de plakperiode van de eerste weken... hydrofiel ter bescherming van kindquote:Op woensdag 30 september 2015 21:49 schreef AwayTL het volgende:
Ei in de nekplooi vinden 2 dagen na het eten van dat broodje.. oo the memories
Oo jij beschermde ook echt.. tja, eerste kind hequote:Op woensdag 30 september 2015 21:50 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Net als eten in de plakperiode van de eerste weken... hydrofiel ter bescherming van kind
quote:Op woensdag 30 september 2015 21:53 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Oo jij beschermde ook echt.. tja, eerste kind he![]()
Die van mij zat net zo goed onder de kruimels als ik. Een croissantje eten was geen goed idee overigens..
Betraptquote:Op woensdag 30 september 2015 21:53 schreef Mariposas het volgende:
Gaat heel makkelijk hoor! Ik lunch bijna niet anders meer. Soms legden we er tijdens het eten (thuis) een theedoek over.een hete lepel pastasaus over z'n hoofd is wel een beetje zielig.
Man schrok vandaag en vroeg of L een moedervlek op z'n hoofd ineens had. Oh, dat is chocolade; zei ik. Vergeten weg te poetsen.
Soep met een rietje was het toch?quote:
Ja, een beetje stiekem een zak chips of reep chocolade eten is er niet meer bij. Als ik 'm er aan het einde van de dag uithaal zie je zo mijn hele eetgeschiedenis van de dag voorbij komen.quote:
Nee, ik begon m'n soep liefkozend te wiegen en wilde het bijna tegen me aan houden toen Lou begon te huilen in haar vaders armenquote:Op woensdag 30 september 2015 21:58 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Soep met een rietje was het toch?
Ik stop wel met offtopic
Dat heb ik wanneer ik mijn bh af doe.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:59 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ja, een beetje stiekem een zak chips of reep chocolade eten is er niet meer bij. Als ik 'm er aan het einde van de dag uithaal zie je zo mijn hele eetgeschiedenis van de dag voorbij komen.
Restantjes voor onderweg, je zal toch verhongerenquote:Op woensdag 30 september 2015 22:15 schreef faptist het volgende:
[..]
Dat heb ik wanneer ik mijn bh af doe.
Ik heb hem nu ook.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:41 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Tula heeft 1. Vriendin van me heeft hem ook. Ik vind doodshoofden op (kinder)kleding echt afgrijselijk verschrikkelijk. Nooit dat je mij er mee zal spotten. En geel![]()
https://www.facebook.com/nonawovenwrapsquote:Jessica and I wanted to offer all our fans a chance to get one of our "testers". Therefore, we will open a preorder at our vendors for Palmae Antigua, Palmae Barbuda and Imagine Tulip Dreams. We have already uploaded the albums so you can easily which one you like best. When you have made your choice, head over to one of our vendors and place your preorder!
Our vendors are:
NL: www.draagkrachtig.nl
NL: www.mevrouwmus.com
ur ¤-prices are as follows. Local prices may vary slightly due to customs, shipping and taxes.
Maat/size 2 ¤42
Maat/size 3 ¤47
Maat/size 4 ¤52
Maat/size 5 ¤57
Maat/size 6 ¤62
Maat/size 7 ¤68
Ringsling ¤50
Place your preorder with one of our vendors between 1-7 October 2015. Delivery will be in December 2015!
Jessica and I thank you for your trust and hope to be bringing something from our love for babywearing to your love for babywearing!
~ Musetta
Hoewiewaarwat??quote:Op donderdag 1 oktober 2015 07:08 schreef MevrouwCactus het volgende:
Tula met Rupsje Nooitgenoeg. We wilden toch al een tweede Tula en even afhankelijk van de uitvoering is dit een goede kandidaat!
Ditquote:Op donderdag 1 oktober 2015 07:35 schreef Skittles het volgende:
Op de Tula facebook een sneakpeak. De suggestie wordt in ieder geval gewekt dat de volgende tula iets te maken heeft met rupsje nooitgenoeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |