Variatie mag ook wel in een nummer dat bijna een kwartier duurt.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:43 schreef Meike26 het volgende:
Niet echt hoorMaar ik denk, als fan van DS en Mark Knopfler, dat Telegraph Road wel van de aantal nummers dat ze in de top100 staan, eigenlijk het meest top 5 waardig is door het verhaal, de variatie in het nummer etc.
die neem ik integraal overquote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:47 schreef cafca het volgende:
[..]
Boston - Hold the Line
Journey - Babe
Asia - The Heat of the Moment
Toto - More than a Feeling
Foreigner - Rosanna
REO Speedwagon - Dust in the Wind
Asia - Waiting for a girl like you
Styx - Don't Stop Believing
Kansas - Keep on Loving You
Het liedje van Dire Straits
Het liedje van Coldplay
Marianne Rosenberg - Ich Bin wie du
en Simon en Garfunkel en de Everly Brothers en Jim Reeves en en enquote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bee Gees
The Cure
The Smiths
Talking Heads
The The
The Church
The Cult
The Jesus and Marychain
lijstje is onmogelijk bij mij. Maar het zal wat van The Animals, CCR, Kinks, Bowie, Todd, Smiths, R.E.M. , Pulp ofzo worden. Maar het kan ook weer net ff anders worden.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
yeah, tijd om al eens over een lijstje na te denken
Oeh, CCR en REM. Helemaal vergeten.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 17:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
lijstje is onmogelijk bij mij. Maar het zal wat van The Animals, CCR, Kinks, Bowie, Todd, Smiths, R.E.M. , Pulp ofzo worden. Maar het kan ook weer net ff anders worden.
Eddy Floyd - Big Bird komt er in iedr geval in.
dat dusquote:Op donderdag 29 oktober 2015 17:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het wordt weer een hel om slechts 10 nummers uit te zoeken.
Gewoon onder 10 aliassen 100 liedjes stemmenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 17:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Oeh, CCR en REM. Helemaal vergeten.
Het wordt weer een hel om slechts 10 nummers uit te zoeken.
Ik hou niet zo van vals spelen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 17:36 schreef wolfrolf het volgende:
Gewoon onder 10 aliassen 100 liedjes stemmen
Ik kan wel een top 2000 maken...quote:Op donderdag 29 oktober 2015 17:54 schreef cafca het volgende:
Je mag er 15 per lijstje dat scheelt iets
Het is dan ook best een nogal karakteristiek nummer, met die kettingzaag.quote:
Elke vrijdag. Vond ik Bram toch net even leuker eigenlijk.quote:
Echt hé?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 07:44 schreef Bronson het volgende:
Verdomme.
Liedje met kettingzaag op Google intypen en je hebt hem.
Wat een dijk van een reclame.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 07:57 schreef JDude het volgende:
Goede reclame dit trouwens. Ik ga meteen even een dijk verzwaren.
Goeie Pienjoo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |