Zoiets?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 15:06 schreef Basp1 het volgende:
Toen ik 20 was met een maatje van mij een rondje florida gedaan die wel 21 was. Ik had een nagemaakt pasje bij me om toch alcohol te kunnen drinken. Zijn geboorte datum was iets van 11-05-1970 en we gingen in augustus, maar die amerikanen lezen datums andersom. Dus eerst lieten we zijn officiele document zien dan maakte men een opmerking dat hij nog geen 21 was en daarna mijn "disco" pasje waarop 21-09-1969 stond. Dan was het altijd goed.
ongveer wel, een zelf bedachte Nederlandse discotheek pasje was het. Wel dicht laten sealen in redelijk dik plastic. Voor de internettijd dus die Amerikanen konden toch niet controleren of die discotheek bestond. En omdat we dan eerst een officieel rijbewijs hadden laten zien en we daarna het verhaal van omgedraaide datums vertelden waren ze altijd zo overdonderd dat we altijd wel elke kroeg in kwamen en bier konden drinken.quote:
Misschien was dat wel de insteek van een eventuele sponsor, mensen die nooit ver weg reizen verleiden tot het maken van een prachtige lange trip.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:14 schreef manifold het volgende:
[..]
maar dat lijkt me toch essentieel bij een reisverslag over een bepaalde regio, dat je vergelijkingen kunt maken met andere gebieden. Iets op Bali is al gauw "buitenaards mooi" als je nog nooit buiten Europa geweest bent.
Ja, zoietsquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:08 schreef APK het volgende:
[..]
Misschien was dat wel de insteek van een eventuele sponsor, mensen die nooit ver weg reizen verleiden tot het maken van een prachtige lange trip.
Door al die goedkope Arabieren was een verre reis financieel gezien nog nooit zo dichtbij etc.
Niks mis mee wmb
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |