Nee joh, high class is voor mensen die zich beter voelen dan anderen, of echte high class alfa mannetjes die een uitdaging willen. Voor 150 euro per uur(dus een date voor 2 uur kost 300) heb je zeker al boel leuke nederlandse meisjes van jouw leeftijd.quote:Op maandag 28 september 2015 23:28 schreef syndroom het volgende:
[..]
Nooit wat van gemerkt of gevoeld, denk dat het meer iets persoonlijks is. Sommigen zijn er gevoelig voor.
[..]
Een prostituee met kwaliteit kost al een paar honderd euro, ga jij dat betalen? Ik wil het best wel proberen mits ik een zak met geld heb. Kom maar met die poen!
Euro of gulden?quote:Op maandag 28 september 2015 23:29 schreef War-horse het volgende:
[..]
Dat merk je niet zo makkelijk neen. En een hoer kost niet veel mijn nichtje vroeg er altijd 50,- voor (half uur) Mijn tante daarentegen, was ouder vroeg er wat minder voor.
Maar dan krijg je van die louche toestanden. Ik heb geen zin dat straks politie voor de deur staat dat ineens blijkt dat het meisje minderjarig is, of dat er sprake was van dwang of zo.quote:Op maandag 28 september 2015 23:30 schreef pluff het volgende:
[..]
Nee joh, high class is voor mensen die zich beter voelen dan anderen, of echte high class alfa mannetjes die een uitdaging willen. Voor 150 euro per uur(dus een date voor 2 uur kost 300) heb je zeker al boel leuke nederlandse meisjes van jouw leeftijd.
Dat "wat als" is wel het doel. Graag zou ik wel advies willen ontvangen hoe dat te bereiken(al heb ik nog geen gerichte vragen).quote:Op maandag 28 september 2015 23:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja dan.. tot die tijd houden we het buiten het topic. Dat "wat als" heb je niets aan.
Zou ik aan mijn oom moeten vragen, das de reden dat ik het ook niet hier zou willen zien, dat bespreken.quote:
quote:Op maandag 28 september 2015 23:35 schreef syndroom het volgende:
[..]
Maar dan krijg je van die louche toestanden. Ik heb geen zin dat straks politie voor de deur staat dat ineens blijkt dat het meisje minderjarig is, of dat er sprake was van dwang of zo.
Voor je het weet wordt je als verdachte bestempeld.
Tering. Daar bang voor zijn. De media heeft normale mannen zo bang gemaakt dat prostituees moeilijker leuke klanten kunnen hebben.quote:Op maandag 28 september 2015 23:35 schreef syndroom het volgende:
[..]
Maar dan krijg je van die louche toestanden. Ik heb geen zin dat straks politie voor de deur staat dat ineens blijkt dat het meisje minderjarig is, of dat er sprake was van dwang of zo.
Voor je het weet wordt je als verdachte bestempeld.
Je weet toch wel wat er in Valkenburg is gebeurd?quote:Op maandag 28 september 2015 23:37 schreef pluff het volgende:
[..]
[..]
Tering. Daar bang voor zijn. De media heeft normale mannen zo bang gemaakt dat prostituees moeilijker leuke klanten kunnen hebben.
Graag. Hey maar waarom ben jij nog vrijgezel?quote:Op maandag 28 september 2015 23:37 schreef Cue_ het volgende:
Zullen we weer terug gaan naar waar dit topic voor is bedoelt?
Vragen + tips?
JA, een meisje die graag wat wilde bijverdienen maar nog minderjarig was dus haar minderjarigheid geheim hield. En toen heeft het schijnheilige gezag daar problemen over gemaakt.quote:Op maandag 28 september 2015 23:37 schreef syndroom het volgende:
[..]
Je weet toch wel wat er in Valkenburg is gebeurd?
En hoooo maarquote:Op maandag 28 september 2015 23:41 schreef pluff het volgende:
[..]
JA, een meisje die graag wat wilde bijverdienen maar nog minderjarig was dus haar minderjarigheid geheim hield. En toen heeft het schijnheilige gezag daar problemen over gemaakt.
Zou kunnen, of ze is door haar 'vriend' gedwongen neergezet om geld voor hem te verdienen. Maak jij je nooit zorgen of ze het echt wel vrijwillig doet?quote:Op maandag 28 september 2015 23:41 schreef pluff het volgende:
[..]
JA, een meisje die graag wat wilde bijverdienen maar nog minderjarig was dus haar minderjarigheid geheim hield. En toen heeft het schijnheilige gezag daar problemen over gemaakt.
Nee. Het grootste probleem is oppassen voor types die het echt enkel voor het geld doen en het eigenlijk niet leuk vinden. Het 2 na grootste probleem is hoertje op een slechte dag van haar treffen.quote:Op maandag 28 september 2015 23:43 schreef syndroom het volgende:
[..]
Zou kunnen, of ze is door haar 'vriend' gedwongen neergezet om geld voor hem te verdienen. Maak jij je nooit zorgen of ze het echt wel vrijwillig doet?
Hoeveel hoeren denk je dat er zijn die het daadwerkelijk leuk vinden om te doen? Ik denk weinig. Nood breekt wet. Laat staan dat ze zin hebben in seks met jou specifiek.quote:Op maandag 28 september 2015 23:48 schreef pluff het volgende:
[..]
Nee. Waar je wel voor moet oppassen is types die het echt enkel voor het geld doen en het eigenlijk niet leuk vinden.
Gratis prostituees heb ik nog nooit gezien. Zouden ze echt echt allemaal voor de lol doen?quote:Op maandag 28 september 2015 23:48 schreef pluff het volgende:
[..]
Nee. Het grootste probleem is oppassen voor types die het echt enkel voor het geld doen en het eigenlijk niet leuk vinden. Het 2 na grootste probleem is hoertje op een slechte dag van haar treffen.
"Hondenmeisje" lijkt heel erg op dit type(eerste 17 seconden):quote:Op maandag 28 september 2015 23:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoeveel hoeren denk je dat er zijn die het daadwerkelijk leuk vinden om te doen? Ik denk weinig. Nood breekt wet.
Misschien lukt het nog eens om een hoertje te versieren.quote:Laat staan dat ze zin hebben in seks met jou specifiek.
Tref je zelf ook weleens studentes die wat bij proberen te verdienen?quote:Op maandag 28 september 2015 23:52 schreef pluff het volgende:
[..]
"Hondenmeisje" lijkt heel erg op dit type(eerste 17 seconden):
http://www.npo.nl/3onderzoekt/03-09-2014/VPWON_1226183
Tijd loopt elke keer uit ook en hoef niets extra te betalen. Ohja vorige keer vergeten te betalen van te voren dus ze is ook niet echt zakelijk erover.
Nooit hoger dan mbo studentes. HBO en universiteit werken vaker via een duur bureau heb ik het idee.quote:Op maandag 28 september 2015 23:53 schreef syndroom het volgende:
[..]
Tref je zelf ook weleens studentes die wat bij proberen te verdienen?
Dat zijn meestal van die peperdure high class meisjes die alleen voor mannen gaan met een goedgevulde portemonnee.quote:Op maandag 28 september 2015 23:55 schreef pluff het volgende:
[..]
Nooit hoger dan mbo studentes. HBO en universiteit werken vaker via een duur bureau heb ik het idee.
1 keer heb ik het relatieplanetprofiel gevonden van een hoertje van jaren terug en daar had ze ingevuld hbo.
Ik zie het zo dat een boel mannen willen zich graag "beter" voelen dan naar een "normale" prostituee gaan, en willen liever een duur bureau, "want highclass". Eigenlijk netzoiets als met merkproducten.quote:Op maandag 28 september 2015 23:58 schreef syndroom het volgende:
[..]
Dat zijn meestal van die peperdure high class meisjes die alleen voor mannen gaan met een goedgevulde portemonnee.
Mij lijkt dat toch niks, kleven teveel nadelen aan en is bovendien op lange termijn niet te betalen. Misschien dat je Deezer of Faxie nog kunt overtuigen?quote:Op dinsdag 29 september 2015 00:05 schreef pluff het volgende:
[..]
Ik zie het zo dat een boel mannen willen zich graag "beter" voelen dan naar een "normale" prostituee gaan, en willen liever een duur bureau, "want highclass". Eigenlijk netzoiets als met merkproducten.
Die meisjes gaan voor veiligheid en service van het bureau, en goede bureaus laten nieuwe klanten die ze nog niet kennen alleen met wat ervanere dames gaan. HBO+ dames zijn relatief wat angstiger voor hun reputatie en nare zaken denk ik en kiezen denk ik daarom vaker daarvoor.
Wat jij nodig hebt is een niet al te dom meisje voor enige klik, en iemand die seks lekker vindt. Een boel overheadskosten van een bureau geeft ook geen garantie en is opzich nergens voor nodig.
Deezer, faxie , en jij ook kunnen allemaal voor maar een paarhonderd euro een uitgebreide paydate met bijna welke prostituee dan ook hebben die je maar kan vinden.quote:Op dinsdag 29 september 2015 00:22 schreef syndroom het volgende:
[..]
Mij lijkt dat toch niks, kleven teveel nadelen aan en is bovendien op lange termijn niet te betalen. Misschien dat je Deezer of Faxie nog kunt overtuigen?
Meisjes die relatief vaker seks willen en een beetje een geldprobleem hebben zijn leuker dan mindere types die het echt enkel voor het geld doen.quote:Op maandag 28 september 2015 23:51 schreef syndroom het volgende:
[..]
Gratis prostituees heb ik nog nooit gezien. Zouden ze echt echt allemaal voor de lol doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |