SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat opdringerige gedoe is dan ook walgelijkquote:Op dinsdag 29 september 2015 00:17 schreef Crack_ het volgende:
Als een man perse voor me wil betalen op de eerste date vind ik dat gewoon een afknapper
Mwah, nooit gedated met mannen die van naar buiten gaan hielden denk ik.quote:Op dinsdag 29 september 2015 00:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Omdat je er geen behoefte aan hebt of wat?
Niet per se. Maar na het betalen vragen van: ik krijg nog 20 euro van je he? Is toch ook een afknapper?quote:Op dinsdag 29 september 2015 00:17 schreef Crack_ het volgende:
Als een man perse voor me wil betalen op de eerste date vind ik dat gewoon een afknapper
Soort van haantjesgedrag lijkt hetquote:Op dinsdag 29 september 2015 00:17 schreef Crack_ het volgende:
ik betaal alleen voor mesnen waar ik wat om geefquote:Op dinsdag 29 september 2015 00:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik weet niet, call me old-fashion maar ik vind het ook wel gewoon wat hebben eigenlijk. Straalt toch misschien ook wat charme uit
ALs je elkaar dan echt serieus gaat zien dan kan de een een keer betalen en de ander wer andere keer, beetje afwisselen. Dat split split vind ik zo jammerlijk. Zeker als mensen per se apart willen betalen in een restaurant ofzo
Ik krijg nog 20 euro van jou.quote:Op dinsdag 29 september 2015 00:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet per se. Maar na het betalen vragen van: ik krijg nog 20 euro van je he? Is toch ook een afknapper?
quote:
heeft hij betaald op de date?quote:Op dinsdag 29 september 2015 00:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Klopt inderdaad. Dm je rek.nr maar ff
Ja, maar dat gaat toch ook niet zoquote:Op dinsdag 29 september 2015 00:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet per se. Maar na het betalen vragen van: ik krijg nog 20 euro van je he? Is toch ook een afknapper?
Ja, ik hoef dat nietquote:Op dinsdag 29 september 2015 00:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Soort van haantjesgedrag lijkt het
Als ze niet trakteren voelen ze zich niet meer het mannetje, ofzo.
Nee joh doe normaal, jij hebt het harder nodig nuquote:Op dinsdag 29 september 2015 00:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Klopt inderdaad. Dm je rek.nr maar ff
Dan is het nog eerder:quote:Op dinsdag 29 september 2015 00:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij wilde zo graag het mannetje spelen dus ik liet het maar toe jaquote:
wil je mij nou niet wegzetten als homoquote:Op dinsdag 29 september 2015 00:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij wilde zo graag het mannetje spelen dus ik liet het maar toe ja
Hmm, nou ja weet niet. Heb het altijd wel als normaal gezien ofzoquote:Op dinsdag 29 september 2015 00:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan is het nog eerder:
heeyyy ik leg 20 euro in betaal jij de rest?
joe
hoezoquote:Op dinsdag 29 september 2015 00:22 schreef Sked het volgende:
[..]
wil je mij nou niet wegzetten als homo
quote:Op dinsdag 29 september 2015 00:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
hoezo
met al die hommos hier is het tegenwoordig
Genoeg Reten Te Doen SC
dus kan gewoon
daarom bij eerste date gewoon een drankje doenquote:Op dinsdag 29 september 2015 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hmm, nou ja weet niet. Heb het altijd wel als normaal gezien ofzoAl is het natuurlijk ook wel een beetje vergaand als je erover nadenkt dat je uit eten + Bioscoop +drankjes betaald en daarna geen dates meer hebt met d`r. Als voorbeeld. Ach ja. Lastig lastig
Vind dat niet zo lastig, je gaat samen wat leuks doen dus dan betaal je er ook samen voor. Cadeautjes geef ik niet aan vreemden.quote:Op dinsdag 29 september 2015 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hmm, nou ja weet niet. Heb het altijd wel als normaal gezien ofzoAl is het natuurlijk ook wel een beetje vergaand als je erover nadenkt dat je uit eten + Bioscoop +drankjes betaald en daarna geen dates meer hebt met d`r. Als voorbeeld. Ach ja. Lastig lastig
Dat sowieso ja. Lijkt me behoorlijk ongemakkelijk als je nog hele avond dineert terwijl je geen klik hebtquote:Op dinsdag 29 september 2015 00:24 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
daarom bij eerste date gewoon een drankje doen
dan nog ben en blijf ik wel heteroquote:Op dinsdag 29 september 2015 00:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
hoezo
met al die hommos hier is het tegenwoordig
Genoeg Reten Te Doen SC
dus kan gewoon
Bios vind ik ook wel gek voor een eerste date. Dan wil je toch woorden wisselen enzo.quote:Op dinsdag 29 september 2015 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 september 2015 00:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bios vind ik ook wel gek voor een eerste date. Dan wil je toch woorden wisselen enzo.
Ik geef een voorbeeldquote:Op dinsdag 29 september 2015 00:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bios vind ik ook wel gek voor een eerste date. Dan wil je toch woorden wisselen enzo.
gewoon loveseat en je hebt geen woorden nodigquote:Op dinsdag 29 september 2015 00:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dag typischquote:Op dinsdag 29 september 2015 00:26 schreef Typisch het volgende:
ok
morgen weer vroeg de wekker
boekje lezen en slapen
Elon Muskgod zijn leven verder in mij opnemen
fijne nacht fokkertjes
Dag dagquote:Op dinsdag 29 september 2015 00:26 schreef Typisch het volgende:
ok
morgen weer vroeg de wekker
boekje lezen en slapen
Elon Muskgod zijn leven verder in mij opnemen
fijne nacht fokkertjes
quote:Op dinsdag 29 september 2015 00:24 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
daarom bij eerste date gewoon een drankje doen
Wanneer drankje doen Flips?quote:
Straks nog buitenaardslevengenotquote:
Ik zat dwdd te kijken. Mathijs kwam haast loeiend klaar toen hij het zei.quote:Op dinsdag 29 september 2015 00:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik veel minder #hyped dan iedereen.
Ik heb mezelf al afgemeld voor de missiequote:Op dinsdag 29 september 2015 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zat dwdd te kijken. Mathijs kwam haast loeiend klaar toen hij het zei.
Zo overdrevenOok meteen suggereren wie er naar Mars zou moeten
Uh niemand?
Wejoohhquote:Op dinsdag 29 september 2015 00:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wanneer pinksteren en Pasen op 1 dag vallen. xD
Het boeit mij ook niet zoveelquote:Op dinsdag 29 september 2015 00:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik veel minder #hyped dan iedereen.
Weet nog wel wat mensen die ik er met liefde heen zou sturenquote:Op dinsdag 29 september 2015 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zat dwdd te kijken. Mathijs kwam haast loeiend klaar toen hij het zei.
Zo overdrevenOok meteen suggereren wie er naar Mars zou moeten
Uh niemand?
Maar ik heb het idee dat niks jou echt heel erg boeit wat betreft nieuws enzoquote:
Jaja. Nog goed onthoudenquote:Op dinsdag 29 september 2015 00:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]! Als ik terug kwam uit Azië zouden we wat gaan drinken toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |