Wattequote:Op zondag 27 september 2015 21:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dus je dm't graag met homo's?
dacht dat je homofoob was
ga maar naar de fa´s en doe maar een banaanvraagquote:Op zondag 27 september 2015 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zei dat je iets niet moest doen, en om dan de grappige jongen uit te hangen doe je het juist wel.
Er werd vast gelachen maar ik weet genoeg.
Was hij zovies?quote:Op zondag 27 september 2015 21:46 schreef Fera het volgende:
Ik heb net Bogie gedoucht. Erg plezierig was het niet.
Find a treequote:Op zondag 27 september 2015 21:47 schreef Viro het volgende:
Who wants to hug? I'm having a shitty week
Dat kannie waar zijn ik wacht op een gemene reactiequote:Op zondag 27 september 2015 21:47 schreef Viro het volgende:
opsoquote:Op zondag 27 september 2015 21:47 schreef Viro het volgende:
quote:Op zondag 27 september 2015 21:47 schreef Viro het volgende:
Hij was in een vijver gesprongen net. Hij stonk verschrikkelijk.quote:
Loka was het met me eens dat het een goed cadeau voor jou zou zijn.quote:Op zondag 27 september 2015 21:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou ja, je hebt nog een maand.En echt verplicht is het nu ook weer niet. :$
Boeit me niets.quote:Op zondag 27 september 2015 21:45 schreef Tjacka het volgende:
johannes ik heb erg moeten lachen om je reacties
je bent een bazenmod
quote:Op zondag 27 september 2015 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Loka was het met me eens dat het een goed cadeau voor jou zou zijn.
Niet perfect, maar wel goed.
Dus misschien koop ik het over enkele weken.
Het is nu verpest.quote:Op zondag 27 september 2015 21:50 schreef Sked het volgende:
Heb je wel een leuk weekend gehad, Johannes?
quote:Op zondag 27 september 2015 21:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij was in een vijver gesprongen net. Hij stonk verschrikkelijk.
Heb je wat om naar uit te kijken toch.quote:Op zondag 27 september 2015 21:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Spanning. Mijn moeder vroeg vandaag ook al wat ik wilde hebben. Heb echt geen flauw idee.
Het gekke is, zwemmen is geen probleem. Regen is geen probleem. Maar douchen wil hij niet. Moest hem er echt in sleuren.quote:
Bijna?quote:Op zondag 27 september 2015 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je wat om naar uit te kijken toch.
Wij hadden trouwens bijna WT gezien gister. Was erg spannend!
Het is altijd een goed moment om een tosti te etenquote:Op zondag 27 september 2015 21:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Het lijkt mij geen goed moment om een tosti te eten
Hmm maar ik heb wel honger.quote:Op zondag 27 september 2015 21:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Het lijkt mij geen goed moment om een tosti te eten
goede UIquote:Op zondag 27 september 2015 21:52 schreef Kauai het volgende:
[..]
Het is altijd een goed moment om een tosti te eten
Hij houdt niet van dwang. Misschien moet je hem uit zichzelf laten douchenquote:Op zondag 27 september 2015 21:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Het gekke is, zwemmen is geen probleem. Regen is geen probleem. Maar douchen wil hij niet. Moest hem er echt in sleuren.
Zeker mijn tosti'squote:Op zondag 27 september 2015 21:52 schreef Kauai het volgende:
[..]
Het is altijd een goed moment om een tosti te eten
Ik vind het een goed moment voor twee bamischijven met mayonaise.quote:Op zondag 27 september 2015 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hmm maar ik heb wel honger.
Andere suggesties?
Kip met burritoquote:Op zondag 27 september 2015 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hmm maar ik heb wel honger.
Andere suggesties?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |