Wat heeft het voor zin om jou die TV weer op te laten sturen om je er vervolgens dezelfde te sturen die 70 euro goedkoper isquote:Op maandag 28 september 2015 21:44 schreef Phyzix het volgende:
Ze bieden mij ook een cadeaubon aan van 170 euro, alleen van toepassing op die tv.
Als ik dus de tv inlever en hem opnieuw koop, met die cadeaubon, betaal ik 1529,00 euro, dat is 70 euro minder dan voorheen. Maar voor die 70 euro ga ik het dus niet de moeite nemen om mijn tv weer helemaal in te pakken.
quote:Op maandag 28 september 2015 21:49 schreef kanovinnie het volgende:
Wtf, waarom moet je hem terugsturen? En dan krijg je hem goedkoper terug?
Heb de mail gecontrolleerd, alles klopt, zelfs de cadeaubon code die in de mail zit werkt.quote:Op maandag 28 september 2015 21:47 schreef pl4kkie het volgende:
Lijkt me stug dat bol dit doet. Is het geen spam poging ?
opsturen, en dan de tv goedkoper weer inkopen. Ik zie het probleem nietquote:Op maandag 28 september 2015 21:58 schreef Max-Westerman het volgende:
best wel vaag hoor
wat nou als je de tv hebt verkocht ofzo?
Of gewoon kapot hebt gestampt
Nogal lafjes deze aanpak.quote:Op maandag 28 september 2015 22:04 schreef Hallmark het volgende:
Je hoeft natuurlijk geen antwoord te geven op die mail
Ik vraag me af wat jij te winnen hebt door met hen in gesprek te gaan.
Zolang bol het risico van de verzending draagt.quote:Op maandag 28 september 2015 21:59 schreef donald_dick het volgende:
[..]
opsturen, en dan de tv goedkoper weer inkopen. Ik zie het probleem niet
wel even op de pof kopen, of heeft de TS 1600 euro overquote:Op maandag 28 september 2015 22:07 schreef RacerDKB het volgende:
Waarom je huidige opsturen? Bestel gewoon een nieuwe en retourneer die onder het ordernummer van de oude. Aangezien je kortingscode toch al werkt.
Misschien zijn ze groot-aandeelhouder van postnlquote:Op maandag 28 september 2015 22:10 schreef donald_dick het volgende:
sowieso snap ik niet wat Bol hier mee wil bereiken.
Waarschijnlijk als TS contact met ze opneemt zien ze ook wel in dat het zinloos is en worden ze misschien wakker en bedenken ze dat je niet een 10%-kortingscode moet geven als dat daarmee een groter bedrag is dan het prijsverschil.quote:Op maandag 28 september 2015 22:10 schreef donald_dick het volgende:
Dat inderdaad, ik zou ze eens bellen en het voorleggen wat of de bedoeling is. Helemaal aangezien de kortingscode al in de mail is gegeven en alles.quote:Op maandag 28 september 2015 22:10 schreef donald_dick het volgende:
Want?quote:Op maandag 28 september 2015 22:18 schreef o.us2.0 het volgende:
Je hebt geen rechten op dit moment lijkt mij. Verloren zaak dit.
Slap excuus.quote:Op maandag 28 september 2015 22:07 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
nee dat is goed prioriteiten kunnen stellen
Je hebt al een werkende code gekregen, waarom precies?quote:Op maandag 28 september 2015 21:57 schreef Phyzix het volgende:
[..]
Heb de mail gecontrolleerd, alles klopt, zelfs de cadeaubon code die in de mail zit werkt.
Tegenover wie moet TS bewijzen dat hij niet laf is?quote:
Dat dus. Als die tv nou voor ¤500 online had gestaan was het een ander verhaal geweest. Maar dit was een redelijk bedrag.quote:Op maandag 28 september 2015 22:08 schreef Kussentje het volgende:
Gewoon de dubbele redelijkheid; was het redelijk om de tv voor die prijs te verkopen? JA. Was het redelijk om het aanbod te aanvaarden? JA. Nou klaar dan, aanbod en aanvaarding; niks te maken met die andere prijs. Het is hun fout.
Mij wel.quote:Op dinsdag 29 september 2015 07:49 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wat een rare webshop blijft bol.com ook. Dit soort praktijken verbazen me ook niet..Ben wel benieuwd naar de uitkomst.
Zie op voor model.quote:Op dinsdag 29 september 2015 07:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mij wel.
Ik ben wel benieuwd of TS de tv werkelijk bij Bol kocht of bij een bedrijf dat via Bol verkoopt.
Wat kost die tv nu bij Bol TS?
Dat is mijn topic, vorige week donderdag was dat de aanbieding. Ik zie het ook nog steeds als een aanbieding want ze houden momenteel hun bulk 10-daagse met kortingen tot 60%.quote:Op dinsdag 29 september 2015 10:05 schreef Zinedinho het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1651876
TS? Hier praat die weer over 50%
Gehackt..denk het niet, slecht uitgevoerde actie: jazeker!quote:Op dinsdag 29 september 2015 10:24 schreef Leandra het volgende:
Ik begin, icm het topic van buurman op Tweakers het idee t krijgen dat Bol gehackt is... dit is echt heel vaag.
Volgens Bol wordt hij iig door Bol zelf verkocht....quote:Op dinsdag 29 september 2015 10:22 schreef RanTheMan het volgende:
@ts weet je zeker dat Bol,.com de verkoper is en niet een wederverkoper/externe partij?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |