Best een goeiequote:Op dinsdag 29 september 2015 16:27 schreef Chai het volgende:
Iedereen op FOK! leest anderen graag de les, daarom zijn er zoveel docenten hier.
quote:
Ok.quote:Op dinsdag 29 september 2015 16:26 schreef Catkiller het volgende:
Weet tenminste wel een . te vinden op mijn toetsenbord.
Ga je zus neuken.quote:
ja breng mij in contact met hemquote:Op dinsdag 29 september 2015 16:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die ken ik verder niet
[..]
SonicVolcano?
[..]
Dacht ik al
[..]
Stuur je wel even een zure dm om de boel te compenseren.
Oh, maagd dan.quote:Op dinsdag 29 september 2015 16:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb ik niet.
Zal de jouwe wel nemen.
Godquote:Op dinsdag 29 september 2015 16:26 schreef Catkiller het volgende:
Weet tenminste wel een . te vinden op mijn toetsenbord.
Kale koppe niet te stoppe aghahahajhgaj.quote:Op dinsdag 29 september 2015 16:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Godhij heeft ook een keer een punt hoor
Je kan hem toch zelf zo een bericht sturen. Hij is superknap weetjequote:Op dinsdag 29 september 2015 16:28 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ja breng mij in contact met hem
ja zijn er wel veel hè valt me ook opquote:Op dinsdag 29 september 2015 16:27 schreef Chai het volgende:
Iedereen op FOK! leest anderen graag de les. Daarom zijn er zoveel docenten hier.
Doe ik niet aan, dat laat ik aan zure vrouwen over. Ik zal geen namen noemen verder.quote:
quote:Op dinsdag 29 september 2015 16:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kale koppe niet te stoppe aghahahajhgaj.
durf ni. fix jij ff?quote:Op dinsdag 29 september 2015 16:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je kan hem toch zelf zo een bericht sturen. Hij is superknap weetje
Ja, zou gewoon na half 5 niet meer op FOK! komen vanaf nu als ik jou was.quote:Op dinsdag 29 september 2015 16:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]zo gemeen dit steeds
Voor wat hoort watquote:
okquote:Op dinsdag 29 september 2015 16:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja, zou gewoon na half 5 niet meer op FOK! komen vanaf nu als ik jou was.
noemquote:Op dinsdag 29 september 2015 16:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Doe ik niet aan, dat laat ik aan zure vrouwen over. Ik zal geen namen noemen verder.
jup jwzquote:Op dinsdag 29 september 2015 16:30 schreef 2NutZ het volgende:
Zullen al die fokkers die docent zijn ook de les geven terwijl ze naar beneden staren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |