normaliter zitten deze ballen er in...quote:Op dinsdag 29 september 2015 21:23 schreef Tagliano het volgende:
Leverkusen ontsnapt tot twee keer toe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Heerlijk dat ze er niet in gaan welquote:Op dinsdag 29 september 2015 21:24 schreef chufi het volgende:
[..]
normaliter zitten deze ballen er in...
eindigdquote:Op dinsdag 29 september 2015 21:22 schreef Geo4kant het volgende:
Wat eindigd Neymar's haar diep in zijn nek zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nederlanders kunnen daar niet tegen , altijd als een gek druk zetten etcquote:Op dinsdag 29 september 2015 21:25 schreef Slobeend het volgende:
Leverkusen speelt ook echt zo als Red Bull, knap. Schmidt als nieuwe bondscoach graag.
RB Salzburg stelt nu ook niets meer voor.quote:Op dinsdag 29 september 2015 21:25 schreef Slobeend het volgende:
Leverkusen speelt ook echt zo als Red Bull, knap. Schmidt als nieuwe bondscoach graag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Clubs met dergelijke financiële middelen houden dat ook nooit lang vol.quote:Op dinsdag 29 september 2015 21:26 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
RB Salzburg stelt nu ook niets meer voor.
quote:Op dinsdag 29 september 2015 21:32 schreef Tagliano het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
quote:Op dinsdag 29 september 2015 21:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens is de afwas gedaan hier, ik kijk weer
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
quote:Op dinsdag 29 september 2015 21:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]Gelukkig. Ik eet nu een chocolade koekjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens is de afwas gedaan hier, ik kijk weer
graag op anoniem
Dat verdient deze wedstrijd natuurlijk welquote:Op dinsdag 29 september 2015 21:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Gelukkig. Ik eet nu een chocolade koekje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |