Jullie hoeven niet alles te weten tochquote:Op maandag 28 september 2015 23:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bang dat we haar allemaal gaan opzoeken.
In Barcelona ben je wel makkelijk te vinden jaquote:Op maandag 28 september 2015 23:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bang dat we haar allemaal gaan opzoeken.
we willen ALLES over jou wetenquote:Op maandag 28 september 2015 23:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jullie hoeven niet alles te weten toch
vooral haar telefoonnummer toch paxquote:
Die wilt hij nietquote:Op maandag 28 september 2015 23:24 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
vooral haar telefoonnummer toch pax
die fase zijn we al voorbijquote:Op maandag 28 september 2015 23:24 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
vooral haar telefoonnummer toch pax
Waar werk jij?quote:Op maandag 28 september 2015 23:26 schreef Sked het volgende:
Ik ga voortaan helemaal geen interesse tonen in cachet
dan stuurt ze vanzelf een dmquote:Op maandag 28 september 2015 23:26 schreef Sked het volgende:
Ik ga voortaan helemaal geen interesse tonen in cachet
Waarom zou ik jou ook nog maar enige info over mijn leven geven als dat niet andersom ook gebeurt?quote:
Omdat ik het gewoon niet belangrijk vind dat FOK!ers weten waar ik stage loopquote:Op maandag 28 september 2015 23:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Waarom zou ik jou ook nog maar enige info over mijn leven geven als dat niet andersom ook gebeurt?
Ik hoef toch ook geen bedrijf te horenquote:Op maandag 28 september 2015 23:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Omdat ik het gewoon niet belangrijk vind dat FOK!ers weten waar ik stage loop
quote:
Alles goed hier?quote:
In de buurt van La Sagrada Familiaquote:Op maandag 28 september 2015 23:29 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik hoef toch ook geen bedrijf te horen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |