Briljant. Had het filmpje nog niet gezien, maar de zin "life in't fair" zit er wel meerdere keren in.quote:Op dinsdag 29 september 2015 09:58 schreef pluff het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gratis een blond meisje gezoend.. Aan mij had Elliot dus een mindere hekel
Nee, met condoom is afstandelijk, alsof je geen band hebt, en niet zo intiem en relatie-like.quote:Op dinsdag 29 september 2015 10:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
maar met condoom is voor watjes! Ofzo.
Ik vind dat deezer eens wat pua moet gaan lezen maar dat mag niet ofzo.quote:Op dinsdag 29 september 2015 10:04 schreef -Strawberry- het volgende:
Nieuw topic, schone lei. Geen vreemde uitspattingen over hoeren, meisjes aanstaren en Elliot Rodger meer. Dan kan het topic weer gaan over waar het voor bedoeld was: versiertips voor mensen die daadwerkelijk daten.
Sorry.quote:Op dinsdag 29 september 2015 10:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wtf, duurde het te lang ofzo?
Krijg ineens de melding dat er al een topic open is![]()
Daar is een ander topic voor. Hier mag het gaan over gewone versierproblemen.quote:Op dinsdag 29 september 2015 10:06 schreef pluff het volgende:
Ik vind dat deezer eens wat pua moet gaan lezen maar dat mag niet ofzo.
Denk dat hij daarbij onderschat hoe niet-sociaal hij zelf is. Ik bedoel, een vriendin willen zodat ze hem sociale vaardigheden kan leren... zegt al genoeg.quote:Op dinsdag 29 september 2015 10:10 schreef Rucola het volgende:
Ik geef Deezertje juist wel gelijk; ik zie ook genoeg niet sociale mensen met relaties. Maar ik snap niet wat dat er toe doet.
Die zullen in veel gevallen ook een niet al te sociale vriendin hebben. Dus thats no problem.quote:Op dinsdag 29 september 2015 10:10 schreef Rucola het volgende:
Ik geef Deezertje juist wel gelijk; ik zie ook genoeg niet sociale mensen met relaties. Maar ik snap niet wat dat er toe doet.
Je kunt je sociale vriendin toch ook buiten laten spelen met al haar sociale vriendinnen terwijl je zelf wat asociaals gaat doen? Je hoeft elkaar niet overal mee naartoe te nemen, lijkt me.quote:Op dinsdag 29 september 2015 10:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die zullen in veel gevallen ook een niet al te sociale vriendin hebben. Dus thats no problem.
Alles kan, zoals met alles in het leven.quote:Op dinsdag 29 september 2015 10:19 schreef Drieklank het volgende:
Je kunt je sociale vriendin toch ook buiten laten spelen met al haar sociale vriendinnen terwijl je zelf wat asociaals gaat doen? Je hoeft elkaar niet overal mee naartoe te nemen, lijkt me.
Vertel.quote:
ER is nogal veel pua materiaal;quote:Op dinsdag 29 september 2015 10:18 schreef Cue_ het volgende:
Voor sommigen is PUA een goede leidraad om te volgen / evt schop onder de kont.
Grotendeels is het het puur logisch verstand en een kwestie van doen!
Voor de details + verdere discussie erover verwijs ik graag naar R&P / PUA en andere hardcore versiermethodes #9
Deze al gezien?quote:Op dinsdag 29 september 2015 10:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
genoeg mensen waarvan je je afvraagt hoe ze een relatie hebben gekregen, en toch hebben ze er een.
Ook genoeg relaties waarvan je je afvraagt waarom mensen erin zitten en er geen einde aan maken. Dan kun je maar beter alleen zijn... Als je zo wanhopig een relatie wil, ben je dan niet bang dat je in een kloterige kutrelatie terechtkomt en er niet uit weg durft te gaan omdat je nooit een ander zult vinden?
nee, ik zal eens googlen (geen rtlxl)quote:Op dinsdag 29 september 2015 10:35 schreef pluff het volgende:
[..]
Deze al gezien?
http://rtlxl.nl/#!/extree(...)0c-8233-eddb05352e25
ik ook niet. Stukje ervan wat nog wel gratis is:quote:Op dinsdag 29 september 2015 10:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, ik zal eens googlen (geen rtlxl)
Niet iedereen is zo'n baas als jou natuurlijkquote:Op dinsdag 29 september 2015 09:43 schreef Hungry_Joe het volgende:
Overigens doen adviezen van iemand die crack roken met een tandeloze hoer om 'r vervolgens zonder condoom te naaien laat klinken als een zwijmelscene uit Pretty Woman me ook een wenkbrauw of twee fronsen, maar dat terzijde.
Wat een bijzonder topic is dit toch.
En het meest treurige is dat de sneuneuzen er serieus op in gaan. Je moet die mafklapperij gewoon negeren. Het heeft niets, maar dan ook niets meer te maken met waar dit topic voor bedoeld is.quote:Op dinsdag 29 september 2015 10:39 schreef yats het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo'n baas als jou natuurlijk
Maar verder heb je gelijk.Ik lees hier soms echt dingen,dan is een facepalm de enige juiste reactie.
quote:Op dinsdag 29 september 2015 10:23 schreef pluff het volgende:
ER is nogal veel pua materiaal;
Mij lijkt mystery venusian arts(basis), kezia noble voor 1 op 1 contact met meisjes, en real social dynamics(met name tim) goed voor deezer.
quote:Op dinsdag 29 september 2015 10:18 schreef Cue_ het volgende:
Voor de details + verdere discussie erover verwijs ik graag naar R&P / PUA en andere hardcore versiermethodes #9
Sorry, ik had 'm over het hoofd gezien.quote:Op maandag 28 september 2015 20:23 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hoe kom ik op jou over dan in real?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |