Waarom zou je jezelf moeten verkopen? Waarom ga je überhaupt meeten om alleen maar te klagen? Waarom ga je niet op uitnodigingen van jongens? Als je zonodig je hart wil luchten kan je dat bij hun ook doen toch?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:42 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat was puur dat moment, ook omdat het geen date was dus gewoon ff eerlijk mijn hart luchten zonder dat je je moet verkopen.
Oh dus je kan wel dates krijgen? Nou dan kan het best nog wel goed komenquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:45 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Zeker wel! Daarom ga ik toch juist op date?Ik ga ook niet met iedereen op date, alleen met de mensen die ik beter wil leren kennen.
Dan heb je dus totaal geen empathisch vermogen. Het draait niet alleen om jou, Deezer. Als je ooit een relatie wil, of uberhaupt iets van een sociaal contact, dan moet je leren dat het geven en nemen is. Je wilt het die ander toch wel naar de zin maken?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:42 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat was puur dat moment, ook omdat het geen date was dus gewoon ff eerlijk mijn hart luchten zonder dat je je moet verkopen.
Uiteraard. Zoeken naar iets werkt ook nooit. Maar als je jaren alleen bent probeer je dat maar en even denken van 'ach. ik moet stoppen met de zoektocht' is ook niet zo makkelijk want je hebt er geen vertrouwen in dat het dan wel ineens komt, je bent immers al jaren alleen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:44 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Snap je nou werkelijk niet dat het niet daarom draait, maar om jouw gedachtegang? Het psychologische aspect?
Linkeroor ------------------ Hier zit het niet helemaal goed, zeg maar ------------------- Rechteroor
Wat een kulargument. Je bent gezellig en daarom ga je op date? Er is helemaal geen noodzakelijk verband tussen die twee.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:45 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Zeker wel! Daarom ga ik toch juist op date?Ik ga ook niet met iedereen op date, alleen met de mensen die ik beter wil leren kennen.
Waarom ga je niet in therapie?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:47 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Uiteraard. Zoeken naar iets werkt ook nooit. Maar als je jaren alleen bent probeer je dat maar en even denken van 'ach. ik moet stoppen met de zoektocht' is ook niet zo makkelijk want je hebt er geen vertrouwen in dat het dan wel ineens komt, je bent immers al jaren alleen.
Dat is toch het hele proces van dating? Jezelf aantrekkelijk maken naar de ander toe. Je hebt toch ook een scheiding vrienden en relatiemateriaal? Daar laat je je anders zien dan naar je vrienden toe lijkt me. Eerste maanden verliefdheid, dan komen de minder leuke dingen naar boven en dan moet je juist sterk blijven wil de relatie slagen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:46 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Waarom zou je jezelf moeten verkopen? Waarom ga je überhaupt meeten om alleen maar te klagen? Waarom ga je niet op uitnodigingen van jongens? Als je zonodig je hart wil luchten kan je dat bij hun ook doen toch?
Waarom was je 'voor meer dingen in' als er potentie in had gezeten? Waarom doe je je anders voor zodra er 'potentie' is?
Een groep als de mijne zal wel goed zijn voor hem zijn alleen isoleren wij ons omdat we vinden dat we lelijk zijnquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:48 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Waarom ga je niet in therapie?
Waarom roept iedereen dan hier dat je eerst aan jezelf moet werken en dingen doen waar je zin in hebt? Dan sta je toch goed in het leven en ben je gezellig en ga je daten. Ik ben gezellig als ik met mensen meet waar ik het ook gezellig mee heb. In principe beschouw ik iedere date ook als uitje.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:47 schreef Detroit het volgende:
[..]
Wat een kulargument. Je bent gezellig en daarom ga je op date? Er is helemaal geen noodzakelijk verband tussen die twee.
Af en toe heb ik echt het gevoel dat jij totaal niet luistert.
Waarom kijk je zo theoretisch naar de buitenwereld? Het lijkt wel alsof je een wetenschappelijk stuk tekst citeert.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:50 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat is toch het hele proces van dating? Jezelf aantrekkelijk maken naar de ander toe. Je hebt toch ook een scheiding vrienden en relatiemateriaal? Daar laat je je anders zien dan naar je vrienden toe lijkt me. Eerste maanden verliefdheid, dan komen de minder leuke dingen naar boven en dan moet je juist sterk blijven wil de relatie slagen.
Hij kan geen dates krijgenquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:06 schreef -Deluzion- het volgende:
Maar als je wel gewoon dates kan krijgen lijkt mij het dat het dan wel goed komt uiteindelijk
Dan is hij er wel dichterbij dan ikquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:07 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hij kan geen dates krijgen, die zeggen altijd op het laatst moment af.
Ja jij?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:10 schreef Geerd het volgende:
Gaan er vanavond nog mensen stappen en proberen wat te rochelen >??
Nee deezer, dat doe je dus niet. Je reageert niet als je door mannen dingen aangeboden worden, wil alleen met vrouwen afspreken en gedraagt je als dat gebeurt dan als een negatieveling. Sorry, maar dan houd het een keer op. Relaties, zowel vriendschappelijk als romantisch zijn tweerichtingsverkeer. Bij jou is het af en toe net een eenbaansweg waar iedereen structureel 200 rijd. Werk daar eerst eens aan voordat je stappen verder zet. Een relatie is nu niet realistisch. En ja, ik snap heel goed dat je dat mist, dat herkend iedere vrijgezel wel denk ik. Maar als ik jouw posts lees komen twee vragen bij me op: draait alles om seks en wat heb jij iemand te bieden?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:12 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Waar zit je in dan?
Ik trek alle middelen uit de kast om maar contacten te leggen en het ene faalt nog harder dan 't andere, dus met mij wil je echt niet ruilen.
Shit, is dat het? Dat vroeg ok me nu altijd af. Maar ik ben gewoon te knap waardoor het awkward word.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je lelijk bent maar zelfverzekerd bent/overkomt, dan maak je meer kans bij vrouwen dan een knappe jongen die verder zo awkward is als wat. Prima dat je aan je uiterlijk werkt natuurlijk, maar daarmee ben je er nog niet. Het kan je natuurlijk wel helpen zelfverzekerder te worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Die indruk krijg ik ook, aangezien hij zaken vrij conceptueel en abstract brengt. Maar theorieën dienen getoetst te worden in de wetenschap, om ze te bevestigen of te verwerpen, en dat laat Deezertje na of hij krijgt de kans daar niet toe.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:53 schreef SonicVolcano het volgende:
Waarom kijk je zo theoretisch naar de buitenwereld? Het lijkt wel alsof je een wetenschappelijk stuk tekst citeert.
"Relatiemateriaal" is ook zo'n abstract concept. Test het uit, wat zijn jouw ervaringen? Wat mij betreft kan je vrienden en relatiemateriaal niet scheiden, zeker op voorhand niet. Maar ik ondervind dan ook dat mannen en vrouwen gewoon vrienden kunnen zijn, zonder meteen meer te willen. Gewoon omdat sommige vrouwen mijn interesses meer delen dan mannen. Ik heb overigens ook nog nooit meer gehad, maar dat terzijde.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:50 schreef Deezertje het volgende:
Je hebt toch ook een scheiding vrienden en relatiemateriaal?
tijdje geleden dat ik gedate heb, maar ik gedraag me altijd als ik wat met iemand afspreek (voor het eerst) hetzelfde, man/vrouw/relatiemateriaal of niet, ik ben gewoon mezelf. Zenuwachtig, altijd n beetje, soms wat meer, maar wel mezelf.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:50 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat is toch het hele proces van dating? Jezelf aantrekkelijk maken naar de ander toe. Je hebt toch ook een scheiding vrienden en relatiemateriaal? Daar laat je je anders zien dan naar je vrienden toe lijkt me. Eerste maanden verliefdheid, dan komen de minder leuke dingen naar boven en dan moet je juist sterk blijven wil de relatie slagen.
Dat is wel jouw kracht, ja.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
tijdje geleden dat ik gedate heb, maar ik gedraag me altijd als ik wat met iemand afspreek (voor het eerst) hetzelfde, man/vrouw/relatiemateriaal of niet, ik ben gewoon mezelf. Zenuwachtig, altijd n beetje, soms wat meer, maar wel mezelf.
Ik lul overal over, kan t met de meeste mensen wel vinden en heb t naar m'n zin
Arrogantie en misplaatste borstklopperij van hem. Ik denk dat dat ook afschrikt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:39 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]![]()
ik kan me dit totaal niet voorstellen. Ik denk dat je zulke opmerkingen ook niet te letterlijk moet opnemen, doen ze gewoon om je een hart onder de riem te steken.
Hoezo denk jij überhaupt dat je leuk bent?
Onderstaande posts beweren het tegengestelde, verklaar dit eens?
[..]
[..]
Ik blijf het fascinerend vinden dat de ene man eigenlijk zonder al te veel moeite een ONS of een scharrel weet te regelen, terwijl mensen zoals jij en ik verwoede pogingen doen maar dat resultaat eigenlijk 0 is.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:43 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Waar ben ik de afgelopen jaren mee bezig dan op al die contactsites en qua uiterlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |