De toegevoegde waarde van persoonlijke hulp is dat er iemand is die jou als geheel kan beoordelen. Die je tips kan geven over je uiterlijk. Je kleding. Die je wellicht kan helpen om je om verlichting in je bizarre thuissituatie te brengen. Iemand die ook jouw sterke punten kunnen benoemen om zo aan opbouw van zelfvertrouwen te werken.quote:Op dinsdag 29 september 2015 14:14 schreef syndroom het volgende:
[..]
Wat is het verschil? Alsof dat een toegevoegde waarde heeft, hier heb je tenminste nog privacy.
Wat bij het versieren misschien wel het belangrijkst is.quote:Op dinsdag 29 september 2015 14:35 schreef Cue_ het volgende:
Enkel al je informeren over je eigen non-verbale communicatie. Wat via een forum onmogelijk is
Waarom niet? Ik heb altijd het gevoel dat ik me iedere dag opnieuw moet bewijzen...quote:Op dinsdag 29 september 2015 14:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als single ben ik niet bezig met wat iemand van me vindt 'op die manier' en hoe ik die interesse kan vasthouden.
Aan wie in vredesnaam? Je hebt aan niemand wat te bewijzen behalve aan jezelf.quote:Op dinsdag 29 september 2015 14:39 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik heb altijd het gevoel dat ik me iedere dag opnieuw moet bewijzen...
Ik heb de volledige vrijheid om te experimenteren als ik een keer op vakantie of buiten de deur ben. Dat is geen probleem en valt gemakkelijk op te lossen. Verbale en non-verbale communicatie is denk ik wel een issue omdat ik nauwelijks met vreemden omga en weinig nieuwe mensen ontmoet. Dat is nou niet echt bevorderlijk voor mijn vaardigheden. Ik denk er zeker over na en werk langzaam aan de problemen op te lossen.quote:Op dinsdag 29 september 2015 14:34 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
De toegevoegde waarde van persoonlijke hulp is dat er iemand is die jou als geheel kan beoordelen. Die je tips kan geven over je uiterlijk. Je kleding. Die je wellicht kan helpen om je om verlichting in je bizarre thuissituatie te brengen. Iemand die ook jouw sterke punten kunnen benoemen om zo aan opbouw van zelfvertrouwen te werken.
Kortom: alles wat je niet op een forum kunt beoordelen, maar wat wel mega-belangrijk is om een kans te maken op de relatiemarkt.
Aan iedereen die mij beter wilt leren kennen, of de hoop daarop.quote:Op dinsdag 29 september 2015 14:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Aan wie in vredesnaam? Je hebt aan niemand wat te bewijzen behalve aan jezelf.
quote:Op dinsdag 29 september 2015 14:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Aan wie in vredesnaam? Je hebt aan niemand wat te bewijzen behalve aan jezelf.
quote:Op dinsdag 29 september 2015 14:11 schreef -Strawberry- het volgende:
R&P / Als versieren niet zo makkelijk gaat #194
Ik snap dat mensen het zelf doen door op hem te blijven reageren.
Omdat ik oprecht benieuwd was naar de persoon achter Deezertje.quote:Op dinsdag 29 september 2015 13:49 schreef Rucola het volgende:
[..]
Haha wat leuk dat je dat hebt gedaan! Maar waarom precies?
date benieuwd? Noujoh grappig doe je dat vaker met jongens die hier posten?quote:Op dinsdag 29 september 2015 14:47 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Omdat ik oprecht benieuwd was naar de persoon achter Deezertje.
Mensen zijn kennelijk erg begaan met hem. Hij blijft hier een beetje het zorgenkindje. Voor sommige mensen is het ontwikkelen van een liefdesleven nou eenmaal wat moeilijker dan voor de ander.quote:
quote:Op dinsdag 29 september 2015 14:50 schreef Rucola het volgende:
[..]
date benieuwd? Noujoh grappig doe je dat vaker met jongens die hier posten?
Jij bent toch ook een dame? DM je leeftijd en wie weet ben jij no.2quote:Op dinsdag 29 september 2015 14:50 schreef Rucola het volgende:
[..]
Hahaha man, ik ben ook oprecht benieuwd naar jou. Waar woonde je?quote:Op dinsdag 29 september 2015 14:50 schreef syndroom het volgende:
[..]
Mensen zijn kennelijk erg begaan met hem. Hij blijft hier een beetje het zorgenkindje. Voor sommige mensen is het ontwikkelen van een liefdesleven nou eenmaal wat moeilijker dan voor de ander.
lijkt me niks om eerlijk te zijnquote:Op dinsdag 29 september 2015 14:53 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Jij bent toch ook een dame? DM je leeftijd en wie weet ben jij no.2
Nee, gewoon vriendschappelijk benieuwd.quote:Op dinsdag 29 september 2015 14:50 schreef Rucola het volgende:
[..]
Zeg ik ben wel een broccoli op een trein hequote:Op dinsdag 29 september 2015 15:00 schreef SonicVolcano het volgende:
Rucola en broccoli. Nu hebben wel alleen nog dressing nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |