Wat heb je gegeten?quote:Op dinsdag 29 september 2015 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Eten was heerlijk. Zit erg vol. Ze hadden helaas geen nasi.
misscien ben je een zwerfhondquote:Op dinsdag 29 september 2015 22:19 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ik heb honger als een zwerf hond hoe kan dat nou
je bent een fattiequote:Op dinsdag 29 september 2015 22:19 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ik heb honger als een zwerf hond hoe kan dat nou
Satéschotel met patat, kroepoek en atjar. Was goed.quote:
Klinkt lekker.quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Satéschotel met patat, kroepoek en atjar. Was goed.
En een chocoladedroom als toetje.
Is een bord met chocolademouse, chocoladetaart en een brownie (denk ik) met noten.quote:
quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is een bord met chocolademouse, chocoladetaart en een brownie (denk ik) met noten.
Klein beetje chocoladesaus op het bord, en een goede hoeveelheid slagroom. Nog een takje munt en wat korrels van iets onherkenbaars gestrooid.
Dit klinkt te goor voor woordenquote:Op dinsdag 29 september 2015 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is een bord met chocolademouse, chocoladetaart en een brownie (denk ik) met noten.
Klein beetje chocoladesaus op het bord, en een goede hoeveelheid slagroom. Nog een takje munt en wat korrels van iets onherkenbaars gestrooid.
Dit klinkt mij te zoetquote:Op dinsdag 29 september 2015 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
met cachie?quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:32 schreef Tjacka het volgende:
hoi maatjes
net gezellig uiteten geweest met een vriendin en daarna wat gedronken
#topleef
vapiano is wel een erg matige tent
Wow.quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
ik ook nietquote:
quote:
quote:
Het was heerlijk.quote:
slaap lekker kaneeltjequote:Op dinsdag 29 september 2015 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het was heerlijk.
Nu even Bob zijn laatste ontsnappingsverhaal lezen en dan slapen.
richting het oosten?quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:37 schreef Tjacka het volgende:
ook nog een asielzoeker geholpen naar de juiste trein
ik ben zo lief soms
Naar Ter Apel? Huehuequote:Op dinsdag 29 september 2015 22:37 schreef Tjacka het volgende:
ook nog een asielzoeker geholpen naar de juiste trein
ik ben zo lief soms
??quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nu even Bob zijn laatste ontsnappingsverhaal lezen
gadverquote:Op dinsdag 29 september 2015 22:41 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb viesveel zin in chocoladelavacake
dit kan echt nietquote:Op dinsdag 29 september 2015 22:38 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
richting het oosten?
fokkie vindt dit leuk
Morgen debatdag op school als oefening voor het examendebat in november. Maar heb nog niks voorbereid en ik heb er helemaal geen zin inquote:
nee over d'r vriendjesquote:Op dinsdag 29 september 2015 23:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
gaat het over kleding?
quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
gaat het over kleding?
quote:
quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:07 schreef Kauai het volgende:
[..]
Morgen debatdag op school als oefening voor het examendebat in november. Maar heb nog niks voorbereid en ik heb er helemaal geen zin inDuurt de hele dag. Wil eigenlijk thuis blijven maar ja
sinds wanneer is kwai hosselaartje?quote:
Hmm ja lastig.quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:07 schreef Kauai het volgende:
Morgen debatdag op school als oefening voor het examendebat in november. Maar heb nog niks voorbereid en ik heb er helemaal geen zin inDuurt de hele dag. Wil eigenlijk thuis blijven maar ja
gewoon heel veel populistisch lullen. trumpje doenquote:
Nooit geweestquote:Op dinsdag 29 september 2015 23:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
sinds wanneer is kwai hosselaartje?
Kan niet anders dan kut zijn, zo'n debatdagquote:Op dinsdag 29 september 2015 23:07 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus ookquote:Op dinsdag 29 september 2015 23:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kan niet anders dan kut zijn, zo'n debatdag
'Voetbalclubs moeten voortaan de politiebeveiliging rondom wedstrijden geheel zelf betalen.'quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
gewoon heel veel populistisch lullen. trumpje doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |