abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 14:50:42 #51
78918 SeLang
Black swans matter
pi_156549012
Ik was op mijn 20-ste echt nog nergens geweest. België, Duitsland, Frankrijk en Zwitserland. Dat was het. Pas vanaf m'n 24-ste ofzo ben ik serieus begonnen met reizen.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_156549274
Toen ik 20 was met een maatje van mij een rondje florida gedaan die wel 21 was. Ik had een nagemaakt pasje bij me om toch alcohol te kunnen drinken. Zijn geboorte datum was iets van 11-05-1970 en we gingen in augustus, maar die amerikanen lezen datums andersom. Dus eerst lieten we zijn officiele document zien dan maakte men een opmerking dat hij nog geen 21 was en daarna mijn "disco" pasje waarop 21-09-1969 stond. Dan was het altijd goed. :D
pi_156549739
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 15:06 schreef Basp1 het volgende:
Toen ik 20 was met een maatje van mij een rondje florida gedaan die wel 21 was. Ik had een nagemaakt pasje bij me om toch alcohol te kunnen drinken. Zijn geboorte datum was iets van 11-05-1970 en we gingen in augustus, maar die amerikanen lezen datums andersom. Dus eerst lieten we zijn officiele document zien dan maakte men een opmerking dat hij nog geen 21 was en daarna mijn "disco" pasje waarop 21-09-1969 stond. Dan was het altijd goed. :D
Zoiets? :D

pi_156551610
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 15:35 schreef DonJames het volgende:

[..]

Zoiets? :D

[ afbeelding ]
ongveer wel, een zelf bedachte Nederlandse discotheek pasje was het. Wel dicht laten sealen in redelijk dik plastic. Voor de internettijd dus die Amerikanen konden toch niet controleren of die discotheek bestond. En omdat we dan eerst een officieel rijbewijs hadden laten zien en we daarna het verhaal van omgedraaide datums vertelden waren ze altijd zo overdonderd dat we altijd wel elke kroeg in kwamen en bier konden drinken.
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 19:08:03 #55
6941 APK
Factual, I think.
pi_156554043
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 14:14 schreef manifold het volgende:

[..]

maar dat lijkt me toch essentieel bij een reisverslag over een bepaalde regio, dat je vergelijkingen kunt maken met andere gebieden. Iets op Bali is al gauw "buitenaards mooi" als je nog nooit buiten Europa geweest bent.
Misschien was dat wel de insteek van een eventuele sponsor, mensen die nooit ver weg reizen verleiden tot het maken van een prachtige lange trip.
Door al die goedkope Arabieren was een verre reis financieel gezien nog nooit zo dichtbij etc.

Niks mis mee wmb ~:)
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_156554173
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 19:08 schreef APK het volgende:

[..]

Misschien was dat wel de insteek van een eventuele sponsor, mensen die nooit ver weg reizen verleiden tot het maken van een prachtige lange trip.
Door al die goedkope Arabieren was een verre reis financieel gezien nog nooit zo dichtbij etc.

Niks mis mee wmb ~:)
Ja, zoiets ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')