Wat gek zegquote:Op zondag 27 september 2015 22:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
typisch wilt dan ook vooral dat hij het niet goed doet
FB / Kan dit worden vastgelegd ? Niet dramatisch maar ik stop op VBLquote:Maar een gerenomeerde journalist wil me in z'n kunst=programma interviewen op NPO1, er zijn al diverse van m'n columns op de FrontPage gepubliceerd. Ik krijg een eigen rubriek in het weekblad hier in Zaltbommel. En meer van dat soort dingetjes
Smart-tv werkt wel chill.quote:Op zondag 27 september 2015 22:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
bij mij ook, behalve op de ps4
en ze hebben fringe van de nederlandse netflix afgehaald
nu moet ik steeds mijn laptop aan de tv hangen om dat te kunnen kijken
gvd gvd
leg uit danquote:Op zondag 27 september 2015 22:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ken je "netflix and chill" niet.
Hoe oud is typisch
Nou poepoequote:Op zondag 27 september 2015 22:03 schreef Amarantha het volgende:
Tong heeft het helemaal gemaakt in het leven:
[..]
FB / Kan dit worden vastgelegd ? Niet dramatisch maar ik stop op VBL
Opa Tong verteltquote:Op zondag 27 september 2015 22:03 schreef Amarantha het volgende:
Tong heeft het helemaal gemaakt in het leven:
[..]
FB / Kan dit worden vastgelegd ? Niet dramatisch maar ik stop op VBL
Hij doet het heel goed, loopt nu al een beetje rond. Alleen eten gaat moeilijk, dan moet hij veel hoesten waarna hij veel pijn heeft op/in zijn borstkas.quote:Op zondag 27 september 2015 22:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Komt hopelijk wel goed, een vriendins vader had dat ook anderhalfjaar geleden zo uit het niets. Het gaat nu goed met hem.
Natuurlijk is zo'n hartoperatie wel zwaar en zo maar hoe is hij nu naar omstandigheden?
quote:
oh, nee ik wist serieus niet dat dat zo genoemd werdquote:
En ik heb nog wel een aboquote:Op zondag 27 september 2015 22:05 schreef Amarantha het volgende:
FOK! is hier zo traag omdat die advertenties iedere paar seconden opnieuw laden
ik heb daarom een abbo gekochtquote:Op zondag 27 september 2015 22:05 schreef Amarantha het volgende:
FOK! is hier zo traag omdat die advertenties iedere paar seconden opnieuw laden
Ja hoor. Was prima.quote:Op zondag 27 september 2015 21:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds verdrietig om.
Jij verder leuk weekend gehad?
je bent niet goedquote:Op zondag 27 september 2015 22:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb daarom een abbo gekocht
dit is geen grap
Ahw, ik kan er niet tegen als een van je ouders pijn hebbenquote:Op zondag 27 september 2015 22:04 schreef Viro het volgende:
[..]
Hij doet het heel goed, loopt nu al een beetje rond. Alleen eten gaat moeilijk, dan moet hij veel hoesten waarna hij veel pijn heeft op/in zijn borstkas.
Voor meer informatie over netflix and chill moet je mij niet dmenquote:Op zondag 27 september 2015 22:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb jij dat wel eens gedaan dan?
Wow playerquote:Op zondag 27 september 2015 22:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
oh, nee ik wist serieus niet dat dat zo genoemd werd
''filmpje kijken'' e.d ken ik wel
maar ik ben oud genoeg om zonder zulke omwegen duidelijk te maken wat de bedoeling is die avond
Dan krijg je telkens zo'n irritante tekst bovenaan dat het uit moetquote:Op zondag 27 september 2015 22:07 schreef Sked het volgende:
even Adblock aangehad, maakt geen fuck uit
die nieuwe achtergrond is ook leuk, met die plankjesquote:Op zondag 27 september 2015 22:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik weiger nog steeds te betalen voor FOK!
Met die kutlay-out
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |