Ik dacht dat ik aan het palindromen was XDquote:
quote:
Ik houd van jullie allemaalquote:
En nu in normaal Nederlands?!twitter:nosop3 twitterde op maandag 28-09-2015 om 10:59:10- 💁🏻 rijdt op 🐢- 💁 maakt 📷 van 🙋🏻- 👮🏽 vindt 🙋🏻- 🙋🏻 in 🚓 is 🙍🏻 http://t.co/v5XITJNJaW reageer retweet
Binnenkort op de basisschool ook lessen in het begrijpen van emoticons.quote:Op maandag 28 september 2015 11:02 schreef ChatGirl het volgende:
En nu in normaal Nederlands?!twitter:nosop3 twitterde op maandag 28-09-2015 om 10:59:10- 💁🏻 rijdt op 🐢- 💁 maakt 📷 van 🙋🏻- 👮🏽 vindt 🙋🏻- 🙋🏻 in 🚓 is 🙍🏻 http://t.co/v5XITJNJaW reageer retweet
Soms voel ik me écht te oud voor dit soort 'lollige' dingen.quote:Op maandag 28 september 2015 11:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Binnenkort op de basisschool ook lessen in het begrijpen van emoticons.
En cursussen in de plaatselijke buurthuizen voor de oudere generaties.
Ik snap wat je bedoelt.quote:Op maandag 28 september 2015 11:06 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Soms voel ik me écht te oud voor dit soort 'lollige' dingen.
Eens.quote:Op maandag 28 september 2015 11:06 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Soms voel ik me écht te oud voor dit soort 'lollige' dingen.
Idd!quote:Op maandag 28 september 2015 11:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Kunnen ze dit niet elke dag doen?
Ik denk dat San Francisco 10x zo tof is.quote:Op maandag 28 september 2015 12:14 schreef SilentChaos het volgende:
Roel, wil je alweer terug?
[ afbeelding ]
Hele gave stad ook. compleet anders en niet met elkaar te vergelijken...quote:Op maandag 28 september 2015 12:37 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik denk dat San Francisco 10x zo tof is.
Welke?quote:Op maandag 28 september 2015 12:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Rámon heeft de ontzettend leuke website ontdekt
quote:
Die van Daft Punk van Harder Faster Stronger.quote:
Owja. Die heb ik hier volgens mij al eens een keer gepost.quote:Op maandag 28 september 2015 13:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die van Daft Punk van Harder Faster Stronger.
Uhuh.quote:Op maandag 28 september 2015 13:33 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Owja. Die heb ik hier volgens mij al eens een keer gepost.
Hoi Timur en Rámonquote:
Ik kwam in die tijd nog regelmatig bij Tim in de muziekwinkel effectpedalen kopenquote:Op maandag 28 september 2015 13:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit nummer live gezienToen ze nog leuk waren.
En Timbaland godquote:
Juistquote:
Ik zag laatst iemand die op Justin Timberlakequote:
quote:Op maandag 28 september 2015 12:14 schreef SilentChaos het volgende:
Roel, wil je alweer terug?
[ afbeelding ]
Wat is daarquote:Op maandag 28 september 2015 14:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zag laatst iemand die op Justin Timberlake
Ik maakte de zin slechts alleen om het grapje. Ik kwam niemand tegen.quote:
quote:Op maandag 28 september 2015 15:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik maakte de zin slechts alleen om het grapje. Ik kwam niemand tegen.
Is wel een goede samenvatting van de dag ja.quote:
Mijn item komt uiteraard ter sprakequote:
Ik vond jouw idee "heremetijd, wat hebbe we als onbijt" beterquote:Op maandag 28 september 2015 15:48 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Mijn item komt uiteraard ter sprake
Ik heb het aangeboden maar ben nog niet gebeld.quote:Op maandag 28 september 2015 16:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vond jouw idee "heremetijd, wat hebbe we als onbijt" beter
quote:
geen Eversgodquote:Op maandag 28 september 2015 15:48 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Mijn item komt uiteraard ter sprake
Ik vind als hij praat dat het altijd klinkt alsof hij zwaar aan de drugs zit.quote:Op dinsdag 29 september 2015 08:55 schreef SilentChaos het volgende:
Wat een zeikstem heeft die gast ook he...
Dat wou ik idd net gaan postenquote:
Het is zomer met veel vakantiegangers.quote:Op dinsdag 29 september 2015 08:05 schreef borisz het volgende:
3fm - 2%pt tov vorig jaar in de luistercijfers.
https://www.radiofreak.nl(...)eel-marktaandeel-in/
Voeig jaar was er geen zomer idd.quote:Op dinsdag 29 september 2015 09:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het is zomer met veel vakantiegangers.
Dus zijn de cijfers lager.
Doorlopen maar, niks te zien.
quote:
Wie heeft het account van Muis overgenomen?quote:
Je mag als vrouw een andere vrouw niet geil vinden?quote:Op dinsdag 29 september 2015 10:12 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
[..]
Wie heeft het account van Muis overgenomen?
Haha allemaal kaas!quote:
Ik heb nog wel wat piemelbrie voor jequote:
Ik mag jou geen liefde geven, daar heb je iemand anders voor.quote:Op dinsdag 29 september 2015 10:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat piemelbrie voor je
quote:Op dinsdag 29 september 2015 10:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
je mag het ook zonder liefde consumerenquote:Op dinsdag 29 september 2015 10:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik mag jou geen liefde geven, daar heb je iemand anders voor.
ik heb'm gemistquote:
Nee want ik heb de afgelopen tijd gelezen dat pijpen=liefde.quote:Op dinsdag 29 september 2015 10:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
je mag het ook zonder liefde consumeren
[..]
ik heb'm gemist
Ik doelde vooral op 538.quote:Op dinsdag 29 september 2015 09:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voeig jaar was er geen zomer idd.
Ik las in een reactie eronder dat anaal pas echte liefde is...quote:Op dinsdag 29 september 2015 10:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee want ik heb de afgelopen tijd gelezen dat pijpen=liefde.
quote:
Haiquote:
Oh zij. Staat er altijd bij als een vercrackte hoer met een katerquote:
Whut wat?quote:Op dinsdag 29 september 2015 10:53 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Oh zij. Staat er altijd bij als een vercrackte hoer met een kater![]()
Is een fokster volgens mij
geen coquefort?quote:Op dinsdag 29 september 2015 10:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
quote:
Denken dat ik serieus benquote:
Idd, slechte cover dit. Lijkt niet eens op het origineel van de Spice Girls.quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Versie van Spice Girls is beter.
http://forum.fok.nl/user/history/399942quote:Op dinsdag 29 september 2015 10:56 schreef Bronson het volgende:
[..]
Whut wat?
Ik zocht puur op short skirt, long jacket. Deze ging nog enigszins.
Je zou maar zo'n vriendin hebben. De hele tijd er zo verantwoord fashionable uit moeten zien. Brr.quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:37 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/399942
quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:43 schreef Bronson het volgende:
[..]
Je zou maar zo'n vriendin hebben. De hele tijd er zo verantwoord fashionable uit moeten zien. Brr.
Tevens, haar navel.![]()
[ afbeelding ]
https://instagram.com/redreidinghood/
Vind haar kledingstijl ook verschrikkelijkquote:Op dinsdag 29 september 2015 11:43 schreef Bronson het volgende:
[..]
Je zou maar zo'n vriendin hebben. De hele tijd er zo verantwoord fashionable uit moeten zien. Brr.
Tevens, haar navel.![]()
[ afbeelding ]
Het is niet heel spectaculair inderdaad.quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:46 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Vind haar kledingstijl ook verschrikkelijk
quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:43 schreef Bronson het volgende:
[..]
Tevens, haar navel.![]()
[ afbeelding ]
Ik zie inderdaad een gelijkenis met haar navel.quote:
Ze heeft op haar uit proportiezijnde bovenbenen best een goed figuurquote:
ik zocht alleen maar op "sad face" en dit was meteen de eerstequote:Op dinsdag 29 september 2015 11:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zie inderdaad een gelijkenis met haar navel.
quote:Op dinsdag 29 september 2015 12:00 schreef SilentChaos het volgende:
goed, dit waren allemaal geen leuke fashionposts
Beter iddquote:
Want?quote:Op dinsdag 29 september 2015 12:38 schreef wolfrolf het volgende:
Gaat Frank <3 vanmiddag contact zoeken met koen en sander?
Wat ben je aan het doen dan? Een broodkasteel aan het maken?quote:Op dinsdag 29 september 2015 12:47 schreef ChatGirl het volgende:
Het is maar goed dat ik nu alleen zit op kantoor want ik zit me toch een partij te knutselen met m'n boterhammen
Nee. Banaan prakken tussen twee boterhammen. Zó lekker maar het geeft zo'n zooi.quote:Op dinsdag 29 september 2015 12:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat ben je aan het doen dan? Een broodkasteel aan het maken?
Zekers. Dat doe je toch niet achter je bureau he? Daar wordt de schoonmaakster niet blij van.quote:Op dinsdag 29 september 2015 12:49 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee. Banaan prakken tussen twee boterhammen. Zó lekker maar het geeft zo'n zooi.
Nee. Aan het lege bureau wat hier staat. En ik ben zelf de schoonmaakster, dus ik probeer het zo netjes mogelijk te doen.quote:Op dinsdag 29 september 2015 12:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zekers. Dat doe je toch niet achter je bureau he? Daar wordt de schoonmaakster niet blij van.
kekke spitzen.quote:
vertelquote:Op dinsdag 29 september 2015 13:16 schreef Pandaplint het volgende:
Volgens mij ben ik zojuist de tofste oom ooit geworden
Onmogelijk, dat ben ik al.quote:Op dinsdag 29 september 2015 13:16 schreef Pandaplint het volgende:
Volgens mij ben ik zojuist de tofste oom ooit geworden
quote:
Had in Oekraine een 2x1m speelkleed besteld voor neefje z'n verjaardag. Kleed was eerder verkeerd uitgesneden waardoor er herhaling in de print zat. Dus stuurden ze een nieuw exemplaar op. Die perfect aansluit op het eerste kleed.quote:
3 ziekenhuizenquote:Op dinsdag 29 september 2015 13:33 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Had in Oekraine een 2x1m speelkleed besteld voor neefje z'n verjaardag. Kleed was eerder verkeerd uitgesneden waardoor er herhaling in de print zat. Dus stuurden ze een nieuw exemplaar op. Die perfect aansluit op het eerste kleed.![]()
4m2 aan speelkleed voor nog geen 15e
![]()
[ afbeelding ]
Brandweerkazernesquote:
Owja nu zie ik het .quote:Op dinsdag 29 september 2015 13:36 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Brandweerkazernes![]()
Kan dus nooit in brand vliegen![]()
VET!quote:Op dinsdag 29 september 2015 13:33 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Had in Oekraine een 2x1m speelkleed besteld voor neefje z'n verjaardag. Kleed was eerder verkeerd uitgesneden waardoor er herhaling in de print zat. Dus stuurden ze een nieuw exemplaar op. Die perfect aansluit op het eerste kleed.![]()
4m2 aan speelkleed voor nog geen 15e
![]()
[ afbeelding ]
Je bent er op tijd bijquote:
Fijn hequote:
Roadrage?quote:
ja dat meer jaquote:
Reden: ongepaste foto in B&Hquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 21:53 schreef SilentChaos het volgende:
=edit=
[ Bericht 93% gewijzigd door Roel_Jewel op 27-10-2004 15:09:09 ]
Je begrijpt dat ik nu reuze nieuwsgierig ben welke foto dat is.quote:Op dinsdag 29 september 2015 15:45 schreef SilentChaos het volgende:
Dankzij mijn abbo wat ik kreeg van wolfjeweet ik dat 1 van mijn usernotes verdomme door onze eigen Roel is geschreven
[..]
Reden: ongepaste foto in B&H
Verdomme Roel
Ik weet het ook niet meer, mijn geheugen gaat niet zover terugquote:Op dinsdag 29 september 2015 16:00 schreef Bronson het volgende:
[..]
Je begrijpt dat ik nu reuze nieuwsgierig ben welke foto dat is.
Dat bedacht ik me dus ook opeensquote:
Onbegrijpelijk want die draaien ook alleen maar aids.quote:Op dinsdag 29 september 2015 10:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik doelde vooral op 538.
Als de arbeiders weer terug zijn van vakantie staat 538 in de volgende meting weer op dik 12% hoor.
de gemiddelde radioluisteraar wil graag AIDS horen mexquote:Op dinsdag 29 september 2015 19:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk want die draaien ook alleen maar aids.
Het domme luistervee.quote:Op dinsdag 29 september 2015 19:13 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
de gemiddelde radioluisteraar wil graag AIDS horen mex
Klopt.quote:Op dinsdag 29 september 2015 19:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
niet iedereen kan zo superieur zijn als wij
quote:
Prima. Heb vanmorgen al gefaxt en ik vermoed dat er nog een aan komt strakjes.quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]![]()
hoe gaat jouw faksmasjien vandaag?
Ik zojuist ookquote:
Mhaw.quote:Op woensdag 30 september 2015 08:07 schreef Pandaplint het volgende:
Dit belooft een dramatische fashiondag te worden.
Die heeft niet de broek aan in huisquote:
brengt mijn post zoveel teweegquote:Op woensdag 30 september 2015 08:07 schreef Pandaplint het volgende:
bom diaquote:
ja heb je het zwaar? XDquote:Op woensdag 30 september 2015 08:07 schreef Pandaplint het volgende:
Niet zo zwaar aan tillen joh.quote:Op woensdag 30 september 2015 08:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
brengt mijn post zoveel teweeg?
"weeg" XD
Echt hequote:
Nou nou nou.quote:Op woensdag 30 september 2015 09:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Al blijft Giel een walgelijke man
Ik vind het idd wel een heel moei liedje. Maar het gesprek ervoor kan ook wat korter en minder emo.quote:Op woensdag 30 september 2015 09:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Echt he
Maar als we daardoor 7 minuten hiervan kunnen genieten is het hem vergeven. Ik vind de Eagles niks maar dit is fantastisch.
Ik heb altijd het idee dat hij al dat soort dingen gebruikt om er zelf beter van te worden, die zelfingenomenheid van hem staat me allerminst aan.quote:
Eens.quote:Op woensdag 30 september 2015 09:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat hij al dat soort dingen gebruikt om er zelf beter van te worden, die zelfingenomenheid van hem staat me allerminst aan.
Tevens was het accent natuurlijk dramatisch.quote:Op woensdag 30 september 2015 09:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind het idd wel een heel moei liedje. Maar het gesprek ervoor kan ook wat korter en minder emo.
Kan het prima verstaan. Ik heb niet eens gemerkt dat er een accent was.quote:Op woensdag 30 september 2015 09:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tevens was het accent natuurlijk dramatisch.
Mja die hebben die stijlwissel doorgemaaktquote:Op woensdag 30 september 2015 09:58 schreef Bronson het volgende:
Kensington is wel het toppunt qua eenzijdige stijl. Zelfs M&S is afwisselender.
Ik vond het echt op War lijken.quote:Op woensdag 30 september 2015 09:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vond het wel een leuk liedje. Het had een beetje Afrikaanse invloeden. En ik vond het wel anders klinken dan voorgaand.
Nou dat valt wel iets mee.quote:Op woensdag 30 september 2015 10:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daardoor is het, ironisch genoeg, net Kensington
Nou, hij heeft best wel een beetje een punt in dit geval.quote:Op woensdag 30 september 2015 10:27 schreef ChatGirl het volgende:
Ben je met je verkeerde been uit bed gestapt Jimmy?
Geenszins. Ik ben prima te genieten. Maar ik heb zo'n ongelooflijke hekel aan dat nummer van Bastille.quote:Op woensdag 30 september 2015 10:27 schreef ChatGirl het volgende:
Ben je met je verkeerde been uit bed gestapt Jimmy?
Eens!quote:Op woensdag 30 september 2015 10:30 schreef Bronson het volgende:
[..]
Geenszins. Ik ben prima te genieten. Maar ik heb zo'n ongelooflijke hekel aan dat nummer van Bastille.
Draaiden ze U@?quote:Op woensdag 30 september 2015 10:26 schreef Bronson het volgende:
Dit is met stipt de grootste aids wat op 3FM wordt gedraaid. Liever nog een heel uur Dotan of Kensington of wat dan ook dan deze valse pleurisherrie.
Hebben ze onder aan het assessment geen vakje voor opmerkingen? Dan zou ik daar mooi zo'n opmerking in typen/schrijven.quote:Op woensdag 30 september 2015 10:57 schreef Pandaplint het volgende:
Man man man. Assesment voor tijdelijk werk bij klantenservice. Bovenaan assesment staat dat goede taalbeheersing een must is. Kom ik vervolgens 5 spellingsfouten tegen in 2 A4tjes aan opdrachten
Subtiel gedaanquote:Op woensdag 30 september 2015 11:01 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hebben ze onder aan het assessment geen vakje voor opmerkingen? Dan zou ik daar mooi zo'n opmerking in typen/schrijven.
Ja, daar kunnen ze meestal niet zo heel goed tegen.quote:Op woensdag 30 september 2015 11:02 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Subtiel gedaan![]()
Zal je net zien dat de maker enorm op z'n pikgetrapt is
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |