abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156459820
FIFA Ultimate Team (FUT)
In deze modus kun je zelf je ultieme team samenstellen met spelerskaarten die je in pakjes kan vinden.

Linkjes:

- FUT handleiding: http://forum.ea.com/uk/posts/list/76513.page
- FUT Forum: http://forum.ea.com/uk/categories/show/33.page
- Web App: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app
- Prijzen opzoeken: http://futbin.com/
- Ultimate Team Noobs Lees Dit: http://forum.ea.com/uk/posts/list/997271.page
- Perfect Links: http://forum.ea.com/uk/posts/list/2333806.page
- Perfect Links: http://www.futwiz.com/en/chemistry/position/gk-cb/gold
- Squad Builder en spelerinformatie: www.wefut.com _O_

SPOILER: de gamertags
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_156460239
first!

godver - wat gaat het traag vandaag
pi_156460248
Fut nakt nog steeds met dnf's enzo. :(
Rossoneri siamo noi.
pi_156460385
Gaan ze nog wat doen aan die schijtsrechters? badum tss :{
Ik heb 6 potjes gespeeld ofzo en echt elke schouderduw werd afgefloten :')
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_156460421
ik hoop dat ze met wat fixes komen, morgen is mn team af - en dan wil ik toch echt spelen
pi_156460516
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 21:58 schreef DuTank het volgende:
dit idd. Om het nog maar niet te hebben over de OP keepers en de random disconnects.
Rossoneri siamo noi.
pi_156460680
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2015 22:03 schreef ForzaMilan het volgende:

[..]

dit idd. Om het nog maar niet te hebben over de OP keepers en de random disconnects.
Ik had laatst een wedstrijd waar ik 18x van dichtbij op doel schoot en alles werd gepakt.

Tegenstander speelt een ongevaarlijke bal in mijn 16 meter gebied en terwijl mijn speler hem automatisch wegwerkt, haalt hij ook de tegenstander neer.

1-0 verloren :')

En wat doet verliezen met een topteam pijn ;(
pi_156460768
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2015 22:03 schreef ForzaMilan het volgende:

[..]

Gelukkig geen last gehad van die disconnects. En de keepers maken ook wel weer achterlijke fouten. Het is ook niet aan te raden om zo'n dummy te doen dat je je keeper uit laat komen, want ze lopen echt als oude opa'tjes achteruit terug het doel in. Sowieso vind ik spelers als oude opa's bewegen. Behendige mannetjes als Lestiennegod hebben gewoon een draaicirkel van een vrachtwagen.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_156461124
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 22:11 schreef DuTank het volgende:

[..]

Gelukkig geen last gehad van die disconnects. En de keepers maken ook wel weer achterlijke fouten. Het is ook niet aan te raden om zo'n dummy te doen dat je je keeper uit laat komen, want ze lopen echt als oude opa'tjes achteruit terug het doel in. Sowieso vind ik spelers als oude opa's bewegen. Behendige mannetjes als Lestiennegod hebben gewoon een draaicirkel van een vrachtwagen.
Ook belachelijk dat nu bij elke steekbal de keeper automatisch uitkomt en dat deze echt altijd perfect op tijd is om de speler nog meer te helpen
pi_156461398
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 22:22 schreef Henrys het volgende:

[..]

Ook belachelijk dat nu bij elke steekbal de keeper automatisch uitkomt en dat deze echt altijd perfect op tijd is om de speler nog meer te helpen
Klopt ja die pace vn elke random keeeper is 100 en ronaldo opeens 50 _O-
Zie!
  maandag 28 september 2015 @ 22:33:21 #11
283639 Pino0
Heeft totaal geen vooroordelen
pi_156461482
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 21:58 schreef DuTank het volgende:
Echt kansloos idd.

En soms wil ik de bal passen en druk ik 1 bar power in maar schiet hij hem het halve veld over. Passing kan ik dan ook niet op Semi zetten, het is of cpu-hulp of compleet handmatig..

Weet iemand wanneer de prijzen wat gaan zakken? Ik heb 100k en wil rond Sturridge wat bouwen, maar hij is zo duur :(
pi_156461554
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 22:33 schreef Pino0 het volgende:

[..]

Echt kansloos idd.

En soms wil ik de bal passen en druk ik 1 bar power in maar schiet hij hem het halve veld over. Passing kan ik dan ook niet op Semi zetten, het is of cpu-hulp of compleet handmatig..

Weet iemand wanneer de prijzen wat gaan zakken? Ik heb 100k en wil rond Sturridge wat bouwen, maar hij is zo duur :(
Nobody knows.. door traden :)
pi_156462302
Vind die scheidsrechters wel meevallen op de leipe penalties na.
Vind de playerinstructions nog best lastig om goed in te stellen, vooral die nieuwe aspecten. Twijfel om bij elke speler aggresive interceptions in te stellen, mijn spelers lopen constant 4 meter van de tegenstander af ipv dat ze allemaal dicht op hun huid zitten :') .

(Bedoel dan de spelers die de tegenstanders dekken die niet aan de bal zijn)
  maandag 28 september 2015 @ 23:18:28 #14
283639 Pino0
pi_156462811
Als ik weer eens boos word zet ik gewoon dit soort muziek op :P

Vind dit stiekem toch zo mooi :@
pi_156462915
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 23:18 schreef Pino0 het volgende:
Als ik weer eens boos word zet ik gewoon dit soort muziek op :P

Vind dit stiekem toch zo mooi :@
schop je ook je auto inmekaar als je moet schrappen in de ochtend
  maandag 28 september 2015 @ 23:25:16 #16
283639 Pino0
pi_156463032
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2015 23:21 schreef Papadiouf het volgende:

[..]

schop je ook je auto inmekaar als je moet schrappen in de ochtend
Ik schop alleen mijn vriendin als ze weer een keer haar bek niet houd. Hoer, ik wil FIFAENNNN
  dinsdag 29 september 2015 @ 00:09:07 #17
354558 BDIL
Soul Plane.. We Sky High son..
pi_156464257
Slechste FIFA tot nu toe. Het boeit niet of je Ronaldo of Immers hebt,speelt allemaal hetzelfde.

Tactics werken voor geen meter. Korte hoek is helaas nog steeds OP. Tevens kan een kleine winger met gemak een speler als Yaya Toure van de bal zetten :')

Game physics zijn helemaal opgefokt,tijd voor een nieuwe engine.
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
pi_156464994
Vanmiddag zei ik nog dat ik El Shaarawy misschien ging vervangen. Scoorde net een zuivere hattrick dus die laat ik nog even staan. Candreva wel al na 1 wedstrijd weggedaan. Wingers moeten gewoon 4* skills hebben... Heb nu dus El Shaarawy, Di Natale en Cuadrado voorin staan.

http://xboxclips.com/Beltoon/4c925e01-82bc-42df-877b-43d1ba57fb84

Wedstrijd daarna zijn Marchisio en Moutinho aan het knallen. Samen goed voor 4 goals en 3 assists :7 . Heerlijk team dit :D

Waarschijnlijk zal het binnenkort gewoon weer voor geen meter spelen...
pi_156465291
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 00:53 schreef Tobi-wan het volgende:
Vanmiddag zei ik nog dat ik El Shaarawy misschien ging vervangen. Scoorde net een zuivere hattrick dus die laat ik nog even staan. Candreva wel al na 1 wedstrijd weggedaan. Wingers moeten gewoon 4* skills hebben... Heb nu dus El Shaarawy, Di Natale en Cuadrado voorin staan.

http://xboxclips.com/Beltoon/4c925e01-82bc-42df-877b-43d1ba57fb84

Wedstrijd daarna zijn Marchisio en Moutinho aan het knallen. Samen goed voor 4 goals en 3 assists :7 . Heerlijk team dit :D

Waarschijnlijk zal het binnenkort gewoon weer voor geen meter spelen...
Je zal t vast al geplaatst hebben, foto?
pi_156465678
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 september 2015 01:32 schreef zerokil het volgende:

[..]

Je zal t vast al geplaatst hebben, foto?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoals ik al voorspelde, het ging een paar potjes fantastisch en snel daarna konden ze het doel niet meer vinden. 25% shots maar on target... |:(
  dinsdag 29 september 2015 @ 05:15:03 #21
444765 GOLDFIN9ER
geen SILVERFIN9ER
pi_156466023
Beetje gemengde gevoelens over fifa 16 tot nu toe.

Het speelt op zich lekkerder en minder gescript dan fifa 15, maar zoveel passen die ik wel degelijk goed richt, gaan of naar de verkeerde speler of rechtstreeks naar de tegenstander.
Vooral diepte passen is een drama.

Ook het feit dat de keeper continu uitkomt op diepe ballen is ronduit irritant.

Om nog maar te zwijgen dat er teveel klapjosties zijn die ergens een miljoen muntjes hebben gekocht en daarom messi en ronaldo en dergelijke hebben, waardoor het nogal een oneerlijke strijd is als je zelf je spelers koopt met punten die je verdient per wedstrijd. Hopelijk banned Fifa dat soort eikels nou eens.

Oh ja, als je maar tegen een speler aanloopt in het strafschopgebied heb je een penalty tegen. Ook erg hinderlijk.
pi_156466109
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 05:15 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
Beetje gemengde gevoelens over fifa 16 tot nu toe.

Het speelt op zich lekkerder en minder gescript dan fifa 15, maar zoveel passen die ik wel degelijk goed richt, gaan of naar de verkeerde speler of rechtstreeks naar de tegenstander.
Vooral diepte passen is een drama.

Ook het feit dat de keeper continu uitkomt op diepe ballen is ronduit irritant.

Om nog maar te zwijgen dat er teveel klapjosties zijn die ergens een miljoen muntjes hebben gekocht en daarom messi en ronaldo en dergelijke hebben, waardoor het nogal een oneerlijke strijd is als je zelf je spelers koopt met punten die je verdient per wedstrijd. Hopelijk banned Fifa dat soort eikels nou eens.

Oh ja, als je maar tegen een speler aanloopt in het strafschopgebied heb je een penalty tegen. Ook erg hinderlijk.
Dit dus, plus dat als je een tackle vana achter inzet dat er 9 van de 10 keer meteen rood wordt getrokken ook al raak je de bal gewoon.
  dinsdag 29 september 2015 @ 09:02:20 #23
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_156466937
Ik merk nog steeds helemaal niets van disconnects enzo :)

Wat ik wel merk is dat mijn tegenstanders altijd heel netjes voor de man kunnen komen, mij lukt dat niet, is daar een of andere knop voor ?
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
pi_156467037
Het voelt vooral erg random aan allemaal, alsof je weinig invloed op het geheel hebt. De ene wedstrijd scoor je 3x zonder problemen, de volgende wedstrijd krijg je geen kans op doel.
En inderdaad die penalties en beslissingen van de scheidsrechter :')
pi_156467088
Ik heb niet zo'n lange historie met FIFA/EA maar als je ziet..

1. disconnects PS4 (coins/fifa points/stats loss)
2. Catalogue items loss (PS3/360?)
3. gameplay issues

verwacht toch minimaal wel wat patches
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')