quote:Op zondag 27 september 2015 22:39 schreef MadJackthePirate het volgende:
Je klinkt toch als een bitch, met je hema foto albums
Wat?quote:Op zondag 27 september 2015 22:44 schreef pipojansen het volgende:
en sowieso, feestjes waar je vriendjes aanwezig zijn, no not done. e
is toch raar, ik weet niet hoe oud ts is, op de middelbare school kon dat wel, maar als je een serieuze relatie hebt, ga je niet naar een feestje samen met je vrienden. hij zei dat ie op een gegeven moment naar een groepje vrienden is gegaan. groepje vrienden zijn not done voor een serieuze relatie.quote:
en daarom wordt hier nauwelijks geneuktquote:Op zondag 27 september 2015 22:50 schreef pipojansen het volgende:
[..]
is toch raar, ik weet niet hoe oud ts is, op de middelbare school kon dat wel, maar als je een serieuze relatie hebt, ga je niet naar een feestje samen met je vrienden. hij zei dat ie op een gegeven moment naar een groepje vrienden is gegaan. groepje vrienden zijn not done voor een serieuze relatie.
Matig getroll.quote:Op zondag 27 september 2015 22:50 schreef pipojansen het volgende:
[..]
is toch raar, ik weet niet hoe oud ts is, op de middelbare school kon dat wel, maar als je een serieuze relatie hebt, ga je niet naar een feestje samen met je vrienden. hij zei dat ie op een gegeven moment naar een groepje vrienden is gegaan. groepje vrienden zijn not done voor een serieuze relatie.
Dus op het moment dat je een sirieuze relatie hebt is het bye bye vrienden? Meteen dumpen die slet.quote:Op zondag 27 september 2015 22:50 schreef pipojansen het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 september 2015 22:50 schreef pipojansen het volgende:
[..]
nee, niet helemaal. gewoon geen vrienden bij je vriendinnetje als je naar een feest gaat. het is ook de bedoeling dat je nieuwe mensen leert kennen.quote:Op zondag 27 september 2015 23:00 schreef oxy88 het volgende:
[..]
Dus op het moment dat je een sirieuze relatie hebt is het bye bye vrienden? Meteen dumpen die slet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |