"Deze is voor jou, johannes vermeer"quote:Op zondag 27 september 2015 21:56 schreef Tjacka het volgende:
johannes ik heb een liedje voor je gezongen
ik hoop heel erg dat dit onze ruzie goed maakt
http://vocaroo.com/i/s195AnRja8qj
Alles al gezienquote:Op zondag 27 september 2015 21:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zo weer verder met Narcos.
Met Oberyngod
Al gebeurd, ben toen midden in nacht met hem naar EHBO geracet. Sindsdien ligt ie in het ziekenhuis. Ben helemaal gesloopt.quote:Op zondag 27 september 2015 21:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oei, ter voorkoming van myocardinfarct of was dat al gebeurd
Beterschap
Dit helpt welquote:Op zondag 27 september 2015 21:56 schreef Tjacka het volgende:
johannes ik heb een liedje voor je gezongen
ik hoop heel erg dat dit onze ruzie goed maakt
http://vocaroo.com/i/s195AnRja8qj
ik kon gisteren geen netflix kijken omdat hij steeds stopte op 25%quote:Op zondag 27 september 2015 21:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Met Oberyngod
quote:Op zondag 27 september 2015 21:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat meende ik al te horen
Komt hopelijk wel goed, een vriendins vader had dat ook anderhalfjaar geleden zo uit het niets. Het gaat nu goed met hemquote:Op zondag 27 september 2015 21:58 schreef Viro het volgende:
[..]
Al gebeurd, ben toen midden in nacht met hem naar EHBO geracet. Sindsdien ligt ie in het ziekenhuis. Ben helemaal gesloopt.
Oeh netflix and chillquote:Op zondag 27 september 2015 21:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik kon gisteren geen netflix kijken omdat hij steeds stopte op 25%
dit vond ik en de persoon die ook mee wilde kijken erg vervelend
#teamantinetflix
Bij mij werkt Netflix altijd zonder problemenquote:Op zondag 27 september 2015 21:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
dit vond ik en de persoon die ook mee wilde kijken erg vervelend
#teamantinetflix
typisch wilt dan ook vooral dat hij het niet goed doetquote:Op zondag 27 september 2015 22:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij mij werkt Netflix altijd zonder problemen
ik kon gisteren geen netflix kijken omdat hij steeds stopte op 25%quote:Op zondag 27 september 2015 21:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Met Oberyngod
watquote:
bedankt Hansquote:Op zondag 27 september 2015 22:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
dit vond ik e
bij mij ook, behalve op de ps4quote:Op zondag 27 september 2015 22:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij mij werkt Netflix altijd zonder problemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |