Hij heeft ook een ernstige obsessie voor aandachtquote:Op zondag 27 september 2015 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij heeft ernstige mentale problemen, dus het zou zomaar kunnen.
Daar heb ik niks van gemerkt.quote:Op zondag 27 september 2015 21:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij heeft ook een ernstige obsessie voor aandacht
het zou mijn vader kunnen zijnquote:Op zondag 27 september 2015 21:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij heeft ook een ernstige obsessie voor aandacht
Is gelukkig niet op generatie over gegaan danquote:
Die met die grote ogen (@)quote:
ik neem de mening van een 14 jarige niet serieusquote:Op zondag 27 september 2015 21:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat ben jij ook een matige user he Tjacka
Hoezo missen? Die is morgen weer volop schijtlolligaan het doenquote:
Maar hij nam net afscheid, dat doe je toch niet zonder reden?quote:Op zondag 27 september 2015 21:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo missen? Die is morgen weer volop schijtlolligaan het doen
quote:Op zondag 27 september 2015 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar hij nam net afscheid, dat doe je toch niet zonder reden?
He Feer, zag een leuk verjaardagscadeau voor je vandaag.quote:
Maak je me nu expres nieuwsgierig?quote:Op zondag 27 september 2015 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He Feer, zag een leuk verjaardagscadeau voor je vandaag.
Heb nog niks gekocht, wegens redenen.quote:
Nou ja, je hebt nog een maand.quote:Op zondag 27 september 2015 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb nog niks gekocht, wegens redenen.
Maar het antwoord is ja.
Het is voorbij nu je mij hebt willen trollenquote:Op zondag 27 september 2015 21:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
never forget johannes
liefde gaat niet zo maar over
het was geen persoonlijke aanval tegen jouquote:Op zondag 27 september 2015 21:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is voorbij nu je mij hebt willen trollen
Ik zei dat je iets niet moest doen, en om dan de grappige jongen uit te hangen doe je het juist wel.quote:Op zondag 27 september 2015 21:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
het was geen persoonlijke aanval tegen jou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |