Briljant. Had het filmpje nog niet gezien, maar de zin "life in't fair" zit er wel meerdere keren in.quote:Op dinsdag 29 september 2015 09:58 schreef pluff het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gratis een blond meisje gezoend.. Aan mij had Elliot dus een mindere hekel
Nee, met condoom is afstandelijk, alsof je geen band hebt, en niet zo intiem en relatie-like.quote:Op dinsdag 29 september 2015 10:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
maar met condoom is voor watjes! Ofzo.
Ik vind dat deezer eens wat pua moet gaan lezen maar dat mag niet ofzo.quote:Op dinsdag 29 september 2015 10:04 schreef -Strawberry- het volgende:
Nieuw topic, schone lei. Geen vreemde uitspattingen over hoeren, meisjes aanstaren en Elliot Rodger meer. Dan kan het topic weer gaan over waar het voor bedoeld was: versiertips voor mensen die daadwerkelijk daten.
Sorry.quote:Op dinsdag 29 september 2015 10:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wtf, duurde het te lang ofzo?
Krijg ineens de melding dat er al een topic open is![]()
Daar is een ander topic voor. Hier mag het gaan over gewone versierproblemen.quote:Op dinsdag 29 september 2015 10:06 schreef pluff het volgende:
Ik vind dat deezer eens wat pua moet gaan lezen maar dat mag niet ofzo.
Denk dat hij daarbij onderschat hoe niet-sociaal hij zelf is. Ik bedoel, een vriendin willen zodat ze hem sociale vaardigheden kan leren... zegt al genoeg.quote:Op dinsdag 29 september 2015 10:10 schreef Rucola het volgende:
Ik geef Deezertje juist wel gelijk; ik zie ook genoeg niet sociale mensen met relaties. Maar ik snap niet wat dat er toe doet.
Die zullen in veel gevallen ook een niet al te sociale vriendin hebben. Dus thats no problem.quote:Op dinsdag 29 september 2015 10:10 schreef Rucola het volgende:
Ik geef Deezertje juist wel gelijk; ik zie ook genoeg niet sociale mensen met relaties. Maar ik snap niet wat dat er toe doet.
Je kunt je sociale vriendin toch ook buiten laten spelen met al haar sociale vriendinnen terwijl je zelf wat asociaals gaat doen? Je hoeft elkaar niet overal mee naartoe te nemen, lijkt me.quote:Op dinsdag 29 september 2015 10:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die zullen in veel gevallen ook een niet al te sociale vriendin hebben. Dus thats no problem.
Alles kan, zoals met alles in het leven.quote:Op dinsdag 29 september 2015 10:19 schreef Drieklank het volgende:
Je kunt je sociale vriendin toch ook buiten laten spelen met al haar sociale vriendinnen terwijl je zelf wat asociaals gaat doen? Je hoeft elkaar niet overal mee naartoe te nemen, lijkt me.
Vertel.quote:
ER is nogal veel pua materiaal;quote:Op dinsdag 29 september 2015 10:18 schreef Cue_ het volgende:
Voor sommigen is PUA een goede leidraad om te volgen / evt schop onder de kont.
Grotendeels is het het puur logisch verstand en een kwestie van doen!
Voor de details + verdere discussie erover verwijs ik graag naar R&P / PUA en andere hardcore versiermethodes #9
Deze al gezien?quote:Op dinsdag 29 september 2015 10:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
genoeg mensen waarvan je je afvraagt hoe ze een relatie hebben gekregen, en toch hebben ze er een.
Ook genoeg relaties waarvan je je afvraagt waarom mensen erin zitten en er geen einde aan maken. Dan kun je maar beter alleen zijn... Als je zo wanhopig een relatie wil, ben je dan niet bang dat je in een kloterige kutrelatie terechtkomt en er niet uit weg durft te gaan omdat je nooit een ander zult vinden?
nee, ik zal eens googlen (geen rtlxl)quote:Op dinsdag 29 september 2015 10:35 schreef pluff het volgende:
[..]
Deze al gezien?
http://rtlxl.nl/#!/extree(...)0c-8233-eddb05352e25
ik ook niet. Stukje ervan wat nog wel gratis is:quote:Op dinsdag 29 september 2015 10:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, ik zal eens googlen (geen rtlxl)
Niet iedereen is zo'n baas als jou natuurlijkquote:Op dinsdag 29 september 2015 09:43 schreef Hungry_Joe het volgende:
Overigens doen adviezen van iemand die crack roken met een tandeloze hoer om 'r vervolgens zonder condoom te naaien laat klinken als een zwijmelscene uit Pretty Woman me ook een wenkbrauw of twee fronsen, maar dat terzijde.
Wat een bijzonder topic is dit toch.
En het meest treurige is dat de sneuneuzen er serieus op in gaan. Je moet die mafklapperij gewoon negeren. Het heeft niets, maar dan ook niets meer te maken met waar dit topic voor bedoeld is.quote:Op dinsdag 29 september 2015 10:39 schreef yats het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo'n baas als jou natuurlijk
Maar verder heb je gelijk.Ik lees hier soms echt dingen,dan is een facepalm de enige juiste reactie.
quote:Op dinsdag 29 september 2015 10:23 schreef pluff het volgende:
ER is nogal veel pua materiaal;
Mij lijkt mystery venusian arts(basis), kezia noble voor 1 op 1 contact met meisjes, en real social dynamics(met name tim) goed voor deezer.
quote:Op dinsdag 29 september 2015 10:18 schreef Cue_ het volgende:
Voor de details + verdere discussie erover verwijs ik graag naar R&P / PUA en andere hardcore versiermethodes #9
Sorry, ik had 'm over het hoofd gezien.quote:Op maandag 28 september 2015 20:23 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hoe kom ik op jou over dan in real?
Oftewel Deezer is precies irl zoals ie hier op het forum overkomtquote:Op dinsdag 29 september 2015 10:43 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Sorry, ik had 'm over het hoofd gezien.
Je zei in DM oid dat je even lang als mij zou zijn... je bent kleiner, puur omdat je een slechte houding hebt. Dat zou al genoeg moeten zeggen. Je loopt krom, je zit krom.
Dat je begon te klagen over van alles en nog wat, vooroordelen uitsprak over een aantal onderwerpen, op bijna alles een 'neh' zei wat ik voorstelde, ga zo maar door. Alles was negatief, een obstakel en kon niet, wil niet en zou niet. Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat een vrouw daar voor zou vallen, want je bent een grotere zuurpruim dan ik. En ik ben al een flinke zuurpruim.
Dus, zoals mensen al zeggen: Doe eerst wat aan jezelf, een vrouw kan dat echt niet veranderen.
En ja mensen, ik heb Deezert gemeet.
Tekenend. Dat er mannen zijn die hem graag willen helpen en hun tijd en effort aanbieden. Dat wordt geweigerd, of daar wordt niet op gereageerd.quote:Op dinsdag 29 september 2015 10:43 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Ik heb mijn beeld van hem iets meer bijgesteld naar grumpy George van George & Mildred.quote:Op dinsdag 29 september 2015 10:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Oftewel Deezer is precies irl zoals ie hier op het forum overkomt
Ah, jij was dus de vrouw van de meet. Schrijnend verhaal.quote:Op dinsdag 29 september 2015 10:43 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Sorry, ik had 'm over het hoofd gezien.
Je zei in DM oid dat je even lang als mij zou zijn... je bent kleiner, puur omdat je een slechte houding hebt. Dat zou al genoeg moeten zeggen. Je loopt krom, je zit krom.
Dat je begon te klagen over van alles en nog wat, vooroordelen uitsprak over een aantal onderwerpen, op bijna alles een 'neh' zei wat ik voorstelde, ga zo maar door. Alles was negatief, een obstakel en kon niet, wil niet en zou niet. Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat een vrouw daar voor zou vallen, want je bent een grotere zuurpruim dan ik. En ik ben al een flinke zuurpruim.
Dus, zoals mensen al zeggen: Doe eerst wat aan jezelf, een vrouw kan dat echt niet veranderen.
Was het een 1 op 1 meet? Wel knap hoor dat deezer dan 1 op 1 met een vrouw kan afspreken.!quote:Op dinsdag 29 september 2015 10:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ah, jij was dus de vrouw van de meet. Schrijnend verhaal.
Wat een enablers ook in dit topicquote:Op dinsdag 29 september 2015 10:53 schreef pluff het volgende:
[..]
Was het een 1 op 1 meet? Wel knap hoor dat deezer dan 1 op 1 met een vrouw kan afspreken.!Naast date's die hij al kon regelen.
Wel handig ja, kan hij eindelijk eens van iemand horen waar het werkelijk aan schort.quote:Op dinsdag 29 september 2015 10:53 schreef pluff het volgende:
[..]
Was het een 1 op 1 meet? Wel knap hoor dat deezer dan 1 op 1 met een vrouw kan afspreken.!Naast date's die hij al kon regelen.
Nope. Moest het eerst nog duidelijk maken in het topic hier...quote:Op dinsdag 29 september 2015 10:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Tekenend. Dat er mannen zijn die hem graag willen helpen en hun tijd en effort aanbieden. Dat wordt geweigerd, of daar wordt niet op gereageerd.
Een vrouw die zich aanbiedt, daar wordt uiteraard direct op ingegaan
Lol maar klopt dat ik scheef loop. Heel mijn leven al.. Veel geoefend en geprobeerd maar helpt niets helaas. Motorisch onhandig icm autisme helaas.quote:Op dinsdag 29 september 2015 10:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ah, jij was dus de vrouw van de meet. Schrijnend verhaal.
MAar wel makkelijker af te spreken, voor 1 op 1 meets afspreken zijn meer skills nodig.quote:Op dinsdag 29 september 2015 10:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wel handig ja, kan hij eindelijk eens van iemand horen waar het werkelijk aan schort.
Jij bent naar een groepsmeet geweest. Meerdere. Dat is toch veel enger.
Was 1 op 1 en hij kon zich prima redden, maar als hij dit nou ook met mannen deed...quote:Op dinsdag 29 september 2015 10:53 schreef pluff het volgende:
[..]
Huh nee dat is toch veel makkelijker?quote:Op dinsdag 29 september 2015 10:58 schreef pluff het volgende:
[..]
MAar wel makkelijker af te spreken, voor 1 op 1 meets zijn meer skills nodig.
Wat heeft scheef lopen met autisme te maken?quote:Op dinsdag 29 september 2015 10:58 schreef Deezertje het volgende:
Lol maar klopt dat ik scheef loop. Heel mijn leven al.. Veel geoefend en geprobeerd maar helpt niets helaas. Motorisch onhandig icm autisme helaas.
quote:Op dinsdag 29 september 2015 10:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat heeft scheef lopen met autisme te maken?
En reageer eens op:quote:
Belangrijke tip. Sta, Loop met het postuur van een asociale alfaman. En als je zit neem dan veel ruimte in(itt wat je moeder je geleerd heeft)quote:Op dinsdag 29 september 2015 10:58 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Lol maar klopt dat ik scheef loop. Heel mijn leven al.. Veel geoefend en geprobeerd maar helpt niets helaas. Motorisch onhandig icm autisme helaas.
Maar wat heeft dat te maken met autisme?quote:Op dinsdag 29 september 2015 10:58 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Motorisch schort het daar ook vaak aan. Niet goed in sport en vooral jezelf geen houding weten te geven.quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:01 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Maar wat heeft dat te maken met autisme?
Niet weten dat autisten niet recht kunnen lopenquote:Op dinsdag 29 september 2015 11:01 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Maar wat heeft dat te maken met autisme?
Geeft Deezer goede tips, ja?quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:00 schreef pluff het volgende:
[..]
Belangrijke tip. Sta, Loop met het postuur van een asociale alfaman. En als je zit neem dan veel ruimte in(itt wat je moeder je geleerd heeft)
1 op 1 afspreken met een meisje die je nog nooit gezien heeft is hartstikke moeilijk. Is mij nog maar 1 keer gratis en helemaal zelfstandig gelukt in 28 jaar.quote:Op dinsdag 29 september 2015 10:58 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Huh nee dat is toch veel makkelijker?
Was gewoon hoe ik me op dit moment voel in mijn leven en dat is ook best kut ondanks dat ik er wat van probeer te maken.quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En reageer eens op:
"Dat je begon te klagen over van alles en nog wat, vooroordelen uitsprak over een aantal onderwerpen, op bijna alles een 'neh' zei wat ik voorstelde, ga zo maar door. Alles was negatief, een obstakel en kon niet, wil niet en zou niet. Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat een vrouw daar voor zou vallen, want je bent een grotere zuurpruim dan ik. En ik ben al een flinke zuurpruim."
Aangezien je er zelf om vroeg, vind ik ook wel dat je jouw mening hierover kan geven
Dus dan heb je eindelijk een date/afspraak met een meisje en dan ga je er zo negatief in / negatief doen?quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:03 schreef Deezertje het volgende:
Was gewoon hoe ik me op dit moment voel in mijn leven en dat is ook best kut ondanks dat ik er wat van probeer te maken.
Maar ik zei ook tegen jou dat je hoe dan ook positief moest blijven en naar mogelijkheden moest kijken. Je kan wel klagen maar daar schiet je 0,0 niks mee op. Daar word je alleen maar depressiever van.quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:03 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Was gewoon hoe ik me op dit moment voel in mijn leven en dat is ook best kut ondanks dat ik er wat van probeer te maken.
Bedankt voor je feedback, ik ga er aan werken.quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:03 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hoe weet je dit zeker?quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:03 schreef pluff het volgende:
[..]
Het is gewoon aantrekkelijker voor vrouwen dat weet ik zeker.
Oh en nog iets: Een labeltje als autisme is om ondersteuning te zoeken/hebben, niet om zielig te zeggen: ja ik kan dit en dat niet want ik heb autisme.quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:02 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Motorisch schort het daar ook vaak aan. Niet goed in sport en vooral jezelf geen houding weten te geven.
Dit is heel erg waar.quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:05 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Oh en nog iets: Een labeltje als autisme is om ondersteuning te zoeken/hebben, niet om zielig te zeggen: ja ik kan dit en dat niet want ik heb autisme.
Nee want het was uitdrukkelijk geen date. Ze heeft een andere Crush namelijk.quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dus dan heb je eindelijk een date/afspraak met een meisje en dan ga je er zo negatief in / negatief doen?
Wat denk je daarmee te kunnen bereiken?
Omdat succesvolle bij vrouwen mannen ook zo lopen.quote:
Betekent niet dat je negatief moet doen. In jouw geval is het hendig om vrienden te hebben, en die jaag je ook weg als je negatief doet.quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:06 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee want het was uitdrukkelijk geen date. Ze heeft een andere Crush namelijk.
Dus als het wel een date was geweest had je heel anders gedragen?quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:06 schreef Deezertje het volgende:
Als je PUA net zo achterlijk vind als ik, dan moet je die link van haar censureren en niet mijn sarcasme, lieve schat.quote:
Wie zegt dat ik dat niet heb? Alleen nog op relationele gebeuren want dat moet je zelf voor elkaar boksen.quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:05 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Oh en nog iets: Een labeltje als autisme is om ondersteuning te zoeken/hebben, niet om zielig te zeggen: ja ik kan dit en dat niet want ik heb autisme.
Lekker boeiend. Je had kunnen oefenen, date of niet. Als t alleen maar was om je gal te spuwen had je net zo goed niet af kunnen spreken..quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:06 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik heb bij jou wel het gevoel dat je verstand hebt van hoe ik een succesvolle man kan worden.quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:06 schreef pluff het volgende:
[..]
Omdat succesvolle bij vrouwen mannen ook zo lopen.
Zelf merk ik ook verschil dat als ik schouders wat naar achter houd en hoofd recht houd(itt slungelig lopen en met hoofd wat gebogen naar de grond) er meer blikken zijn van meisjes waar ik tegenwoordig soms een beetje op let.
Hij heeft me daarna ook helemaal niet meer aangesproken. En hij vroeg er ook zelf om. Ik heb het netjes gehouden uiteraard.quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:08 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Als je PUA net zo achterlijk vind als ik, dan moet je die link van haar censureren en niet mijn sarcasme, lieve schat.
@ Broccoli: fijn dat je Deezertje geholpen hebt, maar heb je dit met hem ook in privé in besproken. Zo openlijk je mening over zijn IRL-persoonlijkheid op het forum zeggen komt op mij over als een publieke executie en ik kan me voorstellen dat hij daarom in de verdediging schiet. Het zal wel hard bij hem aankomen en dan is meer 'tough love' wel erg gemeen. Misschien is het een idee om Deezertje eens rustig na te laten denken, de kans te geven om wat te doen met de feedback en dan later nog eens te meeten om de vooruitgang te peilen?
NEe grapjas. is meer voor deezer bedoelt omdat hij blijkbaar krom loopt.quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:08 schreef Detroit het volgende:
[..]
Ik heb bij jou wel het gevoel dat je verstand hebt van hoe ik een succesvolle man kan worden.
Heb je tips voor me?
Dat wat broccoli nu vertelt heeft, hebben wij hem (vanuit ons oogpunt van hoe hij hier op het topic is) ook allang vertelt. Meerdere keren en over langere tijd.quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:08 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Als je PUA net zo achterlijk vind als ik, dan moet je die link van haar censureren en niet mijn sarcasme, lieve schat.
@ Broccoli: fijn dat je Deezertje geholpen hebt, maar heb je dit met hem ook in privé in besproken. Zo openlijk je mening over zijn IRL-persoonlijkheid op het forum zeggen komt op mij over als een publieke executie en ik kan me voorstellen dat hij daarom in de verdediging schiet. Het zal wel hard bij hem aankomen en dan is meer 'tough love' wel erg gemeen. Misschien is het een idee om Deezertje eens rustig na te laten denken, de kans te geven om wat te doen met de feedback en dan later nog eens te meeten om de vooruitgang te peilen?
Maar dat is toch niet "asociaal" en "alfaman"? Dat is gewoon normaal. Elke vrouw ziet dit ook als normaal. Als je het als asociaal en alfaman gaat bestempelen, dan wordt die kwalificatie juist de afknapper.quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:06 schreef pluff het volgende:
[..]
Omdat succesvolle bij vrouwen mannen ook zo lopen.
Zelf merk ik ook verschil dat als ik schouders wat naar achter houd en hoofd recht houd(itt slungelig lopen en met hoofd wat gebogen naar de grond) er meer blikken zijn van meisjes waar ik tegenwoordig soms een beetje op let.
Beetje alsof je Quasimodo tips geeft om zonder bochel in zijn rug te lopen.quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:09 schreef pluff het volgende:
[..]
NEe grapjas. is meer voor deezer bedoelt omdat hij blijkbaar krom loopt.
Je wilt het mensen toch ook naar de zin maken, of het nou een date is of niet? Wat dacht je van vriendschap? Dat is zeker voor jou geen overbodige luxe. Aan vrienden heb je zelfs uiteindelijk wel meer.quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:06 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als je gewend bent krom te lopen zoals deezer voelt rechtop lopen ineens heel erg asociaal/alfamannetjes achtig. Ook loop je dan pas goed rechtop wanneer het voelt alsof je het eigenlijk heel erg overdrijft.quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Maar dat is toch niet "asociaal" en "alfaman"? Dat is gewoon normaal. Elke vrouw ziet dit ook als normaal. Als je het als asociaal en alfaman gaat bestempelen, dan wordt die kwalificatie juist de afknapper.
Je moet voorzichtig zijn met waardeoordelen en aannames. Check je mening voor je hem uit.
Nee het is gewoon de realiteit. Ik kan mezelf prima redden qua gesprekken voeren etc. maar omdat ik krom loop (ja zooltjes en alles geprobeerd)vmaar ook niet beroerd krom gelukkig, en mensen zelf niet zo snel aanspreek gaat het een stuk lastiger. Heb ik echter een echte date dan verloopt die meestal prima en gezellig. Dat de klik er niet altijd is kan ik niks aan doen, maar kan mezelf idd wel redden.quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat wat broccoli nu vertelt heeft, hebben wij hem (vanuit ons oogpunt van hoe hij hier op het topic is) ook allang vertelt. Meerdere keren en over langere tijd.
Dus dat zal echt niet zo hard aankomen.
Zo wel, kan hij dat gewoon aangeven
Dat ja. Rechtop lopen voelt voor mij als geforceerd aan, terwijl het dat dus niet is. Maar omdat ik dat nooit doe is het ook niet meer makkelijk aan te leren.quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:17 schreef pluff het volgende:
[..]
Als je gewend bent krom te lopen zoals deezer voelt rechtop lopen ineens heel erg asociaal/alfamannetjes achtig. Ook loop je dan pas goed rechtop wanneer het voelt alsof je het eigenlijk heel erg overdrijft.
Voor hemzelf overdrijven alsof hij een asociaal alfamannetje is dus, en voor de buitenwereld loopt hij net normaal en niet meer krom.
Vond jij het wel gezellig met broccoli? als in, wat was jouw gevoel na de meet/afspraak?quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:17 schreef Deezertje het volgende:
Nee het is gewoon de realiteit. Ik kan mezelf prima redden qua gesprekken voeren etc. maar omdat ik krom loop (ja zooltjes en alles geprobeerd)vmaar ook niet beroerd krom gelukkig, en mensen zelf niet zo snel aanspreek gaat het een stuk lastiger. Heb ik echter een echte date dan verloopt die meestal prima en gezellig. Dat de klik er niet altijd is kan ik niks aan doen, maar kan mezelf idd wel redden.
Eerlijk gezegd heb je wel een punt. Ik liep vroeger ook niet helemaal recht en de eerste keren dat ik dat oefende voelde het ook heel arrogant aan, zeker voor iemand zoals ik die vrij onzeker is. Maar je moet daar toch even doorheen, na een tijdje went het vanzelf wel en geeft die houding juist dat fijne beetje extra zelfvertrouwen. Het helpt toch meer dan je denkt. Dus probeer het niet te zien als asociaal, maar als zelfverzekerd. Je straalt er uiteindelijk iets positiefs mee uit.quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:17 schreef pluff het volgende:
[..]
Als je gewend bent krom te lopen zoals deezer voelt rechtop lopen ineens heel erg asociaal/alfamannetjes achtig. Ook loop je dan pas goed rechtop wanneer het voelt alsof je het eigenlijk heel erg overdrijft.
Voor hemzelf overdrijven alsof hij een asociaal alfamannetje is dus, en voor de buitenwereld loopt hij net normaal en niet meer krom.
Niet makkelijk, maar zeker wel te doen.quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:18 schreef Deezertje het volgende:
Dat ja. Rechtop lopen voelt voor mij als geforceerd aan, terwijl het dat dus niet is. Maar omdat ik dat nooit doe is het ook niet meer makkelijk aan te leren.
Heb je wel vrienden? Of moeite met relaties aangaan in het algemeen?quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:18 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat ja. Rechtop lopen voelt voor mij als geforceerd aan, terwijl het dat dus niet is. Maar omdat ik dat nooit doe is het ook niet meer makkelijk aan te leren.
Het is echt de moeite waard, Deezert!quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet makkelijk, maar zeker wel te doen.
En dan voelt het maar een tijdje ongemakkelijk en geforceerd aan. Het werkt wel
Ik zou vooral bij eerste indrukken bij nieuwe mensen zorgen dat toch je houding zo goed mogelijk is. "eerste indruk is alles"quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:18 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk met iedereen heel prettig, maar eerlijk gezegd was ze niet zo mijn type. En dan meer qua drugs en rare dingen doen. Het was leuk om iemand te ontmoeten, en mocht ik in de buurt zijn niet meteen afslaan, maar denk niet dat er een real life vriendschap in zit.quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vond jij het wel gezellig met broccoli? als in, wat was jouw gevoel na de meet/afspraak?
En vast niet het laatste wat geforceerd aan zal voelen en waar je doorheen zal moeten.quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:21 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Het is echt de moeite waard, Deezert!
Ben ik zo erg?quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:22 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk met iedereen heel prettig, maar eerlijk gezegd was ze niet zo mijn type. En dan meer qua drugs en rare dingen doen. Het was leuk om iemand te ontmoeten, en mocht ik in de buurt zijn niet meteen afslaan, maar denk niet dat er een real life vriendschap in zit.
Ik kan het met veel mensen goed vinden, maar noem het geen vrienden. Op school kon ik het prima met klasgenoten vinden, iedereen mocht me, maar niemand nodigde me ook daadwerkelijk uit na school ofzo. Misschien ook omdat ze wisten dat ik er toch niet zo zin in had.quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:20 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Heb je wel vrienden? Of moeite met relaties aangaan in het algemeen?
Maar je vindt het dus met iederen wel gezellig, dan zegt het "ik kan mij goed redden in gesprekken:" ook niet heel veel . Want blijkbaar heb je dat gevoel altijd wel / nooit slechte gesprekken/meetsquote:Op dinsdag 29 september 2015 11:22 schreef Deezertje het volgende:
Ik vind het eigenlijk met iedereen heel prettig, maar eerlijk gezegd was ze niet zo mijn type. En dan meer qua drugs en rare dingen doen. Het was leuk om iemand te ontmoeten, en mocht ik in de buurt zijn niet meteen afslaan, maar denk niet dat er een real life vriendschap in zit.
Hoe lullig misschien ook, maar ik vraag mij echt af of dat echt zo is.. of dat je dat vooral zelf geloofdquote:
Nou jij bent ook best introvert maar toch wil je extraverte dingen doen als over bruggen lopen en maak je opmerkingen over mensen die ze nog net kunnen horen ipv dat je fatsoenlijk wacht tot ze 't niet meer kunnen horen enzoquote:Op dinsdag 29 september 2015 11:23 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Ben ik zo erg?Nee maar ff serieus, wat voor rare dingen?
Drugs kan ik me nog wel van inkomen, maar dat andere
Het is je al 1000 keer verteld. Maar stel dan zelf voor aan iemand om wat te doen . Heb je eigenlijk wel behoefte aan vriendschap?quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:23 schreef Deezertje het volgende:
aar niemand nodigde me ook daadwerkelijk uit na school ofzo.
Uhh meen je dat echt?quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:25 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nou jij bent ook best introvert maar toch wil je extraverte dingen doen als over bruggen lopen en maak je opmerkingen over mensen die ze nog net kunnen horen ipv dat je fatsoenlijk wacht tot ze 't niet meer kunnen horen enzo
Toch is het zo, maar niet vriendschappelijk dus. Kon prima meepraten, was behulpzaam met schoolwerk (en nee, deed geen extra dingen voor ze) maar ik zag school echt als school en dus wou ik het gewoon goed vinden met de mensen daar omdat je toch afhankelijk van elkaar bent.quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoe lullig misschien ook, maar ik vraag mij echt af of dat echt zo is.. of dat je dat vooral zelf geloofd
(en nee, hiermee zeg ik niet, dat niemand je mag)
Beoordeel mensen op wat ze doen, niet op wat ze zeggen.quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:23 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik kan het met veel mensen goed vinden, maar noem het geen vrienden. Op school kon ik het prima met klasgenoten vinden, iedereen mocht me, maar niemand nodigde me ook daadwerkelijk uit na school ofzo. Misschien ook omdat ze wisten dat ik er toch niet zo zin in had.
Heb zelf ook asperger en herken wel veel van wat je zegt. Er mist een soort van wederkerigheid, waar je je vinger niet op kan leggen.quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:23 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik kan het met veel mensen goed vinden, maar noem het geen vrienden. Op school kon ik het prima met klasgenoten vinden, iedereen mocht me, maar niemand nodigde me ook daadwerkelijk uit na school ofzo. Misschien ook omdat ze wisten dat ik er toch niet zo zin in had.
Ik denk dat deezer niet 100% ziet dat een gesprek meer is dan iets (slims) te zeggen hebben. . Het is ook reageren op de ander op een gepaste manier. Gepast dat het daarna ook leuk blijft of nog beter wordt. Het gesprek ook lichtelijk kunnen sturen.quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar je vindt het dus met iederen wel gezellig, dan zegt het "ik kan mij goed redden in gesprekken:" ook niet heel veel . Want blijkbaar heb je dat gevoel altijd wel / nooit slechte gesprekken/meets
Terwijl broccoli er toch wel anders over dacht... (correct me if i'm wrong broccoli)
Had je door dat zij jou niet meer zou willen meeten door jouw negative houding?
Nee, niets voorgesteld al zou ik het als ze het vroegen niet direct nee zeggen. Op dat moment misschien wel behoefte aan maar niet laten merken.quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:26 schreef habitue het volgende:
[..]
Het is je al 1000 keer verteld. Maar stel dan zelf voor aan iemand om wat te doen . Heb je eigenlijk wel behoefte aan vriendschap?
Ik wilde op een brug staan om het uitzicht te bekijken. Op een bankje is ook maar... zo zo.quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat bedoelt ie met "over bruggen lopen"?
Aah ja, snap dat dat een heel extraverte actie is... een bankje is meer geschikt voor een introvert persoonquote:Op dinsdag 29 september 2015 11:28 schreef broccoli. het volgende:
Ik wilde op een brug staan om het uitzicht te bekijken. Op een bankje is ook maar... zo zo.
Whehe. Als je door Deezer zo weggezet wordt.quote:
Kan ik nog inkomen, maar dan moet je ondertussen wel door hebben (Zeker door alles in dit topic) dat het meer is dan dat.quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:28 schreef pluff het volgende:
Ik denk dat deezer niet 100% ziet dat een gesprek meer is dan iets (slims) te zeggen hebben. . Het is ook reageren op de ander op een gepaste manier. Gepast dat het daarna ook leuk blijft of nog beter wordt. Het gesprek ook lichtelijk kunnen sturen.
Ben er zelf ook niet zo goed in en kan het eigenlijk ook niet goed omschrijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |