gadverquote:Op dinsdag 29 september 2015 22:41 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb viesveel zin in chocoladelavacake
dit kan echt nietquote:Op dinsdag 29 september 2015 22:38 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
richting het oosten?
fokkie vindt dit leuk
Morgen debatdag op school als oefening voor het examendebat in november. Maar heb nog niks voorbereid en ik heb er helemaal geen zin inquote:
nee over d'r vriendjesquote:Op dinsdag 29 september 2015 23:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
gaat het over kleding?
quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
gaat het over kleding?
quote:
quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:07 schreef Kauai het volgende:
[..]
Morgen debatdag op school als oefening voor het examendebat in november. Maar heb nog niks voorbereid en ik heb er helemaal geen zin inDuurt de hele dag. Wil eigenlijk thuis blijven maar ja
sinds wanneer is kwai hosselaartje?quote:
Hmm ja lastig.quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:07 schreef Kauai het volgende:
Morgen debatdag op school als oefening voor het examendebat in november. Maar heb nog niks voorbereid en ik heb er helemaal geen zin inDuurt de hele dag. Wil eigenlijk thuis blijven maar ja
gewoon heel veel populistisch lullen. trumpje doenquote:
Nooit geweestquote:Op dinsdag 29 september 2015 23:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
sinds wanneer is kwai hosselaartje?
Kan niet anders dan kut zijn, zo'n debatdagquote:Op dinsdag 29 september 2015 23:07 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus ookquote:Op dinsdag 29 september 2015 23:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kan niet anders dan kut zijn, zo'n debatdag
'Voetbalclubs moeten voortaan de politiebeveiliging rondom wedstrijden geheel zelf betalen.'quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
gewoon heel veel populistisch lullen. trumpje doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |