abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 september 2015 @ 09:25:53 #126
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156491991
En tenslotte lijkt me dat jouw contactmaakproblenen hier een stuk beter passen, Deezertje: R&P / Jongeren die moeite hebben met contact zoeken. Ook ouderen welkom. #3 .
Jouw problematiek hiermee is imo nog een aardige stap verwijderd van versieren. Wees wat kritischer op wat je waar post.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_156492054
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 17:11 schreef syndroom het volgende:

[..]

[..]

Ik bedoel meer dat vrouwen altijd en overal wel benaderd worden door mannen die seks willen. Andersom is dat echt zelden. Je ziet ook nooit vrouwelijke pua's rondlopen.

Zelfde op datingsites, vrouwen krijgen altijd direct berichtjes terwijl mannen juist hun best moeten doen om überhaupt een berichtje terug te krijgen.
Die zijn er dus wel.

Wat betreft datingsites heb je gelijk, maar wellicht komt dat ook omdat een groot deel van de mannen alleen op zoek is naar een snel/buitenechtelijk avontuurtje. De man:vrouw is ook compleet scheef op datingsites, dan krijg je al snel een stortvloed aan wanhopige / creepy berichtjes. Er zijn ook genoeg vrouwen die binnen een paar dagen compleet afknappen op internetdating door dit 'fenomeen'.
pi_156494671
Het enige waar ik me in herken is het er willen bijhoren bij de maatschappij. Maar dat wil iedereen lijkt me. Alleen probeer ik het misschien té hard waardoor ik juist overkom als die vent die niet weet hoe ie zich moet gedragen. En te hard of graag willen valt op en werkt niet, dan voer je soort toneelstukje op. Ik heb sterk het gevoel dat ik de outsider ben, maar dat is echt niet zo want het kan altijd gekker/vreemder/triester.
  woensdag 30 september 2015 @ 12:05:39 #129
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_156494938
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 11:48 schreef Deezertje het volgende:
Het enige waar ik me in herken is het er willen bijhoren bij de maatschappij. Maar dat wil iedereen lijkt me.
Nou dat denk ik niet. Ik ken genoeg mensen die hun eigen gang gaan. Natuurlijk word je wel onbewust beinvloed door bv reclame. Ik zelf doe toch echt wat ik zelf wil. Met als gevolg dat niet iedereen even blij met mij is en dat vind ik prima. Voordeel is wel dat er genoeg anderen zijn die het wel prima met mij kunnen vinden en daar trek je van zelf dan mee op. Dat maakt het leven voor mij mooi. Alleen al de stress wat mensen eventueel van me kunnen vinden lijkt mij dood vermoeiend. Wat boeit het nou wat ze van je vinden? Of wat je moet doen omdat andere dat ook doen?

Het leven is al zo kort, dus kan je maar beter zorgen dat jij het zelf naar je zin hebt ipv het andere naar hun zin maken.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  woensdag 30 september 2015 @ 12:10:56 #130
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156494999
quote:
7s.gif Op woensdag 30 september 2015 09:25 schreef Copycat het volgende:
En tenslotte lijkt me dat jouw contactmaakproblemen hier een stuk beter passen, Deezertje: R&P / Jongeren die moeite hebben met contact zoeken. Ook ouderen welkom. #3 .
Jouw problematiek hiermee is imo nog een aardige stap verwijderd van versieren. Wees wat kritischer op wat je waar post.
Nogmaals Deezertje.
pi_156495022
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2015 12:05 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Nou dat denk ik niet. Ik ken genoeg mensen die hun eigen gang gaan. Natuurlijk word je wel onbewust beinvloed door bv reclame. Ik zelf doe toch echt wat ik zelf wil. Met als gevolg dat niet iedereen even blij met mij is en dat vind ik prima. Voordeel is wel dat er genoeg anderen zijn die het wel prima met mij kunnen vinden en daar trek je van zelf dan mee op. Dat maakt het leven voor mij mooi. Alleen al de stress wat mensen eventueel van me kunnen vinden lijkt mij dood vermoeiend. Wat boeit het nou wat ze van je vinden? Of wat je moet doen omdat andere dat ook doen?

Het leven is al zo kort, dus kan je maar beter zorgen dat jij het zelf naar je zin hebt ipv het andere naar hun zin maken.
Ik leef als het ware al jaren mijn eigen leven (autisten eigen wereld etc. :P) en dat maakt mij deels gelukkig maar dat stukje onvoorspelbaarheid niet als in mensen waarmee je het leuk hebt. Als ik een brood wil ga ik naar de supermarkt en koop ik. Liefde is niet te koop, althans echte :P
pi_156496820
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 09:29 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Die zijn er dus wel.

Wat betreft datingsites heb je gelijk, maar wellicht komt dat ook omdat een groot deel van de mannen alleen op zoek is naar een snel/buitenechtelijk avontuurtje. De man:vrouw is ook compleet scheef op datingsites, dan krijg je al snel een stortvloed aan wanhopige / creepy berichtjes. Er zijn ook genoeg vrouwen die binnen een paar dagen compleet afknappen op internetdating door dit 'fenomeen'.
Die worden na registratie al direct echt overspoeld met, aandacht, views en berichtjes, komt denk ik ook omdat het zo laagdrempelig is dat het vooral ook mannen aantrekt die in het dagelijks leven niet mee kunnen komen. Als het aanbod aan mannen zo groot is gaan vrouwen alleen maar meer eisen stellen.

quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 12:11 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik leef als het ware al jaren mijn eigen leven (autisten eigen wereld etc. :P) en dat maakt mij deels gelukkig maar dat stukje onvoorspelbaarheid niet als in mensen waarmee je het leuk hebt. Als ik een brood wil ga ik naar de supermarkt en koop ik. Liefde is niet te koop, althans echte :P
Ik herken me in dusverre dat ik wel echt een passief en eenzaam leven heb, een beetje die autistenwereld die jij noemt. Het liefst zou ik natuurlijk wel iemand willen zijn met een bruisend sociaal leven, veel vrienden hebben en gemakkelijk contact kunnen leggen. Want ik heb nu het idee dat ik echt onzichtbaar ben voor iedereen. Dit forum is eigenlijk ook zo'n beetje mijn enige uitlaatklep.

Zou jij dat ook niet willen? Want je komt over als iemand die obsessief enkel en alleen maar opzoek is naar een vriendin, maar zou je ook niet iemand willen zijn die ook op sociaal gebied een actiever leven heeft?

Gebrek aan sociaal contact. Kan me nog herinneren voor het laatst ik jarig was en weer 0 reacties daarop kreeg. Altijd al zo geweest, en als ik dan soms fb van oud klasgenoten voorbij zie komen en die wel massaal gefeliciteerd worden geeft me dat wel een depressief gevoel. Vroeger kon ik daar beter mee omgaan maar sinds ik meer in een isolement zit begint dat wel te knagen.
  woensdag 30 september 2015 @ 14:04:47 #133
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_156496879
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_156496979
quote:
Maar eigenlijk is het toch triest dat we een topic nodig hebben waarin we mensen in contact brengen die dat in real life niet kunnen. Ik begrijp het idee en de goede bedoelingen wel maar het is niet iets dat het onderliggende probleem oplost.
pi_156497068
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 14:09 schreef syndroom het volgende:

[..]

Maar eigenlijk is het toch triest dat we een topic nodig hebben waarin we mensen in contact brengen die dat in real life niet kunnen. Ik begrijp het idee en de goede bedoelingen wel maar het is niet iets dat het onderliggende probleem oplost.
Nee, vooral geen actie ondernemen en hier blijven klagen lost alles op.
pi_156497075
quote:

[..]

Best wel, en dat is ook niet echt hoopgevend.. blijkbaar mankeert er allemaal wat aan want anders zouden we wel een sociaal leven hebben en uperhaupt niet op zulke topics/posts/forums komen maar gewoon lekker met vrienden kostbare tijd doorbrengen...
  woensdag 30 september 2015 @ 14:13:48 #137
262 Re
Kiss & Swallow
pi_156497079
quote:

[..]

in deze reeks is het iig ook niet op zijn plek omdat het hier gaat om ervaringen over dating, niet over hoe dates te regelen of sociale contacten
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_156497098
Vrienden worden met Deezer, ik denk wel dat sommige mensen zich zouden bedenken wetende dat hij mensen met minder dan HBO als untermensch ziet.
pi_156497101
Om het onderliggende probleem op te lossen, heb je sociale contacten nodig. Aangezien er in dit topic ook niet wordt ingegaan op aanbiedingen om contact te leggen, wordt er hier ook niets opgelost.

Daarnaast gaat dit topic over versieren. Niet over sociaal niet mee kunnen komen. Het is al te lang gegaan over mensen die nog helemaal niet in staat zijn om een relatie te hebben. Het is wel een keertje klaar, en alles is zo onderhand al drie keer gezegd.
  woensdag 30 september 2015 @ 14:16:57 #140
262 Re
Kiss & Swallow
pi_156497146
quote:
3s.gif Op woensdag 30 september 2015 14:13 schreef Re het volgende:

[..]

in deze reeks is het iig ook niet op zijn plek omdat het hier gaat om ervaringen over dating, niet over hoe dates te regelen of sociale contacten
excuus over hoe iemand te versieren (same difference) sociale contacten opdoen is een ander onderwerp
pi_156497151
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 14:14 schreef Mystikvm het volgende:
Om het onderliggende probleem op te lossen, heb je sociale contacten nodig. Aangezien er in dit topic ook niet wordt ingegaan op aanbiedingen om contact te leggen, wordt er hier ook niets opgelost.

Daarnaast gaat dit topic over versieren. Niet over sociaal niet mee kunnen komen. Het is al te lang gegaan over mensen die nog helemaal niet in staat zijn om een relatie te hebben. Het is wel een keertje klaar, en alles is zo onderhand al drie keer gezegd.
En zo worden we langzamerhand echt het afvoerputje ingegooid en zijn we op ons 30ste nog alleen, nog depressiever, en blijven dan maar eeuwig alleen ;(
  woensdag 30 september 2015 @ 14:18:52 #142
262 Re
Kiss & Swallow
pi_156497192
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 14:17 schreef Deezertje het volgende:

[..]

En zo worden we langzamerhand echt het afvoerputje ingegooid en zijn we op ons 30ste nog alleen, nog depressiever, en blijven dan maar eeuwig alleen ;(
niet waar, en nu klaar :)
pi_156497214
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 14:17 schreef Deezertje het volgende:

[..]

In de afgelopen anderhalf jaar heb je stapels adviezen en aanbiedingen gehad waar je wat mee kunt doen. Nu is het aan jou.

Ik ga er verder ook geen woorden meer aan vuil maken, anders gaat het weer de hele tijd over hetzelfde.
  woensdag 30 september 2015 @ 14:20:42 #144
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156497224
quote:

En dat doet off topic posten hier al helemaal niet.
pi_156497293
Dat andere topic heeft wel een heel vervelend kusjekroel gehalte. Jullie hebben allebei af en toe een hele harde trap onder je reet nodig ipv geruststelling dat het allemaal wel goed gaat komen.

Als jullie nou echt iets doen met de aangebrachte adviezen en ook hulp aangrijpen zou het een heel ander verhaal zijn. Zag je de reacties toen je laatst echt actie had ondernomen en uit bent gegaan? Zet die lijn door en post in dat andere topic, zodra mensen zien dat je stappen onderneemt en voortgang boekt krijg je vanzelf weer gemeende positieve adviezen.
  woensdag 30 september 2015 @ 14:45:55 #146
262 Re
Kiss & Swallow
pi_156497818
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 14:23 schreef ElDinosaur het volgende:
Dat andere topic heeft wel een heel vervelend kusjekroel gehalte. Jullie hebben allebei af en toe een hele harde trap onder je reet nodig ipv geruststelling dat het allemaal wel goed gaat komen.

Als jullie nou echt iets doen met de aangebrachte adviezen en ook hulp aangrijpen zou het een heel ander verhaal zijn. Zag je de reacties toen je laatst echt actie had ondernomen en uit bent gegaan? Zet die lijn door en post in dat andere topic, zodra mensen zien dat je stappen onderneemt en voortgang boekt krijg je vanzelf weer gemeende positieve adviezen.
daar is niets vervelends kusjekroel aan voor mensen die moeilijk contact maken, misschien ook stoppen met je arrogante blik op users die niet zo snel meekomen als dat jij van ze eist.

maar goed, genoeg daar over, voor tips over sociale omgang met mensen zijn er andere topics, hier gaan we het gewoon over het versieren
pi_156505444
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 14:23 schreef ElDinosaur het volgende:

Ik ben het met deze post eens. Ik dacht erover na in dat topic te gaan meeposten omdat ik matig sociaal ben, maar de knuffelsfeer daar schrok me nogal af.
  woensdag 30 september 2015 @ 22:22:02 #148
447926 Gijlebeer
Ik kom niet meer terug
pi_156510038
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 20:26 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik ben het met deze post eens. Ik dacht erover na in dat topic te gaan meeposten omdat ik matig sociaal ben, maar de knuffelsfeer daar schrok me nogal af.
Maar je houdt toch wel van knuffelen, of dat ook niet?
pi_156510063
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 22:22 schreef Gijlebeer het volgende:

[..]

Maar je houdt toch wel van knuffelen, of dat ook niet?
Wie heeft je op dat idee gebracht dan?
  woensdag 30 september 2015 @ 22:25:43 #150
447926 Gijlebeer
Ik kom niet meer terug
pi_156510188

[ Bericht 100% gewijzigd door Gijlebeer op 30-09-2015 22:45:24 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')