SPOILER: Waar gaan we meeten?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En natuurlijk onze held op bazencamping De BercktSPOILER: FOK! WoordenboekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verlaat je deze fantastische Slowchat meld je dan even af dan kunnen de andere slowchatters je nog even gedag zeggen.
Ziet iemand Alberto of krijgt iemand antwoord? Meld het hier!
FOK!kers feliciteren Alberto Stegeman met nieuwe dochter
Stoute Slowchatters zijn stout!
:')
quote:
quote:
afje gemachtquote:
Roberto is de oplichterquote:Op zondag 27 september 2015 22:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Roberto is niet de eigenaar
Thijs ja.quote:Op zondag 27 september 2015 22:03 schreef Paxcon het volgende:
Oh kut die kerel is er dus wel vandaag
Dat was mijn ladingquote:Op zondag 27 september 2015 22:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Flinke lading sperma zeg
Jij spaart je lading toch al 5 jaar voor merel?quote:
Maar Rob is de "Haigeniek Expert"quote:Op zondag 27 september 2015 22:04 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Voor de duizendste keer: iets wat oplicht onder UV is niet meteen sperma.
Nee, hij is een van de deelnemers aan bukkake video's. De gevende partij.quote:Op zondag 27 september 2015 22:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ah tijdens je wekelijkse gay gangbang
Hoe weet jij datquote:Op zondag 27 september 2015 22:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ah tijdens je wekelijkse gay gangbang
Ja klopt en ik bewaar het in de diepvriesquote:Op zondag 27 september 2015 22:04 schreef AF_ het volgende:
[..]
Jij spaart je lading toch al 5 jaar voor merel?
SBS kijkersquote:Op zondag 27 september 2015 22:06 schreef tralalala het volgende:
Hebben jullie ook k3 zoekt k3 gekeken? alleen maar lekkere meiden, niet normaal.
SBS6 god
Anders komen ze niet door selectie gertje.quote:Op zondag 27 september 2015 22:06 schreef tralalala het volgende:
Hebben jullie ook k3 zoekt k3 gekeken? alleen maar lekkere meiden, niet normaal.
SBS6 god
quote:Op zondag 27 september 2015 22:06 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ja klopt en ik bewaar het in de diepvries
Hmmm, die Nora.quote:Op zondag 27 september 2015 22:06 schreef tralalala het volgende:
SBS6 god
Suzan was ook erg lekkerquote:Op zondag 27 september 2015 22:06 schreef tralalala het volgende:
SBS6 god
En MamaWcPot maar denken waarom de vriezer altijd zo vol zitquote:
gert heeft al die meiden al uitgewoondquote:Op zondag 27 september 2015 22:06 schreef tralalala het volgende:
SBS6 god
Ja de meeste afleveringenquote:Op zondag 27 september 2015 22:06 schreef tralalala het volgende:
SBS6 god
MamaWcPot ontdekte het en zei dat ze ijs had gemaakt voor julliequote:Op zondag 27 september 2015 22:08 schreef WcPot het volgende:
[..]
En MamaWcPot maar denken waarom de vriezer altijd zo vol zit
Alleen Kristel niet, maar de nieuwe K3 kan waarschijnlijk ook niet ontsnappen aan de stijve knuppel van Gertjequote:Op zondag 27 september 2015 22:08 schreef luckass het volgende:
[..]
gert heeft al die meiden al uitgewoond
Eensch.quote:Op zondag 27 september 2015 22:08 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat Vlaams bij vrouwenJammer dat het zulks een kutvolk is.
Dit Vlaamse madammetjesquote:Op zondag 27 september 2015 22:08 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat Vlaams bij vrouwenJammer dat het zulks een kutvolk is.
Tuurlijk heeft Gertje ook Kristel geknuppeldquote:Op zondag 27 september 2015 22:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Alleen Kristel niet, maar de nieuwe K3 kan waarschijnlijk ook niet ontsnappen aan de stijve knuppel van Gertje
quote:Op zondag 27 september 2015 22:08 schreef AF_ het volgende:
[..]
MamaWcPot ontdekte het en zei dat ze ijs had gemaakt voor jullie
Neejoh alleen josje en karen tochquote:Op zondag 27 september 2015 22:09 schreef AF_ het volgende:
T
[..]
Tuurlijk heeft Gertje ook Kristel geknuppeld
Pippi Lottequote:
quote:Op zondag 27 september 2015 22:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Neejoh alleen josje en karen toch
Hij was bij een van die twee zelfs vreemd gegaan
Ik snap meteen wat je bedoelt.quote:
jup. net zoals dit topic, die blijft ook maar inladenquote:Op zondag 27 september 2015 22:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Liep de reclame ook ineens vast bij jullie?
Dat is expres.quote:Op zondag 27 september 2015 22:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
schuld van dannyquote:Op zondag 27 september 2015 22:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ph neutraalquote:
das een phwaarde van 7quote:
wel een meter achter de cameraquote:Op zondag 27 september 2015 22:16 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Jongens gaan stoer met armen over elkaar staan.
jupquote:Op zondag 27 september 2015 22:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
SBS betaalt even de rest van hun vakantie
Puinbakvillaquote:Op zondag 27 september 2015 22:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
SBS betaalt even de rest van hun vakantie
Een beetje Nederlander kan dat prima lezen.quote:Op zondag 27 september 2015 22:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Heeft hij nou een mail in het duits gestuurd
privaaacyquote:Op zondag 27 september 2015 22:20 schreef donald_dick het volgende:
Niet de achternaam van Roberto vertellen
Nu worden andere mensen die Roberto heten ook gedupeerdquote:Op zondag 27 september 2015 22:20 schreef donald_dick het volgende:
Niet de achternaam van Roberto vertellen
Niet boeken bij Janquote:
smit?qquote:
Goed nummerquote:
ROTTERDAM HOOLIGANS!quote:
Ja te vaak is ook niet goed anders krijg ik nog reuma in mijn pols en dat wil ik ook nietquote:Op zondag 27 september 2015 22:23 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Vaker dan dat WcPot kennis heeft gemaakt met zijn rechterhand.
quote:REPORTAGE Vanuit een zwaarbewaakte gevangenis in Colorado vertelt seriemoordenaar Michael Tenneson over zijn verleden, zijn vlucht voor de politie en de moorden die hij heeft gepleegd. Met minstens vijf slachtoffers op zijn naam is hij een seriemoordenaar, maar in zijn eigen ogen is hij zelf ook slachtoffer, slachtoffer van zijn eigen jeugd vol misbruik, alcohol en mishandeling. Wat is het ware gezicht van deze man met meerdere kanten, tegelijk slachtoffer en dader, onevenwichtig en manipulatief?
standaard repoquote:
mensenquote:Op zondag 27 september 2015 22:24 schreef darkshadow16 het volgende:
Wie vliegt er dan ook met onurair
Wel terustenquote:Op zondag 27 september 2015 22:25 schreef WcPot het volgende:
[..]
Niet als je wekker om 04:00uur gaat
Geen gastenboekquote:Op zondag 27 september 2015 22:26 schreef darkshadow16 het volgende:
Ook de website van Roberto is kaput: http://www.mallorcaurlaub.tv/content/guest-reviews-446
Reviews doen het niet
'per ongeluk'quote:Op zondag 27 september 2015 22:26 schreef darkshadow16 het volgende:
Ook de website van Roberto is kaput: http://www.mallorcaurlaub.tv/content/guest-reviews-446
Reviews doen het niet
die stond in de scheitquote:
quote:Op zondag 27 september 2015 22:26 schreef darkshadow16 het volgende:
Reviews doen het niet
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | _____ _ _ | __ \ | | (_) | |__) |___ _ __ | |_ ___ _____ | _ // _ \ '_ \| __| \ \ / / _ \ | | \ \ __/ | | | |_| |\ V / (_) | |_| \_\___|_| |_|\__|_| \_/ \___/ We are a pretty big deal! If you are reading this... Well, then you already know that! Drop us an email at support[at]rentivo[^]com ROLLBACK : app-20150925-145838 NAME : Mallorca Holiday Rentals TEMPLATE : sooty SITE ID : 560850fb29eaf__140 OWNER ID : 560850fb29f53__329 TEMPLATE ID : 560850fb29ff5__4 SQL : "SELECT * from SHEER_AWESOMENESS;" |
http://www.mallorcaurlaub.tv/content/guest-reviews-446quote:Op zondag 27 september 2015 22:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
'we are a big deal'
wat
Ik ga niet spoilerenquote:
Jan Versteeghquote:Op dinsdag 29 september 2015 20:25 schreef AF_ het volgende:
Iemand die mediamarktreclame gezien met die oktoberfest aanbiedingen? Wie is die voice over, ik ken die stem
Ja serieus?quote:
Heb je mijn helikopter DM filmpje nog gezienquote:
DM jij filmpjes?quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:14 schreef WcPot het volgende:
[..]
Heb je mijn helikopter DM filmpje nog gezien![]()
Maar ik weet niet of jij dit soort filmpjes aankan.quote:
Mja, weinig te zien.quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:14 schreef WcPot het volgende:
[..]
Heb je mijn helikopter DM filmpje nog gezien![]()
nu wordt Danny boos. Banquote:
studiotjequote:Op woensdag 30 september 2015 22:15 schreef WcPot het volgende:
Jullie raden nooit wie ik vandaag ik het echt heb gezien
Koosquote:Op woensdag 30 september 2015 22:15 schreef WcPot het volgende:
Jullie raden nooit wie ik vandaag ik het echt heb gezien
Stalk je Frans nu ookquote:Op donderdag 1 oktober 2015 10:33 schreef WcPot het volgende:
Nee ook niet. Gisteren zag ik Frans Bauer in Almelo
Kwam hem toevallig tegen. Er was ook een camera ploeg. Misschien kom ik nu ook wel op TVquote:
Mag ik je dan aanraken op de meetquote:Op donderdag 1 oktober 2015 10:48 schreef WcPot het volgende:
[..]
Kwam hem toevallig tegen. Er was ook een camera ploeg. Misschien kom ik nu ook wel op TV
Jij mag mij overal aanrakenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 10:53 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Mag ik je dan aanraken op de meet
Welk programmaquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:45 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad een bekende nederlander, vanavond weer op NPO3
jij doet aan volleybal?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:45 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad een bekende nederlander, vanavond weer op NPO3
Heb je ander werkquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:48 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Ik moet werken in de buurt van stu
Ik vond het boek veel beter.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:27 schreef Rickertman96 het volgende:
De Heineken ontvoering straks op NPO3, nog nooit gezien, is ie aardig?
Poesjesquote:Op zondag 4 oktober 2015 15:30 schreef DKUp het volgende:
HET IS POESJESDAG, POESJESDAG, POESJESDAG, POESJESDAG
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |