quote:Op zondag 27 september 2015 23:00 schreef MevrouwPuff het volgende:
Als vrouw perse willen splitten lijkt mij deze boodschap 'je lijkt mij het type dat meer verwacht na een etentje, dus daar wil ik je niet teveel op laten hopen. Bovendien twijfel ik of een tweede date erin zit en ik ben geen profiteur duss...'
Ja maar in plaats dat duidelijk te zeggen moeten manen dit raden? Rare jongens die vrouwen.quote:Op zondag 27 september 2015 23:00 schreef MevrouwPuff het volgende:
Als vrouw perse willen splitten lijkt mij deze boodschap 'je lijkt mij het type dat meer verwacht na een etentje, dus daar wil ik je niet teveel op laten hopen. Bovendien twijfel ik of een tweede date erin zit en ik ben geen profiteur duss...'
ja nou ja, jawel ik ken ze goed genoeg, alleen vind ik het verwende nesten. ze hebben alles al. en als je ze iets geeft dan geven ze nog commentaar.quote:Op zondag 27 september 2015 22:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dan ken je diegene niet goed genoeg. Van mijn beste vrienden en mijn vriend weet ik echt wel wat ik moet kopen.
daarom ben ik er ook mee gestopt. ik vind het sowieso onzin. oh je bent jarig, hier ikwistnietwatikvoorjekopenmoest-cadeautje.quote:Op zondag 27 september 2015 22:25 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Boeken en geurtjes zijn dan ook risico´s als het om cadeautjes gaat.
quote:Op zondag 27 september 2015 23:06 schreef wenfer2 het volgende:
Ja maar in plaats dat duidelijk te zeggen moeten manen dit raden? Rare jongens die vrouwen.
Jouw houding zint mij niet in zijn totaliteit. Jij lijkt hier degene te zijn die beslist of het goed is om te splitten en wanneer het tijd is voor meneer om zijn mannelijkheid te tonen. Jouw drang naar regulatie en controle is om bang van te worden.quote:Op zondag 27 september 2015 23:09 schreef Meloenthee het volgende:
Ik snap niet wat het probleem is. Als vrouwen willen splitten, is dat toch alleen maar beter.
Tijdens de tweede date kan je alsnog het volledige bedrag betalen om je mannelijkheid te bewijzen.
Niets is ook goed in jouw ogenquote:Op zondag 27 september 2015 23:13 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Jouw houding zint mij niet in zijn totaliteit. Jij lijkt hier degene te zijn die beslist of het goed is om te splitten en wanneer het tijd is voor meneer om zijn mannelijkheid te tonen. Jouw drang naar regulatie en controle is om bang van te worden.
Niemand zegt dat je een profiteur bent als je de man laat betalen. Mocht je de instelling hebben om gratis te eten is het natuurlijk anders maar dat kan ik me nauwelijk voorstellen. Meestal biedt de man aan om te betalen en als vrouw kan je daarvoor dan bedanken. Mocht er geen klik zijn dan heb je niets van hem ontnomen, geprofiteerd of misbruik gemaakt. Nee je hebt een leuke avond gehad en anders had je beter alleen iets kunnen drinken of (gratis!) praten.quote:Op zondag 27 september 2015 23:18 schreef Meloenthee het volgende:
[..]
Niets is ook goed in jouw ogen
Als je de man laat betalen, ben je een profiteur, doe je dat niet, dan ben je een controle freak. Wat wil je nou?
Heb je liever dat een vrouw je alles laat betalen en daarna zegt dat ze geen klik voelt?
Dit is zoooooo waar :-)quote:Op zondag 27 september 2015 23:00 schreef MevrouwPuff het volgende:
Dat is dus niet overduidelijk en maar moeilijk te begrijpen. Waarom kunnen vrouwen dat niet gewoon zeggen?quote:Op zondag 27 september 2015 23:30 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dit is zoooooo waar :-)
En zo overduidelijk. Dat jullie dat niet begrijpen.. Of denken dat vrouwen moeilijk doen.
Maar het kan natuurlijk ook gewoon op een sterke, onafhankelijke vrouw duiden die even wil laten zien dat ze jou echt niet nodig heeft voor haar onderhoud.
Dit klopt helemaal.quote:Op zondag 27 september 2015 23:48 schreef Lenny77 het volgende:
Nou.. Ik zal het uitleggen. Als je iets geeft aan iemand dan zal die persoon onbewust het gevoel hebben iets terug te moeten/willen doen. Dat gaat vanzelf.
Dus je bent op je eerste date. Meisje ziet je toch niet zo heel erg zitten. Ze weet dat jij op zijn minst hoopt op een sex partijtje. Dus meisje zal niet willen dat jij alles betaald want dan zou ze eigenlijk iets terug voor je moeten doen, in dit geval iets fysieks. Laat ze jou wel alles betalen en dumpt ze je 5 minuten later dan voel jij je dubbel bezeikt. En je geld kwijt en geen sex. De hoer! De profiteur! Alle vrouwen zijn bitches!!!
Dus ze betaald de helft en heeft geen 'schuld' bij jou en voelt zich ook niet verplicht verder te gaan.
Wil het meisje wel verder met jou dan is het niet erg om met die schuld te zitten want ze zal je met plezier 'terugbetalen'.
Daar hoef je nu toch geen Einstein voor te zijn hè.
Dat een vrouw het bedrag dat voor haar avondeten betaald word evenredig ziet aan de waarde van haar achteringang zegt meer over die vrouw dan over die man. Daarnaast betalen mannen met veel plezier voor het eten, of er nu een vervolg komt met daten of niet.quote:Op zondag 27 september 2015 23:48 schreef Lenny77 het volgende:
Nou.. Ik zal het uitleggen. Als je iets geeft aan iemand dan zal die persoon onbewust het gevoel hebben iets terug te moeten/willen doen. Dat gaat vanzelf.
Dus je bent op je eerste date. Meisje ziet je toch niet zo heel erg zitten. Ze weet dat jij op zijn minst hoopt op een sex partijtje. Dus meisje zal niet willen dat jij alles betaald want dan zou ze eigenlijk iets terug voor je moeten doen, in dit geval iets fysieks. Laat ze jou wel alles betalen en dumpt ze je 5 minuten later dan voel jij je dubbel bezeikt. En je geld kwijt en geen sex. De hoer! De profiteur! Alle vrouwen zijn bitches!!!
Dus ze betaald de helft en heeft geen 'schuld' bij jou en voelt zich ook niet verplicht verder te gaan.
Wil het meisje wel verder met jou dan is het niet erg om met die schuld te zitten want ze zal je met plezier 'terugbetalen'.
Daar hoef je nu toch geen Einstein voor te zijn hè.
Nee dat is idd niet evenredig.quote:Op zondag 27 september 2015 23:54 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Dat een vrouw het bedrag dat voor haar avondeten betaald word evenredig ziet aan de waarde van haar achteringang zegt meer over die vrouw dan over die man. Daarnaast betalen mannen met veel plezier voor het eten, of er nu een vervolg komt met daten of niet.
Ja maar als vrouwen een vervolg willen sturen ze dan ook dat ze liever niet splitten maar de man willen laten betalen?quote:Op maandag 28 september 2015 00:01 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee dat is idd niet evenredig.
En jawel ze willen wel een vervolg hebben! Anders betalen ze niet met veel plezier.
Hoe dan ook . We geven je de uitleg. Vanaf nu zal je het splitten nooit meer hetzelfde zien :-)
Eindelijk een zinnig woord.quote:Op maandag 28 september 2015 00:09 schreef Kameraadje het volgende:
Samen sparen!
Ik houd mooi minimaal een eigen (spaar)rekening en dus vermogen. Gezamenlijke rekening is prima voor de boodschappen.
Ditquote:Op maandag 28 september 2015 00:09 schreef Kameraadje het volgende:
Samen sparen!
Ik houd mooi minimaal een eigen (spaar)rekening en dus vermogen. Gezamenlijke rekening is prima voor de boodschappen.
Nee dat ook weer niet want dat is natuurlijk onbeleefd en hebberig en dat komt dan weer over alsof we een geldwolf zijn ... We moeten dus zelf balanceren tussen 2 kwaden :-)quote:Op maandag 28 september 2015 00:05 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ja maar als vrouwen een vervolg willen sturen ze dan ook dat ze liever niet splitten maar de man willen laten betalen?
Niet alle mannen zijn zo oppervlakkig en betalen vaak gewoon graag en iets geven kan ook heel fijn en waardevol zijn.
Wat mij opvalt is dat jullie vrouwen vanaf een heel ander perspectief rederen. Grappig wel.
Nee, het is puur temperen van de verwachting.quote:Op zondag 27 september 2015 23:54 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Dat een vrouw het bedrag dat voor haar avondeten betaald word evenredig ziet aan de waarde van haar achteringang zegt meer over die vrouw dan over die man. Daarnaast betalen mannen met veel plezier voor het eten, of er nu een vervolg komt met daten of niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |