Laatste post moet wel in stijl natuurlijkquote:Op zondag 27 september 2015 21:05 schreef Tja..1986 het volgende:
En dan gelijk nog een topic openen in VBL![]()
quote:Op zondag 27 september 2015 21:06 schreef Kauai het volgende:
[..]
Laatste post moet wel in stijl natuurlijk
Dat kon ik ook niet helemaal plaatsen. Ik weet niet of ik dit topic nu nog wel serieus moet nemen.quote:Op zondag 27 september 2015 21:05 schreef Tja..1986 het volgende:
En dan gelijk nog een topic openen in VBL![]()
Gooi maar op slot.quote:Op zondag 27 september 2015 21:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat kon ik ook niet helemaal plaatsen. Ik weet niet of ik dit topic nu nog wel serieus moet nemen.
Alsof hij echt vertrekt. Doe niet zo naief. Dit is gewoon het standaard Tong80 riedeltje als ie kritiek krijgt.quote:Op zondag 27 september 2015 21:07 schreef Vasion het volgende:
Het was een eer te hebben bijgedragen aan je vertrek.
Wel lief dat je in je laatste post mij citeertquote:
Er moest een komma tussen beide woorden srryquote:Op zondag 27 september 2015 21:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wow
ik mag tong toch gewoon steunen
Is dit een quizvraag wie er niet thuishoort?quote:Op zondag 27 september 2015 21:09 schreef Rickertman96 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Opgeruimd staat netjesquote:Op zondag 27 september 2015 21:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kunnen we het ontopic houden of het gaat dicht.
Heeft iemand nog wat mooie laatste woorden over tong in VBL?
ff pissenquote:Op zondag 27 september 2015 21:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Viola Holtquote:Op zondag 27 september 2015 21:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
We hadden samen zoveel plannen tongquote:Op zondag 27 september 2015 21:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Omdat het enige wat ie zelf doet ook janken isquote:Op zondag 27 september 2015 21:14 schreef FritzWepper het volgende:
Ik vind Tong80 een leuke user, begrijp niet waarom jullie 'm zo slecht behandelen. Grapje op z'n tijd moet kunnen, maar het wordt hem langzaam onmogelijk gemaakt nog te posten op FOK! omdat iedere post van hem met gebash wordt beantwoord.
hier ben ik trouwens wel mee eensquote:Op zondag 27 september 2015 21:14 schreef FritzWepper het volgende:
Ik vind Tong80 een leuke user, begrijp niet waarom jullie 'm zo slecht behandelen. Grapje op z'n tijd moet kunnen, maar het wordt hem langzaam onmogelijk gemaakt nog te posten op FOK! omdat iedere post van hem met gebash wordt beantwoord.
Daar merk ik weinig van.quote:Op zondag 27 september 2015 21:14 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Omdat het enige wat ie zelf doet ook janken is
hij reageert op de reactiequote:Op zondag 27 september 2015 21:14 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Omdat het enige wat ie zelf doet ook janken is
Wist je dat alle leuke topics van tong wel gewoon open blijven?quote:Op zondag 27 september 2015 21:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hij reageert op de reactie
vaak plaatst hij een best leuk topic en de eerste reacties
zijn dan ok
of bedankt herman
of bedankt tong
OEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op zondag 27 september 2015 21:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wist je dat alle leuke topics van tong wel gewoon open blijven?
Alleen is het jammer dat hij er van uit gaat dat al zijn topics leuk zijn, hetgeen helaas niet altijd het geval is.
tong post hier al fucking 15 jaar ja! mag wel iets meer respect komen van de jonge garde die zijn berichten niet lezen en zo maar wat neer zetten. ik vind het onbeschoft en belachelijk dat tong zo behandeld word.quote:Op zondag 27 september 2015 21:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alleen is het jammer dat hij er van uit gaat dat al zijn topics leuk zijn, hetgeen helaas niet altijd het geval is.
Mja, dat is logisch. Waarom zou iemand een topic of post plaatsen waarvan 'ie denkt te weten dat het niet gewaardeerd gaat worden?quote:Op zondag 27 september 2015 21:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
okquote:Op zondag 27 september 2015 21:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
tong post hier al fucking 15 jaar ja! mag wel iets meer respect komen van de jonge garde die zijn berichten niet lezen en zo maar wat neer zetten. ik vind het onbeschoft en belachelijk dat tong zo behandeld word.
hahaquote:Op zondag 27 september 2015 21:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
tong post hier al fucking 15 jaar ja! mag wel iets meer respect komen van de jonge garde die zijn berichten niet lezen en zo maar wat neer zetten. ik vind het onbeschoft en belachelijk dat tong zo behandeld word.
1,5/10 matige trollquote:Op zondag 27 september 2015 21:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 september 2015 21:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Kijk eens bovenaan de lijst recentelijk gesloten topics, lees die eens terug, dan zie je een paar topics die onder die categorie vallen.quote:Op zondag 27 september 2015 21:21 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Mja, dat is logisch. Waarom zou iemand een topic of post plaatsen waarvan 'ie denkt te weten dat het niet gewaardeerd gaat worden?
Hahaha ja ik snap hem.quote:Op zondag 27 september 2015 21:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat het goed gaat met tong hoor
Doe ikquote:Op zondag 27 september 2015 21:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hahaha ja ik snap hem.
Doe je werk eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |