abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156576699
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 19:42 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dat was puur dat moment, ook omdat het geen date was dus gewoon ff eerlijk mijn hart luchten zonder dat je je moet verkopen.
Waarom zou je jezelf moeten verkopen? Waarom ga je überhaupt meeten om alleen maar te klagen? Waarom ga je niet op uitnodigingen van jongens? Als je zonodig je hart wil luchten kan je dat bij hun ook doen toch?
Waarom was je 'voor meer dingen in' als er potentie in had gezeten? Waarom doe je je anders voor zodra er 'potentie' is?

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 03-10-2015 19:47:46 ]
pi_156576715
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 19:45 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Zeker wel! Daarom ga ik toch juist op date? :o Ik ga ook niet met iedereen op date, alleen met de mensen die ik beter wil leren kennen.
Oh dus je kan wel dates krijgen? Nou dan kan het best nog wel goed komen :) Ik ben daar zelfs al niet goed genoeg voor lolz.

Dan resten er nog een paar opties zoals pluff die met hoeren date of dat je een chick uit het buitenland "koopt"
ik word gedreven door krachten die voor de meesten onbekend zijn.
I have not come to unite, but to divide." ~Jesus Christ
  zaterdag 3 oktober 2015 @ 19:46:50 #253
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_156576716
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 19:42 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dat was puur dat moment, ook omdat het geen date was dus gewoon ff eerlijk mijn hart luchten zonder dat je je moet verkopen.
Dan heb je dus totaal geen empathisch vermogen. Het draait niet alleen om jou, Deezer. Als je ooit een relatie wil, of uberhaupt iets van een sociaal contact, dan moet je leren dat het geven en nemen is. Je wilt het die ander toch wel naar de zin maken?

Hoe zou jij het vinden als een persoon met wie je afgesproken hebt over alles negatief is, zit te jammeren/klagen etc.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_156576728
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 19:44 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Snap je nou werkelijk niet dat het niet daarom draait, maar om jouw gedachtegang? Het psychologische aspect?

Linkeroor ------------------ Hier zit het niet helemaal goed, zeg maar ------------------- Rechteroor
Uiteraard. Zoeken naar iets werkt ook nooit. Maar als je jaren alleen bent probeer je dat maar en even denken van 'ach. ik moet stoppen met de zoektocht' is ook niet zo makkelijk want je hebt er geen vertrouwen in dat het dan wel ineens komt, je bent immers al jaren alleen.
  zaterdag 3 oktober 2015 @ 19:47:53 #255
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_156576736
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 19:45 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Zeker wel! Daarom ga ik toch juist op date? :o Ik ga ook niet met iedereen op date, alleen met de mensen die ik beter wil leren kennen.
Wat een kulargument. Je bent gezellig en daarom ga je op date? Er is helemaal geen noodzakelijk verband tussen die twee.
Af en toe heb ik echt het gevoel dat jij totaal niet luistert.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
  zaterdag 3 oktober 2015 @ 19:48:49 #256
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_156576755
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 19:47 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Uiteraard. Zoeken naar iets werkt ook nooit. Maar als je jaren alleen bent probeer je dat maar en even denken van 'ach. ik moet stoppen met de zoektocht' is ook niet zo makkelijk want je hebt er geen vertrouwen in dat het dan wel ineens komt, je bent immers al jaren alleen.
Waarom ga je niet in therapie?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_156576795
quote:
5s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 19:46 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Waarom zou je jezelf moeten verkopen? Waarom ga je überhaupt meeten om alleen maar te klagen? Waarom ga je niet op uitnodigingen van jongens? Als je zonodig je hart wil luchten kan je dat bij hun ook doen toch?
Waarom was je 'voor meer dingen in' als er potentie in had gezeten? Waarom doe je je anders voor zodra er 'potentie' is?
Dat is toch het hele proces van dating? Jezelf aantrekkelijk maken naar de ander toe. Je hebt toch ook een scheiding vrienden en relatiemateriaal? Daar laat je je anders zien dan naar je vrienden toe lijkt me. Eerste maanden verliefdheid, dan komen de minder leuke dingen naar boven en dan moet je juist sterk blijven wil de relatie slagen.
pi_156576812
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 19:48 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Waarom ga je niet in therapie?
Een groep als de mijne zal wel goed zijn voor hem zijn alleen isoleren wij ons omdat we vinden dat we lelijk zijn :D (al hebben ze allemaal een relatie behalve ik natuurlijk :') )
pi_156576843
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 19:47 schreef Detroit het volgende:

[..]

Wat een kulargument. Je bent gezellig en daarom ga je op date? Er is helemaal geen noodzakelijk verband tussen die twee.
Af en toe heb ik echt het gevoel dat jij totaal niet luistert.
Waarom roept iedereen dan hier dat je eerst aan jezelf moet werken en dingen doen waar je zin in hebt? Dan sta je toch goed in het leven en ben je gezellig en ga je daten. Ik ben gezellig als ik met mensen meet waar ik het ook gezellig mee heb. In principe beschouw ik iedere date ook als uitje.
  zaterdag 3 oktober 2015 @ 19:53:12 #260
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_156576856
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 19:50 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dat is toch het hele proces van dating? Jezelf aantrekkelijk maken naar de ander toe. Je hebt toch ook een scheiding vrienden en relatiemateriaal? Daar laat je je anders zien dan naar je vrienden toe lijkt me. Eerste maanden verliefdheid, dan komen de minder leuke dingen naar boven en dan moet je juist sterk blijven wil de relatie slagen.
Waarom kijk je zo theoretisch naar de buitenwereld? Het lijkt wel alsof je een wetenschappelijk stuk tekst citeert.

Je staat volgens mij strak van de spanning. Je lijkt me echt geen relaxed persoon om mee om te gaan.
pi_156577146
Maar als je wel gewoon dates kan krijgen lijkt mij het dat het dan wel goed komt uiteindelijk :o
pi_156577165
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 20:06 schreef -Deluzion- het volgende:
Maar als je wel gewoon dates kan krijgen lijkt mij het dat het dan wel goed komt uiteindelijk :o
Hij kan geen dates krijgen :'), die zeggen altijd op het laatst moment af.
pi_156577191
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 20:07 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Hij kan geen dates krijgen :'), die zeggen altijd op het laatst moment af.
Dan is hij er wel dichterbij dan ik :P Ik kom nooit door de vleeskeuring heen namelijk.
pi_156577231
Gaan er vanavond nog mensen stappen en proberen wat te rochelen >??
Ik zwaai naar dieren.
pi_156577250
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 20:10 schreef Geerd het volgende:
Gaan er vanavond nog mensen stappen en proberen wat te rochelen >??
Ja jij?
  zaterdag 3 oktober 2015 @ 20:11:09 #266
416931 yats
(non) Average Joe
pi_156577265
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 19:12 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Waar zit je in dan?
Ik trek alle middelen uit de kast om maar contacten te leggen en het ene faalt nog harder dan 't andere, dus met mij wil je echt niet ruilen.
Nee deezer, dat doe je dus niet. Je reageert niet als je door mannen dingen aangeboden worden, wil alleen met vrouwen afspreken en gedraagt je als dat gebeurt dan als een negatieveling. Sorry, maar dan houd het een keer op. Relaties, zowel vriendschappelijk als romantisch zijn tweerichtingsverkeer. Bij jou is het af en toe net een eenbaansweg waar iedereen structureel 200 rijd. Werk daar eerst eens aan voordat je stappen verder zet. Een relatie is nu niet realistisch. En ja, ik snap heel goed dat je dat mist, dat herkend iedere vrijgezel wel denk ik. Maar als ik jouw posts lees komen twee vragen bij me op: draait alles om seks en wat heb jij iemand te bieden?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  zaterdag 3 oktober 2015 @ 20:14:37 #267
416931 yats
(non) Average Joe
pi_156577340
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 19:20 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Als je lelijk bent maar zelfverzekerd bent/overkomt, dan maak je meer kans bij vrouwen dan een knappe jongen die verder zo awkward is als wat. Prima dat je aan je uiterlijk werkt natuurlijk, maar daarmee ben je er nog niet. Het kan je natuurlijk wel helpen zelfverzekerder te worden. :)
Shit, is dat het? Dat vroeg ok me nu altijd af. Maar ik ben gewoon te knap waardoor het awkward word.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_156577435
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 20:10 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Ja jij?
Nope
Ik zwaai naar dieren.
pi_156577442

hey deezer

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 03-10-2015 20:21:39 ]
pi_156577500
jammer dat mn post gedelete is

snap ook niet waarom?

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 03-10-2015 20:22:04 ]
  zaterdag 3 oktober 2015 @ 20:21:11 #271
447926 Gijlebeer
Ik kom niet meer terug
pi_156577501
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 19:53 schreef SonicVolcano het volgende:
Waarom kijk je zo theoretisch naar de buitenwereld? Het lijkt wel alsof je een wetenschappelijk stuk tekst citeert.
Die indruk krijg ik ook, aangezien hij zaken vrij conceptueel en abstract brengt. Maar theorieën dienen getoetst te worden in de wetenschap, om ze te bevestigen of te verwerpen, en dat laat Deezertje na of hij krijgt de kans daar niet toe.
quote:
Je hebt toch ook een scheiding vrienden en relatiemateriaal?
"Relatiemateriaal" is ook zo'n abstract concept. Test het uit, wat zijn jouw ervaringen? Wat mij betreft kan je vrienden en relatiemateriaal niet scheiden, zeker op voorhand niet. Maar ik ondervind dan ook dat mannen en vrouwen gewoon vrienden kunnen zijn, zonder meteen meer te willen. Gewoon omdat sommige vrouwen mijn interesses meer delen dan mannen. Ik heb overigens ook nog nooit meer gehad, maar dat terzijde.

Oja, met vrouwen en wetenschap heb ik trouwens geen probleem. Hoe abstracter ze iets uitleggen, hoe mooier. Vrouwelijke PhD studenten zijn :9~

[ Bericht 4% gewijzigd door Gijlebeer op 03-10-2015 20:48:40 ]
pi_156577885
quote:

[..]

tijdje geleden dat ik gedate heb, maar ik gedraag me altijd als ik wat met iemand afspreek (voor het eerst) hetzelfde, man/vrouw/relatiemateriaal of niet, ik ben gewoon mezelf. Zenuwachtig, altijd n beetje, soms wat meer, maar wel mezelf.
Ik lul overal over, kan t met de meeste mensen wel vinden en heb t naar m'n zin ^O^
compact en kleverig.
pi_156577951
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 20:35 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

tijdje geleden dat ik gedate heb, maar ik gedraag me altijd als ik wat met iemand afspreek (voor het eerst) hetzelfde, man/vrouw/relatiemateriaal of niet, ik ben gewoon mezelf. Zenuwachtig, altijd n beetje, soms wat meer, maar wel mezelf.
Ik lul overal over, kan t met de meeste mensen wel vinden en heb t naar m'n zin ^O^
Dat is wel jouw kracht, ja.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_156582567
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 19:39 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

:') :D ik kan me dit totaal niet voorstellen. Ik denk dat je zulke opmerkingen ook niet te letterlijk moet opnemen, doen ze gewoon om je een hart onder de riem te steken.

Hoezo denk jij überhaupt dat je leuk bent?

Onderstaande posts beweren het tegengestelde, verklaar dit eens?

[..]

[..]

Arrogantie en misplaatste borstklopperij van hem. Ik denk dat dat ook afschrikt.

Aan de ene kant komt hij sympathiek over maar aan de andere kant is het ook iemand die blijft denken in vooroordelen en mensen in hokjes plaatsen.
pi_156582917
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 19:43 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Waar ben ik de afgelopen jaren mee bezig dan op al die contactsites en qua uiterlijk? :{
Ik blijf het fascinerend vinden dat de ene man eigenlijk zonder al te veel moeite een ONS of een scharrel weet te regelen, terwijl mensen zoals jij en ik verwoede pogingen doen maar dat resultaat eigenlijk 0 is.

Als je al maanden of zelfs jaren bezig bent moet je bij jezelf toch ook wat vraagtekens plaatsen of je gebruikte methode wel de juiste is. In theorie zou je binnen 2 a 3 uur al iemand vanuit een bar of club in bed kunnen krijgen mits je de juiste technieken toepast. Jij bent al maanden bezig, eigenlijk zonder al te veel resultaat. Wat gaat er fout?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')