Beetje hetzelfde als 16GB als laagste opslagcapaciteit voor iPhones in stand houden in de wetenschap dat mensen dan toch min of meer gedwongen worden voor een duurder model te kiezen...quote:Op woensdag 14 oktober 2015 09:27 schreef Aether het volgende:
![]()
![]()
Apple slims 1 TB Fusion Drive down to a measly 24 GB of flash storage.
[ afbeelding ]
Nee joh, gewoon goed lezen en kijken.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:52 schreef MasGhibli het volgende:
Ik ben van plan om vandaag een nieuwe iMac 27 inch te bestellen, welke is voorzien van de Skylake generatie i7.
Dit is puur een gadget voor erbij moet ik toegeven.
Ik heb totaal geen ervaring met een Mac computer![]()
Zijn er magazines of internetpagina's/fora waar ik alle info kan vinden over het starten met het gebruik van een Mac?
Ben echt helemaal noob
Dure gadget zo "voor erbij"quote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:52 schreef MasGhibli het volgende:
Ik ben van plan om vandaag een nieuwe iMac 27 inch te bestellen, welke is voorzien van de Skylake generatie i7.
Dit is puur een gadget voor erbij moet ik toegeven.
Ik heb totaal geen ervaring met een Mac computer![]()
Zijn er magazines of internetpagina's/fora waar ik alle info kan vinden over het starten met het gebruik van een Mac?
Ben echt helemaal noob
Once you go mac...quote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:55 schreef MasGhibli het volgende:
Iedereen die een Mac heeft is er zo positief over! Wil het gewoon ook eens proberen!
Ben alleen maar Windows gewend!
Het werkt dus allemaal logischer en makkelijker heb ik begrepen?
Ben benieuwd![]()
Bestelling is geplaatst voor de I7
niet alles is logischerquote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:55 schreef MasGhibli het volgende:
Iedereen die een Mac heeft is er zo positief over! Wil het gewoon ook eens proberen!
Ben alleen maar Windows gewend!
Het werkt dus allemaal logischer en makkelijker heb ik begrepen?
Ben benieuwd![]()
Bestelling is geplaatst voor de I7
+ het blijft een computer dus ja een Mac loopt ook vast.quote:
Volgens de Apple chat zijn ze bezig aan een Maintenance.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 13:54 schreef nils7 het volgende:
Ik kan geen apps installeren en updaten op mijn iPhone.
Als ik uitlog en terug in wil loggen geeft ie aan "cannot connect to itunes store".
Las van de week wel problemen er mee maar is dat nog?
Nog nooit zo iets moois gezien.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:04 schreef Blistering het volgende:
Gebruik mijn rMBP nu via een extern scherm (gewoon gesloten dus de Mac). Werkt echt lekker!
Magic Mouse erbij, toetsenbordje. Helemaal prima.
Moet alleen wel 2 muizen en 2 toetsenborden gebruiken nu, omdat m'n pc er ook nog naast staat
edit: Denk dat ik even een Hengedock ga kopen:
[ afbeelding ]
Ik kan me niet herinneren wanneer mijn mac in de afgelopen 10 jaar volledig vast gestaan heeft.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:01 schreef nils7 het volgende:
[..]
+ het blijft een computer dus ja een Mac loopt ook vast.
Ik heb deze voorgeinstalleerde app ook niet meer, zo blijktquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:20 schreef T_Fuff het volgende:
Iemand enig idee waarom ik de Podcasts app van Apple niet op mijn iPhone heb?
Ik heb in iTunes al mijn podcasts gesynchroniseerd maar de app komt niet tevoorschijn op mijn iphone. In de app store zoek ik de app op en daar staat vervolgens 'Open Podcasts' waarop er niks gebeurd.
Best jammer, want luister regelmatig podcasts en wil dat nu ook wat meer vanaf mijn iphone gaan doen.
Dan blijf ik maar Overcast gebruiken. Toch jammer dat je die niet kan synchroniseren met andere mac apparaten. Daarvoor wil ik die Podcasts app van Apple hebben.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 07:47 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik heb deze voorgeinstalleerde app ook niet meer, zo blijkt
Ik merk niks..quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 12:24 schreef OverRated het volgende:
M'n iPad Air klinkt altijd nogal 'hol' als je ergens in het midden het scherm aanraakt.. Vrij luid. Bij m'n iPad 2 hoorde ik nooit iets. Het lijkt wel of er lucht zit tussen het glas en de behuizing of zo. Voelt een beetje cheap aan..
Weet iemand of dat bij de Air 2 nog steeds zo is?
Found itquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 07:47 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik heb deze voorgeinstalleerde app ook niet meer, zo blijkt
Had het eergisteren nog, Windows in virtuele machine was gecrasht en de rest daardoor ook.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren wanneer mijn mac in de afgelopen 10 jaar volledig vast gestaan heeft.
Algemeen > Opslag en iCloud-gebruik > Beheer opslagquote:Op zondag 18 oktober 2015 19:40 schreef icloud het volgende:
in ios8 kon je heel gemakkelijk bij algemeen en dan gebruik checken hoeveel ruimte een app in beslag neemt, ik kan dit echter nergens meer vinden in ios9, iemand raad?
Dat is de icloud opslag toch?quote:Op zondag 18 oktober 2015 21:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Algemeen > Opslag en iCloud-gebruik > Beheer opslag
Hmm ik zie het, het namelijk zo volgens ittunes heb ik 3,7 gb aan documenten. Maar ik heb geen boeken er op staan, geen muziek, geen films, en ik zoek naar de dader.quote:Op zondag 18 oktober 2015 21:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
De bovenste is je apparaat, onderste iCloud. Staat ook aangegeven met een kopje.
Kabeltje aansluiten en naar "Deze computer" gaan. Klik daar op de iPhone. Copy/pasten maar.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 11:07 schreef crv het volgende:
hoe kan ik het makkelijkste fotos vanaf mijn iphone 6 plus op mijn W10 laptop zetten zonde iTunes
ik wil ze naderhand gewoon los ter beschikking hebben.
dat werkte dus niet, maar naar het zich laat aanzien is itunes de boosdoener.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 11:39 schreef Merkie het volgende:
[..]
Kabeltje aansluiten en naar "Deze computer" gaan. Klik daar op de iPhone. Copy/pasten maar.
Maar 150 euro, kom op zegquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 11:33 schreef Blistering het volgende:
Net die nieuwe Magic Trackpad 2 gekregen, wat een geweldig apparaat zeg
Hier ook erg tevreden erover.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 11:33 schreef Blistering het volgende:
Net die nieuwe Magic Trackpad 2 gekregen, wat een geweldig apparaat zeg
Ik heb graag wat extra geld over voor dit soort kwaliteit en comfort.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 11:44 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Maar 150 euro, kom op zeg
Die prijzen worden ondertussen wel een beetje belachelijk vanuit Cupertino.
Dat snap ik wel, maar gezien de vorige versie toch al 80 euro kostte snap ik niet goed waarom de nieuwe versie bijna het dubbele moet kosten. Oké, er zit een accu en Force Touch in, is dat zo duur?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 12:40 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ik heb graag wat extra geld over voor dit soort kwaliteit en comfort.
edit: Om daar nog even verder op in te haken; als het product daadwerkelijk zo goed is, dan heb ik het er dus wel voor over. Maar als je dan als voorbeeld de Magic Mouse 2 neemt, waarbij duidelijk sprake is van een designfout (m.b.t. het laden), dan rechtvaardigt het de hogere prijs dus zéker niet.
Nu vind ik de Magic Mouse sowieso een onding, maar dat even terzijde.
Oké, maar waarom is de onderkant van de muis de meest logische oplossing? Het blijft niet heel erg praktisch.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 15:39 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Ik snap dat probleem met laden van die Magic Mouse 2 niet zo.
Twee minuten laden is genoeg voor 8 uur muizen heb ik gelezen. Nou, waarom wil je dan je muis kunnen gebruiken tijdens het laden? Even aan de lader, wandelingetje naar de koffie-automaat en terug, en je kunt de rest van de dag weer verder zonder kabel!
Ik ook. Neemt niet weg dat Apple de laatste jaren steeds misselijker wordt met winstmaximalisatie en de prijzen die ze vragen. Het feit dat ze schaamteloos hun high end smartphone anno 2015 slechts 16GB geheugen geven, of het feit dat ze het SSD gedeelte van hun fusion drive significant verkleinen zonder de prijs te verlagen, is gewoon schandalig.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 12:40 schreef Blistering het volgende:
Ik heb graag wat extra geld over voor dit soort kwaliteit en comfort.
Of die 5400RPM HDD in die 21'' iMacquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 16:43 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik ook. Neemt niet weg dat Apple de laatste jaren steeds misselijker wordt met winstmaximalisatie en de prijzen die ze vragen. Het feit dat ze schaamteloos hun high end smartphone anno 2015 slechts 16GB geheugen geven, of het feit dat ze het SSD gedeelte van hun fusion drive significant verkleinen zonder de prijs te verlagen, is gewoon schandalig.
Dat vond ik al beschamend voor een computer van boven de 1000 euro toen ik mijn MacBook Pro kocht in 2011. Dat is ondertussen vier (!) jaar geleden... nu dus al helemaalquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 18:03 schreef Blistering het volgende:
[..]
Of die 5400RPM HDD in die 21'' iMacWhat's up with that?!
Nog meer ruimte vrij maken, wat het apparaat weer geeft aan ruimte klopt wel. Er moet ruimte zijn om bij je bestanden te komen.quote:Op maandag 19 oktober 2015 21:21 schreef Hojdhopper het volgende:
iTunes vraagje van mijn vriendin: ze wil een film van 2,9 GB op haar iPad overzetten via iTunes. iTunes geeft aan dat er nog 4,6GB vrije ruimte beschikbaar is. Toch krijgt ze de melding dat er niet genoeg ruimte vrij is op de iPad.
iTunes 12.1 op een MacBook (white uit 2011 of zo)
iPad Mini (2014) met iOS 8.4
Iemand tips?
Precies. Schaamteloze geldwolven zijn hetquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 18:03 schreef Blistering het volgende:
[..]
Of die 5400RPM HDD in die 21'' iMacWhat's up with that?!
Men blijft het kopen, dusja.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:50 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Precies. Schaamteloze geldwolven zijn het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |