quote:
Op donderdag 17 maart 2016 00:37 schreef MissPersia het volgende:Hallo allemaal,
Welkom Anna_Rose, ik heb je blog gelezen, ik ben heel benieuwd naar je foto's en het vervolg van je behandelingen!
Ik had in oktober mijn 1e afspraak bij Kliniek Veldhoven staan, toen was de naam nog ABC (als dat dezelfde is tenminste).
Ik heb ook mijn grootste tattoo op mijn rug (vanaf mijn nek en over mijn ruggegraat). In oktober was die tattoo pas een half jaar oud en ik was toch bang dat ik dan te snel zou zijn met behandelen en besloot om te wachten met laseren.
Ook zodat ik hier ervaringen zou kunnen lezen over ervaringen in behandelingen met de Picoway.
Ik lees dus nog steeds mee en zit nog steeds te denken om wellicht in het najaar toch te beginnen met behandelen.
Succes voor iedereen hier en bedankt dat ik mee kan en mag lezen!
Groetjes,
MissPersia
Hoi MissPersia,
Wat goed van je dat je op onderzoek uit bent gegaan zo snel na het laten zetten van je tattoo. En dat je eerste de tijd neemt om je te verdiepen in wat voor jouw werkt.
Het is dezelfde kliniek inderdaad, ze hebben een nieuwe naam.
Ik had zo veel goede reacties op dit en een ander forum gelezen over hen, dat het me wel snel duidelijk was; "Als je in NL dit wilt laten zien stijgen zij blijkbaar boven de rest uit."
Ik weet niet wat het precies is, want ze doen natuurlijk nog veel meer soorten behandelingen, maar ik voel me er gewoon heel prettig en ik denk vooral ook veilig.
Om eerlijk te zijn wist ik niet eens dat het niet handig is om zo snel na het plaatsen al met lasers te beginnen. Hebben ze je uitgelegd wat de reden is? (Pure nieuwschierigheid, die van mij zijn inmiddels 5 en 12 jaar oud)
Ik heb het er destijds heel zwaar mee gehad en hopelijk heeft iemand er nog wat aan om het blog te lezen.
Ik was zo boos op mezelf, hoe kan je zo'n grote tattoo nemen en meteen spijt hebben dacht ik toen, begrijpen van mezelf deed ik dat ook niet. Zeker niet omdat het niet mijn eerste was. De grote is om mijn eerste schouder tattoo heen gezet en daarvan had ik nooit echt spijt. Maar nu de grote gaat, gaan ze allebei heb ik besloten. En juist bij de kleine zag je na de eerste meer al bijzonder veel effect. (Wat ze bij Kliniek Veldhoven niet hadden verwacht omdat hij slecht was gezet, dus dat was een meevaller)
Begin april heb ik de volgende (derde) afspraak en kan ik de nieuwe locatie bewonderen. De vorige keer had ik de crème veel te dun opgedaan dus ik ben benieuwd of ik nu echt verschil voel in de pijn.
Einde van de week zal ik de eerste foto's en het verhaal over m'n eerste behandeling op de blog zetten, dan kan je het effect van de eerste sessie zien!

Groetjes,
Anna Rose