SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 28-09-2015 23:14:13 ]
Je neemt Mortaxx toch niet serieus zegquote:Op maandag 28 september 2015 23:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Doe even normaal ik kijk hartstikke leuke series
Hij neemt mortaxx graag serieusquote:Op maandag 28 september 2015 23:13 schreef Sked het volgende:
[..]
Je neemt Mortaxx toch niet serieus zeg
Ik hap altijd bij hem, echt slechtquote:Op maandag 28 september 2015 23:13 schreef Sked het volgende:
[..]
Maak het maar weer ordinair johquote:Op maandag 28 september 2015 23:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hij neemt mortaxx graag serieus
Dat zou hij maar wat graag doenquote:Op maandag 28 september 2015 23:13 schreef Sked het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 september 2015 23:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hij neemt mortaxx graag serieus
Jullie zijn echt een vies stelquote:Op maandag 28 september 2015 23:15 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Dat zou hij maar wat graag doen
Moet ik nog uitzoeken. Expres na de stageplek gedaan.quote:Op maandag 28 september 2015 23:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Aardige tijd
Beetje leuke plek in barca of een pand in een achterstandswijk?
Waar in Barcelona is je stage dan?quote:Op maandag 28 september 2015 23:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Moet ik nog uitzoeken. Expres na de stageplek gedaan.
zoek gewoon een leuke boi daarquote:Op maandag 28 september 2015 23:16 schreef xcachet het volgende:
Zit natuurlijk al bij veel te dure appartementen weg te kwijlen
weet je hoe veel stagevergoeding je krijgt?quote:Op maandag 28 september 2015 23:16 schreef xcachet het volgende:
Zit natuurlijk al bij veel te dure appartementen weg te kwijlen
een flinke Spaanse chorizo krijgt zequote:Op maandag 28 september 2015 23:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
weet je hoe veel stagevergoeding je krijgt?
Doen ze niet aan in Spanje. Wat ik ook niet erg vind, want anders vervalt mijn Nederlandse zorgverzekering. Krijg wel een uitwonende beurs en een Da Vinci beursquote:Op maandag 28 september 2015 23:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
weet je hoe veel stagevergoeding je krijgt?
Sowiesoquote:Op maandag 28 september 2015 23:17 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
zoek gewoon een leuke boi daar
Dit zeg ik liever niet, sorry.quote:
wow sked ook al zo ordinairquote:Op maandag 28 september 2015 23:21 schreef Sked het volgende:
[..]
een flinke Spaanse chorizo krijgt ze
Oh ja anders wordt het wel heel duur zeker allemaalquote:Op maandag 28 september 2015 23:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Doen ze niet aan in Spanje. Wat ik ook niet erg vind, want anders vervalt mijn Nederlandse zorgverzekering. Krijg wel een uitwonende beurs en een Da Vinci beurs
[..]
Sowieso
[..]
Dit zeg ik liever niet, sorry.
Europese subsidie voor studies in het buutn'landquote:Op maandag 28 september 2015 23:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh ja anders wordt het wel heel duur zeker allemaal
wat is da vinci beurs dan?
zozoquote:Op maandag 28 september 2015 23:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Europese subsidie voor studies in het buutn'land
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |