Welnee. Pas als mensen gaan roepen dat de 4 Non Blondes de beste band ooit is.quote:
Een van de tofste dingen ooit voortgekomen uit Haarlem. Gigantisch goed feestje live.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 07:55 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik kende dit niet, maar ik vond het best lekker klinken.
Marianne Rosenberg - Ich bin wie du!quote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:36 schreef Doedezemaar het volgende:
yeah, tijd om al eens over een lijstje na te denken
Neem aan dat we gewoon in dit topic verder gaan. Is bij 3FM SR net zo.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:38 schreef spijkerbroek het volgende:
MUZ / Top 2000 2015 We gaan beginnen!
De Top2000-editie2015-topicreeks is open.
Vorig jaar was er ook een aparte topicreeks.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 18:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Neem aan dat we gewoon in dit topic verder gaan. Is bij 3FM SR net zo.
Omdat deze reeks toen nog niet bestond ja.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 18:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Vorig jaar was er ook een aparte topicreeks.
Mij maakt het niet uit btw
Oh verrek! Ik heb nota bene zelf de OP snel in elkaar geknutseld.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 18:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Omdat deze reeks toen nog niet bestond ja.
Boston - Hold the Linequote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Maakt mij verder ook niet uit hoor.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:36 schreef spijkerbroek het volgende:
Goed, jullie zoeken het maar ff uit. Ik wacht af.
Laat dat dan niet Sultans Of Swing zijn, maar Telegraph Road please.. ?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:47 schreef cafca het volgende:
[..]
Boston - Hold the Line
Journey - Babe
Asia - The Heat of the Moment
Toto - More than a Feeling
Foreigner - Rosanna
REO Speedwagon - Dust in the Wind
Asia - Waiting for a girl like you
Styx - Don't Stop Believing
Kansas - Keep on Loving You
Het liedje van Dire Straits
Het liedje van Coldplay
Marianne Rosenberg - Ich Bin wie du
Bee Geesquote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Maakt dat uit danquote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:21 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Laat dat dan niet Sultans Of Swing zijn, maar Telegraph Road please.. ?
Vangrail alert.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |