hij reageert op de reactiequote:Op zondag 27 september 2015 21:14 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Omdat het enige wat ie zelf doet ook janken is
Wist je dat alle leuke topics van tong wel gewoon open blijven?quote:Op zondag 27 september 2015 21:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hij reageert op de reactie
vaak plaatst hij een best leuk topic en de eerste reacties
zijn dan ok
of bedankt herman
of bedankt tong
OEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op zondag 27 september 2015 21:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wist je dat alle leuke topics van tong wel gewoon open blijven?
Alleen is het jammer dat hij er van uit gaat dat al zijn topics leuk zijn, hetgeen helaas niet altijd het geval is.
tong post hier al fucking 15 jaar ja! mag wel iets meer respect komen van de jonge garde die zijn berichten niet lezen en zo maar wat neer zetten. ik vind het onbeschoft en belachelijk dat tong zo behandeld word.quote:Op zondag 27 september 2015 21:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alleen is het jammer dat hij er van uit gaat dat al zijn topics leuk zijn, hetgeen helaas niet altijd het geval is.
Mja, dat is logisch. Waarom zou iemand een topic of post plaatsen waarvan 'ie denkt te weten dat het niet gewaardeerd gaat worden?quote:Op zondag 27 september 2015 21:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
okquote:Op zondag 27 september 2015 21:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
tong post hier al fucking 15 jaar ja! mag wel iets meer respect komen van de jonge garde die zijn berichten niet lezen en zo maar wat neer zetten. ik vind het onbeschoft en belachelijk dat tong zo behandeld word.
hahaquote:Op zondag 27 september 2015 21:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
tong post hier al fucking 15 jaar ja! mag wel iets meer respect komen van de jonge garde die zijn berichten niet lezen en zo maar wat neer zetten. ik vind het onbeschoft en belachelijk dat tong zo behandeld word.
1,5/10 matige trollquote:Op zondag 27 september 2015 21:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 september 2015 21:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Kijk eens bovenaan de lijst recentelijk gesloten topics, lees die eens terug, dan zie je een paar topics die onder die categorie vallen.quote:Op zondag 27 september 2015 21:21 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Mja, dat is logisch. Waarom zou iemand een topic of post plaatsen waarvan 'ie denkt te weten dat het niet gewaardeerd gaat worden?
Hahaha ja ik snap hem.quote:Op zondag 27 september 2015 21:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat het goed gaat met tong hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |