quote:Op maandag 28 september 2015 21:26 schreef curs3s het volgende:
[..]
helemaal niks, normaal discussiėren. zoals volwassenen eat doen. Misschien moet je een YouTube filmpje plaatsen
Zou het nog geen 10 minuten volhouden vrees ik.quote:Op maandag 28 september 2015 21:38 schreef syndroom het volgende:
Dan kan jij met Deezer daten. Hij wil minimaal HBO.
Met mij net 2 minuten dus...quote:Op maandag 28 september 2015 21:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zou het nog geen 10 minuten volhouden vrees ik.
Ziek? neen joh, gewoon een beetje anders.quote:Op maandag 28 september 2015 21:52 schreef SonicVolcano het volgende:
Wederom de grote Deezer-showEn dan heb je ook nog fanboy syndroom die hem aanmoedigt zijn Greatest Hits af te spelen. Jullie zijn ziek. Zoek hulp.
#zelfinzicht #zeldzaamquote:Op maandag 28 september 2015 21:24 schreef War-horse het volgende:
Kijk voor mij is het simpel moet weet wat gewicht dumpen en meer sociaal gaan doen. Ben nu een vadsig padlarfje wat zit te wachten tot er een pizzaboer komtDan werkt het niet he, ja datingsites weer wel maar dat vind ik zelf niets aan
is syndroom niet gewoon grapjes aan hef maken?quote:Op maandag 28 september 2015 21:52 schreef SonicVolcano het volgende:
Wederom de grote Deezer-showEn dan heb je ook nog fanboy syndroom die hem aanmoedigt zijn Greatest Hits af te spelen. Jullie zijn ziek. Zoek hulp.
quote:Op maandag 28 september 2015 21:52 schreef SonicVolcano het volgende:
Heb je vrienden die je eruit kunnen trekken? Of ben je op jezelf aangewezen?quote:Op maandag 28 september 2015 22:05 schreef War-horse het volgende:
[..]
Zo is dat. Wel lastig om uit te komen want ja het is wel lekker makkelijk zo.
Heb alles opgegeven paar jaar terug, om wat zaken te regelen langzaam weer tijd om gewoon lekker mijn ding weer te gaan doen. Dat dik worden is logisch van zeer actief naar inactief en veel achter een pc zitten. Dat lost vanzelf wel op.quote:Op maandag 28 september 2015 22:10 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Heb je vrienden die je eruit kunnen trekken? Of ben je op jezelf aangewezen?
Ik geloof niet dat het gemakkelijk is, geloof zelfs dat het heel ongemakkelijk aan voelt, maar het lukt niet om uit je patronen te breken.
Gekke vraag, maar wat zou er moeten veranderen voordat je de stap maakt naar de sportschool, beter voor jezelf gaat zorgen en vaker de deur uit gaat?
Zaken gaan zelden vanzelf. En het is geen antwoord, maar een excuus.quote:Op maandag 28 september 2015 22:12 schreef War-horse het volgende:
[..]
Heb alles opgegeven paar jaar terug, om wat zaken te regelen langzaam weer tijd om gewoon lekker mijn ding weer te gaan doen. Dat dik worden is logisch van zeer actief naar inactief en veel achter een pc zitten. Dat lost vanzelf wel op.
Ik kan mijn ideale vrouw niet omschrijven gek genoeg. Ik vind heel veel meiden er gewoon leuk uitzien, maar wat maakt nu dat ik de een leuker vindt dan de ander? Misschien toch bewust het onbereikbare gevoel, dat ik daarvoor val: de meid die zo leuk is dat meerdere haar willen. De kick dat ze naast je loopt, jou heeft uitgekozen, toevertrouwd dus.quote:Op maandag 28 september 2015 22:10 schreef War-horse het volgende:
Maar je legt wel een probleem open, dat mannen zoals Deezer enkel een ideaal beeld hebben en daar niet vanaf wijken, dat zie je veel en word ook wel een domme lul van een kutpaard met oogkleppen op genoemd.
Was veel actiever tot een paar jaar geleden, rennen achter mongolen aan houd je fit schijnbaarquote:
Zit nu veel achter een pc en binnen over een paar maanden mag ik weer naar buiten, dan kan deze dolle hond weer zijn gang gaanquote:Op maandag 28 september 2015 22:13 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Zaken gaan zelden vanzelf. En het is geen antwoord, maar een excuus.
Ah je wil een paradepaardje dat zijn juist de vrouwen welke niet lang houdbaar blijven en voortdurend getemd moeten worden. Dat wil je en lukt je nietquote:Op maandag 28 september 2015 22:16 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik kan mijn ideale vrouw niet omschrijven gek genoeg. Ik vind heel veel meiden er gewoon leuk uitzien, maar wat maakt nu dat ik de een leuker vindt dan de ander? Misschien toch bewust het onbereikbare gevoel, dat ik daarvoor val: de meid die zo leuk is dat meerdere haar willen. De kick dat ze naast je loopt, jou heeft uitgekozen, toevertrouwd dus.
Ben je wel eens verliefd geweest? Het komt wat technisch over, zoals je het omschrijft. Alsof je het bedenkt, in plaats van voelt/ervaart!?quote:Op maandag 28 september 2015 22:16 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik kan mijn ideale vrouw niet omschrijven gek genoeg. Ik vind heel veel meiden er gewoon leuk uitzien, maar wat maakt nu dat ik de een leuker vindt dan de ander? Misschien toch bewust het onbereikbare gevoel, dat ik daarvoor val: de meid die zo leuk is dat meerdere haar willen. De kick dat ze naast je loopt, jou heeft uitgekozen, toevertrouwd dus.
lol. Heb er alle vertrouwen in.quote:Op maandag 28 september 2015 22:16 schreef War-horse het volgende:
[..]
Was veel actiever tot een paar jaar geleden, rennen achter mongolen aan houd je fit schijnbaar
[..]
Zit nu veel achter een pc en binnen over een paar maanden mag ik weer naar buiten, dan kan deze dolle hond weer zijn gang gaan
Mwah, ook niet té knap. Die zijn vaak nepknap als je 'm snapt. Kilo's make-up en nephaar in en dan zien ze er inderdaad leuk uit, maar je weet dat de rest (ook persoonlijkheid vaak) om te janken is.quote:Op maandag 28 september 2015 22:17 schreef War-horse het volgende:
[..]
Ah je wil een paradepaardje dat zijn juist de vrouwen welke niet lang houdbaar blijven en voortdurend getemd moeten worden. Dat wil je en lukt je niet
Klinkt inderdaad meer als een verkapte ego-boost.quote:Op maandag 28 september 2015 22:19 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ben je wel eens verliefd geweest? Het komt wat technisch over, zoals je het omschrijft. Alsof je het bedenkt, in plaats van voelt/ervaart!?
Hij komt soms wel met interessante analyses en aparte ideeėn waar ik niet zo snel op zou komen. Het geeft wel aan dat het hem toch dwarszit terwijl hij eerst nog anders beweerde.quote:Op maandag 28 september 2015 21:52 schreef SonicVolcano het volgende:
Wat is verliefd?quote:Op maandag 28 september 2015 22:19 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ben je wel eens verliefd geweest? Het komt wat technisch over, zoals je het omschrijft. Alsof je het bedenkt, in plaats van voelt/ervaart!?
Hou eens ohoppp met die hokjes en oordelen.quote:Op maandag 28 september 2015 22:19 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Mwah, ook niet té knap. Die zijn vaak nepknap als je 'm snapt. Kilo's make-up en nephaar in en dan zien ze er inderdaad leuk uit, maar je weet dat de rest (ook persoonlijkheid vaak) om te janken is.
Vooral onmacht. Als ik om me heen kijk is een relatie krijgen blijkbaar niet moeilijk, je komt de stelletjes overal tegen. Uiterlijk maakt niks meer uit en ondanks dat ik niet de lelijkste ben lukt het mij blijkbaar niet gewoon normaal gesprekken te voeren met dames of om een paar dates om te zetten naar een echt leuke relatie. Ja sociaal wat minder, maar als je me kent waardeer je me meerquote:Op maandag 28 september 2015 22:20 schreef syndroom het volgende:
[..]
Hij komt soms wel met interessante analyses en aparte ideeėn waar ik niet zo snel op zou komen. Het geeft wel aan dat het hem toch dwarszit terwijl hij eerst nog anders beweerde.
Jij kan zelf geen eens een leven maken dat je het zo fijn hebt, dat je niemand nog hebt.quote:Op maandag 28 september 2015 20:10 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Geeft iig aan dat je doorgeleerd hebt, maar ik ben op zoek naar iemand die wat van 't leven wilt maken. Niet iemand die een heel leven thuis wil doorbrengen in de sociale volksbuurt zeg maar. En dat onderscheid kan je wel degelijk maken op het MBO: mensen die er zitten om wat te leren of mensen die er 'verplicht' zitten (bontkraagjes)
Dat is toch een klein feitje. Die overdreven knappe dames (lees: kilo's make-up en willen uitstralen dat je echt knap bent!) zoeken alleen maar bevestiging dat ze knap zijn en kiezen de sportschoolhunks uit om mee te pronken (en die gasten willen ook zo'n barbiepoppetje, dus goede match)quote:Op maandag 28 september 2015 22:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hou eens ohoppp met die hokjes en oordelen.
Zie het als een test... heeft ze wat voor je over? Anders niet.quote:Op maandag 28 september 2015 22:24 schreef K44S het volgende:
Ff vraagje van mijn kant (ja ik kan ook vragen ipv antwoorden):
Ik heb dus een dame via tinder, wie ik uit sushi zou nemen als ik werk heb.
Alleen heb ik haar dus in een dronken bui gebeld en gezegd dat ze AS woensdag vast moet houden.
Ondanks dat, heb ik dus niet veel geld.
Ik vraag mij dus af hoe ik iet wat normaal kan vragen of zij dus mee betaald of niet.
Hondenmeisje heeft ook een mbo kappersopleiding. Ik zei toen gemeend dat ik groot respect heb voor mensen met die een beroepsopleiding hebben afgerond. Dat is goed toch? Ze vertelt me echt heel veel. Dat ze haar droom achterna gaat van hondentrainster enzo.quote:Op maandag 28 september 2015 21:21 schreef War-horse het volgende:
[..]
Je hebt tenminste een MBO opleiding, ik niet. En nog lukt het mij wel dus je stelt je daarin gewoon dik aan, jochie.
Hoe is dat afgelopen? Ik heb weleens iets erover gelezen dat jij vond dat jullie elkaar niet genoeg zagen en het wilde uitmaken ofzo. Mij leek het heel mooi, een vriendin hebben die niet vaak wil afspreken(maar wel afentoe). Dan kan je elkaar misschien steeds meer gaan zien enzo.quote:Op maandag 28 september 2015 22:21 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wat is verliefd?Weleens een relatie gehad, maar dat liep niet goed af.
Misschien trekken ze je aandacht niet maar lijkt dat omdat je enkel meer op ze let omdat je ze (on)bewust aantrekkelijk vindt.quote:Ik heb weleens meiden gehad die ik echt leuk vond maar nog nooit heb aangesproken of een date mee gehad, die steeds je aandacht trekken als je ze tegenkomt zeg maar maar is helaas niet wederzijds vaak (of ze tonen geen interesse in mij, dus haak ik ook af).
Waarom spreek je die vrouwen niet aan? En wederzijds, verliefdheid gaat zelden in een oogopslag. Juist een open gesprek aangaan, zonder intentie, vinden de meeste vrouwen best prettig. Ken weinig vrouwen die niet van een goed gesprek houden.quote:Op maandag 28 september 2015 22:21 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wat is verliefd?Weleens een relatie gehad, maar dat liep niet goed af. Ik heb weleens meiden gehad die ik echt leuk vond maar nog nooit heb aangesproken of een date mee gehad, die steeds je aandacht trekken als je ze tegenkomt zeg maar maar is helaas niet wederzijds vaak (of ze tonen geen interesse in mij, dus haak ik ook af).
Sorry, ik neem alleen antwoorden van mensen die niet globaliseren en analyseren over het hele leven serieus.quote:Op maandag 28 september 2015 22:26 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Zie het als een test... heeft ze wat voor je over? Anders niet.
Wat is er mis met een kritische analyse? Helpt je verder te komen in je leven.quote:Op maandag 28 september 2015 22:27 schreef K44S het volgende:
[..]
Sorry, ik neem alleen antwoorden van mensen die niet globaliseren en analyseren over het hele leven serieus.
te vergelijken met een persoon die geen werk heeft, en die persoon gaat MIJ vertellen hoe ik werk moet vinden.
Ja!quote:Op maandag 28 september 2015 22:29 schreef Jopie78 het volgende:
Zou je een relatie met jezelf willen, vanuit het perspectief van een vrouw bekeken?
Dat zou ik vantevoren niet vragen. Dan is het of zorgen dat je iets anders leuks fixt of zorgen dat je wel genoeg geld hebt en dat later op een andere manier weer oplost.quote:Op maandag 28 september 2015 22:24 schreef K44S het volgende:
Alleen heb ik haar dus in een dronken bui gebeld en gezegd dat ze AS woensdag vast moet houden.
Ik vraag mij dus af hoe ik iet wat normaal kan vragen of zij dus mee betaald of niet.
Dus als jij vals zingt, mag ik daar niets over zeggen omdat ik ook vals zing?quote:Op maandag 28 september 2015 22:27 schreef K44S het volgende:
[..]
Sorry, ik neem alleen antwoorden van mensen die niet globaliseren en analyseren over het hele leven serieus.
te vergelijken met een persoon die geen werk heeft, en die persoon gaat MIJ vertellen hoe ik werk moet vinden.
Nou dat was meer van haar kant helaas. Ze studeerde in de buurt, maar ging in het weekend naar huis aan de andere kant van het land. Dacht dus vaak doordeweeks te kunnen afspreken, maar ze had altijd wel wat waarom ze niet kon (ja sociaal levenquote:Op maandag 28 september 2015 22:26 schreef pluff het volgende:
[..]
Hondenmeisje heeft ook een mbo kappersopleiding. Ik zei toen gemeend dat ik groot respect heb voor mensen met die een beroepsopleiding hebben afgerond. Dat is goed toch? Ze vertelt me echt heel veel. Dat ze haar droom achterna gaat van hondentrainster enzo.
[..]
Hoe is dat afgelopen? Ik heb weleens iets erover gelezen dat jij vond dat jullie elkaar niet genoeg zagen en het wilde uitmaken ofzo. Mij leek het heel mooi, een vriendin hebben die niet vaak wil afspreken(maar wel afentoe). Dan kan je elkaar misschien steeds meer gaan zien enzo.
[..]
Misschien trekken ze je aandacht niet maar lijkt dat omdat je enkel meer op ze let omdat je ze (on)bewust aantrekkelijk vindt.
Er zit een wereld van verschil tussen kritisch analyseren, en alle maar dan werkelijk allee hints en tips, tricks van je af te gooien met tegen argumenten.quote:Op maandag 28 september 2015 22:29 schreef netchip het volgende:
[..]
Wat is er mis met een kritische analyse? Helpt je verder te komen in je leven.
Als die so called kritische analyse aan elkaar hangt van hokjesdenken en generalisaties helpt dat je helemaal niet.quote:Op maandag 28 september 2015 22:29 schreef netchip het volgende:
[..]
Wat is er mis met een kritische analyse? Helpt je verder te komen in je leven.
Dat noem ik niet analyseren, maar gewoon kutsmoesjes verzinnen. Dan mag je inderdaad opflikkeren.quote:Op maandag 28 september 2015 22:31 schreef K44S het volgende:
[..]
Er zit een wereld van verschil tussen kritisch analyseren, en alle maar dan werkelijk allee hints en tips, tricks van je af te gooien met tegen argumenten.
"ja maar" rot op met je ja maar.
Van mij wel als je belooft een keer samen te zingen danquote:Op maandag 28 september 2015 22:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dus als jij vals zingt, mag ik daar niets over zeggen omdat ik ook vals zing?
Je verwijt dus iemand iets wat je zelf niet doet/kan.quote:Op maandag 28 september 2015 22:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dus als jij vals zingt, mag ik daar niets over zeggen omdat ik ook vals zing?
Kudos voor de zelfverzekerdheidquote:Op maandag 28 september 2015 22:30 schreef War-horse het volgende:
[..]
Ja!
Want handig, zorgzaam, niet jaloers maar beschermd wel. En is schijnbaar heel erg grappig en heb een lekker kontje
Vertel dat aan Deezer.quote:Op maandag 28 september 2015 22:32 schreef netchip het volgende:
[..]
Dat noem ik niet analyseren, maar gewoon kutsmoesjes verzinnen. Dan mag je inderdaad opflikkeren.
Klopt. Maar dat vind ik dan ook geen volwaardige en objectieve analyse. Een analyse moet je maken vanuit een denkbeeldige derde persoon.quote:Op maandag 28 september 2015 22:31 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als die so called kritische analyse aan elkaar hangt van hokjesdenken en generalisaties helpt dat je helemaal niet.
Zorgen dat je woensdag genoeg geld hebt en anders verplaatsen.quote:Op maandag 28 september 2015 22:24 schreef K44S het volgende:
Top thx!quote:Op maandag 28 september 2015 22:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zorgen dat je woensdag genoeg geld hebt en anders verplaatsen.
Als je duidelijk hebt aangegeven dat je haar meeneemt moet je er vanuit gaan dat jij betaald.
Mocht ze vragen waarom je t wil verzetten kan je t gewoon eerlijk aangeven en kan ze zelf aanbieden om mee te betalen.
Omdat de vrouwen die ik juist leuk vindt vaak leuk leuk zijnquote:Op maandag 28 september 2015 22:27 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Waarom spreek je die vrouwen niet aan? En wederzijds, verliefdheid gaat zelden in een oogopslag. Juist een open gesprek aangaan, zonder intentie, vinden de meeste vrouwen best prettig. Ken weinig vrouwen die niet van een goed gesprek houden.
Ja dus? In sommige gevallen kan dat gewoon. Snap niet waarom ik niet mag zeggen tegen een vals zinger dat ie vals zingt.quote:Op maandag 28 september 2015 22:32 schreef K44S het volgende:
Je verwijt dus iemand iets wat je zelf niet doet/kan.
Met name Deezer, gaat andere mensen"tips "geven, terwijl hij alle hulp de hand slaat.
Val grotendeels op mannen, en die hebben hele andere eisen dan vrouwen. Daar zit het probleem, als het om een vrouw vinden gaat is het wel makkelijk voor mij. Mannen op vandaag welke voor mannen vallen zijn heel anders. Dan zeg eens 10 of zelfs 5 jaar terug. Tijden veranderen...quote:Op maandag 28 september 2015 22:32 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Kudos voor de zelfverzekerdheid![]()
Wat is het probleem dan?
Heb je toen volgehouden en geprobeerd na een tijdje te gaan samenwonen ofzo? Heb je het uitgemaakt?quote:Op maandag 28 september 2015 22:31 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nou dat was meer van haar kant helaas. Ze studeerde in de buurt, maar ging in het weekend naar huis aan de andere kant van het land. Dacht dus vaak doordeweeks te kunnen afspreken, maar ze had altijd wel wat waarom ze niet kon (ja sociaal leven). Bleven dus de weekenden over en in plaats van in haar studentenstad te blijven ging ze naar huis en maakte dus ook niet even tijd vrij.... we zagen elkaar eens per week en soms 2 weken niet. Wel leuk samen toen we elkaar zagen hoor. Voelde dus meer dan losse dates aan dat uiteindelijk een relatie.
Hoe weet je vooraf nou al of ze je leuk vindt? Misschien vindt ze wel dat je een heel leuke uitstraling of manier van praten hebt.quote:Op maandag 28 september 2015 22:34 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Omdat de vrouwen die ik juist leuk vindt vaak leuk leuk zijnEn ik niet zo'n hoge pet van mezelf op heb dus ondanks dat ik best veel te vertellen heb als je me kent, al meteen denk: die moet mij niet want ik voldoe niet aan dat ideale plaatje, weinig sociaal leven heb etc. Wat natuurlijk niet waar is (ik zie best veel lelijke/oninteressante mannen met knappe meiden eindigen) . En als ik ze aanspreek moet ik dus een reden hebben. Kan wel een compliment of gekke vraag bedenken, maar hoe begin je een gesprek zonder de intentie dat je haar wat beter wilt leren kennen?
Dus dat.quote:Op maandag 28 september 2015 22:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja dus? In sommige gevallen kan dat gewoon. Snap niet waarom ik niet mag zeggen tegen een vals zinger dat ie vals zingt.
Mbt deezer is t een ander verhaal, maar dat ligt vooral aan t feit dat ie er niets van snapt.
FMLquote:Op maandag 28 september 2015 22:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En dat van iemand die zelden date en al tig jaar relatieloos is
Hoi. Hoe gaat het?quote:Op maandag 28 september 2015 22:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En dat van iemand die zelden date en al tig jaar relatieloos is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus vergeet mijn tips maar, want ik kan er ook niets van.quote:Op maandag 28 september 2015 22:36 schreef K44S het volgende:
Dan ga ik echt geen tips van hem aannemen.
FML
Ik zou weigerenquote:Op maandag 28 september 2015 22:29 schreef Jopie78 het volgende:
Zou je een relatie met jezelf willen, vanuit het perspectief van een vrouw bekeken?
quote:Op maandag 28 september 2015 22:38 schreef War-horse het volgende:
[..]
Hoi. Hoe gaat het?Tis niet uniek, maar maakt dat uit? In de kroeg gaat het er vaak niet anders aan toe. Gaat er toch eerst om om te kijken of je elkaar interessant genoeg vindt voor een gesprekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou mezelf kapot nooikenquote:
Alleen is ook zo alleen,quote:Op maandag 28 september 2015 22:38 schreef netchip het volgende:
Maar nu de echte vraag. Waarom is iedereen zo bezig met krampachtig een leuke man/vrouw proberen te ontmoeten?
Hoe kom je er bij dat iedereen daar krampachtig mee bezig is?quote:Op maandag 28 september 2015 22:38 schreef netchip het volgende:
Maar nu de echte vraag. Waarom is iedereen zo bezig met krampachtig een leuke man/vrouw proberen te ontmoeten?
Dat weet je dus niet. En aangezien ik zelf niet wordt aangesproken ga je weer twijfelen aan jezelf... Zelfde als dat ik vaak val op meiden die al een relatie hebben... dat weet je ook niet (al kan je daar via FB al sneller achterkomen tegenwoordig) maar als ik dan al met ze praat ben je eigenlijk al kansloos want bezet..quote:Op maandag 28 september 2015 22:35 schreef netchip het volgende:
[..]
Hoe weet je vooraf nou al of ze je leuk vindt? Misschien vindt ze wel dat je een heel leuke uitstraling of manier van praten hebt.
En een gesprek moet natuurlijk beginnen, niet geforceerd.
Dat vind ik dus verschrikkelijk, en wil dan al niets meer met de andere persoon te maken hebbenquote:Op maandag 28 september 2015 22:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tis niet uniek, maar maakt dat uit? In de kroeg gaat het er vaak niet anders aan toe. Gaat er toch eerst om om te kijken of je elkaar interessant genoeg vindt voor een gesprek
Sommigen denken dat het gelukt brengt, sommigen denken dat het hoort, sommigen denken met hun geslachtsdeel.quote:Op maandag 28 september 2015 22:38 schreef netchip het volgende:
Maar je vindt ze dus wel knap, dus de make-up werkt. Echt knappe dames vind ik persoonlijk niet van die make-up poppetjes, want die hebben niet zoveel make-up nodig. Verder ken ik er wel een aantal en die hebben niet de 'sportschoolhunks', wat dat ook mogen zijn. Het is vast fijn voor je om af te geven op die types alleen omdat je denkt ze niet te kunnen krijgen.quote:Op maandag 28 september 2015 22:25 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat is toch een klein feitje. Die overdreven knappe dames (lees: kilo's make-up en willen uitstralen dat je echt knap bent!) zoeken alleen maar bevestiging dat ze knap zijn en kiezen de sportschoolhunks uit om mee te pronken (en die gasten willen ook zo'n barbiepoppetje, dus goede match)
Hoi, alles goed?quote:Op maandag 28 september 2015 22:40 schreef War-horse het volgende:
Dat vind ik dus verschrikkelijk, en wil dan al niets meer met de andere persoon te maken hebben
Alleen is ook maar alleen...quote:Op maandag 28 september 2015 22:38 schreef netchip het volgende:
Deze vrouw weet.quote:Op maandag 28 september 2015 22:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar je vindt ze dus wel knap, dus de make-up werkt. Echt knappe dames vind ik persoonlijk niet van die make-up poppetjes, want die hebben niet zoveel make-up nodig.
Net zoals je tegen een jongen zou praten. Vrouwen zijn net mannen, met tieten. Ze hebben ook humor, zijn in voor een geintje en iedereen houdt van aandacht en een compliment. Mits gemeend en niet gericht op sex.quote:Op maandag 28 september 2015 22:34 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Omdat de vrouwen die ik juist leuk vindt vaak leuk leuk zijnEn ik niet zo'n hoge pet van mezelf op heb dus ondanks dat ik best veel te vertellen heb als je me kent, al meteen denk: die moet mij niet want ik voldoe niet aan dat ideale plaatje, weinig sociaal leven heb etc. Wat natuurlijk niet waar is (ik zie best veel lelijke/oninteressante mannen met knappe meiden eindigen) . En als ik ze aanspreek moet ik dus een reden hebben. Kan wel een compliment of gekke vraag bedenken, maar hoe begin je een gesprek zonder de intentie dat je haar wat beter wilt leren kennen?
Neen niets is goed, mijn hond is net dood, mijn taart is mislukt en mijn muis pip wil zijn hoedje niet op, NEEN het is niet goed, NEEN. En toch zeg ik ja alles goed is. Snap je mijn punt?quote:
Nee ik vind ze knap, maar zie ook dat het gewoon nep is. Ik val vaak op naturel types, die er dus zonder ladingen make-up al gewoon leuk en spontaan uitzienquote:Op maandag 28 september 2015 22:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar je vindt ze dus wel knap, dus de make-up werkt. Echt knappe dames vind ik persoonlijk niet van die make-up poppetjes, want die hebben niet zoveel make-up nodig. Verder ken ik er wel een aantal en die hebben niet de 'sportschoolhunks', wat dat ook mogen zijn. Het is vast fijn voor je om af te geven op die types alleen omdat je denkt ze niet te kunnen krijgen.
Dus? Dan is het een mooie oefening geweest. Ik flirt tegenwoordig ook met veel meisjes, ook al heb ik geen intenties. Een beetje oefenen enzo.quote:Op maandag 28 september 2015 22:40 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat weet je dus niet. En aangezien ik zelf niet wordt aangesproken ga je weer twijfelen aan jezelf... Zelfde als dat ik vaak val op meiden die al een relatie hebben... dat weet je ook niet (al kan je daar via FB al sneller achterkomen tegenwoordig) maar als ik dan al met ze praat ben je eigenlijk al kansloos want bezet..
Toch best een uitgebreid antwoord terwijl je nu niets meer met me te maken wilt hebbenquote:Op maandag 28 september 2015 22:42 schreef War-horse het volgende:
Neen niets is goed, mijn hond is net dood, mijn taart is mislukt en mijn muis pip wil zijn hoedje niet op, NEEN het is niet goed, NEEN. En toch zeg ik ja alles goed is. Snap je mijn punt?
Ben ook hommo. Het blijven excuses. Mannen stellen geen andere eisen, mannen willen nog steeds leuke grappige andere mannen (eventueel met een lekker kontjequote:Op maandag 28 september 2015 22:34 schreef War-horse het volgende:
[..]
Val grotendeels op mannen, en die hebben hele andere eisen dan vrouwen. Daar zit het probleem, als het om een vrouw vinden gaat is het wel makkelijk voor mij. Mannen op vandaag welke voor mannen vallen zijn heel anders. Dan zeg eens 10 of zelfs 5 jaar terug. Tijden veranderen...
Als je met je geslachtsdeel denkt, dan kan je beter goed dronken worden bij het uitgaan en dan een chick versieren die even dronken is. Much easier.quote:Op maandag 28 september 2015 22:40 schreef Gray het volgende:
[..]
Sommigen denken dat het gelukt brengt, sommigen denken dat het hoort, sommigen denken met hun geslachtsdeel.
Word je geen wizard die magisch alles op kan lossen als je een relatie hebt dan?quote:Op maandag 28 september 2015 22:40 schreef Gray het volgende:
[..]
Sommigen denken dat het gelukt brengt, sommigen denken dat het hoort, sommigen denken met hun geslachtsdeel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Dit is anders, als ik op een datingsite zit wil ik iets tofs horen, iets creatiefs. Dan heb je al een goede kans hoorquote:Op maandag 28 september 2015 22:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Toch best een uitgebreid antwoord terwijl je nu niets meer met me te maken wilt hebben
Maar is wel lullig toch als je wel dacht kans te maken omdat je goed met d'r kon praten?quote:Op maandag 28 september 2015 22:42 schreef netchip het volgende:
[..]
Dus? Dan is het een mooie oefening geweest. Ik flirt tegenwoordig ook met veel meisjes, ook al heb ik geen intenties. Een beetje oefenen enzo.
Want supermodellen kunnen niet lief zijn.quote:Op maandag 28 september 2015 22:42 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee ik vind ze knap, maar zie ook dat het gewoon nep is. Ik val vaak op naturel types, die er dus zonder ladingen make-up al gewoon leuk en spontaan uitzienEn nee geen supermodellen, maar lieve meiden.
quote:Op maandag 28 september 2015 22:43 schreef yats het volgende:
[..]
Word je geen wizard die magisch alles op kan lossen als je een relatie hebt dan?
Mja. Dat heb ik ook wel een beetje. Maar zo erg vind ik, op mijn leeftijd, dat nou persoonlijk ook weer niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat gemeende is vooral het probleem meestalquote:Op maandag 28 september 2015 22:41 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Net zoals je tegen een jongen zou praten. Vrouwen zijn net mannen, met tieten. Ze hebben ook humor, zijn in voor een geintje en iedereen houdt van aandacht en een compliment. Mits gemeend en niet gericht op sex.
Maar ben niet grappig, en zuur en vervelend, en de meeste mannen zijn niet leuk... Vind ik danquote:Op maandag 28 september 2015 22:43 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ben ook hommo. Het blijven excuses. Mannen stellen geen andere eisen, mannen willen nog steeds leuke grappige andere mannen (eventueel met een lekker kontje)
Hup, sportschoenen aan en rennen.
Misschien maakte je ook wel kans, maar deed ze er niets mee want relatie? Je ziet scenario's die helemaal niet waar hoeven te zijn.quote:Op maandag 28 september 2015 22:44 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar is wel lullig toch als je wel dacht kans te maken omdat je goed met d'r kon praten?
Zeker wel, maar is dat haalbaar voor mij?quote:Op maandag 28 september 2015 22:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Want supermodellen kunnen niet lief zijn.
Hoe zet je jezelf snel buitenspel.quote:Op maandag 28 september 2015 22:44 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dat gemeende is vooral het probleem meestal
Gezien jouw leeftijd en beperkte ervaring begrijp ik dat wel. Ik ben al iets ouderquote:Op maandag 28 september 2015 22:44 schreef netchip het volgende:
[..]
Mja. Dat heb ik ook wel een beetje. Maar zo erg vind ik, op mijn leeftijd, dat nou persoonlijk ook weer niet.
Ik denk dat meisjes niet op zon skill vallen maar dat die mannen bezig zijn aan tenminste iets wat interessant is(lijkt).quote:Op maandag 28 september 2015 22:45 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Zeker wel, maar is dat haalbaar voor mij?Ze zeggen weleens niets is onmogelijk in het leven... maar kijk even naar de mannen van een aantal supermodellen. Nee daar voldoe ik niet aan. Kan geen plaatjes draaien of 'amazing' zingen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |