Klinkt inderdaad meer als een verkapte ego-boost.quote:Op maandag 28 september 2015 22:19 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ben je wel eens verliefd geweest? Het komt wat technisch over, zoals je het omschrijft. Alsof je het bedenkt, in plaats van voelt/ervaart!?
Hij komt soms wel met interessante analyses en aparte ideeën waar ik niet zo snel op zou komen. Het geeft wel aan dat het hem toch dwarszit terwijl hij eerst nog anders beweerde.quote:Op maandag 28 september 2015 21:52 schreef SonicVolcano het volgende:
Wederom de grote Deezer-showEn dan heb je ook nog fanboy syndroom die hem aanmoedigt zijn Greatest Hits af te spelen. Jullie zijn ziek. Zoek hulp.
Wat is verliefd?quote:Op maandag 28 september 2015 22:19 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ben je wel eens verliefd geweest? Het komt wat technisch over, zoals je het omschrijft. Alsof je het bedenkt, in plaats van voelt/ervaart!?
Hou eens ohoppp met die hokjes en oordelen.quote:Op maandag 28 september 2015 22:19 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Mwah, ook niet té knap. Die zijn vaak nepknap als je 'm snapt. Kilo's make-up en nephaar in en dan zien ze er inderdaad leuk uit, maar je weet dat de rest (ook persoonlijkheid vaak) om te janken is.
Vooral onmacht. Als ik om me heen kijk is een relatie krijgen blijkbaar niet moeilijk, je komt de stelletjes overal tegen. Uiterlijk maakt niks meer uit en ondanks dat ik niet de lelijkste ben lukt het mij blijkbaar niet gewoon normaal gesprekken te voeren met dames of om een paar dates om te zetten naar een echt leuke relatie. Ja sociaal wat minder, maar als je me kent waardeer je me meerquote:Op maandag 28 september 2015 22:20 schreef syndroom het volgende:
[..]
Hij komt soms wel met interessante analyses en aparte ideeën waar ik niet zo snel op zou komen. Het geeft wel aan dat het hem toch dwarszit terwijl hij eerst nog anders beweerde.
Jij kan zelf geen eens een leven maken dat je het zo fijn hebt, dat je niemand nog hebt.quote:Op maandag 28 september 2015 20:10 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Geeft iig aan dat je doorgeleerd hebt, maar ik ben op zoek naar iemand die wat van 't leven wilt maken. Niet iemand die een heel leven thuis wil doorbrengen in de sociale volksbuurt zeg maar. En dat onderscheid kan je wel degelijk maken op het MBO: mensen die er zitten om wat te leren of mensen die er 'verplicht' zitten (bontkraagjes)
Dat is toch een klein feitje. Die overdreven knappe dames (lees: kilo's make-up en willen uitstralen dat je echt knap bent!) zoeken alleen maar bevestiging dat ze knap zijn en kiezen de sportschoolhunks uit om mee te pronken (en die gasten willen ook zo'n barbiepoppetje, dus goede match)quote:Op maandag 28 september 2015 22:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hou eens ohoppp met die hokjes en oordelen.
Zie het als een test... heeft ze wat voor je over? Anders niet.quote:Op maandag 28 september 2015 22:24 schreef K44S het volgende:
Ff vraagje van mijn kant (ja ik kan ook vragen ipv antwoorden):
Ik heb dus een dame via tinder, wie ik uit sushi zou nemen als ik werk heb.
Alleen heb ik haar dus in een dronken bui gebeld en gezegd dat ze AS woensdag vast moet houden.
Ondanks dat, heb ik dus niet veel geld.
Ik vraag mij dus af hoe ik iet wat normaal kan vragen of zij dus mee betaald of niet.
Hondenmeisje heeft ook een mbo kappersopleiding. Ik zei toen gemeend dat ik groot respect heb voor mensen met die een beroepsopleiding hebben afgerond. Dat is goed toch? Ze vertelt me echt heel veel. Dat ze haar droom achterna gaat van hondentrainster enzo.quote:Op maandag 28 september 2015 21:21 schreef War-horse het volgende:
[..]
Je hebt tenminste een MBO opleiding, ik niet. En nog lukt het mij wel dus je stelt je daarin gewoon dik aan, jochie.
Hoe is dat afgelopen? Ik heb weleens iets erover gelezen dat jij vond dat jullie elkaar niet genoeg zagen en het wilde uitmaken ofzo. Mij leek het heel mooi, een vriendin hebben die niet vaak wil afspreken(maar wel afentoe). Dan kan je elkaar misschien steeds meer gaan zien enzo.quote:Op maandag 28 september 2015 22:21 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wat is verliefd?Weleens een relatie gehad, maar dat liep niet goed af.
Misschien trekken ze je aandacht niet maar lijkt dat omdat je enkel meer op ze let omdat je ze (on)bewust aantrekkelijk vindt.quote:Ik heb weleens meiden gehad die ik echt leuk vond maar nog nooit heb aangesproken of een date mee gehad, die steeds je aandacht trekken als je ze tegenkomt zeg maar maar is helaas niet wederzijds vaak (of ze tonen geen interesse in mij, dus haak ik ook af).
Waarom spreek je die vrouwen niet aan? En wederzijds, verliefdheid gaat zelden in een oogopslag. Juist een open gesprek aangaan, zonder intentie, vinden de meeste vrouwen best prettig. Ken weinig vrouwen die niet van een goed gesprek houden.quote:Op maandag 28 september 2015 22:21 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wat is verliefd?Weleens een relatie gehad, maar dat liep niet goed af. Ik heb weleens meiden gehad die ik echt leuk vond maar nog nooit heb aangesproken of een date mee gehad, die steeds je aandacht trekken als je ze tegenkomt zeg maar maar is helaas niet wederzijds vaak (of ze tonen geen interesse in mij, dus haak ik ook af).
Sorry, ik neem alleen antwoorden van mensen die niet globaliseren en analyseren over het hele leven serieus.quote:Op maandag 28 september 2015 22:26 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Zie het als een test... heeft ze wat voor je over? Anders niet.
Wat is er mis met een kritische analyse? Helpt je verder te komen in je leven.quote:Op maandag 28 september 2015 22:27 schreef K44S het volgende:
[..]
Sorry, ik neem alleen antwoorden van mensen die niet globaliseren en analyseren over het hele leven serieus.
te vergelijken met een persoon die geen werk heeft, en die persoon gaat MIJ vertellen hoe ik werk moet vinden.
Ja!quote:Op maandag 28 september 2015 22:29 schreef Jopie78 het volgende:
Zou je een relatie met jezelf willen, vanuit het perspectief van een vrouw bekeken?
Dat zou ik vantevoren niet vragen. Dan is het of zorgen dat je iets anders leuks fixt of zorgen dat je wel genoeg geld hebt en dat later op een andere manier weer oplost.quote:Op maandag 28 september 2015 22:24 schreef K44S het volgende:
Ff vraagje van mijn kant (ja ik kan ook vragen ipv antwoorden):
Ik heb dus een dame via tinder, wie ik uit sushi zou nemen als ik werk heb.
Alleen heb ik haar dus in een dronken bui gebeld en gezegd dat ze AS woensdag vast moet houden.
Ondanks dat, heb ik dus niet veel geld.
Ik vraag mij dus af hoe ik iet wat normaal kan vragen of zij dus mee betaald of niet.
Dus als jij vals zingt, mag ik daar niets over zeggen omdat ik ook vals zing?quote:Op maandag 28 september 2015 22:27 schreef K44S het volgende:
[..]
Sorry, ik neem alleen antwoorden van mensen die niet globaliseren en analyseren over het hele leven serieus.
te vergelijken met een persoon die geen werk heeft, en die persoon gaat MIJ vertellen hoe ik werk moet vinden.
Nou dat was meer van haar kant helaas. Ze studeerde in de buurt, maar ging in het weekend naar huis aan de andere kant van het land. Dacht dus vaak doordeweeks te kunnen afspreken, maar ze had altijd wel wat waarom ze niet kon (ja sociaal levenquote:Op maandag 28 september 2015 22:26 schreef pluff het volgende:
[..]
Hondenmeisje heeft ook een mbo kappersopleiding. Ik zei toen gemeend dat ik groot respect heb voor mensen met die een beroepsopleiding hebben afgerond. Dat is goed toch? Ze vertelt me echt heel veel. Dat ze haar droom achterna gaat van hondentrainster enzo.
[..]
Hoe is dat afgelopen? Ik heb weleens iets erover gelezen dat jij vond dat jullie elkaar niet genoeg zagen en het wilde uitmaken ofzo. Mij leek het heel mooi, een vriendin hebben die niet vaak wil afspreken(maar wel afentoe). Dan kan je elkaar misschien steeds meer gaan zien enzo.
[..]
Misschien trekken ze je aandacht niet maar lijkt dat omdat je enkel meer op ze let omdat je ze (on)bewust aantrekkelijk vindt.
Er zit een wereld van verschil tussen kritisch analyseren, en alle maar dan werkelijk allee hints en tips, tricks van je af te gooien met tegen argumenten.quote:Op maandag 28 september 2015 22:29 schreef netchip het volgende:
[..]
Wat is er mis met een kritische analyse? Helpt je verder te komen in je leven.
Als die so called kritische analyse aan elkaar hangt van hokjesdenken en generalisaties helpt dat je helemaal niet.quote:Op maandag 28 september 2015 22:29 schreef netchip het volgende:
[..]
Wat is er mis met een kritische analyse? Helpt je verder te komen in je leven.
Dat noem ik niet analyseren, maar gewoon kutsmoesjes verzinnen. Dan mag je inderdaad opflikkeren.quote:Op maandag 28 september 2015 22:31 schreef K44S het volgende:
[..]
Er zit een wereld van verschil tussen kritisch analyseren, en alle maar dan werkelijk allee hints en tips, tricks van je af te gooien met tegen argumenten.
"ja maar" rot op met je ja maar.
Van mij wel als je belooft een keer samen te zingen danquote:Op maandag 28 september 2015 22:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dus als jij vals zingt, mag ik daar niets over zeggen omdat ik ook vals zing?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |