Dat hadden we al lang al door.. vandaar de cynische reactiesquote:Op maandag 28 september 2015 17:28 schreef Physsic het volgende:
Ik lees nu dat er helemaal geen intentie was om van de brug te springen.
Verwacht echt helemaal niks van jou. Jouw mening is namelijk geheel wederzijdsquote:Op maandag 28 september 2015 17:28 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan? Je gooit een visje uit en dan vind je het gek dat er wordt gebeten?
Top, niets meer aan doen.quote:Op maandag 28 september 2015 17:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Verwacht echt helemaal niks van jou. Jouw mening is namelijk geheel wederzijds
Het zou al leuk zijn als er met enig respect en fatsoen gediscussieerd zou worden. Met nieuwstopics gebaseerd op nieuws, uit serieuze bron. Zoals dit topic trouwens. Maar discutabele bronnen zijn ook bronnen tegenwoordig, en de NOS is opeens de staatsomroep. Nuance lijkt te verdwijnen.quote:Op maandag 28 september 2015 17:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
En dan word ik aangevallen omdat ik dat zeg. Het is echt geen niveau om een hele reeks met dit soort reacties te lezen. Kan ik wel op een pvv fansite ofzo...
Haha, nee, ik bedoel dat het ook geen chantage oid was.quote:Op maandag 28 september 2015 17:29 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Dat hadden we al lang al door.. vandaar de cynische reacties
Ik lees het, ja "Nee agent, misverstandje. We zitten hier gewoon op de bus te wachten"quote:Op maandag 28 september 2015 17:32 schreef Physsic het volgende:
[..]
Haha, nee, ik bedoel dat het ook geen chantage oid was.
Ze zaten daar gewoon lekker te chillen op de rand van de brug.
Respect en fatsoen zijn makkelijke dooddoeners. In deze tijd van nieuwshoaxes, blufpoker, propaganda en andere vieze spelletjes wordt de nieuwsconsument steeds cynischer. Logisch want we hebben alles al gezien en zijn al vaak belazerd. Je moet dus van goede huize komen om iemand te overtuigen.quote:Op maandag 28 september 2015 17:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het zou al leuk zijn als er met enig respect en fatsoen gediscussieerd zou worden. Met nieuwstopics gebaseerd op nieuws, uit serieuze bron. Zoals dit topic trouwens. Maar discutabele bronnen zijn ook bronnen tegenwoordig, en de NOS is opeens de staatsomroep. Nuance lijkt te verdwijnen.
Succes.quote:Op maandag 28 september 2015 17:38 schreef Queller het volgende:
Yasmin zegt het nog netjes. Stelletje hersenloze zolderhelden
Hard tegen hard heb ik ook geen moeite mee, maar probeer wel alles zonder schelden en zonder persoonlijke shit te benaderen. Zo heeft iedereen zijn eigen grenzen denk ik.quote:Op maandag 28 september 2015 17:37 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Respect en fatsoen zijn makkelijke dooddoeners. In deze tijd van nieuwshoaxes, blufpoker, propaganda en andere vieze spelletjes wordt de nieuwsconsument steeds cynischer. Logisch want we hebben alles al gezien en zijn al vaak belazerd. Je moet dus van goede huize komen om iemand te overtuigen.
Op Fok! is het al jaren hard tegen hard. Het gaat niet om de discussie maar om het winnen, of iig de ander beschadigen zodat hij verliest. Daar maken we ons allemaal in meer of mindere mate schuldig aan.
Tsja, ik moet toegeven dat ik jou niet zo heel vaak tegenkom, maar ik meen mij te herinneren dat ook jij niet altijd schone handen houdt.quote:Op maandag 28 september 2015 17:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hard tegen hard heb ik ook geen moeite mee, maar probeer wel alles zonder schelden en zonder persoonlijke shit te benaderen. Zo heeft iedereen zijn eigen grenzen denk ik.
Het zou wat zijn. Geld ligt hier voor het oprapen is ze wijs gemaakt waarschijnlijk door die gasten die aan ze verdiend hebben.quote:Op maandag 28 september 2015 16:30 schreef deedeetee het volgende:
Als je bedenkt hoe hardnekkig ze duizenden km op stap zijn geweest om tot hier te komen dan is het wel vreemd dat ze nu klagen dat ze netjes van plaats tot plaats vervoerd worden.
Volgens mij dachten ze écht dat ze hier meteen huis/inrichting en geld zouden krijgen.
Nou ja als je in de islam gelooft dan geloof je dus idd ook in sprookjes...
quote:Op maandag 28 september 2015 17:50 schreef Revolution-NL het volgende:
Man man, wat een reacties hier. Deze mensen zijn getraumatiseerd en zouden een persoonlijk hulpverlenings team toegewezen moeten krijgen. Daarnaast schandalig dat ze nog geen eengezinswoning hebben gekregen
Wou jij hier een vergelijking maken of is het gewoon topic vulling?quote:Op maandag 28 september 2015 17:56 schreef hoas het volgende:
Die reacties, in de jaren 50 vetrokken er ook 100.000den Nederlanders om hun geluk elders te zoeken, inmiddels wonen er meer dan 600.000 Nederlanders elders in de wereld, die werden en worden nog steeds welkom geheten.
Klopt, en dat is niet zonder reden.quote:Op maandag 28 september 2015 17:56 schreef hoas het volgende:
Die reacties, in de jaren 50 vetrokken er ook 100.000den Nederlanders om hun geluk elders te zoeken, inmiddels wonen er meer dan 600.000 Nederlanders elders in de wereld, die werden en worden nog steeds welkom geheten.
Totaal niet te vergelijken met de vluchtelingenstroom die nu hierheen komt.quote:Op maandag 28 september 2015 17:56 schreef hoas het volgende:
Bij detentie van een bepaald aantal maanden wordt een eventuele vv sowieso al ingetrokken.quote:Op maandag 28 september 2015 18:06 schreef Elfletterig het volgende:
De politie is er maar druk mee. Het probleem groeit ons vanzelf boven de pet. De politiek doet veel te weinig om de excessen van de vluchtelingenproblematiek aan te pakken. Wangedrag, onderling geweld, het invliegen van kindbruiden... alles kan. Ze kunnen ongestoord hun gang gaan.
Waarom regelen we niet dat vluchtelingen een contract ondertekenen waarin ze beloven om zich keurig te gedragen? Zo niet, dan volgt onmiddellijke detentie en uitzetting.
Voegt je eigen reactie dan wat toe? Of is dit topicvulling?quote:Op maandag 28 september 2015 18:00 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Wou jij hier een vergelijking maken of is het gewoon topic vulling?
Wie zegt dat ze hier komen voor een uitkering? Die wordt ze aangeboden, neemt niet weg dat ik het er allemaal niet mee eens ben, maar verplaats je eens in hun situatie, geen werk eten of toekomst. Dan maak je toch ook dat je wegkomt.quote:Op maandag 28 september 2015 18:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Totaal niet te vergelijken met de vluchtelingenstroom die nu hierheen komt.
Nederlanders vertrokken overwegend naar dunbevolkte gebieden zoals Canada en Australië. Nederlanders vertrokken om daar te gaan werken en een nieuwe toekomst op te bouwen, niet om hun hand op te houden voor een uitkering.
Nederlanders zijn daar geïntegreerd, spreken de taal en misdragen zich niet.
Nederlanders brachten geen cultuur mee die onverenigbaar is met de cultuur ter plekke.
Het punt is trouwens ook niet dat er mensen naar Nederland willen komen. Waar het hier om gaat, is dat we paal en perk stellen aan de aantallen én dat we stringente eisen stellen aan het gedrag van de migranten.
Dat komt dan ook voornamelijk omdat die geen opdringerige religie met zich meebrachten.quote:Op maandag 28 september 2015 17:56 schreef hoas het volgende:
Zoals ik al aangeef: het punt is niet dat mensen naar Nederland willen komen. Ik snap op zich best dat mensen een uitzichtloze situatie willen ontvluchten. Waar het mij om gaat, is dat we paal en perk stellen aan de instroom, zodat de situatie voor Nederland behapbaar blijft. En dat we strenge eisen stellen aan het gedrag van mensen die hierheen komen. Wie zich misdraagt, kan onmiddellijk vertrekken.quote:Op maandag 28 september 2015 18:17 schreef hoas het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze hier komen voor een uitkering? Die wordt ze aangeboden, neemt niet weg dat ik het er allemaal niet mee eens ben, maar verplaats je eens in hun situatie, geen werk eten of toekomst. Dan maak je toch ook dat je wegkomt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |