Ok.quote:
De sleutel naar jouw hartquote:
Nee, dan pesten ze mij straks weg.quote:
Ben geen docent, maar kan wel goed presenteren. Is voor mij een veilige afstandelijke manier van contact met mensen, net als FOK!.quote:Op dinsdag 29 september 2015 16:30 schreef 2NutZ het volgende:
Zullen al die fokkers die docent zijn ook de les geven terwijl ze naar beneden staren?
quote:Op dinsdag 29 september 2015 16:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee, dan pesten ze mij straks weg.
for realz? ik gebruik daarvoor juist emailquote:Op dinsdag 29 september 2015 16:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben geen docent, maar kan wel goed presenteren. Is voor mij een veilige afstandelijke manier van contact met mensen, net als FOK!.
Vergeet de pizza's niet.quote:Op dinsdag 29 september 2015 16:33 schreef 2NutZ het volgende:
- rijstewafels
- patat
- mayo
- eierdoppen
- soyaburger
Wow wel mooie sleutelquote:
met welke diepvriespizza associeer jij je het meest?quote:
5 uur lang. Na half 10 mag je immers ook niet meer komenquote:Op dinsdag 29 september 2015 16:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Tot hoe lang na half vijf mag ik eigenlijk niet posten?
Tot 6 uur in de ochtend.quote:Op dinsdag 29 september 2015 16:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Tot hoe lang na half vijf mag ik eigenlijk niet posten?
Geen enkele want ik eet nooit pizza.quote:Op dinsdag 29 september 2015 16:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wow wel mooie sleutelzou twijfelen om om te smelten.
[..]
met welke diepvriespizza associeer jij je het meest?
Whehe, goede grap Faggotology.quote:Op dinsdag 29 september 2015 16:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
5 uur lang. Na half 10 mag je immers ook niet meer komen
HAHAHEHEHHEAHEHAHEHEHAEHEHAHE
Ja maar dan wel voor meerdere personen.quote:Op dinsdag 29 september 2015 16:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
for realz? ik gebruik daarvoor juist email
watn hommoquote:Op dinsdag 29 september 2015 16:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Geen enkele want ik eet nooit pizza.
Dus ook 5 personen tegelijk mailen niet?quote:Op dinsdag 29 september 2015 16:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar dan wel voor meerdere personen.
Jij reageert niet meer... Wat moet ik anders?quote:Op dinsdag 29 september 2015 16:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Met Niels DM'en
Man man man
Dacht dat jij mijn enige vriend op FOK! was. Laat maar weer. Kut SC.quote:
Tot over paar minuten!quote:Op dinsdag 29 september 2015 16:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dacht dat jij mijn enige vriend op FOK! was. Laat maar weer. Kut SC.Ga ook een topic in FB maken dat ik ben weggepest hier trouwens.
Zou ik ook doen. Zo veranderd er nooit wat.quote:Op dinsdag 29 september 2015 16:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dacht dat jij mijn enige vriend op FOK! was. Laat maar weer. Kut SC.Ga ook een topic in FB maken dat ik ben weggepest hier trouwens.
Hij is nu druk met mij aan het DM'enquote:Op dinsdag 29 september 2015 16:38 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Jij reageert niet meer... Wat moet ik anders?
Dat filmpje is al zo oud, toen was jij nog niet eens geboren.quote:Op dinsdag 29 september 2015 16:37 schreef xcachet het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)halal_tuthola_s.html
Halal-Tuthola's
houdtquote:Op dinsdag 29 september 2015 16:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou ik ook doen. Zo veranderd er nooit wat.
#hethoudnietop
Gewoon blijven spammen met berichten. Doet WCH bij mij ook.quote:Op dinsdag 29 september 2015 16:38 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Jij reageert niet meer... Wat moet ik anders?
Hout.quote:
quote:Op dinsdag 29 september 2015 16:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gewoon blijven spammen met berichten. Doet WCH bij mij ook.
Eentje ja. Ik hoefde er geen waarop je een puntmuts op hebt.quote:Op dinsdag 29 september 2015 16:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]je vroeg zelf om dickpics
Hee de zussen van Crip.quote:Op dinsdag 29 september 2015 16:37 schreef xcachet het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)halal_tuthola_s.html
Halal-Tuthola's
ohquote:Op dinsdag 29 september 2015 16:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Eentje ja. Ik hoefde er geen waarop je een puntmuts op hebt.
Meteen duidelijk waarom je zo autistisch bent.quote:Op dinsdag 29 september 2015 16:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ben tyfesverkouden gvd man
kutvaccinaties
Vind zulke wijven zo domquote:
Ze zijn gewoon echt te dom om het punt van Hans te begrijpen helaas.quote:Op dinsdag 29 september 2015 16:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vind zulke wijven zo domLekker semi-slim doen en zeiken over anderen die wat verkeerds zeggen.
En al konden ze dat zouden ze het niet doen, want arrogantiequote:Op dinsdag 29 september 2015 16:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon echt te dom om het punt van Hans te begrijpen helaas.
Dan vergaat de wereld.quote:Op dinsdag 29 september 2015 16:44 schreef pinman het volgende:
Nog 11 uur en 27 minuten en ... seconden en dan wat?
Ik wil ookquote:Op dinsdag 29 september 2015 16:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij is nu druk met mij aan het DM'en
Zal een extra dekentje voor je meenemenquote:Op dinsdag 29 september 2015 16:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ben tyfesverkouden gvd man
kutvaccinaties
Nog even gekeken maar manmanman wat worden die mensen daar op hun plek gezet en hoe moeilijk is het voor ze om dit te erkennen ookquote:
Ik wil geen trio met jouquote:Op dinsdag 29 september 2015 16:44 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik wil ook
Stel even een trio voor
owowowowowowowowowowwwwquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |