Neequote:Op zondag 27 september 2015 21:36 schreef Joosie200 het volgende:
Jaap gaat lekker met al zijn escapes nog. Gaat ie de eerste zijn die iedereen wegspeelt zonder escapes ingezet te hebben?
Dafnegodin
Dan moet je er toch wel enigszins kijk op hebben of het volgen denk ikquote:Op zondag 27 september 2015 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die andere 2 zijn toch ook schier onmogelijk als sprintster?
Mwah iedereen weet toch wel dat kogelstoten alleen door viesdikke mensen wordt gedaan en dat snelwandelen een hele eigen discipline is?quote:Op zondag 27 september 2015 21:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan moet je er toch wel enigszins kijk op hebben of het volgen denk ik
Hij is 80 manquote:
Kogelstoten eens, maar een totale leek zou nog voor snelwandelen kunnen gaan denk ikquote:Op zondag 27 september 2015 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah iedereen weet toch wel dat kogelstoten alleen door viesdikke mensen wordt gedaan en dat snelwandelen een hele eigen discipline is?
Zou ik zeggen. Al snap ik wel dat niet iedereen weet dat ver dichtbij de sprint ligt
Ja oke, maar als er hoogspringen of TJ ofzo tussen had gezeten was het toch anders geweest..quote:Op zondag 27 september 2015 21:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kogelstoten eens, maar een totale leek zou nog voor snelwandelen kunnen gaan denk ik
Hij heeft nog niks fout beantwoordquote:Op zondag 27 september 2015 21:40 schreef ForzaMilan het volgende:
Allebei z'n escapes op goede antwoorden.
bijnaquote:
ja ja maar ondertussen was het wel het eerste dat je typte.quote:
Gezien de leeftijd moet dat wel jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |