SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.utopiatv.nl/participant/active
Agenda:
05 oktober : nominatie publiek
06 oktober : nominatie bewoners
07 oktober : 2 nieuwe aspirantbewoners
11 oktober : exit van één aspirantbewoner
12 oktober : exit genomineerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
Wim denkt nog steeds dat hij zijn piemel alleen is op te piesen!quote:Op dinsdag 29 september 2015 08:25 schreef lonneberga het volgende:
[..]
een onbevlekte ontvangenis dan,of Wimpie moet ondeugend zijn geweestTenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
Oei, twee fouten in 1 woord.
Ze stond erbij en keek ernaar.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
http://www.at5.nl/artikel(...)amsterdam-rijnkanaal en wie hebben we daar? ff uitkijkenMake trouble not war![]()
He het gemeld aan pullup!quote:Op dinsdag 29 september 2015 08:33 schreef beequeen het volgende:
Oei, twee fouten in 1 woord.
Ze stond erbij en keek ernaar.
[ afbeelding ]Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
@Verida: Geen idee waar die wondjes van komen. Misschien hout dat niet goed afgewerkt is.
Ivan's prinsesje krijgt vandaag haar paardje.
― Mark Twain
quote:Op dinsdag 29 september 2015 08:32 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Wim denkt nog steeds dat hij zijn piemel alleen is op te piesen!![]()
![]()
Ik ben bang van niet , zou ook niet weten met welke reden die moet plaats vinden .quote:Op dinsdag 29 september 2015 08:36 schreef Walder_Frey het volgende:
Komt er een algemene lockdown dan?![]()
Rode sjaal, Anthony.quote:Op dinsdag 29 september 2015 08:34 schreef Bramenstruik het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)amsterdam-rijnkanaal en wie hebben we daar? ff uitkijken“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Thanks moppiequote:Op dinsdag 29 september 2015 08:37 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Ik ben bang van niet , zou ook niet weten met welke reden die moet plaats vinden .![]()
Soms kan een rls te lang doorgaan,zeker met zulke akelige mensen als die er nu inzitten.
Vind niemand meer leuk,wil ze alleen maar slaan,help!!!!![]()
Wie dan?quote:Op dinsdag 29 september 2015 08:34 schreef Bramenstruik het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)amsterdam-rijnkanaal en wie hebben we daar? ff uitkijken![]()
![]()
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
ah Fitz,lekker ding.quote:
Zou ik ook wel een potje mee willen worstelen, en dan mag hij nog winnen ook![]()
![]()
Hier heb je biks
Done
Opzouten met Oortje maar ze is niks en ze was niksquote:
Je weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
Als het elke keer dezelfde koe is zou er toch een belletje moeten gaan rinkelen, of zie ik dat zo fout.quote:Op dinsdag 29 september 2015 08:35 schreef beequeen het volgende:
@Verida: Geen idee waar die wondjes van komen. Misschien hout dat niet goed afgewerkt is.
Ivan's prinsesje krijgt vandaag haar paardje.![]()
![]()
Cees kan trots zijn
Puisten knijpen, ze is moe en ze wil pooohhhhooooost.
― Mark Twain
Maar ze hebben niksquote:Op dinsdag 29 september 2015 09:04 schreef beequeen het volgende:
Puisten knijpen, ze is moe en ze wil pooohhhhooooost.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Wie is dat, datis toch niet zijn date van zaterdag ?quote:Op dinsdag 29 september 2015 09:04 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ache jee.. hij is echt nog onder de indruk van haar![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
17.30 uur pas, duurt nog ffkesquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dochter van streepjestruistandhouder. Die popiejopie Amsterdammer.quote:Op dinsdag 29 september 2015 09:05 schreef a_b het volgende:
Wie is dat, datis toch niet zijn date van zaterdag ?“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Naomi haalt de post op
Heb helemaal niet gekeken of gelezen de afglopen dagen maar zag een foto voorbij komen dat hij aan het zoenen was. Was dat met haar?quote:Op dinsdag 29 september 2015 09:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dochter van streepjestruistandhouder. Die popiejopie Amsterdammer.![]()
Post voor Ben en Gina.
Ik ga maar even wat anders doen.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Yep.quote:Op dinsdag 29 september 2015 09:09 schreef a_b het volgende:
Heb helemaal niet gekeken of gelezen de afglopen dagen maar zag een foto voorbij komen dat hij aan het zoenen was. Was dat met haar?“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Nee joh, Cees op stream 2.quote:Op dinsdag 29 september 2015 09:09 schreef beequeen het volgende:
Post voor Ben en Gina.
Ik ga maar even wat anders doen.![]()
Dat zal niet lang duren.quote:“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Ah Gina krijgt een opkikkertje!!
waarom?? ze heeft en krijgt alles wat ze wil van Mark. Liefde , eten en ruzie wanneer zij dat wil.![]()
quote:
Vergeet de nieuwe kleding nietquote:Op dinsdag 29 september 2015 09:10 schreef a_b het volgende:
Ah Gina krijgt een opkikkertje!!
waarom?? ze heeft en krijgt alles wat ze wil van Mark. Liefde , eten en ruzie wanneer zij dat wil.
Als ze jeuk heeft, gaat ze overal tegenaan schurken. Dan haalt ze zich soms open.quote:Op dinsdag 29 september 2015 08:35 schreef beequeen het volgende:
Zelf zou ik dan proberen om een oplossing voor de OORZAAK te vinden, maar ja, ik ben geen Utopiaan.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
Varkentjes worden ook voor Gina en ze is natuurlijk ook al mama van een kuikentjequote:Op dinsdag 29 september 2015 09:16 schreef a_b het volgende:
[..]
ja die was ik inderdaad vergeten, en varkens toch of waren die niet voor gina, maar daar is geloof ik ook al weer de lol vanaf voor dikkop
![]()
Dat bedoel ik dus, ik snap niet dat ze niet gaan zoeken wat dan de oorzaak kan zijn van zo'n wondjequote:Op dinsdag 29 september 2015 09:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als ze jeuk heeft, gaat ze overal tegenaan schurken. Dan haalt ze zich soms open.
Zelf zou ik dan proberen om een oplossing voor de OORZAAK te vinden, maar ja, ik ben geen Utopiaan.![]()
Ik zag Waaifie gisteren ook al op nieuwe slippers lopen. Zo te zien Birkenstocks, dus er is aardig geld in pocket.quote:Op dinsdag 29 september 2015 09:16 schreef a_b het volgende:
[..]
ja die was ik inderdaad vergeten, en varkens toch of waren die niet voor gina
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Tuurlijk, na een zware jeugd geniet je toch van elke dag zonder je moet dit of dat is niet goed.quote:![]()
![]()
![]()
Het zit altijd op hetzelfde plekje, bovenop haar rug.quote:Op dinsdag 29 september 2015 09:20 schreef Verida het volgende:
Dat bedoel ik dus, ik snap niet dat ze niet gaan zoeken wat dan de oorzaak kan zijn van zo'n wondje“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Tjonge jonge, ik zet de streams ook weer eens aan, krijg ik alleen een lezende Gina op mijn beeld. Ga hem maar weer uitzetten en iets nuttigs doen.![]()
Ja dat is wel een mooie man !quote:Op dinsdag 29 september 2015 08:52 schreef lonneberga het volgende:
[..]
ah Fitz,lekker ding.
Zou ik ook wel een potje mee willen worstelen, en dan mag hij nog winnen ook![]()
Oorzaak van het wondje is wel bekend, het gaat om de oorzaak van de jeuk.quote:Op dinsdag 29 september 2015 09:20 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, ik snap niet dat ze niet gaan zoeken wat dan de oorzaak kan zijn van zo'n wondje
Ik zou sowieso de wondjes met betadine behandelen, daar hebben ze genoeg van.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Je vergeet .... ze zal niks wordenquote:Op dinsdag 29 september 2015 08:54 schreef PTLe het volgende:
[..]
Opzouten met Oortje maar ze is niks en ze was niks![]()
![]()
Sorry Jessy die vergat ik inddquote:Op dinsdag 29 september 2015 09:24 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Je vergeet .... ze zal niks worden
Wat zou dan de oorzaak kunnen zijn van de jeuk ? Verkeerde samenstelling van het voer?quote:Op dinsdag 29 september 2015 09:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oorzaak van het wondje is wel bekend, het gaat om de oorzaak van de jeuk.
Ik zou sowieso de wondjes met betadine behandelen, daar hebben ze genoeg van.![]()
Zelfs kruitvat verkoopt tegenwoordig (als ze in de aanbieding zijn) Birckenstocks, heb jequote:Op dinsdag 29 september 2015 09:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik zag Waaifie gisteren ook al op nieuwe slippers lopen. Zo te zien Birkenstocks, dus er is aardig geld in pocket.
al 'n paar voor onder de 20 euro![]()
Goeiemorgen Cos![]()
![]()
Zou je wat sturen en zo ja naar wie en watquote:Op dinsdag 29 september 2015 09:26 schreef Cir het volgende:
post lezen, gezellugh
zo jammer dat er nog steeds geen Fan post door mag
of kadotjes![]()
![]()
Koop een bril gast
Ik vind Kareltje aandoenlijk van lelijkheid.quote:
dit geldt niet voor Ben, tjonge, wat is die gast lelijk![]()
Ik schudde ook van nee , hij hoopt en droomt van welquote:
quote:Op dinsdag 29 september 2015 09:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dochter van streepjestruistandhouder. Die popiejopie Amsterdammer.![]()
![]()
![]()
![]()
Nee toch, als die zeventien is met die nepjetsers.
Geloof het ook niet want deze dame bood zich aan.
Anders had popiejopie Amsterdammer zijn dochter wel eens korter mogen houden en niet op die leeftijd haar al naar de eenonsjemeerofeenonsjeminderdokter laten gaan.![]()
Ik heb het met verbazing gezien , ze zei nog net niet : neem mij , neuk mij ....quote:Op dinsdag 29 september 2015 09:30 schreef zodeju het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Anders had popiejopie Amsterdammer zijn dochter wel eens korter mogen houden en niet op die leeftijd haar al naar de eenonsjemeerofeenonsjeminderdokter laten gaan.![]()
2x naar postlezende mensen kijken, ga maar verder m'n keukenkastjes soppen, had mezelf even pauze beloofd![]()
cos
Volg je hart, want dat klopt....![]()
nee dat was een ander daar was bas te handtastelijk bij op de foto gaan vond meneerquote:Op dinsdag 29 september 2015 09:30 schreef zodeju het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Anders had popiejopie Amsterdammer zijn dochter wel eens korter mogen houden en niet op die leeftijd haar al naar de eenonsjemeerofeenonsjeminderdokter laten gaan.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane![]()
ja, maar deze is niet die dochter.quote:Op dinsdag 29 september 2015 09:31 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Ik heb het met verbazing gezien , ze zei nog net niet : neem mij , neuk mij ....
Deze is een stukkie ouder.![]()
Ik zag gister in de tv-uitzending het interview van Ben en Gabrielle dat hij tegen haar verteldequote:Op dinsdag 29 september 2015 09:31 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Wij denken het en hij nuttigt aardig wat alcohol![]()
Wat denk jij?
dat hij verslaafd was aan Coke, en nee dit was geen geintje van Ben toen hij dit vertelde.![]()
![]()
Ik was net in Photoshop bezig, dus dat was een fluitje van een eurocentquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Zie je aan zijn koppie.quote:Op dinsdag 29 september 2015 09:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik zag gister in de tv-uitzending het interview van Ben en Gabrielle dat hij tegen haar vertelde
dat hij verslaafd was aan Coke, en nee dit was geen geintje van Ben toen hij dit vertelde.![]()
Nee hoor, zo af en toe een streamlock ertussen, voor de broodnodige variatiequote:Op dinsdag 29 september 2015 09:34 schreef Disana het volgende:
Wat een belachelijke streams. En dat zeker weer urenlang.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
quote:Op dinsdag 29 september 2015 09:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik was net in Photoshop bezig, dus dat was een fluitje van een eurocentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Sollyquote:Op dinsdag 29 september 2015 09:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Gatverdamme, ik heb net mijn ontbijt achter de kiezen.
Nou ik klik hem als het kan gelijk weg, voor mij is hij meer de hel dan de zonquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk het wel!quote:Op dinsdag 29 september 2015 09:31 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Wij denken het en hij nuttigt aardig wat alcohol![]()
Wat denk jij?![]()
Ben heeft een alcoholisten gezicht!
Heeft al heel veel gezopen in zijn leven!Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
Ivan staat weer dingen voor de stal te fixen
Gestoken liegen. En een infectietje opgelopen.quote:Op dinsdag 29 september 2015 09:26 schreef Verida het volgende:
[..]
Wat zou dan de oorzaak kunnen zijn van de jeuk ? Verkeerde samenstelling van het voer?To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
En Naomi staat te helpen
quote:Op dinsdag 29 september 2015 09:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Gestoken liegen. En een infectietje opgelopen.Gestoken door vliegen ?
![]()
Kreeg Laub ook niet en waaif ook niet , rarara hoe kan dat toch ?quote:Op dinsdag 29 september 2015 09:44 schreef formule het volgende:
Gina krijgt geen brieven van haar vriendinnen![]()
Er is telefoon voor Benjamin, maar Mark zegt dat Ben zijn maandelijkse postmomentje heeft en dat Mark zal doorgeven dat mevr gebeld heeftWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
voorwaarde bij de castingquote:Op dinsdag 29 september 2015 09:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik zag gister in de tv-uitzending het interview van Ben en Gabrielle dat hij tegen haar vertelde
dat hij verslaafd was aan Coke, en nee dit was geen geintje van Ben toen hij dit vertelde.
drank, schulden, verslavingen .......
anders wrd het zo saai![]()
![]()
Vreemd die post loopt toch niet wegquote:Op dinsdag 29 september 2015 09:49 schreef Cir het volgende:
iemand aan de feun voor benji
Mark ; benji heeft zn maandelijkse post momentje ..hij belt zo terug
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
sjokolaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
om te eten
sjokolaaaaaaaa
om te hebben
sjokolaaaaaaaaa en kadootjes
altijd veel en meer![]()
nou de sjokolaaaa de tijd is weer volop in opkomst , dus Sinternil en zijn pieton kunnen langs gaan .quote:Op dinsdag 29 september 2015 09:51 schreef Cir het volgende:
[..]
sjokolaaaaaaaaaaaaaaaa
om te eten
sjokolaaaaaaaa
om te hebben
sjokolaaaaaaaaa en kadootjes
altijd veel en meer![]()
Jaja... Die voelt de publieksstem naderen.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Zwarte Piet,mag dat welquote:Op dinsdag 29 september 2015 09:53 schreef Yeszie het volgende:
[..]
nou de sjokolaaaa de tijd is weer volop in opkomst , dus Sinternil en zijn pieton kunnen langs gaan .![]()
![]()
Lekker ook weer die loshangende haren vlak bij die zaag.quote:Op dinsdag 29 september 2015 09:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Onverantwoord stelletje is het toch ook![]()
En na de steming heeft ze weer 1.5 maand vakantie tot de volgende stemmingquote:Op dinsdag 29 september 2015 09:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Shit for brains.quote:Op dinsdag 29 september 2015 09:56 schreef Verida het volgende:
[..]
Lekker ook weer die loshangende haren vlak bij die zaag.
Onverantwoord stelletje is het toch ook
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Wat zit iedereen nou te haten op woest aantrekkelijke Benjamin?
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia![]()
Ach jaquote:Op dinsdag 29 september 2015 09:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En na de steming heeft ze weer 1.5 maand vakantie tot de volgende stemming
Voorlopig is ze dus samen met Ivan de enige die daadwerkelijk wat aan het voorbereiden is voor de komst van die pony zo te zien. Je zal zien dat een boel van die anderen er pas bij zijn als er een veel makkelijker TV momentje gemaakt kan worden door dat beest even te voeren.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Dat is een aanname,en Rowena is een storende factor voor mijquote:Op dinsdag 29 september 2015 10:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Ach ja
Voorlopig is ze dus samen met Ivan de enige die daadwerkelijk wat aan het voorbereiden is voor de komst van die pony zo te zien. Je zal zien dat een boel van die anderen er pas bij zijn als er een veel makkelijker TV momentje gemaakt kan worden door dat beest even te voeren.![]()
![]()
en zo doet ze wel vaker meer dan de restquote:Op dinsdag 29 september 2015 10:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Ach ja
Voorlopig is ze dus samen met Ivan de enige die daadwerkelijk wat aan het voorbereiden is voor de komst van die pony zo te zien. Je zal zien dat een boel van die anderen er pas bij zijn als er een veel makkelijker TV momentje gemaakt kan worden door dat beest even te voeren.There's a virus in my system
Goedemorgen![]()
Gaat er nog wat gebeuren vandaag?"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
het is wel heel opvallend. Komen de nominaties eraan dan gaat ze ineens bewegen, zijn ze voorbij heeft ze weer last van haar spiertjes en ligt ze in bed. Met de komende winter zal dat alleen maar erger worden.quote:Op dinsdag 29 september 2015 09:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En na de steming heeft ze weer 1.5 maand vakantie tot de volgende stemmingIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
De bouwer heeft zich ook even kunnen losrukken van zijn andere zware werkzaamheden om wat tips te geven.
Het is al een kek gemaakt hokkie volgens hem
gsiter lag ze op bed en toen werd er nog beweerd dat ze veilig werd gehouden voor de nomnaties... en dat ze toch geen stemmen kreegquote:Op dinsdag 29 september 2015 10:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
het is wel heel opvallend. Komen de nominaties eraan dan gaat ze ineens bewegen, zijn ze voorbij heeft ze weer last van haar spiertjes en ligt ze in bed. Met de komende winter zal dat alleen maar erger worden.![]()
Goedemorgen, ik hoop dat je patat gaat bakken. Ik heb daar nu trek in.quote:Op dinsdag 29 september 2015 10:14 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Goedemorgen![]()
Gaat er nog wat gebeuren vandaag?![]()
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
Fantastisch dat onze klussert meehelptquote:Op dinsdag 29 september 2015 10:14 schreef pullup het volgende:
De bouwer heeft zich ook even kunnen losrukken van zijn andere zware werkzaamheden om wat tips te geven.
Het is al een kek gemaakt hokkie volgens hem
[ afbeelding ]
SOONY![]()
Zwaar werk, dat kijken naar bouwen.
Die heeft ook al zo'n rare broek aan met (nep)lederen kruisquote:Op dinsdag 29 september 2015 10:23 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
ja hoe ze ook stond te helpen met het kozijn, ze vind het echt wel leuk om et helpen met bepaalde zakenquote:Op dinsdag 29 september 2015 10:19 schreef zodeju het volgende:
En toch denk ik dat Naomi met bouwen en gereedschap het meeste plezier aan beleeft.There's a virus in my system
Dat is mij ook opgevallen, met Gaby was ze ook vaak aan het boren,zagen en timmeren.quote:Op dinsdag 29 september 2015 10:19 schreef zodeju het volgende:
En toch denk ik dat Naomi met bouwen en gereedschap het meeste plezier aan beleeft.![]()
Inderdaad ze klept dan altijd vrolijk mee en toont ook eigen initiatiefquote:Op dinsdag 29 september 2015 10:19 schreef zodeju het volgende:
En toch denk ik dat Naomi met bouwen en gereedschap het meeste plezier aan beleeft.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Heet ze Sassefras ? wat een leuke naam voor een lieve Shetlander , alleen sneu dat ze bij die malloten verblijft .quote:Op dinsdag 29 september 2015 10:09 schreef Cir het volgende:
eind van de middag komt ze...ShiTLandert Sassefras![]()
Het valt trouwens helemaal niet op dat Bjorn binnen 'n cirkel van 1 meter blijft van RowRow....
of zou ze 'n honingpoepert hebben![]()
![]()
Jahaaa Sassefras komt vandaagquote:Op dinsdag 29 september 2015 10:14 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Goedemorgen![]()
Gaat er nog wat gebeuren vandaag?![]()
![]()
![]()
leuk!!!quote:Op dinsdag 29 september 2015 10:09 schreef Cir het volgende:
eind van de middag komt ze...ShiTLandert Sassefras![]()
Hij zou zich toch werkelijk de ogen uit zijn kop moeten schamenquote:Op dinsdag 29 september 2015 10:23 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ze schreeuwt dan ook een stuk minderquote:Op dinsdag 29 september 2015 10:19 schreef zodeju het volgende:
En toch denk ik dat Naomi met bouwen en gereedschap het meeste plezier aan beleeft.
SOONY![]()
geen idee ving op sasjaquote:Op dinsdag 29 september 2015 10:26 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Heet ze Sassefras ? wat een leuke naam voor een lieve Shetlander , alleen sneu dat ze bij die malloten verblijft .
heb dr omgedoopt
SasseFrats had het moeten worden
OT : Bjurno,Row,Gabs
voor de poort wachten op Fitz![]()
Welneee , hij is zo goed bezig toch !!quote:Op dinsdag 29 september 2015 10:28 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij zou zich toch werkelijk de ogen uit zijn kop moeten schamen![]()
![]()
Het is wel de nummer drie van Utopiaquote:Op dinsdag 29 september 2015 10:28 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij zou zich toch werkelijk de ogen uit zijn kop moeten schamen
SOONY![]()
quote:Op dinsdag 29 september 2015 10:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Inderdaad ze klept dan altijd vrolijk mee en toont ook eigen initiatiefen ook eerder begreep wat Wim bedoelde dan Ivan...Nicole zou gezegd hebben nee dombo zo moet het dat snap je toch wel.
![]()
![]()
als hij zo weer doorgaat is dat eenmalig.quote:Op dinsdag 29 september 2015 10:28 schreef DKUp het volgende:
[..]
Het is wel de nummer drie van Utopia![]()
![]()
Dan moet ze lekker solliciteren bij een aannemingsbedrijf in Dodewaard.quote:Op dinsdag 29 september 2015 10:19 schreef zodeju het volgende:
En toch denk ik dat Naomi met bouwen en gereedschap het meeste plezier aan beleeft.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Benjamin is ook even komen helpen met het optillen van het hek en Naomi maakt de schroeven vast.
dat overleeft die dombo geen weekquote:Op dinsdag 29 september 2015 10:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan moet ze lekker solliciteren bij een aannemingsbedrijf in Dodewaard.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Raar, ik zie nu helemaal geen dombo, ik zie iemand die het leuk vind en geintreseert vraagt waarom dingen zo moeten.quote:Op dinsdag 29 september 2015 10:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
dat overleeft die dombo geen week
Dus waarom zou ze het niet overleven.![]()
Wel jammer dat Sofia Valentine er niet meer inzit.
Of was dat een andere serie?bij mij is er een steekje los, dat moeten ze vooral niet vastmaken...![]()
Ik zie iemand die nu plezier heeft maar na 5 minuten moe is. Zo gaan hobbyen vind ik ook leuk, maar zodra er dingen van haar verwacht worden dan is ze er zo klaar meequote:Op dinsdag 29 september 2015 10:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Raar, ik zie nu helemaal geen dombo, ik zie iemand die het leuk vind en geintreseert vraagt waarom dingen zo moeten.
Dus waarom zou ze het niet overleven.![]()
![]()
die werkten toen met Nicolien aan de academie, toen er nog wat intellect rond liep en kwamJe kunt iedereen belazeren behalve jezelf![]()
ze koem voor ivan ivm oppakken academie'sThere's a virus in my system
De mannen komen om te praten over het oppakken van de academie's....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
ze zullen wel zwaar zijn, die academies
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
waar komen ze voor?
Is waaif zeker wel blij meequote:"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Geen dingetje van Bas deze keer?quote:Op dinsdag 29 september 2015 10:52 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Is waaif zeker wel blij mee![]()
Gister heeft ze toch ook langer dan vijf min. Gewerkt aan de stal.?quote:Op dinsdag 29 september 2015 10:44 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ik zie iemand die nu plezier heeft maar na 5 minuten moe is. Zo gaan hobbyen vind ik ook leuk, maar zodra er dingen van haar verwacht worden dan is ze er zo klaar mee
Dat verven en alles ophangen ging haar ook niet slecht af, of het nu mooi is of niet. Het was geen Laub die alleen vertelde wat er gedaan moest worden na twee tellen.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 september 2015 10:52 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Is waaif zeker wel blij mee![]()
![]()
Ik weet zeker dat waaif dat liever heeftquote:Op dinsdag 29 september 2015 10:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Geen dingetje van Bas deze keer?"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Leuk dat Ivan de academie's weer wil opzetten....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
[quote]Op dinsdag 29 september 2015 10:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Gister heeft ze toch ook langer dan vijf min. Gewerkt aan de stal.?
Dat verven en alles ophangen ging haar ook niet slecht af, of het nu mooi is of niet. Het was geen Laub die alleen vertelde wat er gedaan moest worden na twee tellen.
[/quote.
Ze is zeker niet degene die daar weinig doet.![]()
Dat kon er maar 1 en dat was Nicolien , bij Ivan zal dat hem niet gaan worden.quote:Op dinsdag 29 september 2015 10:56 schreef Voxs het volgende:
Leuk dat Ivan de academie's weer wil opzetten.![]()
wie weet staan we versteldquote:Op dinsdag 29 september 2015 10:56 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Dat kon er maar 1 en dat was Nicolien , bij Ivan zal dat hem niet gaan worden.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Ja, want er is maar een persoon die dat kanquote:Op dinsdag 29 september 2015 10:56 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Dat kon er maar 1 en dat was Nicolien , bij Ivan zal dat hem niet gaan worden.![]()
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
De academie`s waren altijd leuk.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
oh, de intelligente hulpverlener die alles al kan en weet praat de heren inJe kunt iedereen belazeren behalve jezelf![]()
Hangt van de onderwerpen af.quote:Op dinsdag 29 september 2015 10:56 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Dat kon er maar 1 en dat was Nicolien , bij Ivan zal dat hem niet gaan worden.![]()
huh wiequote:Op dinsdag 29 september 2015 10:57 schreef schizolientje het volgende:
oh, de intelligente hulpverlener die alles al kan en weet praat de heren in
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Nikole over BasisLoon en debateren
ze hoopt dat het wat stof opwaait en met mensen van buitenaf
discussie kan voeren
de vorige groep was meer commercieel, aldus Nikole
deze groep kan meer out of the box denken
![]()
![]()
ywc...via Floor doet de groep een sociaa pshyl experiment . met basis Loon
Ivan komt er bij
Tony Weggermans heet maneer grijshaar, gepromoveerd
op de Woongroepen in Ned .. 30 jr ervaring mbt woon -werk gemeenschappen![]()
Doe nou niet net alsof ze zo goed bezig is, want ze heeft wekenlang op haar nest gelegen. Zelfs de koeien deed ze lang niet.quote:Op dinsdag 29 september 2015 10:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat verven en alles ophangen ging haar ook niet slecht af, of het nu mooi is of niet. Het was geen Laub die alleen vertelde wat er gedaan moest worden na twee tellen.
Het kind beweegt en krijgt meteen credits voor haar "bezig zijn".
Als mevrouw dit zo leuk vindt dan had ze dit wel vaker gedaan. We hebben haar 1 keer eerder aan het klussen gezien, meer niet (sinds december 2014!)![]()
Ivan: zouden jullie wat over jezelf kunnen vertellen? Hoe onhandig, een retebekende man, gepromoveerd enz en totaal niet in verdiept en op zijn minst zou U respectvol zijnJe kunt iedereen belazeren behalve jezelf![]()
zijn toch 2 personen dan is jullie toch een heel normale aanspreek vorm?quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:00 schreef schizolientje het volgende:
Ivan: zouden jullie wat over jezelf kunnen vertellen? Hoe onhandig, een retebekende man, gepromoveerd enz en totaal niet in verdiept en op zijn minst zou U respectvol zijnThere's a virus in my system
Werk gemeenschappen? En dan komen ze in utopiaquote:Op dinsdag 29 september 2015 11:00 schreef Cir het volgende:
discussie kan voeren
![]()
![]()
Ivan komt er bij
op de Woongroepen in Ned .. 30 jr ervaring mbt woon -werk gemeenschappen
Zal hij wel moeten vragen voor de streamkijkers.quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:00 schreef schizolientje het volgende:
Ivan: zouden jullie wat over jezelf kunnen vertellen? Hoe onhandig, een retebekende man, gepromoveerd enz en totaal niet in verdiept en op zijn minst zou U respectvol zijn![]()
Maneer W is in86 begonnen met een woon -werk groep
jaren ervaring ..een huis in eigendom incl onderhoud en huishouding megeling samen
een groep van 4 en ooit van 6
een oud huis in de binnenstad /Tilburg met een Tuin
de verhoudingen tussen ik en wij is heel precair aldus maneer![]()
Oh die weet wel alles jaquote:"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Dat is ong 300% boven het gemiddelde daar.quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:00 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Doe nou niet net alsof ze zo goed bezig is, want ze heeft wekenlang op haar nest gelegen. Zelfs de koeien deed ze lang niet.
Als mevrouw dit zo leuk vindt dan had ze dit wel vaker gedaan. We hebben haar 1 keer eerder aan het klussen gezien, meer niet (sinds december 2014!)![]()
tegen een zaal vol publiek zeg je toch ook uquote:Op dinsdag 29 september 2015 11:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
zijn toch 2 personen dan is jullie toch een heel normale aanspreek vorm?Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf![]()
ligt aan het publiek tochquote:Op dinsdag 29 september 2015 11:02 schreef schizolientje het volgende:
[..]
tegen een zaal vol publiek zeg je toch ook u
quote:Op dinsdag 29 september 2015 09:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Maneer; in HSum zit Centraal Wonen o.a.
er zijn in Nederland een 20 tal projecten
Nikole het is eigenlijk meer voor elkaar zorgen naar elkaar uit kijken voor elkaar doen .
Maneer ; dat is mogelijk je ziet het ook in woongemeenschappen van ouderen, contact is een element![]()
Inderdaad, maar die Gnoom is geen haar beter dan de restquote:Op dinsdag 29 september 2015 11:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat is ong 300% boven het gemiddelde daar.![]()
![]()
Wat is daar mis mee behalve dat het te gek voor woorden is dat juist degene die al gruwelijk veel doet ook dit weer moet oppakken?quote:Op dinsdag 29 september 2015 10:54 schreef Yeszie het volgende:
Tjonge jonge Ivan moet de academies gaan oppakken![]()
Dat heb ik Gio nooit horen zeggen.quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:02 schreef schizolientje het volgende:
[..]
tegen een zaal vol publiek zeg je toch ook u“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gisteren stond ze voornamelijk aan de kant te roepen dat ze het fout deden hoor. Vandaag is ze dan wel actief bezig.quote:Op dinsdag 29 september 2015 10:56 schreef spapaars het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 29 september 2015 10:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
[/quote.
Ze is zeker niet degene die daar weinig doet.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
maneer verteld dat er ook samenlevingen zijn mbr religie
Nikole heeft een boek gelezen , Mormonen en ...![]()
Hormonen en?quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:06 schreef Cir het volgende:
maneer verteld dat er ook samenlevingen zijn mbr religie
Nikole heeft een boek gelezen , Mormonen en ...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
daarom zal hij ook nooit gevraagd worden om ergens te presenterenquote:Op dinsdag 29 september 2015 11:06 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat heb ik Gio nooit horen zeggen.Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf![]()
Godverquote:Op dinsdag 29 september 2015 11:05 schreef Cir het volgende:
Nikole het is eigenlijk meer voor elkaar zorgen naar elkaar uit kijken voor elkaar doen .![]()
Waaif voor presidentquote:Op dinsdag 29 september 2015 11:00 schreef Cir het volgende:
discussie kan voeren
![]()
![]()
Ivan komt er bij
op de Woongroepen in Ned .. 30 jr ervaring mbt woon -werk gemeenschappen![]()
![]()
![]()
Trump kan wel inpakken...quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is ze ook helemaal nietquote:Op dinsdag 29 september 2015 11:00 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Doe nou niet net alsof ze zo goed bezig is, want ze heeft wekenlang op haar nest gelegen. Zelfs de koeien deed ze lang niet.
![]()
Heb zo het gevoel dat hij juist dit doet met in gedachte Nicoline. Hij had veel respect voor haar.quote:Op dinsdag 29 september 2015 10:56 schreef Yeszie het volgende:
[..]
![]()
Mormonen zaten hartstikke vol hormonenquote:Op dinsdag 29 september 2015 11:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, mormomen. Dat staat er toch.
Veelwijverij he"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Meneer is een kenner van utopische samenlevingen, hij is dan ook goed op de hoogte over wat daar allemaal zover is gebeurd, en gebouwd.![]()
waarom moet waaif overal waar ivan is erbij gaan zitten?quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:09 schreef Pearlbitch het volgende:
Utopia's eigen Evita.
[ afbeelding ]
TEAM TAFEL![]()
Een streamer dus,zou meneer ook COSsen?quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:10 schreef spapaars het volgende:
Meneer is een kenner van utopische samenlevingen, hij is dan ook goed op de hoogte over wat daar allemaal zover is gebeurt, en gebouwd.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
OMG...
Logica van het ecosysteem terugbrengen in de logica van de economie
Dit betoog is voor de meeste Utopianen potjeslatijn. Gaat nog wat worden als ze daar een academie over gaan houden.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Ik denk het welquote:Op dinsdag 29 september 2015 11:11 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Een streamer dus,zou meneer ook COSsen?
Eva was ook altijd aan de zijde van haar Juanquote:Op dinsdag 29 september 2015 11:10 schreef rowan634 het volgende:
[..]
waarom moet waaif overal waar ivan is erbij gaan zitten?
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heb zo het gevoel dat hij juist dit doet met in gedachte Nicoline. Hij had veel respect voor haar.dat respect was wederzijds. Af en toe dacht ik wel eens dat er meer broeide tussen die twee. Maar blijkbaar toch niet
![]()
![]()
Don`t cry for me Utopia...quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Eva was ook altijd aan de zijde van haar Juan“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Omdat ............. ze "denkt " dat het anders mis loopt ....quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:10 schreef rowan634 het volgende:
[..]
waarom moet waaif overal waar ivan is erbij gaan zitten?![]()
Hij weet waar alles zich op het terrein bevindt, dus wie weet.quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:11 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Een streamer dus,zou meneer ook COSsen?![]()
Maar nicoline vond die parasiet van een rienk ook leuk dus dat zegt niet zoveelquote:Op dinsdag 29 september 2015 11:13 schreef Is_it_Heaven het volgende:
[..]dat respect was wederzijds. Af en toe dacht ik wel eens dat er meer broeide tussen die twee. Maar blijkbaar toch niet
staartje heeft het over digi munten
Henk van Arkel ,..
Nikole ; das niet de Bitcoin toch ???
die zijn lkkr veel waard momenteel
Staartje; over sotfware digitaal geld...een jaar rondstromen
dat geld verliest zn waarde in de tijd , dus je denkt dat je dat sneller gaat uitgeven
er zit een theorie achter
je gaat juist duurzaam kopen het blijft rollen![]()
Ik denk dat ze meer een match had met Ivan.quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:15 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Maar nicoline vond die parasiet van een rienk ook leuk dus dat zegt niet zoveel
Rienk heb ik nooit begrepen dat moet een hele lange vlaag van verstandsverbijstering zijn geweest van Nicoline.![]()
![]()
Staartje had het hier over
Henk Van Arkel , een ander soort GeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rienk was een vreemde vogel. Die sprak echt alles tegen om het tegenspreken. De argumenten verzon hij ter plekke. Waardoor hij zichzelf duizend keer tegensprak. Een beetje zoals.... oh nee, mag ik niet zeggenquote:Op dinsdag 29 september 2015 11:19 schreef Is_it_Heaven het volgende:
[..]
Ik denk dat ze meer een match had met ivan.
Rienk heb ik nooit begrepen dat moet een hele lange vlaag van verstandsverbijstering zijn geweest van Nicoline.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Wat willen ze nu bereiken met het weer opnieuw beginnen van die academie's
In de tijd van Nicoline kwam er amper volk op af, denken ze echt dat het nu gaat lopen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
jaloerse Rienk zat er steeds tussenquote:Op dinsdag 29 september 2015 11:13 schreef Is_it_Heaven het volgende:
[..]dat respect was wederzijds. Af en toe dacht ik wel eens dat er meer broeide tussen die twee. Maar blijkbaar toch niet
![]()
![]()
Fitz in gesprek met Bas in de Gym
Fitz het is echt fifty fifty hoor
veel mensen onderschatten je.
woonkamer: de rest van de sporters
Buiten :;gesprek over de groep Basis loon met 2 heren en Ivan & Nikole![]()
quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Rienk was een vreemde vogel. Die sprak echt alles tegen om het tegenspreken. De argumenten verzon hij ter plekke. Waardoor hij zichzelf duizend keer tegensprak. Een beetje zoals.... oh nee, mag ik niet zeggenidd ja
Oh op het laatst zeker. Toch leken ze wel weer heel close bij het afscheid. Bizar..quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:22 schreef lonneberga het volgende:
[..]
jaloerse Rienk zat er steeds tussen![]()
4 streams sport
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Rienk was een vreemde vogel. Die sprak echt alles tegen om het tegenspreken. De argumenten verzon hij ter plekke. Waardoor hij zichzelf duizend keer tegensprak. Een beetje zoals.... oh nee, mag ik niet zeggen![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Fitz; Ik ben ringspeaker dus sta zelf niet in de hoek
je moet vertrouwen hebben
Fitz we brengen Ivan helemaal in de war jonge.. gebbetje van Fitz
![]()
Nee die lamlul begon met: Jajaja Jongons en Meisjonsquote:Op dinsdag 29 september 2015 11:06 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat heb ik Gio nooit horen zeggen.![]()
![]()
![]()
Nog steeds hoor. Ook buiten Utopia. Walgelijke uitvreter met verrot karakter.quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Rienk was een vreemde vogel. Die sprak echt alles tegen om het tegenspreken. De argumenten verzon hij ter plekke. Waardoor hij zichzelf duizend keer tegensprak. Een beetje zoals.... oh nee, mag ik niet zeggen
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Om een intelligent tintje aan Utopia te geven.quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:22 schreef Dotteke het volgende:
Wat willen ze nu bereiken met het weer opnieuw beginnen van die academie's
In de tijd van Nicoline kwam er amper volk op af, denken ze echt dat het nu gaat lopen?![]()
Hebben jullie er zin inquote:Op dinsdag 29 september 2015 11:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nee die lamlul begon met: Jajaja Jongons en Meisjons![]()
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
Hebben we er een beetje zin inquote:Op dinsdag 29 september 2015 11:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
![]()
met Gina erbij zeker,whahahaquote:Op dinsdag 29 september 2015 11:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Om een intelligent tintje aan Utopia te geven.![]()
![]()
Rij iets harder dan normaal langs het Westerpark, maar tot nu toe zonder succes.quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nog steeds hoor. Ook buiten Utopia. Walgelijke uitvreter met verrot karakter.![]()
quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
Rij iets harder dan normaal langs het Westerpark, maar tot nu toe zonder succes.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
Rij iets harder dan normaal langs het Westerpark, maar tot nu toe zonder succes.![]()
![]()
![]()
Jantje, Jantjequote:![]()
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Door het park dan. Als je over een hobbel gaat een paar keer heen en weerquote:Op dinsdag 29 september 2015 11:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
Rij iets harder dan normaal langs het Westerpark, maar tot nu toe zonder succes."Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
We hebben hier een nooduitgang, voor geval van nood.quote:
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Kijk,kijk,kijk,dat hoor ik graag.quote:![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
LOL je onderschrift!quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Kijk,kijk,kijk,dat hoor ik graag.![]()
quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
We hebben hier een nooduitgang, voor geval van nood.![]()
![]()
![]()
Nu we het toch over Gio hebben!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:26 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Hebben we er een beetje zin in![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bas heeft de afgelopen weken hard getraind. De mensen zien niet alles.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Tilburg ?quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
misschien tijdens de SLquote:Op dinsdag 29 september 2015 11:34 schreef Pearlbitch het volgende:
Bas heeft de afgelopen weken hard getraind. De mensen zien niet alles.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:33 schreef Poezewoes het volgende:
Nu we het toch over Gio hebben!Het lijkt wel of hij zich ook zonder Gnoomie kan vermaken..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:33 schreef Poezewoes het volgende:
Nu we het toch over Gio hebben!Zou hij daar met een selfiestick rondlopen? Wat erg dit...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Groningen?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik weet zeker dat hij haar trouw is, zo is hijquote:Op dinsdag 29 september 2015 11:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het lijkt wel of hij zich ook zonder Gnoomie kan vermaken..
Kan deze even naar binnen komen daar....quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het lijkt wel of hij zich ook zonder Gnoomie kan vermaken..![]()
zwolle?quote:There's a virus in my system
echt een no no die er bij wil horen.quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:35 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Zou hij daar met een selfiestick rondlopen? Wat erg dit...![]()
Denk dat Gio foto's aan het verzamelen is voor in z'n schijthuis, allemaal lijstjes met selfiesquote:Op dinsdag 29 september 2015 11:37 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
echt een no no die er bij wil horen.
net als Gerard Joling![]()
![]()
Fitz denkt dat er 's nachts geen mensen kijken.
"Straks hoef je niet meer 's nachts te trainen."
Hij was er als pers las ik!quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:35 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Zou hij daar met een selfiestick rondlopen? Wat erg dit...Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
Wat heeft die griet een fanatieke haat in d'r ogen.
Isa mag wel goed uitkijken in de toekomst
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Zaterdagavond toch ??quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:34 schreef Pearlbitch het volgende:
Bas heeft de afgelopen weken hard getraind. De mensen zien niet alles.Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
maar de waarde van niets... (Oscar Wilde)![]()
Met Didi...quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:39 schreef mazaru het volgende:
Fitz denkt dat er 's nachts geen mensen kijken.
"Straks hoef je niet meer 's nachts te trainen."![]()
Hebben wij iets gemist?![]()
Het zou zomaar kunnen.
Vorig jaar tijdens het oefenen met de musical was het één grote puinbak iedere keer. Maar de uitvoering op de avond zelf ging prima. Toen heb ik ook gedacht dat ze buiten beeld geoefend hadden.Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Ik vermoed dat als hij niet op de streams is ook les /training krijgtquote:Op dinsdag 29 september 2015 11:43 schreef oma-Nijn het volgende:
Het zou zomaar kunnen.
Vorig jaar tijdens het oefenen met de musical was het één grote puinbak iedere keer. Maar de uitvoering op de avond zelf ging prima. Toen heb ik ook gedacht dat ze buiten beeld geoefend hadden.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: