SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dit idd. Om het nog maar niet te hebben over de OP keepers en de random disconnects.quote:Op maandag 28 september 2015 21:58 schreef DuTank het volgende:
Gaan ze nog wat doen aan die schijtsrechters? badum tss
Ik heb 6 potjes gespeeld ofzo en echt elke schouderduw werd afgefloten
Ik had laatst een wedstrijd waar ik 18x van dichtbij op doel schoot en alles werd gepakt.quote:Op maandag 28 september 2015 22:03 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
dit idd. Om het nog maar niet te hebben over de OP keepers en de random disconnects.
Gelukkig geen last gehad van die disconnects. En de keepers maken ook wel weer achterlijke fouten. Het is ook niet aan te raden om zo'n dummy te doen dat je je keeper uit laat komen, want ze lopen echt als oude opa'tjes achteruit terug het doel in. Sowieso vind ik spelers als oude opa's bewegen. Behendige mannetjes als Lestiennegod hebben gewoon een draaicirkel van een vrachtwagen.quote:Op maandag 28 september 2015 22:03 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
dit idd. Om het nog maar niet te hebben over de OP keepers en de random disconnects.
Ook belachelijk dat nu bij elke steekbal de keeper automatisch uitkomt en dat deze echt altijd perfect op tijd is om de speler nog meer te helpenquote:Op maandag 28 september 2015 22:11 schreef DuTank het volgende:
[..]
Gelukkig geen last gehad van die disconnects. En de keepers maken ook wel weer achterlijke fouten. Het is ook niet aan te raden om zo'n dummy te doen dat je je keeper uit laat komen, want ze lopen echt als oude opa'tjes achteruit terug het doel in. Sowieso vind ik spelers als oude opa's bewegen. Behendige mannetjes als Lestiennegod hebben gewoon een draaicirkel van een vrachtwagen.
Klopt ja die pace vn elke random keeeper is 100 en ronaldo opeens 50quote:Op maandag 28 september 2015 22:22 schreef Henrys het volgende:
[..]
Ook belachelijk dat nu bij elke steekbal de keeper automatisch uitkomt en dat deze echt altijd perfect op tijd is om de speler nog meer te helpen
Echt kansloos idd.quote:Op maandag 28 september 2015 21:58 schreef DuTank het volgende:
Gaan ze nog wat doen aan die schijtsrechters? badum tss
Ik heb 6 potjes gespeeld ofzo en echt elke schouderduw werd afgefloten
Nobody knows.. door tradenquote:Op maandag 28 september 2015 22:33 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Echt kansloos idd.
En soms wil ik de bal passen en druk ik 1 bar power in maar schiet hij hem het halve veld over. Passing kan ik dan ook niet op Semi zetten, het is of cpu-hulp of compleet handmatig..
Weet iemand wanneer de prijzen wat gaan zakken? Ik heb 100k en wil rond Sturridge wat bouwen, maar hij is zo duur
schop je ook je auto inmekaar als je moet schrappen in de ochtendquote:Op maandag 28 september 2015 23:18 schreef Pino0 het volgende:
Als ik weer eens boos word zet ik gewoon dit soort muziek op
Vind dit stiekem toch zo mooi
Ik schop alleen mijn vriendin als ze weer een keer haar bek niet houd. Hoer, ik wil FIFAENNNNquote:Op maandag 28 september 2015 23:21 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
schop je ook je auto inmekaar als je moet schrappen in de ochtend
Je zal t vast al geplaatst hebben, foto?quote:Op dinsdag 29 september 2015 00:53 schreef Tobi-wan het volgende:
Vanmiddag zei ik nog dat ik El Shaarawy misschien ging vervangen. Scoorde net een zuivere hattrick dus die laat ik nog even staan. Candreva wel al na 1 wedstrijd weggedaan. Wingers moeten gewoon 4* skills hebben... Heb nu dus El Shaarawy, Di Natale en Cuadrado voorin staan.
http://xboxclips.com/Beltoon/4c925e01-82bc-42df-877b-43d1ba57fb84
Wedstrijd daarna zijn Marchisio en Moutinho aan het knallen. Samen goed voor 4 goals en 3 assists. Heerlijk team dit
Waarschijnlijk zal het binnenkort gewoon weer voor geen meter spelen...
quote:Op dinsdag 29 september 2015 01:32 schreef zerokil het volgende:
[..]
Je zal t vast al geplaatst hebben, foto?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoals ik al voorspelde, het ging een paar potjes fantastisch en snel daarna konden ze het doel niet meer vinden. 25% shots maar on target...![]()
Dit dus, plus dat als je een tackle vana achter inzet dat er 9 van de 10 keer meteen rood wordt getrokken ook al raak je de bal gewoon.quote:Op dinsdag 29 september 2015 05:15 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
Beetje gemengde gevoelens over fifa 16 tot nu toe.
Het speelt op zich lekkerder en minder gescript dan fifa 15, maar zoveel passen die ik wel degelijk goed richt, gaan of naar de verkeerde speler of rechtstreeks naar de tegenstander.
Vooral diepte passen is een drama.
Ook het feit dat de keeper continu uitkomt op diepe ballen is ronduit irritant.
Om nog maar te zwijgen dat er teveel klapjosties zijn die ergens een miljoen muntjes hebben gekocht en daarom messi en ronaldo en dergelijke hebben, waardoor het nogal een oneerlijke strijd is als je zelf je spelers koopt met punten die je verdient per wedstrijd. Hopelijk banned Fifa dat soort eikels nou eens.
Oh ja, als je maar tegen een speler aanloopt in het strafschopgebied heb je een penalty tegen. Ook erg hinderlijk.
Die patch heet Fifa 17quote:Op dinsdag 29 september 2015 09:14 schreef realbase het volgende:
Ik heb niet zo'n lange historie met FIFA/EA maar als je ziet..
1. disconnects PS4 (coins/fifa points/stats loss)
2. Catalogue items loss (PS3/360?)
3. gameplay issues
verwacht toch minimaal wel wat patches
Er komt wel een patch. Zoals elk jaar.quote:
Dit inderdaad allemaal. Mijn zilveren invaltroepteam met 60 chem speelt werkelijk waar de sterren van de hemel tegen gouden Bundesligateams en BPLteams. Alleen maar intercepties, prachtige steekballen, omhalen, volleys, noem het maar op.quote:Op dinsdag 29 september 2015 09:11 schreef byah het volgende:
Het voelt vooral erg random aan allemaal, alsof je weinig invloed op het geheel hebt. De ene wedstrijd scoor je 3x zonder problemen, de volgende wedstrijd krijg je geen kans op doel.
En inderdaad die penalties en beslissingen van de scheidsrechter
quote:Op dinsdag 29 september 2015 13:04 schreef Dopekoe het volgende:
Net ff een BPL team gemaakt met een beperkt budget
[ afbeelding ]
Deze gaan we dus langzaam upgraden met steeds betere spelers
Het is mooi meegenomen dat ik de komende 55 wedstrijden nog steeds 1000 muntjes extra per wedstrijd krijg
quote:Op dinsdag 29 september 2015 13:04 schreef Dopekoe het volgende:
Net ff een BPL team gemaakt met een beperkt budget
[ afbeelding ]
Deze gaan we dus langzaam upgraden met steeds betere spelers
Het is mooi meegenomen dat ik de komende 55 wedstrijden nog steeds 1000 muntjes extra per wedstrijd krijg
Dat is niet zo vriendelijkquote:Op dinsdag 29 september 2015 13:48 schreef over_hedge het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoop dat je alles verliest.
5atbquote:Op dinsdag 29 september 2015 14:05 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Dat is niet zo vriendelijk
Wat is er mis mee ?
433(5) speelt wel lekker hè? Als ik eenmaal in de flow zit dan is het echt een doelpuntenmachine.quote:Op dinsdag 29 september 2015 09:45 schreef Rijst het volgende:
Zo dan. Nu nog sparen voor schweinsteiger. Dan heb ik schweiderlin middenveld.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In de User Agreement van EA staat dat de 5atb formatie alleen mag worden gebruikt als je a) vroeger bent mishandeld b) een transgender bent en c) bent gecastreerd. Daarom zie je maar weinig mensen op publieke fora verkondigen dat ze met 5 verdedigers spelen.quote:
Lange bal naar voren en rennen maar. Doe dit 233232 per wedstrijd en lukt altijd wel een keer of 2/3quote:Op dinsdag 29 september 2015 14:13 schreef zerokil het volgende:
Denken dat 5atb fijn speelt. Hoe ga je een kans creëren?
Ik speel alleen ff tijdelijk met 5 verdedigersquote:Op dinsdag 29 september 2015 14:08 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
433(5) speelt wel lekker hè? Als ik eenmaal in de flow zit dan is het echt een doelpuntenmachine.
Kan aan beide teams helaas niet meer zoveel wijzigen... Heb FUT dus alweer uitgespeeld
[..]
In de User Agreement van EA staat dat de 5atb formatie alleen mag worden gebruikt als je a) vroeger bent mishandeld b) een transgender bent en c) bent gecastreerd. Daarom zie je maar weinig mensen op publieke fora verkondigen dat ze met 5 verdedigers spelen.
quote:Op dinsdag 29 september 2015 14:08 schreef Tobi-wan het volgende:
In de User Agreement van EA staat dat de 5atb formatie alleen mag worden gebruikt als je a) vroeger bent mishandeld b) een transgender bent en c) bent gecastreerd. Daarom zie je maar weinig mensen op publieke fora verkondigen dat ze met 5 verdedigers spelen.
Had het eerder al gezegd maar bij mij is Candreva na 1 wedstrijd uit de selectie gevallen. Weet niet zo goed wat ik met hem aan moet... Denk dat ik naast hem echt een spits moet hebben, samen met Di Natale werkte het gewoon niet. Met 3* skills heb ik ook niet genoeg vertrouwen om naar binnen te dribbelen. Al moet ik zeggen dat Cuadrado ook niet echt bevalt, die blijft teveel aan de zijlijn en met zijn workrates (M/H) schiet dat gewoon niet op.quote:Op dinsdag 29 september 2015 14:18 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Candreva speelt bij mij trouwens aardig goed, ook maar eens Di Natale proberen. Heb nu Jovetic maar dat is het ook niet helemaal, laat staan Higuain..
Hm, later eens kijken hoe hij bij mij werkt icm Di Natale. Jij hebt ook een Serie A Team? Wie heb je op LW staan? Ik heb nu Mounier, die rent zich wel helemaal de tering maar er komt bijzonder weinig daarna altijdquote:Op dinsdag 29 september 2015 14:22 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Had het eerder al gezegd maar bij mij is Candreva na 1 wedstrijd uit de selectie gevallen. Weet niet zo goed wat ik met hem aan moet... Denk dat ik naast hem echt een spits moet hebben, samen met Di Natale werkte het gewoon niet. Met 3* skills heb ik ook niet genoeg vertrouwen om naar binnen te dribbelen. Al moet ik zeggen dat Cuadrado ook niet echt bevalt, die blijft teveel aan de zijlijn en met zijn workrates (M/H) schiet dat gewoon niet op.
Binnenkort dit maar even uitproberen.
Ik heb El Shaarawy op LW. Moutinho (quote:Op dinsdag 29 september 2015 14:36 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hm, later eens kijken hoe hij bij mij werkt icm Di Natale. Jij hebt ook een Serie A Team? Wie heb je op LW staan? Ik heb nu Mounier, die rent zich wel helemaal de tering maar er komt bijzonder weinig daarna altijd
Shaarawy, dat kan natuurlijk ook nog... Ik kijk het nog even aan met Mounier, misschien nog eens vervangen voor Perisic. Kost niet zoveel, dat is de gok wel waardquote:Op dinsdag 29 september 2015 14:44 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik heb El Shaarawy op LW. Moutinho () erachter en Coentrao op de LB.
Di Natale begon echt onwijs sterk maar staat nu alweer een paar wedstrijden droog. Waren wel wedstrijden waar El Shaarawy, Marchisio en Moutinho een hattrick scoorde. Cuadrado staat ook al 6 wedstrijden droog... Voor dat geld mag hij zich wel wat meer laten zien, zit er toch aan te denken om hem alweer te vervangen. Zou alleen niet weten wie ik er dan moet neerzetten.
Misschien toch maar terug naar Berardi, die heeft net als Candreva maar 3* skills maar kan wel makkelijk naar binnen met zijn links. Of toch Candreva nog een kans geven...
Ik heb nog geen enkele dnf gehad op dit spel.quote:Op dinsdag 29 september 2015 14:34 schreef Ferdii het volgende:
Is er hier nog iemand met een redelijke dnf?
Ik ook niet op PS4quote:Op dinsdag 29 september 2015 14:56 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen enkele dnf gehad op dit spel.
Ik al teveel.quote:Op dinsdag 29 september 2015 14:56 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen enkele dnf gehad op dit spel.
Ibarbo G jwzzzzquote:Op dinsdag 29 september 2015 15:34 schreef ForzaMilan het volgende:
[ afbeelding ]
Twijfels voor RW:
Dure Walcott
Iets minder dure Jesus Navas
Goedkope Zaha
[..]
Ik al teveel.
Of je bent gewoon slecht..quote:Op dinsdag 29 september 2015 15:57 schreef Pino0 het volgende:
Godverdomme
Ik speel tegen een volledig bronzen team met een 56 rated doelman, alles lukt bij hem, alles krijgt hij mee. Bronzen verdedigers zijn super snel van hem en houden Sturridge makkelijk bij![]()
Ik hoop zo dat die maker van de handicap van Fifa voor de ogen van dat hele kanker EA in elkaar word getrapt totdat het bloed uit zijn oren stroomt.
Geef aub iemand die naam!!!!! van die maker!! OMG
Hier geef je dan geld aan uit met pakjes, je word kapot gespeeld door een team met 3 gouden leen spelers en de rest bronzeAls ik die maker ooit in mijn handen krijg leg ik hem met zijn tanden op de stoeprand
Loooooooolquote:Op dinsdag 29 september 2015 16:01 schreef Pino0 het volgende:
Heb zijn naam![]()
[ afbeelding ]
Aaron McHardy.
Heeft iemand iets van persoonlijke gegevens van deze dikke hond? Of iets van social media?
No man, ik scoorde 3 keer en 2 wat gelukkig. En hij komt alsnog langszij met 3 leen spelers en de rest allemaal bronze.quote:Op dinsdag 29 september 2015 16:05 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Of je bent gewoon slecht..
Gisteren klaarde ik ook draft teams met Ronaldo Messi en Neymar, dit terwijl ik alleen Lewandowski Vidal en Fernandinho had.
Het klopt wel dat er handicap inzit. Moest gisteren ook tegen een volledig zilver team en hij was zeker niet slechter dan ik.quote:Op dinsdag 29 september 2015 16:09 schreef Pino0 het volgende:
[..]
No man, ik scoorde 3 keer en 2 wat gelukkig. En hij komt alsnog langszij met 3 leen spelers en de rest allemaal bronze.
Ben zeker niet goed deze Fifa, maar verliezen van zo'n bronzen team terwijl ik 3 keer scoor gaat gewoon te ver. Daar zit 100% meer achter.
De packs die je krijgt zijn zeker niet verkeerd. Je hebt alleen pech dat er niets in zit. Ach, Giroud kan je nog voor 4k verkopen. De rest discarden en dan heb je nog steeds meer dan 15k.quote:Op dinsdag 29 september 2015 15:23 schreef ForzaMilan het volgende:
Afgelopen nacht de Fut-Draft gewonnen.
zou je zeggen. Nou niet dus
15K betaald om mee te doen en wat kreeg ik ervoor terug:
1 gouden coin pack: die van 7500
2 gouden coin packs met 12 kaarten allemaal rare.
Beste speler: Giroud
Wel een gouden trophy kunnen toevoegen aan m'n ps4 trophy collection.
Wat zou ik genieten als die dikke mongolide lead designer eens even word aangepakt.quote:Op dinsdag 29 september 2015 16:11 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Het klopt wel dat er handicap inzit. Moest gisteren ook tegen een volledig zilver team en hij was zeker niet slechter dan ik.
Heb hem in de spits staan, had eerst mitrovic dus is wel een upgrade.quote:Op dinsdag 29 september 2015 16:13 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
De packs die je krijgt zijn zeker niet verkeerd. Je hebt alleen pech dat er niets in zit. Ach, Giroud kan je nog voor 4k verkopen. De rest discarden en dan heb je nog steeds meer dan 15k.
heb je al een controller kapot gesmeten? Mijn laatste was een xbox 360 controller met Fifa 14quote:Op dinsdag 29 september 2015 16:09 schreef Pino0 het volgende:
[..]
No man, ik scoorde 3 keer en 2 wat gelukkig. En hij komt alsnog langszij met 3 leen spelers en de rest allemaal bronze.
Ben zeker niet goed deze Fifa, maar verliezen van zo'n bronzen team terwijl ik 3 keer scoor gaat gewoon te ver. Daar zit 100% meer achter.
Al 2quote:Op dinsdag 29 september 2015 16:45 schreef byah het volgende:
[..]
heb je al een controller kapot gesmeten? Mijn laatste was een xbox 360 controller met Fifa 14
Natuurlijk zijn die er. Als er een webapp is zijn er autobuyersquote:Op dinsdag 29 september 2015 16:47 schreef Ferdii het volgende:
Ben ik zo langzaam met buy now kf zijner alweer auto buyers actief?
Nee hoor. Mensen snipen gewoon snel op de consolequote:Op dinsdag 29 september 2015 17:01 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn die er. Als er een webapp is zijn er autobuyers
Ik ben sneller met de webapp.. Phone is tragerquote:Op dinsdag 29 september 2015 17:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee hoor. Mensen snipen gewoon snel op de console
Ik ben sneller op de console met snipenquote:Op dinsdag 29 september 2015 17:09 schreef realbase het volgende:
[..]
Ik ben sneller met de webapp.. Phone is trager
dit jaar nog niet gezienquote:Op dinsdag 29 september 2015 17:01 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn die er. Als er een webapp is zijn er autobuyers
Er zullen vast wel ABs zijn, maar niet meer op zo'n gigantische schaal als voorheen, omdat het coinsellen nu redelijk tot het minimum is beperkt.quote:Op dinsdag 29 september 2015 16:47 schreef Ferdii het volgende:
Ben ik zo langzaam met buy now kf zijner alweer auto buyers actief?
ik heb het natuurlijk niet gemeten, maar ben met de muis sneller dan op console.quote:Op dinsdag 29 september 2015 17:28 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ik ben sneller op de console met snipen
Koke is een facking baas!quote:Op dinsdag 29 september 2015 19:14 schreef Tobi-wan het volgende:
Hmmm dit is misschien wel een leuk 2e teampje.
[ afbeelding ]
Over de rechter CM ben ik nog niet helemaal uit... Linksvoor kan iedere Franse winger staan. Misschien wel die Mounier om de kosten een beetje te drukken. Wil niet op de Koloyolo hype train springen
Dan kom ik met chemistry niet uit. Met Menez heb ik al een erg aanvallende middenvelder, met Koke erbij heb ik echt alleen De Jong... Dat zou nog wel kunnen werken want dat is echt een baas.quote:Op dinsdag 29 september 2015 19:55 schreef Deshain het volgende:
[..]
Koke is een facking baas!
En ipv Kolo gewoon Muniain nemen voor 650 coins.
En waarom niet Martinez ipv Griezman? Kan ook prima met Vela en is bijna net zo'n baas als Koke.
Lekker team. Maar is Clichy geen betere optie dan Maxwell?quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:09 schreef realbase het volgende:
het is af! [ afbeelding ]
nu beginnen met spelen deze week en 2e teampje in elkaar draaien
Clichy is niets joh. Backs moeten goede passing hebben. Daarom Tremoulinas, Mexes, Miranda en Danilo als laatste linie. Diego Lopez op doel en Guarin op CM (op plek Kroos).quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:14 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Lekker team. Maar is Clichy geen betere optie dan Maxwell?
of tremoulinas, is ook goedkoperquote:Op dinsdag 29 september 2015 20:14 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Lekker team. Maar is Clichy geen betere optie dan Maxwell?
Danilo net eruit gegooid, haalde het qua pace niet. Caceres daarvoor, stukken beter!quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:17 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Clichy is niets joh. Backs moeten goede passing hebben. Daarom Tremoulinas, Mexes, Miranda en Danilo als laatste linie. Diego Lopez op doel en Guarin op CM (op plek Kroos).
goeie! Die had ik even over het hoofd gezienquote:Op dinsdag 29 september 2015 20:18 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
of tremoulinas, is ook goedkoper
doe eens een voorbeeldje + kostenquote:Op dinsdag 29 september 2015 21:21 schreef Lastpost het volgende:
Ik denk dat ik als tweede team ga voor een Italiaanse variant. Redelijk goedkoop en prima spelers.
Wat is er de 59th minute dan ?quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:53 schreef DuTank het volgende:
Hebben ze die 59th minute gesaboteerd ofzo? Hij ververst namelijk helemaal niet
Vanochtend ging dat nog wel, maar nu moest ik meer dan 100 pagina's scrollen en kreeg gewoon geen nieuwe kaarten meer.
Ik stel parameters in (bijvoorbeeld silvers met max bin 400) en ga dan zo ver scrollen dat ik bij spelers kom die er net op gezet zijn (de 59th minute dus).quote:
Tradenquote:
Gini op CAM vind ik lekkerder spelen dan die Liverpool knul die je nu hebt.quote:
Zal die eens proberen, dankquote:Op dinsdag 29 september 2015 22:28 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Gini op CAM vind ik lekkerder spelen dan die Liverpool knul die je nu hebt.
Aah oke, en waarom zijn die spelers in de 59th minute anders dan die van de eerste minuut dan? Zitten er dikke verrassingen bij in de 59th minutr? Sorry ben nog een beetje een noobie wat traden betreftquote:Op dinsdag 29 september 2015 22:15 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik stel parameters in (bijvoorbeeld silvers met max bin 400) en ga dan zo ver scrollen dat ik bij spelers kom die er net op gezet zijn (de 59th minute dus).
Rond de 1e minuut zijn alle koopjes allang weggekocht.quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:42 schreef eywtf het volgende:
[..]
Aah oke, en waarom zijn die spelers in de 59th minute anders dan die van de eerste minuut dan? Zitten er dikke verrassingen bij in de 59th minutr? Sorry ben nog een beetje een noobie wat traden betreft
Of mensen die niet opletten en per ongeluk een speler voor 700 BIN listen, terwijl die 20k waard is. Al is dat laatste mijn nog niet zo goed geluktquote:Op dinsdag 29 september 2015 22:50 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Rond de 1e minuut zijn alle koopjes allang weggekocht.
De 59e minuut is er voor mensen die zoeken naar personen die snel coins willen en hun speler op minimale verkoop tijd zetten en vaak goedkoop zodat hij snel word verkocht.
Als je daar op jaagt, kan je daar winst op maken.
hoe weet je dan of spelers meer waard zijn dan? Of gewoon alle rare silvers van 72 73 74 kopen?quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:52 schreef DuTank het volgende:
[..]
Of mensen die niet opletten en per ongeluk een speler voor 700 BIN listen, terwijl die 20k waard is. Al is dat laatste mijn nog niet zo goed gelukt. Wel silvers voor 350 die bijvoorbeeld 2k waard zijn. #SMLENO
Dat ding refresht geeneens de 59 minuten, heb me rot geklikt om vervolgens dezelfde 59minuten te zien. Webapp op telefoon is hetzelfde. Maar eens op de console proberenquote:Op dinsdag 29 september 2015 19:41 schreef realbase het volgende:
[..]
ik heb het natuurlijk niet gemeten, maar ben met de muis sneller dan op console.
console is wel iets verbeterd nu hij auto op buy now staat.. met meerdere items is console sneller
Nou nou nouquote:Op woensdag 30 september 2015 00:24 schreef ForzaMilan het volgende:
Wordt net gedisconnect in mn draftwedstrijd. Weg 15k. Dat ze bij EA allemaal dood mogen gaan aan aids.
Werd er ook uitgegooid na mijn tweede draftwedstrijd maar had Alaba in mijn rewardpack 15.000 well spend!quote:Op woensdag 30 september 2015 00:24 schreef ForzaMilan het volgende:
Wordt net gedisconnect in mn draftwedstrijd. Weg 15k. Dat ze bij EA allemaal dood mogen gaan aan aids.
Vanaf 1:20quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:11 schreef eywtf het volgende:
Aah oke bedankt voor de uitleg jongens. Levenloos hele dag op next drukken is me een beetje temensen nemen dat fut toch wel erg serieus lol
Nja, je kunt natuurlijk wel op meer kenmerken zoeken. Bijvoorbeeld silver LW duits, daar zijn maar een paar goede van (bijvoorbeeld). Dan hoef je niet zoveel spelers te onthouden. DS2 kan dat wel, maar ik moet een handjevol spelers hebben waar ik mee tradequote:Op dinsdag 29 september 2015 23:16 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
hoe weet je dan of spelers meer waard zijn dan? Of gewoon alle rare silvers van 72 73 74 kopen?
Tip: koop geen healing legquote:Op woensdag 30 september 2015 09:14 schreef realbase het volgende:
Oh en 2 spelers met leg injury...... pfff
heb nog geen 2e teamquote:Op woensdag 30 september 2015 09:30 schreef DuTank het volgende:
[..]
Tip: koop geen healing leg
Die is echt 1700 coins, terwijl healing all +4 maar 700 kost.
Beste tip is eigenlijk nog om gewoon twee wedstrijden met een ander team te spelen waar zij op de tribune zitten
Niet heel bijzonder vind ik, maar ik had em gepacked en hij past wel goed in mijn NL teamquote:Op woensdag 30 september 2015 09:36 schreef Rijst het volgende:
Al mensen hier met Depay gespeeld? Zn prijs is nogal absurd Maar ik kan hem bijna betalen
Is samen met IF Martial de sterspeler uit mn team. Persoonlijk vind ik hem heerlijk spelen op de LW. Had hem voor 35K opgepaktquote:Op woensdag 30 september 2015 09:36 schreef Rijst het volgende:
Al mensen hier met Depay gespeeld? Zn prijs is nogal absurd Maar ik kan hem bijna betalen
roykeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn tip: Spaar verder of kies een andere comp dan de bpl.quote:Op woensdag 30 september 2015 10:36 schreef Dopekoe het volgende:
Gisteren na jullie " kritiek" op 5221 heb ik die opstelling toch echt geprobeerd....
Het speelt voor geen meter
Daarom dus maar snel weer overgegaan op een 433(5) opstelling
Heb inmiddels weer 9k aan coins, iemand nog budget tips voor een BPL team ?
Turkse competitie kan je wel een leuk team maken met 9k. maar ik vind turken niet zo leukquote:Op woensdag 30 september 2015 10:36 schreef Dopekoe het volgende:
Gisteren na jullie " kritiek" op 5221 heb ik die opstelling toch echt geprobeerd....
Het speelt voor geen meter
Daarom dus maar snel weer overgegaan op een 433(5) opstelling
Heb inmiddels weer 9k aan coins, iemand nog budget tips voor een BPL team ?
Iedereen heeft een andere voorkeur. Vind Caceres ook maar niets, althas misschien bij 3/5 atb. Met 1.82m en 71 strength komt hij bij mij niet in aanmerking voor een plek in de verdediging. Perrin, die ik heb opgesteld, is even groot/klein maar die is wel wat sterker en kan iets beter meevoetballen.quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:18 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Danilo net eruit gegooid, haalde het qua pace niet. Caceres daarvoor, stukken beter!
quote:Op woensdag 30 september 2015 11:24 schreef Pino0 het volgende:
Wat een kk
Spel zeg ongelofelijk
Ik richt die bal perfect naar een mede speler en alsnog beland de bal 5meter naast hem
Aaron Mc Hardy heet de lead designer Gameplay van FIFA. Weet iemand zijn persoonlijke gegevens of social media?
quote:Op woensdag 30 september 2015 11:27 schreef Roypsv het volgende:
Nou wilde gister dus 14.99 aan fifa points kopen. Zaten met 2 controllers ingelogged. zet die gvd de 14.99 op een ander account. kut ps
Haal Clasie, kost 400 en is een baasquote:Op woensdag 30 september 2015 11:48 schreef Dopekoe het volgende:
Ik heb dus 9k om onderstaand team te verbeteren
[ afbeelding ]
heb PS Nederland gebeld. die dude snapte er niks van en kreeg daarna zn teamleider aan de telefoon. Die gaat het oplossenquote:Op woensdag 30 september 2015 11:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]gewoon draft mee gaan spelen.
Kunne die gasten gelijk al mn redeemed catalogue items geven die ik niet heb gehad?quote:Op woensdag 30 september 2015 11:56 schreef Roypsv het volgende:
[..]
heb PS Nederland gebeld. die dude snapte er niks van en kreeg daarna zn teamleider aan de telefoon. Die gaat het oplossen
gewoon bellen. Heb ik ook gedaan. ze gaan bij mij het geld nu overzettenquote:Op woensdag 30 september 2015 11:59 schreef realbase het volgende:
[..]
Kunne die gasten gelijk al mn redeemed catalogue items geven die ik niet heb gehad?
Vond Clasie ook heerlijk spelen!quote:Op woensdag 30 september 2015 11:53 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Haal Clasie, kost 400 en is een baas
Dat is EA, Sony kan niks voor je betekenenquote:Op woensdag 30 september 2015 11:59 schreef realbase het volgende:
[..]
Kunne die gasten gelijk al mn redeemed catalogue items geven die ik niet heb gehad?
Iemand hier zei dat het spel opnieuw installeren de oplossing was.quote:Op woensdag 30 september 2015 12:13 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Ik ga FUT even laten voor wat het is, heb last van een storing waar blijkbaar meerderen last van hebben. Na het einde van een wedstrijd die je hebt gewonnen/verloren/gelijkgespeeld krijg je opeens een laadscherm en na enkele minuten word FUT afgesloten, start ik FUT weer op heb ik een DNF.
Het wisselt valt me op, heb het online en offline, Draft is niet te voltooien voor mij, heb mijn tokens al verspeeld na een enkele keer proberen (verschillende dagen) voordat ik geen googlen wat er aan de hand waswin je de eerste wedstrijd met 5-0, krijg je een DNF. Daarnaast het contract en de coinbonus weg, geen coins erbij. Ik heb nu ongeveer zo'n 45 wedstrijden gespeeld in FUT, en daarvan heb ik er 20 "verloren" van die 20 verloren games zitten er zeker 10-15 bij waarbij ik een DNF kreeg na een winst, gelijkspel of verlies, en laat nu net het merendeel een winst zijn
Al gedaan, staan meerdere oplossingen op de EA forums, zoals niet op het knopje drukken etc na het fluitsignaal maar dat is allemaal onzin, werkt voor geen meter.quote:Op woensdag 30 september 2015 12:14 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Iemand hier zei dat het spel opnieuw installeren de oplossing was.
Krijg ik inderdaad ook soms, verschrikkelijk irritant en vooral ook zonde van de coinbonus inderdaadquote:Op woensdag 30 september 2015 12:13 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Ik ga FUT even laten voor wat het is, heb last van een storing waar blijkbaar meerderen last van hebben. Na het einde van een wedstrijd die je hebt gewonnen/verloren/gelijkgespeeld krijg je opeens een laadscherm en na enkele minuten word FUT afgesloten, start ik FUT weer op heb ik een DNF.
Het wisselt valt me op, heb het online en offline, Draft is niet te voltooien voor mij, heb mijn tokens al verspeeld na een enkele keer proberen (verschillende dagen) voordat ik geen googlen wat er aan de hand waswin je de eerste wedstrijd met 5-0, krijg je een DNF. Daarnaast het contract en de coinbonus weg, geen coins erbij. Ik heb nu ongeveer zo'n 45 wedstrijden gespeeld in FUT, en daarvan heb ik er 20 "verloren" van die 20 verloren games zitten er zeker 10-15 bij waarbij ik een DNF kreeg na een winst, gelijkspel of verlies, en laat nu net het merendeel een winst zijn
Niet alleen de coinbonus, gooi er elk jaar wat geld tegen aan (20 euro) voor FIFA points, ipv pakketten ging ik eens voor die Draft, leuk concept, maar als je dan na 3x (900 FIFA points) erachter komt dat er een storing is en ik de wedstrijden continue als DNF krijg dan is het gewoon geld weggooien. Ik dacht dit komt met de drukte dus speel je een dag later, en kwam er zondag eigenlijk pas achter. Zondag ook tegen een vriend van me continue DNF, en gister tegen een andere vriend nergens last van maar wel weer in de offline modus DNF. Mijn coin bonus heb ik werkelijk niets aan. Hoop dat EA hier toch iets me compenseert, want de spelers die hier last van hebben worden zwaar benadeeld. Ik weet het is maar een spelletje, maar een vriend van me heeft al meer Match Earnings dan mij, en minder games gespeeld, omdat ik bij 50% van mijn wedstrijden een DNF krijg.quote:Op woensdag 30 september 2015 12:22 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Krijg ik inderdaad ook soms, verschrikkelijk irritant en vooral ook zonde van de coinbonus inderdaad
Ps4 ?quote:Op woensdag 30 september 2015 12:25 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Niet alleen de coinbonus, gooi er elk jaar wat geld tegen aan (20 euro) voor FIFA points, ipv pakketten ging ik eens voor die Draft, leuk concept, maar als je dan na 3x (900 FIFA points) erachter komt dat er een storing is en ik de wedstrijden continue als DNF krijg dan is het gewoon geld weggooien. Ik dacht dit komt met de drukte dus speel je een dag later, en kwam er zondag eigenlijk pas achter. Zondag ook tegen een vriend van me continue DNF, en gister tegen een andere vriend nergens last van maar wel weer in de offline modus DNF. Mijn coin bonus heb ik werkelijk niets aan. Hoop dat EA hier toch iets me compenseert, want de spelers die hier last van hebben worden zwaar benadeeld. Ik weet het is maar een spelletje, maar een vriend van me heeft al meer Match Earnings dan mij, en minder games gespeeld, omdat ik bij 50% van mijn wedstrijden een DNF krijg.
Ik op de PC ook alleen de eerste dag 5 keer.quote:Op woensdag 30 september 2015 12:57 schreef Confetti het volgende:
Ea heeft een partnership met Microsoft. Opvallend dat de disconnects vooral op de playstation gebeuren. Ik heb in 80 wedstrijden niet één keer een disconnect gehad. 0.
Vandaag trouwens RB Lewandowski.
Begin een groep chat sessie, dan worden buitenstaanders gemute. Gewoon een random offline vriend uitnodigen.quote:Op woensdag 30 september 2015 13:03 schreef Pino0 het volgende:
Man man man
Dit spel is zo raar
Speel ik tegen zon 12 jarig kanker kind en ik heb geen idee hoe ik hem moet muten
Rent met Vela overal doorheen alsof t niks is. Ik word hier zo
Moe van
Mensen.
Als je speelt like a faggot dus gewoon alles terug en zoeken naar opening dan win je wel.. Wat een trieste bedoeling.
Ik heb in +/- 50 potjes op de PS4 ook nog geen een disconnect gehad.quote:Op woensdag 30 september 2015 12:57 schreef Confetti het volgende:
Ea heeft een partnership met Microsoft. Opvallend dat de disconnects vooral op de playstation gebeuren. Ik heb in 80 wedstrijden niet één keer een disconnect gehad. 0.
Een vriend van me heeft nog geen enkele disconnect gehad, PS4, een andere vriend ook PS4 heeft hetzelfde probleem als mij.quote:Op woensdag 30 september 2015 12:57 schreef Confetti het volgende:
Gewoon in een party gaan zitten, hoef je nog niet eens iemand voor uit te nodigen (PS4 dan)quote:Op woensdag 30 september 2015 13:03 schreef Pino0 het volgende:
Man man man
Dit spel is zo raar
Speel ik tegen zon 12 jarig kanker kind en ik heb geen idee hoe ik hem moet muten
Moe van
Mensen.
Als je speelt like a faggot dus gewoon alles terug en zoeken naar opening dan win je wel.. Wat een trieste bedoeling.
Ik heb ook al tientallen disconnects gehad. Ga nu seizoenen spelen totdat ze fut fixen. Vanaf morgen ook FIWCquote:Op woensdag 30 september 2015 13:34 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Een vriend van me heeft nog geen enkele disconnect gehad, PS4, een andere vriend ook PS4 heeft hetzelfde probleem als mij.
Haha even voor de duidelijkheid. Ragequiten is niet hetzelfde als disconnecten.quote:Op woensdag 30 september 2015 14:22 schreef realbase het volgende:
geen disconnects hier.. ( of zal ik liegen en zeggen dat daarom mn stats zo ruk zijn )
Ik doe toch geen skillsquote:Op woensdag 30 september 2015 15:07 schreef Tobi-wan het volgende:
2* skills (Bacca) vind ik echt te weinig voor een spits. Met 3 kan ik nog leven mits andere stats het goedmaken...
heldquote:Op woensdag 30 september 2015 13:03 schreef Pino0 het volgende:
Man man man
Dit spel is zo raar
Moe van
Mensen.
Leer gewoon zelf verdedigen danquote:Op woensdag 30 september 2015 15:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik kom al 3 fifa's door met alleen maar l1 en X in te drukken als verdediger.
Nu opeens onderschep ik niks,
Ik heb vaak juist dat ik verlies door doelpunten waar mijn verdediging alleen maar achteruit loopt zonder een poot uit te stekenquote:Op woensdag 30 september 2015 14:57 schreef Henrys het volgende:
Heb nog steeds dat ik gelijk speel tegen veel slechtere tegenstanders omdat mijn verdediging op het middenveld staat
Frank de Boer logica en koop je derhalve niks voorquote:Op woensdag 30 september 2015 15:24 schreef Lastpost het volgende: win lang niet alles overigens maar speel wel vrij makkelijk, scoor geregeld en domineer ook in verloren potjes qua kansen/balbezit en passing.
Ik vind wel het automatisch anticiperen om ballen te onderscheppen teveel het goedequote:Op woensdag 30 september 2015 15:24 schreef Lastpost het volgende:
Ik heb juist voor het eerst in jaren vrij weinig moeite met FUT, win lang niet alles overigens maar speel wel vrij makkelijk, scoor geregeld en domineer ook in verloren potjes qua kansen/balbezit en passing.
Je moet nu wat meer nadenken, de tijd nemen en op het juiste moment echt zelfs iets doen i.p.v de CPU het laten oplossen. Dat ligt me blijkbaar meer.
dan ben je wel erg Daleyquote:Op woensdag 30 september 2015 15:28 schreef Deshain het volgende:
[..]
Frank de Boer logica en koop je derhalve niks voor
Enige wat ik echt kut vind is dat ik nooit goed zie wel ventje ik nou bestuur, dat ding is echt slecht zichtbaar.
Grappig, daar kan hij niet eens voor neergezet worden. Min 5k.quote:Op woensdag 30 september 2015 15:53 schreef Donnis het volgende:
Heb Depay gewoon voor 3kpuur toeval dat ik net dat moment op hem zocht.
quote:Op woensdag 30 september 2015 16:11 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Grappig, daar kan hij niet eens voor neergezet worden. Min 5k.
Ja dat is dan leuk en aardig maar ik had hem voor 3.1k precies. Als het me zou boeien dat je me gelooft maakte ik pic.quote:Op woensdag 30 september 2015 16:11 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Grappig, daar kan hij niet eens voor neergezet worden. Min 5k.
quote:Op woensdag 30 september 2015 16:22 schreef Donnis het volgende:
[..]
Ja dat is dan leuk en aardig maar ik had hem voor 3.1k precies. Als het me zou boeien dat je me gelooft maakte ik pic.
Touché. Kan hem hier niet voor dat bedrag listen.quote:Op woensdag 30 september 2015 16:27 schreef Donnis het volgende:
[..]
Zucht
[ afbeelding ]
Waarom zou ik liegen?
ander platformquote:Op woensdag 30 september 2015 16:29 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Touché. Kan hem hier niet voor dat bedrag listen.
Was wel paar dagen geleden, misschien is prijs veranderd.quote:Op woensdag 30 september 2015 16:29 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Touché. Kan hem hier niet voor dat bedrag listen.
Zo kut he, I know that feeling braahhhhquote:Op woensdag 30 september 2015 14:17 schreef realbase het volgende:
ohhh de EAIDS is nog niet weg..
90e minuut.. ik krijg de bal neit weg, zelfs niet met rondje.. ze doen het gewoon niet, passen 3x tegen de tegenstander aan die dan met een simpel hakje een doelpunt maakt 1-1
Snel 50k verdient danquote:Op woensdag 30 september 2015 16:30 schreef Donnis het volgende:
[..]
Was wel paar dagen geleden, misschien is prijs veranderd.
Xbox One trouwens, min 4k zegt futhead @Tim86
ach ja, divisie 10 zijn we uit ( met 2 verliezen )quote:Op woensdag 30 september 2015 16:33 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Zo kut he, I know that feeling braahhhh
oh dat is wel vaag. Old gen ging ik vanuit..die hebben 3k minquote:Op woensdag 30 september 2015 16:30 schreef Donnis het volgende:
[..]
Was wel paar dagen geleden, misschien is prijs veranderd.
Xbox One trouwens, min 4k zegt futhead @Tim86
kan je die instructions vast leggen ergens ? Dat ging in 15 vaak fout.. en moest ik voor elke game dat doenquote:Op woensdag 30 september 2015 16:52 schreef BDIL het volgende:
De helft van mijn potjes verloren doordat ik UT wordt uitgegooid![]()
Player instructions zijn blijkbaar heel belangrijk in hoe je team zal spelen. Default is EAids.
Geen flauw idee. Gebruik het net voor de eerste keer en het heeft gelijk resultaat.quote:Op woensdag 30 september 2015 16:55 schreef realbase het volgende:
[..]
kan je die instructions vast leggen ergens ? Dat ging in 15 vaak fout.. en moest ik voor elke game dat doen
leg eens uit danquote:Op woensdag 30 september 2015 16:56 schreef BDIL het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Gebruik het net voor de eerste keer en het heeft gelijk resultaat.
PS3 heeft die optie niet zoals PS4.quote:Op woensdag 30 september 2015 16:55 schreef realbase het volgende:
[..]
kan je die instructions vast leggen ergens ? Dat ging in 15 vaak fout.. en moest ik voor elke game dat doen
ik zou er bijna voor upgraden !quote:Op woensdag 30 september 2015 17:12 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
[..]
PS3 heeft die optie niet zoals PS4.
ik heb er toen het totw uitkwam 6 kunnen kopen voor 3.8quote:Op woensdag 30 september 2015 17:12 schreef Tobi-wan het volgende:
Bohhh had echt een paar Lamela's moeten kopen... Had op een paar geboden maar zonder succes, toen heb ik het laten gaan.
Nu is de prijs van 3 naar 7K+ gegaan...
Heb wel een Manolas in mijn team. Die heb ik voor 15k gehaald en nu staat er geen enkele meer op de auction, zelfs niet voor de max. BIN van 25k. Zo maar even verkopen en dan Castan tijdelijk gebruiken.
Net 5 matchen over voor de titel...........quote:Op woensdag 30 september 2015 17:16 schreef realbase het volgende:
[..]
ik zou er bijna voor upgraden !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 11 juni 2019 22:17 schreef MC-Morgan het volgende:
Leuk om te zien dat @ZwevendToetsenbord een betere speler aan het worden is.
Team fitness? Wel een goed moment om ze vanavond in te slaan en in het weekend te verkopen, mits er geen special packs komenquote:Op woensdag 30 september 2015 17:28 schreef realbase het volgende:
nice, doe mij lewo maar in een packje
wat zijn die fitness kaartjes duur zeg!! zo maar even 2e team maken
Had ik laatst ook hoor, met een willekeurige silver van 500 muntjes gelukkig, maar hij bleef even hangen en toen skipte hij door naar onder en stond hij ook ineens voor minimum.quote:Op woensdag 30 september 2015 17:31 schreef Donnis het volgende:
[..]
Ja heerlijk en ontzettend dom van diegene die hem zo goedkoop verkoopt ;p
ja team fitness, die doen nu 1300-1500 easyquote:Op woensdag 30 september 2015 17:33 schreef DuTank het volgende:
[..]
Team fitness? Wel een goed moment om ze vanavond in te slaan en in het weekend te verkopen, mits er geen special packs komen
lekkerquote:Op woensdag 30 september 2015 17:35 schreef MeneerLogica het volgende:
Had team fitness ingeslagen (15 stuks) toen ze 600 waren
Geen idee, maar vanavond zullen ze wel iets zakken. Misschien dat je ze voor 1k open bid kan oppikken. Als je er dan even 100 koopt, stalt in je club, verkoop je ze dit weekend weer voor 1.5k.quote:Op woensdag 30 september 2015 17:35 schreef realbase het volgende:
[..]
ja team fitness, die doen nu 1300-1500 easy
wat doen die in het weekend ?
Begint bij 2 gold en 1 silver pakket. Verder ben ik nog niet gekomen......quote:Op woensdag 30 september 2015 19:00 schreef 3-O-Three het volgende:
wat zijn de rewards voor offline draft?
Je kan beter een tientje betalen en wat packs kopen, dat helpt je zoveel.quote:Op woensdag 30 september 2015 17:39 schreef realbase het volgende:
heb al mn cash uitgegeven aan mn teamzit nu op 15k oid.. en wil eigenlijk draft spelen vanavond
Meen je deze?quote:Op woensdag 30 september 2015 20:35 schreef realbase het volgende:
jahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Paarse Lewo uit een pack !!!!
kan je 7 gold packs kopen ofzoquote:Op woensdag 30 september 2015 20:37 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Je kan beter een tientje betalen en wat packs kopen, dat helpt je zoveel.
En via IDEAL kan je tegenwoordig ook betalen via de console.
heb 60 eur betaald aan het spel - fifa 15 ooit eens 20 EUR points gekocht, kansloze packs.. ik hoor alleen maar geklaag over de packs van fifa16quote:Op woensdag 30 september 2015 20:37 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Je kan beter een tientje betalen en wat packs kopen, dat helpt je zoveel.
En via IDEAL kan je tegenwoordig ook betalen via de console.
Klopt hoor, maar toch wel wel fijn wat fitness kaartjes, contracten etc. Als je een team van 15k hebt, kunnen die consumables nog wel eens vervelend zijn lijkt me.quote:Op woensdag 30 september 2015 20:42 schreef 3-O-Three het volgende:
[..]
kan je 7 gold packs kopen ofzomag je nog blij zijn met een rare speler met discard waarde....
mn eerste team is bijna 400k, coins zijn niet de issue.. 2e team om fitness hoog te houden - maar wilde ff spelen vanavond dus dacht ff potje draft..quote:Op woensdag 30 september 2015 20:48 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Klopt hoor, maar toch wel wel fijn wat fitness kaartjes, contracten etc. Als je een team van 15k hebt, kunnen die consumables nog wel eens vervelend zijn lijkt me.
Ah okequote:Op woensdag 30 september 2015 20:54 schreef realbase het volgende:
[..]
mn eerste team is bijna 400k, coins zijn niet de issue.. 2e team om fitness hoog te houden - maar wilde ff spelen vanavond dus dacht ff potje draft..
quote:Op woensdag 30 september 2015 20:46 schreef realbase het volgende:
[..]
nee - je kent me toch ? pack luck is niet aan mij besteed
ff trolz enzo
Ik speel het puur omdat ik het concept zo mooi vind en het maken van hybrid teams zo leuk is.quote:Op woensdag 30 september 2015 20:54 schreef Pino0 het volgende:
@ ZwevendToetsenbord
Ik ben DM gebanned, dus kan niet reageren.
En ik overleef die scripting niet, mijn record is vrij dramatisch en al valt het dit jaar flink mee moet ik toegeven (met 45e en 90e min goals). Ik stoor mij voornamelijk aan de handicap en de rare momenten van keepers, zowel constant uitkomen met 99 pace zodat zelden steekballen kunnen worden benut, alswel de scheidsrechters, die totaal inconsequent fluiten.
Zou je niet kunnen helpen helaas
ik denk altijd dat ze mee zitten te lezen en nu denken... sukkel - we hebben je 60 EUR - je bent er weer ingestonken !!!quote:Op woensdag 30 september 2015 21:31 schreef DannyDeko het volgende:
Gadverdamme wat blijft EA toch een faalorganisatie..
Elk jaar hetzelfde geouwehoer.. sta je 3-0 voor, tegenstander drukt op pauze en paar seconde later word je van de EA servers gegooid...![]()
![]()
Tja als ze hun geld maar krijgen idd, rest zal ze een worst wezen. Daarom is het ook zo jammer dat Fifa nooit een waardige concurrent heeft. PES is het toch altijd nét niet geweest.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:33 schreef realbase het volgende:
[..]
ik denk altijd dat ze mee zitten te lezen en nu denken... sukkel - we hebben je 60 EUR - je bent er weer ingestonken !!!
lolquote:Op woensdag 30 september 2015 21:51 schreef Pino0 het volgende:
Daarom mensen, mochten jullie iets van persoonlijke informatie hebben van die lead designer gameplay, Aaron McHardy, post of DM het mij.
Ik zal er voor zorgen dat hij persoonlijk gaat boeten.
9k en een flink rommelquote:Op woensdag 30 september 2015 23:05 schreef dion_v_k het volgende:
Hall0n![]()
Wat hebben jullie al bij elkaar kunnen traden?
aha.. niet meer zo mee bezig als vorig jaar?quote:
Nah ik tik de 100k+ aan als ik alles verkoop. Alleen is de markt echt dik ingezakt vandaag.. De helft van de oudere garde is trouwens naar een ander forum, geen idee of je dat hebt mee gekregen.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:11 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
aha.. niet meer zo mee bezig als vorig jaar?
Ja dat had ik nog meegekregen, net een beetje meegelezen maar ik ben mijn inloggegevens vergeten van die site.. wel m'n ww gevragen maar krijg geen mailquote:Op woensdag 30 september 2015 23:14 schreef zerokil het volgende:
[..]
Nah ik tik de 100k+ aan als ik alles verkoop. Alleen is de markt echt dik ingezakt vandaag.. De helft van de oudere garde is trouwens naar een ander forum, geen idee of je dat hebt mee gekregen.
Welke site is dat?quote:Op woensdag 30 september 2015 23:24 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ja dat had ik nog meegekregen, net een beetje meegelezen maar ik ben mijn inloggegevens vergeten van die site.. wel m'n ww gevragen maar krijg geen mail
Wereld op z'n kopquote:Op donderdag 1 oktober 2015 07:34 schreef byah het volgende:
Ik vind het vooral zo vertiefd dat het helemaal geen pay2win is, godverdomme 150 Euro aan packs uitgegeven en alsnog verliezen van die standaard teams met gratis spelers
Ja en dan alles discarden en dan Pik ik de restjes opquote:Op donderdag 1 oktober 2015 09:01 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Dat zeggen alleen arme mensen. Byah moet gewoon wat meer uitgeven
Met een goedkoop team mensen verslaan die 150+ euro aan fut uitgegeven hebben.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 07:34 schreef byah het volgende:
Ik vind het vooral zo vertiefd dat het helemaal geen pay2win is, godverdomme 150 Euro aan packs uitgegeven en alsnog verliezen van die standaard teams met gratis spelers
Hoeveel is dat team waard?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 09:00 schreef JeaH-M het volgende:
[ afbeelding ]
Deze opstelling werkt echt heerlijk. Nu nog even doorsparen (traden) voor De Gea en Suarez:D
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 10:02 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Met een goedkoop team mensen verslaan die 150+ euro aan fut uitgegeven hebben.![]()
Om daarna een discocent te krijgen.
Ongeveer 650k.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 09:00 schreef JeaH-M het volgende:
[ afbeelding ]
Deze opstelling werkt echt heerlijk. Nu nog even doorsparen (traden) voor De Gea en Suarez:D
Je moet het ergens mee compenseren als je er geen zak van kan.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 10:46 schreef Papadiouf het volgende:
Merk deze editie wel dat betere spelers ook daadwerkekijk beter spelen hoor. Het lijkt af en toe wel dat slechte fifa spelers betere teams hebben en vaak verliezen.
uiteraard hebben slechte spelers een beter team, ik had ook gehoopt dat ik wat meer kon winnen door er geld in te pompen, maar nee. Kutspelquote:Op donderdag 1 oktober 2015 10:46 schreef Papadiouf het volgende:
Merk deze editie wel dat betere spelers ook daadwerkekijk beter spelen hoor. Het lijkt af en toe wel dat slechte fifa spelers betere teams hebben en vaak verliezen.
Download/koop gewoon een trainer waarmee je je tegenstander kan laten disconnecten zodra je verliest. Doen mijn tegenstanders ook vaak zat..quote:Op donderdag 1 oktober 2015 10:49 schreef byah het volgende:
[..]
uiteraard hebben slechte spelers een beter team, ik had ook gehoopt dat ik wat meer kon winnen door er geld in te pompen, maar nee. Kutspel
fifa op de pc.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 10:53 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Download/koop gewoon een trainer waarmee je je tegenstander kan laten disconnecten zodra je verliest. Doen mijn tegenstanders ook vaak zat..
Gewoon het juiste team vinden met de juiste formatie. Dan win je je potjes echt wel.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 10:49 schreef byah het volgende:
[..]
uiteraard hebben slechte spelers een beter team, ik had ook gehoopt dat ik wat meer kon winnen door er geld in te pompen, maar nee. Kutspel
Hehe, dat is vrijwel mijn team alleen heb ik geen CDM maar Kroos als CM en Godin ipv Pique (want twee CB's met high/medium is mij te gek zonder CDM) en een andere keeper.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 09:00 schreef JeaH-M het volgende:
[ afbeelding ]
Dat doe ik dan gelukkig ook niet.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 11:05 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Een console kopen voor alleen fifa
+1 en:quote:Op donderdag 1 oktober 2015 11:05 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Een console kopen voor alleen fifa
Ik zou liever ook Fifa op een console spelen, met name voor de betere markt en omdat het makkelijker is om de boel te "hacken" op de PC. Maar andere games speel ik allemaal liever op de PC, dus was de keuze voor mij snel gemaakt.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 11:10 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat doe ik dan gelukkig ook niet.
Ik heb ook niks gehad.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 11:36 schreef realbase het volgende:
[..]
nee? vanochtend nog 12 bronzen spelers gehad !
Beter iets dan niets ondankbare vlegelquote:Op donderdag 1 oktober 2015 12:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik mis de daily gifts niet echt, het beste was 2.5k maar ik heb verder alleen maar gift packs gehad en een paar keer een bronze pack.
div 2 nuquote:Op donderdag 1 oktober 2015 14:36 schreef realbase het volgende:
wil best mn mic aanzetten - maar zit je al in div 3 ?
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 14:36 schreef realbase het volgende:
wil best mn mic aanzetten - maar zit je al in div 3 ?
quote:
Is de daling al ingezet. Het gaat binnenkort natuurlijk een keer gebeuren... Misschien kan ik beter gewoon maar alles verkopen en draft doen tot de prijzen stagneren...quote:Op woensdag 30 september 2015 23:14 schreef zerokil het volgende:
[..]
Nah ik tik de 100k+ aan als ik alles verkoop. Alleen is de markt echt dik ingezakt vandaag.. De helft van de oudere garde is trouwens naar een ander forum, geen idee of je dat hebt mee gekregen.
consumables blijven gewoon doorlopen hoorquote:Op donderdag 1 oktober 2015 15:57 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Is de daling al ingezet. Het gaat binnenkort natuurlijk een keer gebeuren... Misschien kan ik beter gewoon maar alles verkopen en draft doen tot de prijzen stagneren...
Die 3 atb formaties lijken mij dit jaar echt goed, omdat pace niet meer zo belangrijk is. Voorheen moest je nog wel snelle backs hebben om Ibarbo enzo bij te kunnen houden. Nu lukt John Terry dat ook nog.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 17:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
3-5-2 speelt fijn dit jaar krijg weinig tegen met 7 ATB
Ga het ook even proberen denk ik, loopt tot nu toe zeer stroef hier. Ben echt zo slecht in verdedigenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 19:45 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die 3 atb formaties lijken mij dit jaar echt goed, omdat pace niet meer zo belangrijk is. Voorheen moest je nog wel snelle backs hebben om Ibarbo enzo bij te kunnen houden. Nu lukt John Terry dat ook nog.
KSI dan. Die gast liep op een gegeven moment te schuimbekken na bijna 50k FIFA points, want kreeg echt alleen maar non-rare spelers.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:00 schreef Papadiouf het volgende:
Die cardweight he... zag net op twitch een gozer een 100k pack openmaken en zijn beste speler is tremoulinas. Ik maak voorlopig geen packs meer open iig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |