Kloptquote:Op dinsdag 29 september 2015 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar ik heb het idee dat niks jou echt heel erg boeit wat betreft nieuws enzo
Waarom niet?quote:
Het is ook best wel hard zoeken naar de dingen die echt boeiend zijn.quote:Op dinsdag 29 september 2015 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar ik heb het idee dat niks jou echt heel erg boeit wat betreft nieuws enzo
quote:
Nou, de globale problemen nu zijn toch best boeiend om te volgen vind ikquote:Op dinsdag 29 september 2015 00:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is ook best wel hard zoeken naar de dingen die echt boeiend zijn.
Volgens DWDD moet alles leuk en boeiend zijn.quote:Op dinsdag 29 september 2015 00:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Meer egoisme danquote:Op dinsdag 29 september 2015 00:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik weet trouwens niet wat narcisme precies te maken heeft met weinig dingen boeien
vaak wel, erger me ook dood aan al dat gelul over hoe vervelend het isquote:Op dinsdag 29 september 2015 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad wel dat jij alleen je schouders ophaalt bij rampen en shit ja
Vind ik niet eigenlijkquote:Op dinsdag 29 september 2015 00:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ook nog niet eens. Gewoon waarde hechten aan veel dingen.quote:
Het meeste geblaat erover niet.quote:Op dinsdag 29 september 2015 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou, de globale problemen nu zijn toch best boeiend om te volgen vind ik
Nou erger je dood. het is toch ook kut als er 200 Nederlanders de lucht uitgeschoten worden?quote:Op dinsdag 29 september 2015 00:38 schreef Sked het volgende:
[..]
vaak wel, erger me ook dood aan al dat gelul over hoe vervelend het is
Ik ergerde me toen vooral om de media die een tragedie als propaganda tool gingen gebruiken.quote:Op dinsdag 29 september 2015 00:39 schreef Fok-it het volgende:
Nou erger je dood. het is toch ook kut als er 200 Nederlanders de lucht uitgeschoten worden?
Ik kan best begrijpen dat het kut is, alleen ik vind het nogal ergerlijk als wij ons maandenlang met de families bemoeien, allemaal in diepe rouw moeten zijn e.d.quote:Op dinsdag 29 september 2015 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou erger je dood. het is toch ook kut als er 200 Nederlanders de lucht uitgeschoten worden?
Of dacht jij toen echt: Oke boeiend, op naar de volgende dag?
Wat vind jij echt boeiend dan? Wat ggaat je echt aan het hart zeg maar?quote:Op dinsdag 29 september 2015 00:40 schreef Lokasenna het volgende:
Ik hou wel redelijk goed het nieuws bij hoor, omdat ik dat eigenlijk wel als plicht zie voor mezelf. Maar om nu te zeggen dat er veel boeiends tussen zit, nou nee.
Nou ja. Dat er regelmatig aangehaald moet worden dat er naar daders gezocht moet worden enzo snap ik wel. Als je dat bedoeltquote:Op dinsdag 29 september 2015 00:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Op dinsdag 29 september 2015 00:39 schreef Fok-it het volgende:
Ik vond dat er vooral veel met de vinger gewezen werd. En dat de neo nazi bende in Ukraine erg buiten schot werd gehouden, om er rond die tijd ook een EU verdrag mee te sluitenquote:Op dinsdag 29 september 2015 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja. Dat er regelmatig aangehaald moet worden dat er naar daders gezocht moet worden enzo snap ik wel. Als je dat bedoelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |