Boeiendquote:Op maandag 28 september 2015 12:33 schreef Dot. het volgende:
Maar zo'n onesie is toch hartstikke irritant met naar de wc gaan? Ik kan me van vroeger nog herinneren dat ik dan altijd zat te bibberen, omdat je de hele bovenkant uit moet doen.
En thanks myrr, nu wil ik Cheese Onion chipsIk heb al een mega gevulde koek op die een collega als traktatie meebracht, dus de misselijkheid is echt weg
quote:Op maandag 28 september 2015 12:46 schreef pinquit het volgende:
Ik leg er gewoon zo'n celstofmatje in, met een netbroekje eroverheen
Noh die krijgt niet hoor, die moet niet zeurenquote:Op maandag 28 september 2015 12:59 schreef Estrys het volgende:
Gaat het hier nou ook al over je anticonceptiepak?Heb je er geen voor B. gekocht? Die heeft het toch altijd koud?
Ik zag ook een koeienvariant. Hadden ze die nog? Past bij mijn gemoedstoestandquote:Op maandag 28 september 2015 13:00 schreef mignonne het volgende:
[..]
Noh die krijgt niet hoor, die moet niet zeuren![]()
En tuurlijk gaat t over mn pakPinq gaat er ook een halen <3
hahaha hier wel! ze hadden ook zwart met goudachtige panterprint. Voor je inner-Veerkampjequote:Op maandag 28 september 2015 13:02 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik zag ook een koeienvariant. Hadden ze die nog? Past bij mijn gemoedstoestand
Ik wel met die zwangerschapsstoelgangquote:Op maandag 28 september 2015 12:43 schreef mignonne het volgende:
[..]
Boeiendik zit geen uren op de wc en ook niet tig keer op een dag dus dat overleef ik wel hahaha.
Yay voor de gevulde koek
quote:Op maandag 28 september 2015 13:44 schreef Dyre het volgende:
Net terug van de verloskundige: we hebben een kloppend hartje![]()
![]()
Ze schatte het nu op 8 weken en 3 dagen, dus de UD is 1 dag voor mijn verjaardagMaakt me allemaal niks uit
Over 3 weken de termijnecho, wat een lange 3 weken zullen dat gaan worden.
![]()
Ze schatte het nu op 8 weken en 3 dagen, dus de UD is 1 dag voor mijn verjaardagMaakt me allemaal niks uit
![]()
Jeetje Pinq je bent er echt al lang uit he, uit de luiersquote:Op maandag 28 september 2015 16:42 schreef pinquit het volgende:
Die pakken kruidvatluiers maatje newborn is tot 3kgdat gaat misschien niet eens passen
misschien?!quote:Op maandag 28 september 2015 16:42 schreef pinquit het volgende:
Die pakken kruidvatluiers maatje newborn is tot 3kgdat gaat misschien niet eens passen
Ik voel me een newbiequote:Op maandag 28 september 2015 17:01 schreef Estrys het volgende:
[..]
Jeetje Pinq je bent er echt al lang uit he, uit de luiers![]()
quote:
nou... mn broertje had niet zo gek veel haar bij zn geboorte. Wie weet hahaquote:Op maandag 28 september 2015 17:27 schreef pinquit het volgende:
Huh neejoh, jullie een kale baby?
Maar wel vwrrassingsei ja
Well duh. Jij baart niet, jij kloont xDquote:Op maandag 28 september 2015 17:33 schreef Estrys het volgende:
Ik denk dat het niet heel verrassend gaat worden hier
Luister naar je lichaam, lekker naar bedquote:Op maandag 28 september 2015 19:17 schreef silliegirl het volgende:
Kan iemand mij even motiveren?![]()
Normaal gaan man en ik altijd een uurtje zwemmen op maandag en dat vind ik heerlijk, ff gewichtloos in 't water hangen, maar ik ben mijn energie kwijt. K wil alleen maar naar bed.
![]()
Eenschquote:Op maandag 28 september 2015 19:20 schreef pinquit het volgende:
[..]
Luister naar je lichaam, lekker naar bed
Anticonceptiepak!quote:Op maandag 28 september 2015 19:21 schreef mignonne het volgende:
[..]
Eensch![]()
ik hang in mn anticonceptiepak op de bank en ben niet van plan daar af te komen vanavond
Ik heb 1 maat groter gehaald en past prima. Ze zijn ruim zat. Ik weet niet hoeveel groter pinq hem heeft gehaald?quote:Op maandag 28 september 2015 19:25 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Anticonceptiepak!![]()
Wil ik ook! Maar die van de zeeman is geen positieding toch? Hoeveel maten groter moet je dan hebben?
Mag ik ook in de OP met 5 juni?quote:Op maandag 28 september 2015 13:19 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ik wel met die zwangerschapsstoelgang
als ik het allemaal te lang vind duren en geen geduld meer hebquote:Op maandag 28 september 2015 19:40 schreef pinquit het volgende:
Wanneer noemen jullie het eigenlijk voorwerk?
quote:Op maandag 28 september 2015 19:51 schreef Estrys het volgende:
[..]
als ik het allemaal te lang vind duren en geen geduld meer hebom mezelf moed in te spreken of zo.
als ie zo lui is als z'n zus duurt het nog vijf wekenquote:Op maandag 28 september 2015 19:54 schreef mignonne het volgende:
[..]en mja... het ís ook gewoon een anticonceptiepak natuurlijk dus props voor je wederhelft
![]()
En liggen?? batsen moe je! We willen die nieuwste kloon van je oudste zien
Mwhehe zie... niks mis met die pakken!quote:Op maandag 28 september 2015 20:02 schreef Estrys het volgende:
[..]
als ie zo lui is als z'n zus duurt het nog vijf wekendaar helpt niks aan. Batsen...tijd voor een anticonceptiepak
![]()
Ik denk nu dat het meer groei is of zo die krampen. Die baby denkt trek er nog mooi een kilo of wat bij die laatste weken
hahhahaa ik ga hem gewoon aan mn rijtje toevoegenquote:Op maandag 28 september 2015 20:15 schreef Estrys het volgende:
Dat de verloskundige over anticonceptie begint en je dan zegt: ik heb al een pak van de zeeman
quote:Op maandag 28 september 2015 21:24 schreef mignonne het volgende:
mn zusje schreef er net een blog over xD ik gnorkte![]()
![]()
http://bsp.opzekers.nl/ode-aan-de-seksloze-huispakken
quote:Op maandag 28 september 2015 20:49 schreef mignonne het volgende:
[..]
hahhahaa ik ga hem gewoon aan mn rijtje toevoegen![]()
Heb je al nagedacht over anticonceptie? Spiraal, pil, huispak?
😂
Nee hoor! Hier thuis was het ook het conceptiepakquote:Op maandag 28 september 2015 21:20 schreef Fien10 het volgende:
Ik loop hele zondagen in huispak onesie, en toch zwanger. Behoor ik nu tot die 0,1% waarbij het ondanks juist gebruik niet werkt?
dat schreeuwt om een fotoquote:Op maandag 28 september 2015 22:33 schreef Xanteh het volgende:
Mijn man zijn huispak is lelijker dan de mijne. Roze met witte stippen.
Ik ben bloedserieus.
Haha, jammer dat hij pas volgende week woensdag weer thuis is, anders had ik stiekem een foto genomenquote:
Jaaaa verse babyquote:Op dinsdag 29 september 2015 08:15 schreef pinquit het volgende:
Ik heb ook heerlijk geslapen na een hete douche en rugmassage van lief, hoofdpijn is zo goed als wegmn nek zit zo vast
![]()
Lief en Max denken allebei dat de baby vandaag komt. Ik denk dat t nog wel zon week of 4 duurt
Handig joh, daar kan je weer vanalles in en overheen leggen merk ikquote:Op dinsdag 29 september 2015 08:34 schreef bloes85 het volgende:
Spannend Pinq!!
Hier is de babykamer nu echt bijna af, alleen nog een lamp ophangenMan wil heel graag de box alvast neerzetten, het is niet dat er geen ruimte voor is, maar omdat nou al met 30 weken te doen?
halen ze het tot de geboorte denk je?quote:Op dinsdag 29 september 2015 08:46 schreef pinquit het volgende:
Ik krijg vandaag een kilo van deze binnen
[ afbeelding ]
Max wil wel trakteren op school. Ik wilde eigenlijk van die chocoladeflikken met blauwwitte musket kopen, maar dan moet ik zak van twee kilo voor 40,- kopen exclusief verzendkostennevermind.
Nu een kilo spek voor een 10tje
Whehe ja vast wel, met de chocola had ik t moeilijker gehad waarschijnlijkquote:Op dinsdag 29 september 2015 10:23 schreef Estrys het volgende:
[..]
halen ze het tot de geboorte denk je?![]()
Onze gaat gewoon beschuit met muisjes trakteren. Dat wil hij graag. Maar wel inclusief zo'n witte snoepmuis er dan nog bovenop. Prima. Kan papa mooi verzorgen.
Heb zelf op dit moment nog maar 1 molton aangeschaft, een stretch molton, die je net als een hoeslaken om het matrasje doet.quote:Op dinsdag 29 september 2015 10:50 schreef Sara82 het volgende:
Fijn dat je gesprek bij de vlos goed was 1stgirl!
Ff een praktisch wiegopmaak-vraagje: ik heb lakens en dekens zat, maar qua molton heb ik van die molton-lapjes vd Wibra (60 bij 60 ofzo?). Die zijn net te kort om het hele matrasje mee te bedekken. Moek dan de boven of de onderkant maar een stukje onbemoltond laten? Of twee lappies, en dan stapelen? Of een grote nieuwe kopen? (Ik val echt snoeihard door de mand als huisvrouw he)
Ik las dit allemaal om 10 voor zes en ben meteen naar de Zeeman gehaast. Impuls Pandapak aankoop. Wat een heerlijk ding alleen ik pies dus wel elk uurquote:Op maandag 28 september 2015 12:43 schreef mignonne het volgende:
[..]
Boeiendik zit geen uren op de wc en ook niet tig keer op een dag dus dat overleef ik wel hahaha.
Yay voor de gevulde koek
Yay! Gefeliciteerd met de pinda.quote:Op maandag 28 september 2015 13:44 schreef Dyre het volgende:
![]()
Het hangt er een beetje vanaf of je dus molton onderleggers hebt die niet water doorlatend zijn. Die zijn veel stugger en je voelt waarschijnlijk een plastic laagje, bij ons zat er eentje tussen, de rest was wel goed. Als je gewoon 100% katoen hebt, is het prima. Aldus onze kraamzorg consulente, heb die onderleggers toen laten zien.quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:05 schreef Mariposas het volgende:
Als je nog geen molton beschermer hebt zou ik die in elk geval kopen. Kans is aanwezig dat je kraamzorg die lapjes niet mag gebruiken. Ik kreeg eerder stokslagen omdat ik die molton lapjes had.ik bedenk me dat de kraamzorg ze trouwens ook niet gebruikte omdat bij lekkende kruiken het water op de molton blijft liggen.
Ja wat jij hebt volgens mij zijn gewoon een soort hele dikke hydrofielen om het zo maar even te noemen. Gewoon een soort dikke katoenen doeken. Die kunnen gewoon op je bedje. Idd vooral bedoeld als extra tussenlaagje ter bescherming van je matras.quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:09 schreef Sara82 het volgende:
Het zijn wel gewoon 100% katoenen lappen, die benne tonnie waterdicht? Zijn geen plastic piesvangers, die bedoel ik niet. Maargoed, als het niet mag, dan haal ik wel moltonhoeslakens...
http://www.hema.nl/winkel(...)econdid=pnl_33341410quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:09 schreef Sara82 het volgende:
Het zijn wel gewoon 100% katoenen lappen, die benne tonnie waterdicht? Zijn geen plastic piesvangers, die bedoel ik niet. Maargoed, als het niet mag, dan haal ik wel moltonhoeslakens...
2 metalen kruiken! Geen zakken.quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:13 schreef bloes85 het volgende:
Ik heb me nog helemaal niet verdiept in de hele beddenopmaak scene![]()
Vraag me alleen af 1 kruik met 2 zakken, of 2 kruiken?
Oh zo'n hoeslaken is echt niet per se nodig hoor! Ik had alleen geen 100% katoenen lappen. Ik vind die hoeslakens wel ideaal, want mocht je een enorme spuger hebben, dan zal die hydrofiel en het hoeslaken dat ook niet helemaal tegenhouden.quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:09 schreef Sara82 het volgende:
*edit* iemand is me steeds voor met een nuttige opmerking, haha!
Die zakken verschilt ook per kraambureauquote:Op dinsdag 29 september 2015 11:13 schreef JantinaGr het volgende:
[..]
2 metalen kruiken! Geen zakken.
Geen zakken? Waarom niet? Lijkt me loeiheet zo in t bedje.quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:13 schreef JantinaGr het volgende:
[..]
2 metalen kruiken! Geen zakken.
Oh dat kan idd, maar er zijn ook kraambureaus die tegenwoordig op de lijstjes hebben staan dat mensen geen kruikzakken meer om de kruiken mogen doen. Dat moet dan per se een opgeknoopte hydrofiel zijn.quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:16 schreef Tante_Soesa het volgende:
Denk dat Jantina misschien zo'n ander soortige kruik bedoelde?
[ afbeelding ]
Om een metalen kruik MOET wel een zak of een hydrofiel lijkt mij.
Ja, precies. Dat bedoelde ik. Van wat ik weet mag je zo'n kruik niet meer gebruiken en moet het een metalen zijn. Verder hebben ze hier gezegd dat je best een kruikzak mag aanschaffen, maar dat je je zelf beter het geld bespaard en er gewoon een hydrofielluier omheen doet...quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:16 schreef Tante_Soesa het volgende:
Denk dat Jantina misschien zo'n ander soortige kruik bedoelde?
[ afbeelding ]
Om een metalen kruik MOET wel een zak of een hydrofiel lijkt mij.
Het mocht nooit zo'n warmwaterzak zijnquote:Op dinsdag 29 september 2015 11:19 schreef JantinaGr het volgende:
[..]
Ja, precies. Dat bedoelde ik. Van wat ik weet mag je zo'n kruik niet meer gebruiken en moet het een metalen zijn. Verder hebben ze hier gezegd dat je best een kruikzak mag aanschaffen, maar dat je je zelf beter het geld bespaard en er gewoon een hydrofielluier omheen doet...
Waarom is dat?quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:17 schreef mignonne het volgende:
[..]
Oh dat kan idd, maar er zijn ook kraambureaus die tegenwoordig op de lijstjes hebben staan dat mensen geen kruikzakken meer om de kruiken mogen doen. Dat moet dan per se een opgeknoopte hydrofiel zijn.
Omdat er iemand is die bedacht heeft dat dat veiliger is want dan knoop je over de dop heen in plaats van dat de dop bloot ligt. Diegene heeft de memo gemist dat je de kruikzak ook gewoon boven de dop kunt dichtknopenquote:
Ik heb niet eens iets in mijn bed liggen nu. Ik verwacht eigenlijk niet dat mijn vliezen vanzelf breken en als dat wel is dan zal er waarschijnlijk geen 3 liter ineens naar buiten stromen. Dat is meer iets uit filmsquote:Op dinsdag 29 september 2015 11:24 schreef JantinaGr het volgende:
Hier staan ze ook niet op, maar heb er wel eentje gekregen in zo'n doos.
Wat ik mij trouwens nog afvraag. Nu we toch aan een vragenrondje zijn begonnen:
Hoe gaan jullie de laatste weken om met plekken als auto / bank / bij visite etc. Stel dat je water breekt?? Ik zit er zelf niet zo op te wachten dat er 3 liter vruchtwater op de autobekleding of bank belandt.
In de auto heb ik een matje in het portier liggen. Daar heeft al menig barende op gezeten dus die mag nu voor mijzelfquote:Op dinsdag 29 september 2015 11:24 schreef JantinaGr het volgende:
Hoe gaan jullie de laatste weken om met plekken als auto / bank / bij visite etc. Stel dat je water breekt?? Ik zit er zelf niet zo op te wachten dat er 3 liter vruchtwater op de autobekleding of bank belandt.
er valt geen drie liter water in drie seconden uit gelukkig. Is je baby ingedaald? Dan is het hoogstens een klein straaltje en daar kun je geen bank mee doorwekenquote:Op dinsdag 29 september 2015 11:24 schreef JantinaGr het volgende:
Ik heb bij m'n eerste thuis op een paar handdoeken gezeten op de bankquote:Op dinsdag 29 september 2015 11:24 schreef JantinaGr het volgende:
Verschilt enorm per kind en per vliesscheur maar idd, de kans op een tsunami is niet per se heel groot. Soms zit er een bolletje vocht voor het hoofd van de baby, dat water verlies je dan als vliezen breken. Ik zou zeggen hoogstens een senseokopje vol? Maar goed, knikker maar ns een senseokopje water over de vloer, dat lijkt best wel veelquote:Op dinsdag 29 september 2015 11:26 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik heb niet eens iets in mijn bed liggen nu. Ik verwacht eigenlijk niet dat mijn vliezen vanzelf breken en als dat wel is dan zal er waarschijnlijk geen 3 liter ineens naar buiten stromen. Dat is meer iets uit filmsMeestal sluit je kind de afvoer dan af toch?
Nee. Ligadvies sowieso ietwat discutabelquote:Op dinsdag 29 september 2015 11:30 schreef pinquit het volgende:
Is bij bibi t advies ook gaan liggen bij breken van de vliezen?
Deze beeb ligt nog bbbi, Max heeft nooit vaster dan bibi gelegen, maar ik kan me niet herinneren dat ik bij hem moest liggen bij breken v vliezen
och boeiend, als je je er fijner bij voelt dan moet je dat gewoon in de auto leggen en dan ga je op de bank op een handdoek zitten. Is niets mis mee hoor.quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:31 schreef JantinaGr het volgende:
Dus voor de meeste vrouwen geen golf met vruchtwater. Donderdag maar eens aan de vk vragen wat handig is en dan krijg ik ook wel te horen in hoeverre ze is ingedaald.
Ik ga in elk geval wel voor een vuilniszak / handdoek combi binnenkort in de auto. Ik ga het risico niet nemen.
Mijn kraam deed gewoon een hydrofiel over de kruikenzak heenquote:Op dinsdag 29 september 2015 11:23 schreef mignonne het volgende:
[..]
Omdat er iemand is die bedacht heeft dat dat veiliger is want dan knoop je over de dop heen in plaats van dat de dop bloot ligt. Diegene heeft de memo gemist dat je de kruikzak ook gewoon boven de dop kunt dichtknopen![]()
Als mijn kraam er een hydrofiel omheen wil doen dan doet ze dat hoor, er liggen er hier 50 ofzoik vind het best. Maar als B. bijvoorbeeld een kruik wil maken dan heb ik graag dat hij er een zak omheen doet, idem voor mijzelf. Minder routine met omknopen van een hydrofiel en zodoende minder kans op verkeerd dichtknopen van het ding. Vandaar dat er hier wel gewoon zakken in de kast liggen.
quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:34 schreef Dot. het volgende:
[..]
Mijn kraam deed gewoon een hydrofiel over de kruikenzak heen
mwhehehequote:
Nu zie ik jou al helemaal voor me, liggend bij de kaasafdelingquote:Op dinsdag 29 september 2015 12:15 schreef pinquit het volgende:
Ik wil ook een vibi! Of op zn minst een bibi, ik vind dat hele ligadvies maar zozo't voelt beperkend, en ergens is dat wel lekker
"nee, ik ga liever niet meer boodschappen doen, straks breken mn vliezen en moet ik daar gaan liggen, sorry wil jij t doen?
Loopt wel los natuurlijk
maar ik krijg er toch stress van ofzo
JAtoch, ik ookquote:Op dinsdag 29 september 2015 12:46 schreef Estrys het volgende:
[..]
Nu zie ik jou al helemaal voor me, liggend bij de kaasafdeling
Omdat die opgekocht worden door de chinezen en de ander merken niet.quote:Op dinsdag 29 september 2015 14:09 schreef pinquit het volgende:
Wat voor merk babypoedermelk moet ik nou weer kopenWaarom is het prijsverschil zo groot? Waarom staat alleen de nutrilon achter de kassa en de andere merken niet?
Maar omdat het beter is? Of?quote:Op dinsdag 29 september 2015 14:53 schreef Estrys het volgende:
[..]
Omdat die opgekocht worden door de chinezen en de ander merken niet.
Nee omdat die goud geld opleveren in China. Daar is toen toch dat schandaal geweest, daardoor willen Chinese ouders alleen nog Europese babypoeder. En vooral nutrilon 'ivm made in nl label'. Ze vertrouwen onsquote:
Ik zou gewoon voor een van de huismerken gaan. Bij J. geen verschil tussen Kruidvat en nutrilon gemerkt, behalve de prijs dan. Nu jumbo, uit praktische overwegingen, jumbo is op zondag open, kv niet...quote:Op dinsdag 29 september 2015 14:09 schreef pinquit het volgende:
Wat voor merk babypoedermelk moet ik nou weer kopenWaarom is het prijsverschil zo groot? Waarom staat alleen de nutrilon achter de kassa en de andere merken niet?
Komt alleen nutrilon uit Europa dan? Of is dat het enige 'bekende' merk uit Europa?quote:Op dinsdag 29 september 2015 15:10 schreef Estrys het volgende:
[..]
Nee omdat die goud geld opleveren in China. Daar is toen toch dat schandaal geweest, daardoor willen Chinese ouders alleen nog Europese babypoeder.
Friso = Heroquote:Op dinsdag 29 september 2015 15:14 schreef pinquit het volgende:
[..]
Komt alleen nutrilon uit Europa dan? Of is dat het enige 'bekende' merk uit Europa?
Ik vraag me af waarom die nutrilon zon 6euro duurder is dan bijvoorbeeld Hero, en wat een etos of kruidvathuismerk uitmaakt.
Ik had bij M. Friso opvolgmelk geloof ik, is dat van naam veranderd of verdwenen?
Friso is Hero.quote:Op dinsdag 29 september 2015 15:14 schreef pinquit het volgende:
[..]
Komt alleen nutrilon uit Europa dan? Of is dat het enige 'bekende' merk uit Europa?
Ik vraag me af waarom die nutrilon zon 6euro duurder is dan bijvoorbeeld Hero, en wat een etos of kruidvathuismerk uitmaakt.
Ik had bij M. Friso opvolgmelk geloof ik, is dat van naam veranderd of verdwenen?
Ok duidelijkquote:Op dinsdag 29 september 2015 15:17 schreef mousemicky het volgende:
Het gaat de Chinezen om de merknaam, Hero eñ de huismerken kennen ze niet van naam en vertrouwen ze dus niet. Fabrikant van Nutrilon is is heel groot en vertrouwd in China.
Ik geloof dat Kruidvat en Nutrilon uit dezelfde fabriek komen, en AH en Friso/Hero.quote:Op dinsdag 29 september 2015 15:17 schreef pinquit het volgende:
Er kan bijna geen groot verschil zijn tussen duur en huismerk, het gaat natuurlijk wel om babymelk. Maar ik las een tijdje geleden wel dat van merk veranderen meer problemen oplevert dan van nummer of type melk veranderen. Waar ligt dat dan aan?
Keuzes, aaarggh
Meestal hebben ze het wel, bij ons in ieder geval maar de maatregelen van achter de kassa en zo blijven. Tijd gelezen zag ik een foto bij Vicky geloof ik van een rij chinezen voor het Kruidvat. Dus het is nog steeds booming business. Met name in randstad en midden van het land dacht ik.quote:Op dinsdag 29 september 2015 15:19 schreef Spees_Eend het volgende:
Toen er bij Sil eens plastic in de Nutrilon zat, dat zal zo'n kleine 2.5 jaar geleden zijn, kwam er een vertegenwoordiger langs die vertelde dat er een speciale fabriekslijn voor China werd opgezet. Blijkbaar is dat nog steeds niet geoptimaliseerd gezien de schaarste?
Dat klinkt als een prima dag!quote:Op dinsdag 29 september 2015 15:41 schreef silliegirl het volgende:
Mijn collega's zijn wel lief hoor! Ik heb een kraammand vol cadeautjes gehad, open te
maken als de kleine er is.
Verder hebben we vanmiddag eerst een high tea gedaan, nu een workshop verf smijten en vanavond gaan we pannenkoeken eten!![]()
Ohh heerlijkquote:Op dinsdag 29 september 2015 15:41 schreef silliegirl het volgende:
Mijn collega's zijn wel lief hoor! Ik heb een kraammand vol cadeautjes gehad, open te
maken als de kleine er is.
Verder hebben we vanmiddag eerst een high tea gedaan, nu een workshop verf smijten en vanavond gaan we pannenkoeken eten!![]()
Wat houd je tegen. Je bent al 37 weken toch.. Krijgen je vriend en Max misschien toch nog gelijkquote:Op dinsdag 29 september 2015 15:42 schreef pinquit het volgende:
[..]
Ohh heerlijkdat is nog eens een leuk afscheidsdagje!
En nu heb ik zoooooon zin in pannenkoeken-uit-etenomnomnom spek-kaas-ui
Stimmtquote:Op dinsdag 29 september 2015 15:23 schreef pinquit het volgende:
Dus het zal weinig uitmaken wat ik kies, als ik maar trouw ben aan merktop
:'D hoe hebben ze dat opgelost?quote:Op dinsdag 29 september 2015 15:49 schreef mignonne het volgende:
[..]
Stimmt![]()
Kan eventueel nuttig zijn te kijken naar het kdv, als daar idd een bepaald merk aangehouden wordt nja dan ga je daar voor. Wisselen kán voor problemen zorgen, maar niet elke baby reageert daar zo heftig op.
Kruidvat had een paar jaar terug een rechtszaak van nutrilon aan de broek hangen, de samenstelling van de nr1 babyvoeding was namelijk identiek aan die van nutrilon en da mocht nie van nutrilon
Geen fláuw idee. Maar kan me niet voorstellen dat ze hebben gezegd van oh dan maken we die van ons wel een stukje slechterquote:Op dinsdag 29 september 2015 15:51 schreef pinquit het volgende:
[..]
:'D hoe hebben ze dat opgelost?
Kdv is nvt dus whop
Waarschijnlijk duurde het strippen ook zo'n beetje langer dan die hele bevalling of wa?quote:Op dinsdag 29 september 2015 15:57 schreef Estrys het volgende:
Wij eten spruitjes vanavond. Ik hou niet van spruitjesMaar manlief maak ik er heel erg blij mee dus omdat hij zoveel voor mij doet krijgt hij vanavond roerbakspruitjes.
Ik heb het met de verloskundige over strippen gehad. Niet dat het al aan de orde is maar je moet het toch ergens over hebben.Ze verwacht dat het wel tot de mogelijkheden zal behoren, zeker als ik over tijd loop maar ik heb aangegeven dat ik het tegen die tijd wel bekijk of ik het wil of niet. Vorige keer deed dat meer pijn dan de complete bevalling
Aan de andere kant denk ik, nou nou ga tegen die tijd niet lopen miepen om een beetje pijn he
Afijn, hopelijk is het ook niet nodig en doet deze gewoon spontaan zijn grote broer na met 39w en 6d.
Vordering Nutricia afgewezen, geen inbreuk op octrooi door Kruidvat (ECLI:NL:RBSGR:2006:AV8607 en hoger beroep ECLI:NL:GHSGR:2006:AZ1000)quote:Op dinsdag 29 september 2015 15:51 schreef pinquit het volgende:
[..]
:'D hoe hebben ze dat opgelost?
Kdv is nvt dus whop
ah kijk tnxquote:Op dinsdag 29 september 2015 16:01 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Vordering Nutricia afgewezen, geen inbreuk op octrooi door Kruidvat (ECLI:NL:RBSGR:2006:AV8607 en hoger beroep ECLI:NL:GHSGR:2006:AZ1000)
Die keus hoeft ie iig niet te makenquote:Op dinsdag 29 september 2015 16:18 schreef Estrys het volgende:
Ik had gisteravond in bed ineens enorm last van 'wat als' momenten. En dan in de meest erge scenario's.Wat als mijn man voor de keus, ik of de baby komt te staan... Dat soort. Ik lijk wel volwassen of zo
Ja dat je het af wil hebben kan ik me voorstellen. Ik heb nu echt eigenlijk alles wel af. Gisteravond rompers gemaakt met de letters van de naam erop. Die komen in de voortuin aan een waslijn te hangen. Dus nu is alles wel klaar. Kan ik de hele dag op de babykamer gaan zitten mijmerenquote:Op dinsdag 29 september 2015 16:21 schreef mignonne het volgende:
[..]
Die keus hoeft ie iig niet te makenmoeder. Altijd moeder.
Brrrr eng zulke dingen hè? Ik kreeg ook zo'n wat als aanval laatst. Getriggerd door een situatie ergens, bottom line van wat als B. straks ineens achter blijft met 3 kinderen. Huuuuu.heel naar.
En verder heb ik wat last van afmaakdrang. De laatste dingetjes enzo moeten nog steeds en het wordt niet voor het weekend voordat B. daarmee verder kan. Ik zou het zo graag af zien eindelijkik ben wel een beetje klaar met de zooi op zolder zeg maar...
Ik heb die aanvallen sowieso sinds mn bevalling. Vooral als vriend en ik samen in een auto stappen of ik alleen weg ga.quote:Op dinsdag 29 september 2015 16:21 schreef mignonne het volgende:
[..]
Die keus hoeft ie iig niet te makenmoeder. Altijd moeder.
Brrrr eng zulke dingen hè? Ik kreeg ook zo'n wat als aanval laatst. Getriggerd door een situatie ergens, bottom line van wat als B. straks ineens achter blijft met 3 kinderen. Huuuuu.heel naar.
En verder heb ik wat last van afmaakdrang. De laatste dingetjes enzo moeten nog steeds en het wordt niet voor het weekend voordat B. daarmee verder kan. Ik zou het zo graag af zien eindelijkik ben wel een beetje klaar met de zooi op zolder zeg maar...
Haha nou kan nog duren hoor. Net over m'n nek gegaan. Het wordt er allemaal niet veel charmanter op hequote:Op dinsdag 29 september 2015 17:29 schreef pinquit het volgende:
ik hoop voor je dat t allemaal niet meer zo lang op zich laat wachten estrys! Volgens mij ben je er klaar voor
Ben je nie gewoon stiekem aan t bevallen jij? ga je nietszeggende krampen eens timenquote:Op dinsdag 29 september 2015 17:40 schreef Estrys het volgende:
[..]
Haha nou kan nog duren hoor. Net over m'n nek gegaan. Het wordt er allemaal niet veel charmanter op hezo op het laatst
Dan was ik toch allang bevallen man.quote:Op dinsdag 29 september 2015 17:45 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ben je nie gewoon stiekem aan t bevallen jij? ga je nietszeggende krampen eens timen![]()
Haha ook weer zoquote:Op dinsdag 29 september 2015 17:47 schreef Estrys het volgende:
[..]
Dan was ik toch allang bevallen man.
Die krampen zijn weg inmiddels. Ik sta nu spruiten te koken.Show must go on
Of het normaal is weet ik niet, maar ik voel de baby minder als ik harde buiken hebquote:Op dinsdag 29 september 2015 17:59 schreef Cassandra87 het volgende:
Ooh Estrys wat een vervelende laatste loodjes zo
Ik stond op t punt om t zkh te bellen. Baby om 10 uur voor t laatst gevoeld. Mn moeder was bij me, die vond me maar aanstellen geloof ik, ik Was ook wel eens hele dagen rustig. Maar achteraf merkte ik dat ik blijkbaar al de hele dag af en aan harde buiken heb gehad (gisteren mijn eerste) , kun je daardoor de baby minder voelen? Nu om vijf uur Is ie weer wat aan t woelen dus ik kijk t nog even aan.
Word er wel moe van, aan de ctg is er niets aan de hand dus word elke keer naar huis gestuurd voor een week terwijl de controles opgehoogd moesten worden. Zondag wegens verminderd leven aan de ctg gelegen, zegt de arts, we willen je eigenlijk opnemen en wellicht de baby halen, maandag zegt de gyn, nee hoor, kom over een week maar terug. Ik word er zo moe vanvooral als ik m een dagdeel niet voel. Als ie niet flink gaat spartelen zoals normaal gaan we alsnog naar t ziekenhuis, want de tien bewegingen redden we bij lange na niet
Neuh ik bedoelde het meer in die context dus. Als je kind hik schop schuif doet heb je al 3 bewegingen te pakken.quote:Op dinsdag 29 september 2015 18:27 schreef pinquit het volgende:
Telt elke afzonderlijke hik als 1 beweging?!
Jezus wat flauw hey.quote:Op dinsdag 29 september 2015 18:28 schreef Estrys het volgende:
Helaas niet bevallen tussen de soep en de spruiten
omnomnomnomquote:Op dinsdag 29 september 2015 18:37 schreef pinquit het volgende:
Geen pannenkoeken vandaag, maar döner voor t kind en turkse pizza voor mij![]()
Dat laatste klopt jaquote:Op dinsdag 29 september 2015 18:57 schreef Cassandra87 het volgende:
Maagzuur en misselijk, soms buikkrampen. En t is zo lekker
Voor jouwook niet fijn. Ik kan niet tegen t vette, en niet elke Turkse pizzaboer zal even hygiënisch werken denk ik
Check. En bukken enzo. En peuter tillen. En flexibel bewegenquote:Op dinsdag 29 september 2015 19:03 schreef Estrys het volgende:
Ik reageer normaal heel goed op Turkse pizza maar nu durf ik dat echt niet aan. Maar straks... Als deze baby eruit is...![]()
En waar ik ook erg naar uit kan kijken (behalve de baby zelf dan) is weer gewoon mijn kleren aan kunnen
maar dan kan mijn man de zorg ook dragenquote:Op dinsdag 29 september 2015 20:35 schreef Estrys het volgende:
[..]
Daar kom je de komende 60 jaar niet meer vanaf hoor
hahahaha ik gnorktequote:Op dinsdag 29 september 2015 21:34 schreef Razztwizzle het volgende:
Oh smeerworst! Dat moet ik ook!
Zit ik dan met m'n chocoladepepernoten.
quote:Op dinsdag 29 september 2015 21:44 schreef Lamb29 het volgende:
Zo... Kit Kat Chunky to the rescue! (hoop ik)
Dan zit je eerste in een andere stoel die wel aan de andere kant past? Bij ons is het andersomquote:Op dinsdag 29 september 2015 21:50 schreef Cassandra87 het volgende:
Mijn man heeft net de isofix in de auto bevestigd. Is dat altijd zo'n monsterlijk ding? Hij moet aan de passagierskant, want hij past niet achter de bestuurders kant (waarop mijn hormonale alarm dacht, wat nou als er een tweede kindje komt. Voor latere zorg maar we hebben net een nieuwe autonu al te klein)
Jaaaa! Oh heerlijk. Al lag ik laatst op 2 van die ooblaasbanden voor in het zwembad. Buik in het gat. Lag heerlijkquote:
Oooh een nieuwe autoquote:Op dinsdag 29 september 2015 21:59 schreef Cassandra87 het volgende:
Ja is inderdaad de two way fix.
Volgens mij maakt t voor baby nummer twee niet uit omdat we er niet zo lang tussen willen laten en ze allebei achterwaarts vervoerd moeten worden, weet niet meer hoe t met die nieuwe regels zit, of dat met enkel gordel op te lossen valt. Kan me nog niet echt heel erg druk maken, maar mijn man zei doodleuk, dan kopen we een andere en grotere auto. Deze Is net vorige maand van de fabriek afgekomenWas even een tsja zo ver hadden we niet nagedacht momentje haha
quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:36 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Oooh een nieuwe autodat komt als ooit iets met loterij winnen of erfenis van lang verloren gewaande oudtante ofzo. As if
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook wel een goede ja. En dikke boobs en nagels die niet scheuren.quote:Op woensdag 30 september 2015 07:36 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik kan er nog steeds niet over meepraten.. Slaap nog half op m'n buik, hoef er 's nachts bijna niet uit om te plassen en de meeste dingen die je niet mag eten lust ik toch niet.
Ik zou zo graag de hormoonhuishouding gedeeltelijk behouden. Dikker, minder-snel-vet haar. Betere huid. Meer controle over m'n gewicht/geen snaaibuien meer. Geen schommelingen. Maar goed not gonna happen, dag haar
.
Heerlijk een 7 zitter. Kun je mooi vrijwilligen op kinderpartijtjes.quote:Op woensdag 30 september 2015 07:51 schreef Estrys het volgende:
Wij gaan waardchijnlijk een zeven zitter kopen. Een grotere leaseauto werd te duur bovendien rijdt HIJ daar dan in en zit ik overdag die kinderen nog in een FIAT panda te proppen. Iets klopt er nietWat niet wil zeggen dat we de hele auto vol moeten maken met kinderen
![]()
De oudste gaat inmiddels alleen op een verhoger dus die neemt sowieso minder ruimte in. Dus voor hem hoeven we het niet te doen. Maar ja kan deze soccer mom wel vriendjes meenemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier zijn mijn onderste twee rechter ribben wel verplaatst tijdens de zwangerschap: meer maar buiten gaan staan. en die zijn naderhand niet meer teruggegaan naar hun oude plek. Dus ik heb al mijn jasjes en jurkjes met strak lijfje weg kunnen gooien, Omdat de omtrek van mijn ribbenkast nu groter is...quote:Op woensdag 30 september 2015 08:21 schreef Myrr het volgende:
[..]
Is hier ribbenschade opgelopen of valt dat allemaal wel mee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
Oef…quote:Op woensdag 30 september 2015 10:30 schreef dodoria het volgende:
[..]
Hier zijn mijn onderste twee rechter ribben wel verplaatst tijdens de zwangerschap: meer maar buiten gaan staan. en die zijn naderhand niet meer teruggegaan naar hun oude plek. Dus ik heb al mijn jasjes en jurkjes met strak lijfje weg kunnen gooien, Omdat de omtrek van mijn ribbenkast nu groter is...
Die zal geen ribben kunnen verplaatsen lijkt me.quote:Op woensdag 30 september 2015 11:00 schreef Myrr het volgende:
[..]
Oef…Dat is toch wel jammer. Baal je er ook van of vindt je het wel best zo? Misschien dat zo'n waisttrainer uitkomst biedt.
Als je ze lang en strak genoeg draagt.quote:Op woensdag 30 september 2015 11:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Die zal geen ribben kunnen verplaatsen lijkt me.
Na de geboorte kan het ook nog zijn dat je heupen breder worden. Althans, ik heb dat zelf wel ervaren. Ik kon broeken van voor Billies geboorte wel aan, maar kreeg ze niet meer dicht simpelweg omdat m'n heupen (miniscuul) verder uit elkaar zijn gaan staan. Das ook niet gek als je bedenkt dat er een kind doorheen is gefietst enzo.
'Gelukkig is het bij mij maar tijdelijk?'quote:Op woensdag 30 september 2015 12:55 schreef LadyBlack het volgende:
Onomatopee wat naar!
En hier een persoonlijk frustratiepuntje... Zowel schoonmoeder als moeder zeggen dat ik al "flink dik" begin te worden. Is het nou zoveel moeite om dat te specificeren naar mijn buik?![]()
Ohja echt hequote:Op woensdag 30 september 2015 12:55 schreef LadyBlack het volgende:
Onomatopee wat naar!
En hier een persoonlijk frustratiepuntje... Zowel schoonmoeder als moeder zeggen dat ik al "flink dik" begin te worden. Is het nou zoveel moeite om dat te specificeren naar mijn buik?![]()
Ghehehehhequote:Op woensdag 30 september 2015 13:05 schreef pinquit het volgende:
Mijn vader (+zijn vrienden) roepen gewoon dikzak als ze me zien. Maar goed mijn vader is nog minder volwassen dan mijn kind, dus die laat ik lekker gaarkoken
Mijn nichtje heeft al ooit de opmerking gemaakt dat opa toch geen baby in zijn buik hadquote:Op woensdag 30 september 2015 13:09 schreef mignonne het volgende:
En zo'n "bij mij is het tijdelijk" opmerking raakt bij mijn vader echt kant noch wal dus mja. Sta je daar met je toch al haatliefdeverhouding met pashokjes
Nja mijn vader loopt regelmatig een marathon enzo zeg maar. Dr zit geen gram teveel aan enzo ondanks zn 55 jaarquote:Op woensdag 30 september 2015 13:23 schreef Dot. het volgende:
[..]
Mijn nichtje heeft al ooit de opmerking gemaakt dat opa toch geen baby in zijn buik had![]()
Maar ik moet zeggen dat ik zulke opmerkingen nog niet echt gekregen heb (ook niet bij Stip). Wel dat ik al een flinke buik heb of dat je het goed ziet oid.
Dan heb je gewoon een te grote jasquote:Op woensdag 30 september 2015 13:27 schreef mignonne het volgende:
[..]
Nja mijn vader loopt regelmatig een marathon enzo zeg maar. Dr zit geen gram teveel aan enzo ondanks zn 55 jaardus het zou raar zijn hem verkapt "je bent zelluf een dikzak" te noemen
![]()
Hier overwegend op positieve manier ook hoor! Gelukkig maar haha. "oooooh wat groei je práchtig" laat je dan toch weer net even wat minder walvis voelen zeg maar.
Wel veel mensen die mijn buik echt HUGE vinden. Snap ik wel, hij is ook echt wel groot, alleen veel mensen weten niet (of zijn vergeten) dat ik van mezelf al behoorlijk overweight was en dat ik een echt klassiek appel-figuur heb. Kortom, ik kon met een beetje goeie wil al wel door voor 30 weken zwanger zeg maar zonder zwangerschapIk vind het zelf qua groei nog erg meevallen. En dat vindt mijn lijf geloof ik ook want ik heb gelukkig echt geen klagen so far. Ik slaap nog steeds half op mn buik en ik pas mn eigen jas nog, rits dicht en alles
Ik kijk eerlijk gezegd vooral uit naar weer een mini in de doek en aan de borstquote:Op woensdag 30 september 2015 13:28 schreef Dot. het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon een te grote jas![]()
Ik sliep vorige keer ook nog tot lang op mn buik. En verheugde me al helemaal op echt buikslapen na de bevallen, krijg je ploftetten
Het is een enorm binnenkind geloof ik.quote:Op woensdag 30 september 2015 13:35 schreef mignonne het volgende:
Ahw Estryswel herkenbaar hoor.
Hopelijk is het bij jullie ook mooi weer en wil je oudste zich wel buiten vermaken ofzo? Mijn jongste ligt as we speak met mijn telefoon de krochten van youtube weer te verkennen met al die stomme liedjes en unwrapping filmpjesOudste ligt in dr bed, die was moe en wilde een tukkie doen.
Mn moeder maakte wel een hele rake opmerking na de echo, want mevrouw heeft dezelfde mond als Stip (met een iets uitstekend bovenlipje) en Stip verbrak heel vaak het vacuum en kreeg daardoor niet genoeg binnen en deed mij heel veel pijn en ze zei dat ze hoopte dat het nu wel zou lukken met zo'n zelfde mondjequote:Op woensdag 30 september 2015 13:33 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ik kijk eerlijk gezegd vooral uit naar weer een mini in de doek en aan de borstde rest heb ik nog geen seconde bij stilgestaan. Sterker nog als ik er nu aan denk dat k dan mn gewone kleding weer aan moet breekt t zweet me uit want dan moet ik nódig mn kasten weer ns even doornemen op iets passends enzo
Is stip zn tongriem en dergelijke nagekeken toen?quote:Op woensdag 30 september 2015 13:42 schreef Dot. het volgende:
[..]
Mn moeder maakte wel een hele rake opmerking na de echo, want mevrouw heeft dezelfde mond als Stip (met een iets uitstekend bovenlipje) en Stip verbrak heel vaak het vacuum en kreeg daardoor niet genoeg binnen en deed mij heel veel pijn en ze zei dat ze hoopte dat het nu wel zou lukken met zo'n zelfde mondje![]()
En ik wist de eerste keer niet wat ik moest verwachten heNu kan ik me idd ook echt verheugen op een mini in de doek
Een groepswhats appje dan maar?quote:Op woensdag 30 september 2015 13:48 schreef mignonne het volgende:
oeh en B. heeft gister een proefdruk van een geboortekaartje besteldeen standaardkaart bij zo'n online kaartjestoko. Ik vind het gescheten ik ben er helemaal klaar mee al die keuzes die ik uiteindelijk helemaal niet zo boeiend vind. Als we zn geboorte maar aan kunnen kondigen.
Ja en met 5 weken ook gekliefd bij Ikazia, inclusief lipbandje. Geen verschil helaasquote:Op woensdag 30 september 2015 13:47 schreef mignonne het volgende:
[..]
Is stip zn tongriem en dergelijke nagekeken toen?
En is ook zo hoor, bij de eerste ben je vooral bezig met jezelf en kun je je alleen maar wat voorstellingen maken van hoe het zal zijn ofzo. Bij mijn tweede was ik vooral bezig met de oudste. Het zou vast allemaal wel ongeveer zo zijn als bij haar en hoe zou zij het vinden enz enz.
En nu heb ik de hoop opgegevennieuw kind nieuwe kansen zeg maar. Ik vind zo'n derde wel verhelderend op die manier eigenlijk. Rustgevend ofzo. Je prioriteiten enzo worden heel duidelijk en het wordt zo lekker helder wat je allemaal wel en niet wilt/nodig vindt.
yay voor de sticker Saramaar wat balen van je jasje zeg!
Dat is ellendigquote:Op woensdag 30 september 2015 13:55 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ja en met 5 weken ook gekliefd bij Ikazia, inclusief lipbandje. Geen verschil helaasEn toen kregen we spruw, wat volgens de huisarts niet zo was, en zat ik er helemaal doorheen.
Dan draag je dat over aan een collega? Je patiënten hebben er ook niets aan als je niet in staat bent om ze goede begeleiding te bieden en dat laatste is wel best essentieel natuurlijk.quote:Op woensdag 30 september 2015 13:57 schreef silliegirl het volgende:
Whaaa, ego post. Ik word helemaal gillend gek hier. Ik zou al mijn werk moeten afronden, maar in plaats daarvan heb ik ineens 3 crisis situaties waar ik wat mee moet! Ik kan niet met verlof zo hoor!![]()
Ik wil ook bezig gaan zijn met niks en wachten op de baby en de geboortekaartjes afmaken. Ik ben helemaal niet meer in staat om crisisinterventies te doen
- edit - Wat Mignonne zegt, overdragen aan collega's.quote:Op woensdag 30 september 2015 13:57 schreef silliegirl het volgende:
Whaaa, ego post. Ik word helemaal gillend gek hier. Ik zou al mijn werk moeten afronden, maar in plaats daarvan heb ik ineens 3 crisis situaties waar ik wat mee moet! Ik kan niet met verlof zo hoor!![]()
Ik wil ook bezig gaan zijn met niks en wachten op de baby en de geboortekaartjes afmaken. Ik ben helemaal niet meer in staat om crisisinterventies te doen
Ik las jouw berichtje, dacht "welke collega's? We zijn hier met te weinig op het moment!"quote:Op woensdag 30 september 2015 13:59 schreef mignonne het volgende:
[..]
Dan draag je dat over aan een collega? Je patiënten hebben er ook niets aan als je niet in staat bent om ze goede begeleiding te bieden en dat laatste is wel best essentieel natuurlijk.
Oh, dat spul heb ik ook staan. Kan suede in de was ja? Nah fukkit ook, hij is nu toch al naar de ju.quote:Op woensdag 30 september 2015 14:20 schreef Cassandra87 het volgende:
Sara ik heb laatst mijn vetvlekken uit mijn kleding gekregen door even vloeibare ossengalzeep in de vlek te borstelen en daarna in de Wasik hou van van ciabatta gedoopt in olijfolie, maar ik kan sinds de zwangerschap niet meer eten zonder te knoeien.
Ja, het is inderdaad een niemandsland... We hebben het ook nog tegen niemand verteld dus je zit echt met z'n tweetjes te wachten...quote:Op woensdag 30 september 2015 14:11 schreef Sara82 het volgende:
Welkom lunamatic! Spannend he, tot die eerste echo, echt een soort van niemandsland.
Bij mij reageerde mijn manager keirelaxed. Was de derde zwangere met een groot contract in korte tijd. Had me al ingesteld op een hoop gesteun en gepuf, maar hij zei: "Hoezo, sorry? Doe niet zo gek, hoort erbij! Is toch alleen maar leuk?" En zo is het ook, moet je maar denken.
geen idee, stomerij anders een optie?quote:Op woensdag 30 september 2015 14:24 schreef Sara82 het volgende:
[..]
Oh, dat spul heb ik ook staan. Kan suede in de was ja? Nah fukkit ook, hij is nu toch al naar de ju.
*gaat lekker kliederen met ossengal*
Heeft HG niet een of ander dingetje hiervoor? Ik denk niet dat je suède zomaar kunt wassen idd...quote:Op woensdag 30 september 2015 14:24 schreef Sara82 het volgende:
[..]
Oh, dat spul heb ik ook staan. Kan suede in de was ja? Nah fukkit ook, hij is nu toch al naar de ju.
*gaat lekker kliederen met ossengal*
Trainee bij ons op het werk is 1 week na beginnen vader geworden, nu is dat nog net iets anders, maar ivm prematuur moest hij ook veel weg. Is alleen maar positief op gereageerdquote:Op woensdag 30 september 2015 14:25 schreef lunamatic het volgende:
[..]
Ja, het is inderdaad een niemandsland... We hebben het ook nog tegen niemand verteld dus je zit echt met z'n tweetjes te wachten...
Ik volg momenteel een traineeships, en het komt eigenlijk nooit voor dat er iemand zwanger wordt. Ben dus bang dat dit niet als positief gezien wordt. Ik zit momenteel ergens langdurig in opdracht en denk dat de opdrachtgever er wel positief tegenover zal staan, maar mijn werkgever mss dus niet.
Wat de... Ze zijn echt volkomen clueless daar he?quote:Op woensdag 30 september 2015 15:12 schreef Estrys het volgende:
Of ik morgenmiddag naar een fusie bijeenkomst van m'n werk ga...
Ik zou vragen of er een verloskundige klaar staat of dat de bhv-er in geval van nood inspringt.quote:Op woensdag 30 september 2015 15:12 schreef Estrys het volgende:
Of ik morgenmiddag naar een fusie bijeenkomst van m'n werk ga...
Dit soort opmerkingen vind ik best beangstigendquote:Op woensdag 30 september 2015 13:58 schreef mignonne het volgende:
Hoewel ik wel heel eerlijk moet bekennen dat ik van 1 naar 2 kinderen echt een aardverschuiving vond. Véél meer dan van 0 naar 1.
Haha, stel ik je gerust als ik zeg dat ik juist van 0 naar 1 kind superheftig vond? Van 1 naar 2 is tot nu toe appeltje eitje, het gaat echt in een moeite door, zo'n tweedequote:Op woensdag 30 september 2015 15:34 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Dit soort opmerkingen vind ik best beangstigendBen zo benieuwd hoe het zal zijn..
Ik denk dat mn vriend wat eerder aan de bel trektquote:Op woensdag 30 september 2015 13:58 schreef mignonne het volgende:
[..]
Dat is ellendig![]()
Nouja weet iig dat verkorte tongriempjes in veel gevallen erfelijk kunnen zijn, als het weer niet lekker loopt dan ben je er hopelijk eerder bij om keuzes te maken. Ook in dat soort gevallen vind ik een niet-eerste kind helderder. Je eigen grenzen liggen duidelijker zeg maar.
Hoewel ik wel heel eerlijk moet bekennen dat ik van 1 naar 2 kinderen echt een aardverschuiving vond. Véél meer dan van 0 naar 1.
Nou see, ignore mijn opmerking en hou je vast aan dezequote:Op woensdag 30 september 2015 15:38 schreef Mineola het volgende:
[..]
Haha, stel ik je gerust als ik zeg dat ik juist van 0 naar 1 kind superheftig vond? Van 1 naar 2 is tot nu toe appeltje eitje, het gaat echt in een moeite door, zo'n tweede
zie de opmerking van Omen!quote:Op woensdag 30 september 2015 15:42 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ik denk dat mn vriend wat eerder aan de bel trekt![]()
En je tweede opmerking struisvogel ik even....
Dit! ^^quote:Op woensdag 30 september 2015 15:38 schreef Mineola het volgende:
[..]
Haha, stel ik je gerust als ik zeg dat ik juist van 0 naar 1 kind superheftig vond? Van 1 naar 2 is tot nu toe appeltje eitje, het gaat echt in een moeite door, zo'n tweede
Dudequote:Op woensdag 30 september 2015 15:55 schreef mignonne het volgende:
[..]
godsamme![]()
niet de eerste keer dat k ze door elkaar haal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |