Dat is nu bijzaak, mijn pa ligt in het ziekenhuis. Is woensdag geopereerd, 8 bypasses gehad.quote:Op zondag 27 september 2015 21:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je grap is niet goed gegaan? Vertel het eens schatje.
Dat lijkt me erg gezelligquote:Op zondag 27 september 2015 21:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Is dit de emo sc ofzo
Ga maar met viro knuffelen
Word toch niet te gevoelig voor je hèquote:Op zondag 27 september 2015 21:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Is dit de emo sc ofzo
Ga maar met viro knuffelen
Ja. Hij stond voor de deur met zijn waggie en belde op.quote:
Bamischijven zijn ontzettend viesquote:Op zondag 27 september 2015 21:53 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vind het een goed moment voor twee bamischijven met mayonaise.
Gemiste kans.quote:Op zondag 27 september 2015 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja. Hij stond voor de deur met zijn waggie en belde op.
Wij waren met iets bezig en ik nam niet op (nam ook aan dat het mijn moeder was). Toen reed hij weer weg. Ik kon hem pas weer bereiken toen hij weer thuis was.
Oei, ter voorkoming van myocardinfarct of was dat al gebeurdquote:Op zondag 27 september 2015 21:53 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat is nu bijzaak, mijn pa ligt in het ziekenhuis. Is woensdag geopereerd, 8 bypasses gehad.
He?quote:Op zondag 27 september 2015 21:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Word toch niet te gevoelig voor je hè
Ik dacht dat het aan mijn internet lag.quote:
zit er pas net op dus weet niet hoe het eerst wasquote:
Sandwich hugquote:Op zondag 27 september 2015 21:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat lijkt me erg gezellig
Ik ben er nog steeds verdrietig om.quote:
quote:Op zondag 27 september 2015 21:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
zit er pas net op dus weet niet hoe het eerst was
maar ja
ik denk dat het komt omdat tong aan het refreshen is in vbl of er iemand het voor hem opneemt
Hahahahaquote:Op zondag 27 september 2015 21:56 schreef Tjacka het volgende:
johannes ik heb een liedje voor je gezongen
ik hoop heel erg dat dit onze ruzie goed maakt
http://vocaroo.com/i/s195AnRja8qj
wat een kk accentquote:Op zondag 27 september 2015 21:56 schreef Tjacka het volgende:
"Deze is voor jou, johannes vermeer"quote:Op zondag 27 september 2015 21:56 schreef Tjacka het volgende:
Alles al gezienquote:Op zondag 27 september 2015 21:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zo weer verder met Narcos.
Met Oberyngod
Al gebeurd, ben toen midden in nacht met hem naar EHBO geracet. Sindsdien ligt ie in het ziekenhuis. Ben helemaal gesloopt.quote:Op zondag 27 september 2015 21:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oei, ter voorkoming van myocardinfarct of was dat al gebeurd
Beterschap
Dit helpt welquote:Op zondag 27 september 2015 21:56 schreef Tjacka het volgende:
ik kon gisteren geen netflix kijken omdat hij steeds stopte op 25%quote:Op zondag 27 september 2015 21:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Met Oberyngod
quote:Op zondag 27 september 2015 21:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat meende ik al te horen
Komt hopelijk wel goed, een vriendins vader had dat ook anderhalfjaar geleden zo uit het niets. Het gaat nu goed met hemquote:Op zondag 27 september 2015 21:58 schreef Viro het volgende:
[..]
Al gebeurd, ben toen midden in nacht met hem naar EHBO geracet. Sindsdien ligt ie in het ziekenhuis. Ben helemaal gesloopt.
Oeh netflix and chillquote:Op zondag 27 september 2015 21:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik kon gisteren geen netflix kijken omdat hij steeds stopte op 25%
dit vond ik en de persoon die ook mee wilde kijken erg vervelend
#teamantinetflix
Bij mij werkt Netflix altijd zonder problemenquote:Op zondag 27 september 2015 21:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
dit vond ik en de persoon die ook mee wilde kijken erg vervelend
#teamantinetflix
typisch wilt dan ook vooral dat hij het niet goed doetquote:Op zondag 27 september 2015 22:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij mij werkt Netflix altijd zonder problemen
ik kon gisteren geen netflix kijken omdat hij steeds stopte op 25%quote:Op zondag 27 september 2015 21:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Met Oberyngod
watquote:
bedankt Hansquote:Op zondag 27 september 2015 22:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
dit vond ik e
bij mij ook, behalve op de ps4quote:Op zondag 27 september 2015 22:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij mij werkt Netflix altijd zonder problemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |