Haha, grappig ditquote:Op dinsdag 3 november 2015 13:46 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Die heb ik niet gekregen. Reed er zaterdag langs en dacht hè is die er al?
Het is ook een van mijn favoriete kleuren. Misschien wel een goed idee ja! Ik gooi hem in de groepquote:Op dinsdag 3 november 2015 14:17 schreef Brighteyes het volgende:
Tink, is Petrol blauw niet iets voor je voordeur? Niet meteen standaard donkerblauw of donkergroen, maar ook niet megaknallerig.
[ afbeelding ]
Petrol is een van mijn favoriete kleuren.![]()
![]()
Wen er maar vast aan, dat hoort bij klussenquote:Op woensdag 4 november 2015 13:45 schreef Tink89 het volgende:
Grrr, door omstandigheden haken mijn twee handige hulpen (die serieus heel veel kunnen) voor het complete eerste weekend af. Neem het ze niet kwalijk, maar damn wat valt dit tegen zeg!
Niet bij deze vrienden...quote:Op woensdag 4 november 2015 13:49 schreef Puala het volgende:
[..]
Wen er maar vast aan, dat hoort bij klussen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
quote:Op woensdag 4 november 2015 13:52 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Niet bij deze vrienden...Dat is vervelend zat. Hopelijk valt het mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha ja is vanaf vandaag open. Ik was ook al blijquote:Op dinsdag 3 november 2015 13:46 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Die heb ik niet gekregen. Reed er zaterdag langs en dacht hè is die er al?
Ik gooi hem morgen even in de groep bij vriendlief. Het zou zomaar de nieuwe voordeurkleur kunnen wordenquote:
quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:17 schreef Brighteyes het volgende:
Tink, is Petrol blauw niet iets voor je voordeur? Niet meteen standaard donkerblauw of donkergroen, maar ook niet megaknallerig.
[ afbeelding ]
Petrol is een van mijn favoriete kleuren.![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 november 2015 10:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik stem ook voor petrol![]()
Balen van die vrienden! Ik kan me voorstellen dat dat flink roet in het eten gooit. Maar daar komen jullie wel overheen, jullie kunnen dat![]()
En sterkte natuurlijk met het verwerken van het slechte nieuws, heftig is zoiets.
En je hebt niet even een foto gemaakt?quote:Op donderdag 5 november 2015 10:25 schreef Puala het volgende:
Ik weet niet of het wat voor je is, maar ik was gister bij de action en daar hebben ze pendels voor je lamp met betonlook. 4nogwat per stuk volgens mij
Nee niet aan gedachtquote:Op donderdag 5 november 2015 10:29 schreef Tink89 het volgende:
[..]
En je hebt niet even een foto gemaakt?De lampen hebben al pendels, maar die zijn gewoon saai zwart. Ik ga morgen wel even langs de Action, txs!
Kan ze online ook niet vinden bij de acties of nieuwe producten. Dat wordt dus echt een tripje actionquote:Op donderdag 5 november 2015 10:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee niet aan gedachtMaar ik vond ze wel tof
Ik heb er zelf alleen echt geen ruimte voor.
11 tot de sleutel, nog 26 tot de verhuizing *zoekt een emoticon met een klokje...*quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |