Je doet zelf ook raar.quote:Op maandag 28 september 2015 21:52 schreef SonicVolcano het volgende:
Wederom de grote Deezer-showEn dan heb je ook nog fanboy syndroom die hem aanmoedigt zijn Greatest Hits af te spelen. Jullie zijn ziek. Zoek hulp.
quote:Op dinsdag 29 september 2015 00:44 schreef Gray het volgende:
Kan het topic inmiddels niet heten: Als prostitutie zo makkelijk gaat?
Het is wel makkelijk kritiek uiten maar ik denk dat je ook rekening moet houden met het feit dat hij autisme heeft. Daardoor komen dingen soms anders over en zijn sociale situaties extra moeilijk voor hem. Ik zie wel veel overeenkomsten met Elliot Rodger, hij voelde zich ook verheven boven de rest van het volk, en was van mening recht te hebben op een vriendin.quote:Op maandag 28 september 2015 21:52 schreef SonicVolcano het volgende:
Wederom de grote Deezer-showEn dan heb je ook nog fanboy syndroom die hem aanmoedigt zijn Greatest Hits af te spelen. Jullie zijn ziek. Zoek hulp.
Het wordt gewoon eens tijd voor een vriendin. Kan die me meteen wat sociale skills bijbrengen enzo. Zie genoeg minder sociale kerels met meiden rondlopen. Probleem is echter dat je liefde niet kan forceren... niet voor niks hoor je vaak: normaal val ik écht niet op hem maar hij geeft me een goed gevoel etc. Eenzijdig een meisje zien zitten heb je ook niks aan als het niet wederzijds is maar je oogkleppen dichthouden en jezelf niet presenteren naar de ander toe is ook weer niet goed.quote:Op dinsdag 29 september 2015 09:03 schreef syndroom het volgende:
[..]
Het is wel makkelijk kritiek uiten maar ik denk dat je ook rekening moet houden met het feit dat hij autisme heeft. Daardoor komen dingen soms anders over en zijn sociale situaties extra moeilijk voor hem. Ik zie wel veel overeenkomsten met Elliot Rodger, hij voelde zich ook verheven boven de rest van het volk, en was van mening recht te hebben op een vriendin.
Al denk ik dat Deezer minder narcistisch is maar dat deze uitspraken van hem komen door een gevoel van onmacht en frustratie.
Volgens mij is Deezer lang niet zo ver heen dat hij denkt recht te hebben op een vriendin. Leuk om hem te vergelijken met een massamoordenaar omdat die toevallig ook asperger had.quote:Op dinsdag 29 september 2015 09:03 schreef syndroom het volgende:
[..]
Het is wel makkelijk kritiek uiten maar ik denk dat je ook rekening moet houden met het feit dat hij autisme heeft. Daardoor komen dingen soms anders over en zijn sociale situaties extra moeilijk voor hem. Ik zie wel veel overeenkomsten met Elliot Rodger, hij voelde zich ook verheven boven de rest van het volk, en was van mening recht te hebben op een vriendin.
Al denk ik dat Deezer minder narcistisch is maar dat deze uitspraken van hem komen door een gevoel van onmacht en frustratie.
De basis van een goede relatie.quote:Op dinsdag 29 september 2015 09:15 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Het wordt gewoon eens tijd voor een vriendin. Kan die me meteen wat sociale skills bijbrengen enzo. Zie genoeg minder sociale kerels met meiden rondlopen. Probleem is echter dat je liefde niet kan forceren... niet voor niks hoor je vaak: normaal val ik écht niet op hem maar hij geeft me een goed gevoel etc. Eenzijdig een meisje zien zitten heb je ook niks aan als het niet wederzijds is maar je oogkleppen dichthouden en jezelf niet presenteren naar de ander toe is ook weer niet goed.
Volgensmij dacht benzin dat helemaal niet. Wat ik mij kan herinneren hoe hij het altijd bracht is dat Benzin vond dat hij vergeleken met andere (slechte) vriendjes beter was en om dat feit opzich meer een vriendin verdiende dan die slechte vriendjes.quote:Op dinsdag 29 september 2015 09:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Volgens mij is Deezer lang niet zo ver heen dat hij denkt recht te hebben op een vriendin. Leuk om hem te vergelijken met een massamoordenaar omdat die toevallig ook asperger had.Iemand als Benzin vond bijvoorbeeld wel dat hij een vriendin 'verdiende'. Ik ben een goed, lief persoon, waarom willen meisjes me niet? #justworld
Maar goed, dat soort gedachten zijn compleet wereldvreemd.
Hij zei het anders vaak genoeg.quote:Op dinsdag 29 september 2015 09:29 schreef pluff het volgende:
[..]
Volgensmij dacht benzin dat helemaal niet. Wat ik mij kan herinneren hoe hij het altijd bracht is dat Benzin vond dat hij vergeleken met andere (slechte) vriendjes beter was en om dat feit opzich meer een vriendin verdiende dan die slechte vriendjes.
Neehee, dat DENK jij maar. En dat is ook het probleem.quote:Op dinsdag 29 september 2015 09:15 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Het wordt gewoon eens tijd voor een vriendin. Kan die me meteen wat sociale skills bijbrengen enzo. Zie genoeg minder sociale kerels met meiden rondlopen. Probleem is echter dat je liefde niet kan forceren... niet voor niks hoor je vaak: normaal val ik écht niet op hem maar hij geeft me een goed gevoel etc. Eenzijdig een meisje zien zitten heb je ook niks aan als het niet wederzijds is maar je oogkleppen dichthouden en jezelf niet presenteren naar de ander toe is ook weer niet goed.
Volgensmij probeert deezer wel sociaal te zijn, maar is hij het niet(succesvol).quote:Op dinsdag 29 september 2015 09:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Neehee, dat DENK jij maar. En dat is ook het probleem.
Nee ik zie het echt hoor, gewoon hand in hand en zoenend enzo. Vandaar ook mijn frustratie steeds.quote:Op dinsdag 29 september 2015 09:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Neehee, dat DENK jij maar. En dat is ook het probleem.
niet als oplossing, toevoeging. En van een relatie weet je dat het nooit succesvol is, dus eigenlijk wil ik gewoon weer eens daten zodat ik weet waar ik op val en waar niet op, en dan kijken waar het schip strandt.quote:Op dinsdag 29 september 2015 09:40 schreef Cue_ het volgende:
Hij ziet een vriendin als DE oplossing voor zijn problemen, wat natuurlijk al compleet verkeerd
quote:
quote:Op dinsdag 29 september 2015 09:15 schreef Deezertje het volgende:
Kan die me meteen wat sociale skills bijbrengen enzo
Hoe kom jij erbij dat die minder sociaal zijn dan jij?quote:Op dinsdag 29 september 2015 09:40 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee ik zie het echt hoor, gewoon hand in hand en zoenend enzo. Vandaar ook mijn frustratie steeds.
Als je typt dat je weet dat je liefde niet kan forceren. Waarom is het forceren dan het enige waar je in je koppie mee bezig bent?quote:Op dinsdag 29 september 2015 09:15 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Je ziet iemand zoenend en hand-in-hand lopen en dan is je conclusie dat diegene minder sociaal is dan jij?quote:Op dinsdag 29 september 2015 09:40 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee ik zie het echt hoor, gewoon hand in hand en zoenend enzo. Vandaar ook mijn frustratie steeds.
quote:Op dinsdag 29 september 2015 09:48 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Je ziet iemand zoenend en hand-in-hand lopen en dan is je conclusie dat diegene minder sociaal is dan jij?
Zie je het al?
Want ze houden geen rekening met zijn gevoelquote:Op dinsdag 29 september 2015 09:48 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Je ziet iemand zoenend en hand-in-hand lopen en dan is je conclusie dat diegene minder sociaal is dan jij?
Zie je het al!?
Het is niet eerlijk.quote:Op dinsdag 29 september 2015 09:50 schreef pluff het volgende:
[..]
Want ze houden geen rekening met zijn gevoel!
Ik heb nog nooit gratis een blond meisje gezoend.quote:
Hij was een PUA hater, dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 29 september 2015 09:50 schreef pluff het volgende:
[..]
Want ze houden geen rekening met zijn gevoel!
Dat vind jij goed?quote:Op dinsdag 29 september 2015 09:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij was een PUA hater, dat dan weer wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |